autóellenesség
Újabb csapás az autósokra – Dugódíjat vezetne be Karácsony helyettese
Továbbra sem áll le az autósok elleni harcával a Karácsony-féle városvezetés. Kerpel-Fronius Gábor főpolgármester-helyettes a dugódíj bevezetésének lehetőségéről beszélt az ATV-ben, megjegyezve, hogy ennek jelenleg törvényi akadálya van, mivel nem a baloldal kormányoz. A napokban két kollégája, Tüttő Kata és Bősz Anett is arról beszélt, hogy vissza kellene szorítani az autóforgalmat, illetve mindenki használjon kevesebb energiát otthon. Mindez összhangban áll azzal a brüsszeli kezdeményezéssel, amihez Karácsonyék bejelentetése szerint csatlakozik Budapest.A Lánchídról is kitiltaná az autósokat Karácsony Gergely
A főpolgármester szerint még mindig túl jó Budapest közlekedése, és van még mit rombolni rajta. Karácsony Gergely szerint "szólnak amellett érvek", hogy a rakpart után a Lánchidat is lezárja az autósforgalom előtt.Kiakadt az Autóklub a rakpart lezárása miatt
Karácsony Gergely legújabb autóellenes intézkedése hatalmas felháborodást keltett. A Magyar Autóklub szerint a pesti rakpartszakasz lezárásáról eddig szó sem volt. Budapest észak–déli összeköttetése jelentős kárt szenved, ha elvágják egyik fontos fő közlekedési útvonalát, de a környéken lakók is – az átterelt forgalom miatt – rosszul járhatnak. A szervezet jogos felháborodásán a főpolgármester kabinetfőnökének rendkívül cinikus reakciója sem segített, annyit válaszolt ugyanis, hogy "egy város mindennapjai nem szólhatnak csupán a közlekedésről".Kockázatos és balesetveszélyes Karácsony legújabb autóellenes ötlete a szakértő szerint
Szükség lenne egy komoly hatástanulmányra, társadalmi egyeztetésekre, ilyen beavatkozásnál nem elég az ötletelés – reagált a Fidesz–KDNP fővárosi frakcióvezetője arra, miszerint a fővárosi városvezetés autómentessé tenné a pesti alsó rakpart belvárosi szakaszát. A Magyar Nemzetnek nyilatkozó közlekedésbiztonsági szakértő szerint a lezárás miatt több balesetre lehet számítani.Még tovább bonyolítaná a belvárosi közlekedést Pikó András
Niedermüller Péter után Józsefváros polgármestere is beszáll az autók kiszorításának baloldali projektjébe. Pikó András első körben csak néhány utcát alakítatna át sétálóutcává a nyolcadik kerületben, tovább növelve a közlekedési káoszt Budapest belső kerületeiben.Az LMP már a benzines autókat is kitiltaná Budapestről (Videó!)
Tovább folytatódik az autósok üldözése Budapesten, mivel már a benzines autókat is kitiltaná a fővárosból az LMP társelnöke. Emlékezetes, hogy Karácsony Gergely nemrégiben a dízel meghajtású gépkocsiknak üzent hadat, a baloldal tehát mindent megtesz, hogy ellehetetlenítse a budapesti közlekedést.Egyvalami közös a baloldalban: az autóellenesség
Mára az egész baloldali összeborulás beállt Karácsony Gergely főpolgármester autósellenes elképzelései mögé Budapesten. Legutóbb Manhalter Dániel, a DK képviselőjelöltje beszélt arról, hogy a baloldalon teljes az egyetértés abban, hogy az autókat ki kell szorítani a fővárosból, korábban pedig az LMP kampányolt amellett, hogy hozzanak létre több kerékpársávot, pedig, mint tudjuk, a meglévők is súlyosan akadályozzák a forgalmat, ráadásul egyáltalán nincsenek kihasználva.A Gyurcsány-párti Niedermüller Péter vezette Erzsébetváros belső részében az autózást teljesen ellehetetlenítő korlátozásokat vezettek be, beleértve a forgalmi hurkok átláthatatlan rendszerét, és az egymásnak is ellentmondó közlekedési táblák dzsungelét. Emellett a Fővárosi Közgyűlés előtt hever az a pilot program is, amely alapján számos baloldali vezetésű városrészben is a belső-erzsébetvárosihoz hasonló szabályozásokat léptetnének életbe.Karácsonyék dolgoznak: még nagyobb zűr várható a fővárosi közlekedésben
Az autósokat ellenségnek tekintő főpolgármester legújabb közlekedésszervezési elképzelései miatt akár egész napos dugók is kialakulhatnak a városban. A Magyar Nemzet Tarlós Istvánt kérdezte a főváros balliberális vezetésének elmúlt egy évet jellemző halogató politikájáról.Avagy a dugókért sem Karigeri felelős, hanem mindenki más
Hollik István a napokban megosztott egy bejegyzést arról, hogy lassan gyalog gyorsabban odaér valahova, mint autóval. Lett is őrjöngés a ballib sajtóban erről (Telex, 444, satöbbi), s a 444 azt is bebizonyította, hogy az európai, nyugati nagyvárosokban az a trend, hogy kevesebb autó jut egy lakosra a városokban. Ez sajnálatos módon nem igaz, mint a későbbiekben látni fogjuk. Karigeri eközben már odáig fajult, hogy „menjen a ...” a képviselő. Nos, ezek szerint Hollik István bűne az, hogy igazat írt. Nota bene, a 444 még azt is megírta Holliknak, hogy járjon tömegközlekedéssel. Haha, milyen viccesek, éljen a nagykörúti értelemben vett belváros.Ajánljuk még