Karácsony Gergely, nemzetünk biciklisáv felelőse idén már sokadszorra jelentette be, hogy a főváros a csőd szélén táncol, sőt már csődbe is ment nemegyszer. A rejtélyesen elszublimált fővárosi tartalékokról persze továbbra is mélyen hallgat, helyette könnyebb megoldásként a kormányt hibáztatja a politikai nagyvad. Legújabb innovációja a közöségi költségvetésről indított szavazás. Ennek a helyi tervei között közel 70 db ötlet szerepel, amelyekben bőven akad olyan, ami a kerékpározással van összefüggésben. Hiszen nem elég az Üllői útra telepített számtalan Karácsony-cölöp, amely akadályozza a mentőket. Az ötletek megvalósítása csak 500 szavazat felett lehetséges. A legtöbb tervezetnél pedig már nem sok hiányzik, hogy elérjék ezt a számot. Íme a legfontosabb fejlesztések, amelyek Karácsonyék szerint elengedhetetlenek, hogy a csődbe jutott főváros felvirágozhasson:
Kerékpáros és gyalogos átkelés biztonságosabbá tétel e Béke utcán
A Rákos-patak melletti kerékpárút részeként a Béke utcai átkelés biztonságosabbá tétele. A Tahi utca és a Béke utca kereszteződésénél a kerékpáros forgalomnak át kell kelnie a Béke utcán, ami számos veszélyhelyzetet foglal magában.
Helyszín: XIII. kerület, Tahi utca és Béke utca kereszteződése
Tervezett költség: 60 millió forint
A Nagykörút egy szakaszának megújítása
A Podmaniczky utca és az Aradi utca közötti szakasz mindkét oldali megújítása a kerékpársávok és a zöldfelületek tekintetében – elsősorban taktikai urbanisztikai eszközökkel.
Helyszín: VI. kerület, Teréz körút
Tervezett költség: 120 millió forint
A Nagykörút egy szakaszának megújítása | Közösségi költségvetés (budapest.hu)
Dózsa György út kerékpározhatósága
A Hősök tere és az Ajtósi Dürer sor között a Dózsa György út kerékpározhatóságának megoldása vegyes busz/kerékpársáv létesítésével.
Helyszín: VI., VII., XIV. kerület, Dózsa György út Hősök tere és Ajtósi Dürer sor között
Tervezett költség: 120 millió forint
Hiányzó kerékpáros és gyalogos összeköttetések kiépítése Zuglóban
A Szederkény utca és a Rákospalotai körvasút sor között egy körülbelül 200 méteres szakaszon a hiányzó kerékpáros és gyalogos kapcsolat kiépítése. Egy több mint 6 km-es, városrészeket összekötő útvonal válhatna akadálymentessé és vonzóvá Rákospalota és Angyalföld határától egészen a Kerepesi útig.
Helyszín: XIV. kerület, Rákospalotai körvasút sor
Tervezett költség: 120 millió forint
Védettebb kerékpáros útvonalak
Biztonságos kerékpáros közlekedést lehetővé tevő fejlesztések megvalósítása, ami jelentheti például a kerékpárút fizikai elválasztását, szintbeli kiemelését, optikai jelölését, az indirekt balra kanyarodási lehetőség jelölését – különösen a veszélyesebb kereszteződésekben, vagy akár egyes egyirányú utcák megnyitását szembeforgalmú kerékpározásra.
Tervezett költség: 120 millió forint
Védettebb kerékpáros útvonalak | Közösségi költségvetés (budapest.hu)
Nem elég a biciklisáv, 120 millióért kell elválasztósávot zöldíteni
- „Randióra a Blahán” 15 millió forint tervezett költséggel, melynek keretében egy köztér napóra kerülne felállításra.
- „Utcazenepontok a városban” 40 millióért, amely arról, hogy a zeneszék, zenekarok közterületeket foglalnak le, hogy ott koncertet adjanak.
- „Közösségi szónoklati hely” 2 millió forintért, ahol „meghatározott időben megengedett a nyilvános szónoklat tartása.”
- „Örömüzenetek a városban” 6 millió forint értékben.
- DE továbbra is megtalálhatjuk a „Közterületi kutyavécéket”, melyre a főváros a megszavazása esetén akár 30 millió forintot is költene!
- „Az Üllői út elválasztósávjának zöldítése”: Az Üllői úton a József Attila lakótelep magasságában a középső elválasztósáv zöldítése az aszfalt feltörésével, cserjék telepítésével – 120 millió forint.
Kiemelt kép: MTI/Kovács Tamás
Szőke ciklon
2023-09-05 at 14:52
Nézem azt a sok kerékpár útra tervezett sok milliót. Ilyen drága lenne a sárga festék?
Böngér fia Bors
2023-09-05 at 09:19
MiciMackó/Geri igazi gaz-ember, csak szét kell nézni a városban.
Orientál
2023-09-05 at 00:30
Balliberális zöld Karácsony Gergelyék ezzel a szándékos közúti dugók létrehozásaitokkal szándékosan szennyezitek Budapest levegőjét ráadásul a gépkocsival budapesti dugókba kerülők egészségrendszerüket is szándékosan gyengítitek. Idegi stresszt okoztok szándékosan ti balliberális zöld Karácsony Gergelyék.
Lel
2023-09-04 at 19:58
geji,nekem is volna rengeteg idióta ötletem, de ingyért nem árulom el neked,de van az a pénz…
Budapest
2023-09-04 at 19:14
Na ne már 500 szavazattal tíz vagy száz milliót ilyen kreténségekre
Ja , hogy azt könnyű megbundázni
Szóljon már valaki ennek , hogy lassan lejár a mandátuma
Ha az őt támogató pártok kilépnek mellőle sehol sem lesz, eltűnik a politikai süllyesztőben.
Mikia35
2023-09-04 at 19:00
Könyörgöm zavarjuk el a ….-ba!
A következő 20 évben sem tudjuk visszaállítani azt a rendet amit Tarlós csinált!!!
Kamugerit pedig előre megfontolt szándékú hatalmas értékre elkövetett sikkasztás, eltulajdonítás, károkozás, zsarolással vádolom!
Még az átkosban is nagyobb rend volt ebben a városban, mint most!
marci
2023-09-04 at 18:09
200 m kerékpárút 120 milla. ÉS ehhez a baloldali egységsugarú síkidomok tapsolnak. Persze a matek nem erősségük (persze akkor nem lennének baloldaliak). Mindenesetre a 120 milla kevesebb mint 4 milliárd. Akkor itt nincs pénzszórás. Itt megtakarítás van. ÉLJEN.
Pedig mennyit fröcsögtek, hogy egy autópálya építésénél mi kerül 4 milliárdba/km. Most meg jó szolga módon bólogatnak.
Akkor nézzük.
1m Karácsony féle kerékpárút : 600 000 Ft
1m autópálya : 4 000 000. Nahát máris vigyorog a baloldali alacsony IQ. UGYE UGYE : a 4 milla sokkal több mint 600 ezer.
Mennyi is egy kerékpárút szélessége? (1 – 1.5) Na legyen 2 m ahol már egy kocsi is elfér.
Akkor 1 m2 kerékpárút : 300 000 Ft /m2
Egy autópálya (kb 26 méterrel) : 154 000 Ft /m2
És akkor még a mélységről, aládolgozásról, vadvédelemről, műtárgyakról (amelyek ugye a kerékpársávnak nem igazán kellenek) és sok mindenről még nem is beszéltünk. A terheléssel mi van? A kerékpárúton nem 130-al közlekednek, és nem kell elviselnie tengelyenként 10-20 tonnát.
Szóval érdekes, hogy a nagy Baloldali fröcsögők ilyenkor hol vannak, hogy mi kerül 200 m kerékpárút 120 millióba.
https://www.facebook.com/watch/?v=355196641590595
https://www.vezess.hu/magazin/2021/08/04/igy-dragultak-az-autopalyak-az-elmult-15-evben/
Matu
2023-09-04 at 17:23
Ezek olyan “fejlesztések”, amit csak olyanok tudtak kiötleni, akik nem élnek Budapesten.
Randióra a csövesek között?
Utcazene a bokáig érő kutyaszarban?
Közösségi szónoklati hely? És tessék mondani, itt érvényesülhetnek a különböző vélemények is, vagy csak a “polkorrektek”? És a verekedőket utána ki fogja szétválasztani?
Örömüzenetek? Vajon miről…?
Egy magát városvezetésnek gondoló csapatnak nem valami lila delíriumban kellene döntéseket hozni és pénzt herdálni, hanem a legfontosabbakat kellene végrehajtani: megoldást találni a közterületeken ténfergő drogosokra, csövesekre; a város tisztán tartását megoldani, a parlagfüvet kiirtani, de mindenhol!;a közlekedést használhatóvá tenni (nem csak kerékpárral járnak emberek, járnának BKV-val is, ha nem hánynák el magukat) És ha ezeket a dolgokat megcsinálták, jöhet a sok bugyuta ötlet is, ha marad rá felesleges pénz. De állítólag a város csődben van és kölcsönből idétlenkednek!
Sarolta
2023-09-04 at 16:59
Az elégedetlen Bp.-i
autósok ne fizessék be
Gerynek a kocsi súlyadót ő sem fizeti
a szolidaritási adót
vagy kérje a kerékpárosoktól. Igy lenne fer a dolog.
Csak hogy ne sikkadjon el a lényeg
2023-09-04 at 16:53
LETÖRNI AZ ÉTELFUTÁR LOBBIT, AKIKNEK AZ EGYÉNI ÉRDEKÉBEN HARÁCSONY MAFFIÁJA SZÉTVERTE A FŐVÁROS KÖZLEKEDÉSÉT!
KF
2023-09-04 at 16:50
Ideje, hogy a kormány elővegye az ételfutárlobbit.
A külföldieket kitakarítani.
A magyarokat megregulázni:
-kerékpár rendszám
-járdáró letiltani
-az autóközlekedéssel összehangolni
-aki a járdán, főleg a lakóházak oldalán kerékpározik, veszélyeztetve a kapun kilépőket, közveszély okozásért keményen büntetni, kerékpárt elkobozni.
/
Addig itt rend nem lesz.
Ungarn über alles !
2023-09-04 at 16:47
kössetek egy kutyaláncot ennek az állatnak a nyakára, oszt lógassátok át a Lánchíd korlátján, csak addig tartsátok ott, míg rugdalódzik – aztán elengedhetitek !
(má’ bocs hogy megkérdezem, de : milyen emberek vagytok ti, hogy eltűritek ennek a félkegyelmű baromnak a mindennapos állatságait)
K.Geri vöröslámpás wc-je
2023-09-04 at 16:43
A Blaha randiórától egy tyúklépésre, a kórház tövében a környülszart Geri-wc-ben dolgoznak a környék kurvái.
Vak Pali
2023-09-04 at 16:41
@GRIMMBUSZ. Ami a napórát illeti, az Állatkertből ellopták a kátrányos helyzetű bronzgyűjtők, pedig az KERÍTÉSEN BELÜL volt.
A gellérthegyi 2 méteres szobrokat is elvitte egy éjjeli bronzgyűjtő csapat, pedig oda teherautó és daru is kellett. Majd épp a köztéri napórát nem viszik el???
Gerikaró=szentendrei tanácselnök elvtárs
2023-09-04 at 16:40
Érdekes egybeesés a balliburnyák tanácselnököknél.
A szentendrei órásfőnök kevesebb manipulált haveri szavazattal 2019. őszén rögtön döntött, nem kell a jobboldali Kormány egymilliárdja, vigyék a francba a dunai kerékpáros híd “mocskos” ötletét. Szokás szerint orbitális hazugsággal állította, a város déli részén lesz ilyen híd. Egy fűszál nem mozdult a térségben, nemhogy híd, lassan már part sem lesz.
Aztán a legnagyobb járvány idei “kivéreztetett” szakaszban felvett egy maszopos költségvetési alpolgármester elvtársnőt jó fizetéssel, azóta már három alpolgármester rontja a levegőt. Hamar jött a szavazásos népbutítás, városrészi költségvetéssel lehet padot igényelni, meg valami nekik tetsző apróságot. Ezzel villognak.
Gerikaró járt Szentendrén is (sőt a bukott Makiszar tróger is), nyilván fontos “ötleteket” adott, miként lehet szembetenni a lökött választóknak. Már a helyi újság főszerkesztője is lemondott, jelezve, nagyon bántja őt a helyi ellenszél. Ő függetlenként állította be áldásos tevékenységét. A Szentendre és Vidéke – a városvezetést fényező – “objektív” médium pl. elsők között rontott rá az iskolaőri szolgálatra, a Covid-19 oltás ellen pedig úgy hergelt, hogy három (bizonyára degenerált koalíciós) olyan utca emberét interjúvolta, akik hozzá nem értő proli bunkókként harsogták:”Nem kell olyan vakcina, amit a Kormány intézett”. Stb.-stb.
Vizi János
2023-09-04 at 16:35
Úriember nem fogad tutira. Ezért nem fogadok arra, hogy Gelgejt újraválasztják, amennyiben Ferenc testvér elindítja a választáson. Egyszer már bejött és Horn Pufajkás Gyula megmondta, hogy ami jól működik, azt nem kell megjavítani. Kalácsoyn Gelgej pedig kiválóan működött a DK kesztyűsbábjaként. Debil vigyorával leveszi lábáról a mélyigényteleségben élő fővárosi balos nőket, akik- valljuk be- sokan vannak. Hozza a szavazatokat. Az EP szavazásra ismét összeállnak, mert külön-külön ( Jobbik, Makizaj) esélytelenek, de utóbbiak legalább viszik a szavazatokat. Minden szál Présm Annácska kezében fut össze, akinek Klein Tóni unokája a favoritja.
Harácsony bűnöző gazember!
2023-09-04 at 16:28
Ez nem dilettantizmus!
PROFI, ANARCHISTA ROMBOLÁSSAL FEDETT PÉNZLENYÚLÁS!
Grimmbusz
2023-09-04 at 16:27
Gondolom a szónoklati helyek kormányellenes propagandát fognak nyomatni 24/7.
Nem tenném a nyakam rá, hogy az utcazenés dolognak sem ez a fő célja. Még csodálom, hogy az utcaszínházak kimaradtak… Az örömüzenetek meg majd, gondolom, valami LMBTLHOOQ szlogenek lesznek, mint a lávizláv meg a családazcsalád meg a #takavanaméhemből stb.
Még a túlárazott napóra a legértelmesebb, bár biztos azt is lehet majd kormányellenes hergelésre használni.
Nahát
2023-09-04 at 16:18
Több millió forintért örömüzenetek, randióra, kutyavécék=lepisilhető betondarabok potom 30 millióért, mert az egyszerű villanyoszlop nem felel meg a fővárosi kutyáknak és szónoklati hely, az is egy betondarab, amire fel lehet állni, ez puszta 2 millióból megépül. Ezenkívül a biciklizést segítő mittudoménmik és az autózást akadályozó bármi. Szemét egy alak ez a Karácsony a DK-val együtt.
Tudományos libsizmus
2023-09-04 at 15:50
Azoknak az utcazenepontoknak majd kurvára fognak örülni a környéken lakók.
andras
2023-09-04 at 15:48
És ki használja a kutya WC-t?
De a méhlegelőket meg a darázshoteleket se felejtsük el. Bár a méhlegelő ingyé van, legfeljebb a parlagfű allergiások kezelése kerül csak pénzbe.
Apró klón
2023-09-04 at 15:45
A szivárvány-globalisták, amivel másokat vádolnak, azt hatalomra kerülésük esetén ezerrel megvalósítják. Erre Micimackó/Geri az ékes példa. Első dolga volt leszívni a kasszát, majd eladósítani. Utána a szivárvány-globalista taktikának megfelelően, lerántani, besározni a normális embereket azzal, hogy hajléktalanokkal árasszák el a várost és beszüntetik a kulturált közlekedés lehetőségét. Biciklisávokkal növelik a levegő szennyezettségét, majd tevékenységük legfőbb jellemzőjeként gaztenger áraszt el mindent.
Cser Borbála
2023-09-04 at 15:33
Ki találkozott már vele?
Kőbánya, ó-hegy park, Kőbánya felső állomás előtt: bicigli szervíz pontok!!
Pumpa, bicigli kulcsok lebetonozott kis szigeten. Kérdem, minek?? melyik az a biciglis, akinek nincs kerékpár táska a biciglijén, hogy az útközben adódó hibákat elhárítsa.
Én fizessek ezért az adómból??
Ez már agyrém- mellesleg még a közelében sem láttam soha senkit használni! ( a napi futás ott vezet el)
Kérdésem a tisztelt fővároshoz: miként fog a hókotró mozogni? Hova tolja majd a havat? Esetleg letarolja a geri-karókat? vagy veszünk külön hókotrót a kerékpár sávokra?