Magyarország 2010 óta minden tekintetben, így a közúthálózat fejlesztésében és a gyorsforgalmi úthálózat kiépítésében is sebességet váltott – jelentette ki a pénzügyminiszter ma, az M4-es gyorsforgalmi út Abony és Törökszentmiklós közötti szakaszának átadó ünnepségén.
Varga Mihály a nettó 125 milliárd forint hazai forrásból megvalósult, több mint 27 kilométeres, kétszer kétsávos autóút szolnoki pihenőhelyén tartott eseményen kiemelte: a 2010-ben még kevesebb, mint 1300 kilométeres gyorsforgalmi úthálózat hossza mára meghaladja az 1900 kilométert.
Az elmúlt három évben évente több mint 100 kilométer új autópálya és autóút épült
– mondta, hozzátéve: ezekre az útprogram keretében összesen 3600 milliárd forintot fordított a kormány, döntő részben hazai forrásból.
Földi László (Fidesz–KDNP), Pest megye 12-es számú, ceglédi székhelyű választókerületének jelenlegi országgyűlési képviselője és kormánypárti képviselőjelöltje emlékeztetett: az MSZP már 2006-ban megígérte az M4-es új megépítését, amiből nem lett semmi. A polgári kormány ugyanakkor ezzel is bebizonyította: nemcsak ígér, hanem számítani is lehet rá. Herczeg Zsolt (Fidesz–KDNP), Jász-Nagykun-Szolnok megye 4-es számú, törökszentmiklósi székhelyű választókerületének országgyűlési képviselőjelöltje, Mezőtúr polgármestere rámutatott: évtizedek óta vártak a mai napra, hiszen az M44-es út mellett immár az M4-es út is gyorsabbá és biztonságosabbá teszi a térségben élők közlekedését.
Forrás: MTI; Fotó: Facebook
Facebook hozzászólás
ubul
2022-02-26 at 19:46
Oldaltól függetlenül sohasem értettem miért parádéznak politikusok pl. egy út átadásánál. Bőven elég lenne, ha a hírekbe bekerül, hogy elkészült az út, lehet használni.
De, ha már mindenáron átakarják adni, akkor legyen ott a kivitelező és annak a részéről vágja el valaki a szalagot.
Ricsipaszta
2022-02-23 at 14:04
Ártéri hidak is vannak, az dobta meg jobban a költségeket.
Sün Balázs
2022-02-23 at 13:19
T!
Hülye vagy! A 27 km hosszban egy Tisza hidat és több csomópontot is kellett építeni.
Nem is csodálkozom, hogy a későbbi ostoba hozzászólásodat törölték, és nem tették közzé.
Ricsipaszta
2022-02-22 at 17:40
Na végre.
Márki-Zay "hangok a fejemben" Péter
2022-02-22 at 16:30
Köztudott, hogy ezt a beruházást is az ellenzéki összefogás kényszerítette ki a kormánytól, aki már éppen el akarta költeni a pénzt Mátyás királyra és Petőfi csontvázakra (Barguzini régészek, szevasztok!). A következő, amit ki fogunk kényszeríteni, az a tavaszi szél és a nyári napsütés, amelyeket a Fidesz kormány szintén meg akar vonni az emberektől… Úgyhogy ingyom-bingyom tálibe, tutálibe-málibe! Subi-dubi rókaprém, más is bolond, nem csak én!!
(köszönjük, kedves Péter – ideje bevenni a gyógyszereket)
lyukas zokni
2022-02-22 at 15:23
már hallom is az ellenzéket : igazából 10 sávos út lett volna, csak ebből 6-ot Orbán ellopott:)