playstation
Legalább hárman akarták, így megérkezett az első nem bináris szuperkatona a Call of Duty-ba
A rajongók boldogok, nemrég megjelent ugyanis a Call of Duty sorozat legújabb része: a Black Ops 6. Ujjakat tördelve várta a világ, hogy az Activision ebben a részben milyen kis aljasságot csempész majd be, hogy a fiatalokat érzékenyítse, és nagyjából az történt, amire mindenki számított: megérkezett a sorozat első nem bináris szuperkatonája, aki a “they/them” névmásokat használja, és leginkább úgy néz ki, mint egy nagyon ronda nő. Erre nyilván hatalmas szükség volt; aki eddig nem volt benne biztos, hogy ezt a játékot szeretné a fa alá idén, az most értelemszerűen emiatt döntött úgy, hogy mindenképpen igen, hiszen milyen lenne már egy valamirevaló háborús zóna egy nem bináris katona nélkül? De a viccet félretéve: ez egyáltalán nem vicces. Leoperált mellű transzneműekkel provokál a Dragon Age: The Veilguard
Azt csak azok tudták eddig, akik ismernek, hogy úgy szoktam várni a kedvenc játékaim folytatásait, mint kisgyerek a karácsonyt. Azt viszont mindenki el tudja képzelni, hogy hogyan érezhet egy kisgyerek, amikor a fa alatt ülve kibontja az ajándékait és csak üres dobozokat talál. De még talán az is jobb annál, mint amikor az ember azt tapasztalja, hogy kedvenc játékai teljesen a WOKE szivárványos igények szerint lettek újra gondolva, és a kaland előtt azt kell eldöntenie, hogy a tünde srác, akivel csatába akar indulni nem bináris-e, vagy leoperált mellű transznemű. Ez most nyilván úgy tűnhet, mint egy vicc, de ez véresen komoly. Ez történik ugyanis éppen az egyik legnagyobb játékgyártó cég, az Electronic Arts legújabb játékában, a Dragon Age: The Veilguardban, ami alapvetően nem csak 30+-os gyerekeknek készült, hanem igazi kisfiúk is játszanak vele, akik esetében nem normális, hogy tudják, mi az a nem bináris. Senki nem akar WOKE lenni a videojáték-iparban, a végén viszont megéri behódolni
Kifejtettem már, hogy mit gondolok az egyre szivárványosabb videojátékokról, viszont soha nem néztünk igazán a dolgok mélyére. Éppen itt az ideje, ugyanis egészen konkrét oka van annak, hogy a videojáték gyártó cégek és a filmipar behódol neokommunista, a szivárványos, meg még sok egyéb torz agenda előtt. Aki eléggé figyelt, az észrevehette, hogy a legtöbbször a WOKE történetszálak egyáltalán nem illenek bele egy film vagy egy játék a alaptörténetébe, érződik rajtuk, hogy erőltetettek, és sokszor olyan, mintha a különböző produkciókhoz ugyanaz a személy írta volna a szkriptet. Ha így érzitek, nem álltok messze az igazságtól, és az sem csak egy hétköznapi paranoia, hogy azt gondoljátok, hogy felülről jövő nyomás miatt alakulnak így a sztorik. Két dolgot mondok el előre: Sweet Baby és ESG-pontszám. És ez most durva lesz, sok infó következik. Már a játékiparba is belelógnak az LMBTQ-lobbi csápjai, acélkarjai, sőt, a "varázspálcája" is! – Dezse Vű
Most a videojátékokról lesz szó, mert sokkoló és gusztustalan, ami a játékiparban történik, épp ott, ahol nem akar az ember egy fárasztó nap után politikát látni, ott, ahol a transzneműeknél sokkal kevésbé ijesztő démonokkal kell megküzdenie az embernek, de bármennyire is meglepő, ide is betette a lábát, a kezét, meg a nemrég feloperált műfarkát az LMBTQ-lobbi, a haladás, a tolerancia és az ezzel járó hányinger, tönkretéve az egyik utolsó dolgot, ami élvezhető volt még ebben a világban. És amellett, hogy ez személyes ügy, azokhoz a szülőkhöz is szólok, akik azt hiszik, hogy az Xbox előtt nincs akkora veszélyben a gyerek, mintha egy Disney-mesét nézne. Elárulom: de.