A Metrowagonmash vállalat csapata és vezetése nevében szeretnék bocsánatot kérni a budapesti metró utasaitól azokért a kellemetlenségekért, amelyek a gyárunkban felújított és korszerűsített metrószerelvényekkel történtek az elmúlt hetekben – írja közleményében a Metrowagonmash vezérigazgatója, Boris Bogatirjev. ATV.
Azt írják az ATV szerint:
A Metrowagonmash folyamatosan egyeztet és kommunikál az M3-as metrót üzemeltető BKV-val, valamint Magyarország közlekedési hatóságával, ennek részeként közös munkacsoportok jöttek létre, amelyek célja a jelenlegi helyzet elemzése, a beazonosított hibaokra alapozva további cselekvési tervek kidolgozása.
Elsődleges feladatuknak a korábbi problémák beazonosítása alapján olyan megoldások keresését tartják, amelyek „övelik az üzemeltetés megbízhatóságát, és megakadályozzák hasonló esetek ismételt előfordulását.
Ezért bízunk abban, hogy a felújított vonatok hamarosan ismét visszakerülhetnek a vonalra, mivel a fent vázolt intézkedéseknek köszönhetően üzemeltetésük feltétel nélküli biztonságát és az utazás kényelmét hamarosan garantálni tudjuk.
– zárják soraikat.
Forrás: atv.hu; Fotó: MTI
Calamet Mária
2017-07-01 at 13:33
Tarlós István Úr, komoly hozzáértéssel kezel minden Budapesten történő beruházást. Tévedések, hibák történhetnek ott, ahol dolgoznak. Lényeges az emberséges hozzáállás!
Ferenc
2017-07-01 at 13:06
Akkor mégsem dőlt össze a világ, efftársak!?
Anna
2017-07-01 at 06:14
Végre és újból normális, emberi hozzáállás, ami nyilván Tarlós úr közreműködésének is köszönhető.
J57
2017-07-01 at 09:17
Igen! Szerintem is a helyes,hogy bocsánatot kértek(…)-De a mocskos,kretén balliberális csürhe nyivákolok azok mikor kérnek bocsánatot? Csak hergelni tudják az utazóközönséget a hülyeségeivel.
s.papai.roza
2017-07-01 at 21:52
Ez mind szép dolog,de az én fejemben az van ,hogy valaki szándékosan tette itt kis hazánkban,mert ha kipróbálásnál nem volt gond akkor itt történt vele a baj igaz elvtársak?