Júniusban ezüstöt nyert a Lounge Group a Szerencsejáték Zrt.-nek készített Eurojackpot kampánya a nemzetközi WINA Awardson.
A WINA, a World Independent Advertising Awards díjat 2016-ban hozták létre azzal a céllal, hogy az öt kontinensről származó, független, multinacionális ügynökségek és hálózatok munkáját ismerje el száz független, világszínvonalú szakember zsűrizésével. Erre a versenyre a Lounge Group két kampányt is nevezett, amelyek közül mindkettő shortlistre került.
A második helyezést elhozó Eurojackpot kampány a játék 10 éves évfordulójára volt időzítve, és alapvetően a halmozódás esetén megnyerhető, maximális főnyeremény emelkedésére, valamint a heti extra sorsolásra hívta fel a nagyérdemű figyelmét. A Szerencsejáték Zrt. mint felelős játékszervező fontosnak tartotta kiemelni, hogy a megemelkedett főnyeremény olyan elképzelhetetlenül nagy összeg lett, hogy azt ép ésszel felfogni is nehéz. Ezért fontos, hogy a nyertes majd tudja ezt kezelni.
Ezeknek a kritériumoknak megfelelve a kreatív koncepció a humorosan eltúlzott szituációkra épült, és azt az alapigazságot állítja fókuszba, miszerint vannak dolgok, amelyek egy hatalmas főnyeremény hatására sem változnak, csupán a lehetőségek tárháza bővül. A kampány során ezt az életminőségben történő váratlan javulást egy szürrealitásra épülő személyes történeten keresztül mutatták be, ahol közvetlenül egy Eurojackpot-nyertes meséli el, hogy hogyan nem változott meg az élete.
Ahhoz, hogy a megálmodott túlzásokat és a humorral átszőtt jeleneteket kiemelkedő minőségben tudjuk megvalósítani, a reklámfilm forgatásán a jelenleg elérhető legmodernebb ún. XR, azaz Extended Reality megoldást használtuk. Ezt a technológiát olyan nagyszabású, hollywoodi produkciók megvalósításánál alkalmazták, mint a Csillagok háborúja spin-off sorozata, a The Mandalorian vagy a közelmúltban 6 Oscar-díjat nyert Dűne. Mindezen felül egyedi CGI-technológiát is igénybe vettünk, amelyet korábban kizárólag nemzetközi márkák reklámfilmjeiben láthattunk viszont
– nyilatkozta Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója.
Orientál
2023-06-22 at 20:33
Igen ennek megvalósítására jelentős emberi kreativitásra van szükség.
Naprózsa
2023-06-22 at 16:54
Biztosan jópofa lehet a reklám, de azért régóta nem kedvelem azt a szólásmondást, hogy a pénz nem boldogít.
Kétféle lelkületű szokta ezt hablatyolni. Naná, hogy a gazdag, aki azért mégse akar úgy boldog lenni, hogy lemond a pénzéről.
A másik típus az irigykedő, aki azzal nyugtatja magát, hogy ugyanmár lám a gazdagok se boldogok…
Hát én azért szívesen lennék ily módon boldogtalan és bizti, hogy boldogan szórnám a nyereményemet a szegényekre. Adják hát nekem eleve oda ezt az elviselhetetlenül nagy nyereményt, és bebizonyítanám, hogy de igenis a pénz boldogít, ha nem mint a gazdagok, akik legjobban imádják a potyát, a kecskét is meg… egy huszasért, és mindig attól rettegnek, hogy valaki többet keres mint ők, és pár fityinggel a parkolóőr, a közértben, a fodrásznál többet kérnek mint ami jár, mert a gazdagok (kevés kivétellel) a világon a legnagyobb szarrágók.