Nincs olyan nap, amikor ne érkezne valami dörgedelem Moszkva Brüsszel tájékáról. Most épp az unió bírósága mondta ki: Magyarország szégyellje magát, amiért a „civileket” arra kötelezte, árulják el, ha külföldről futtatják őket. Ezzel az Orbán-kormány megsértette szegények magánéletéhez (sic!) fűződő jogait is, bizony. Ilyenkor már nem is annyira fontos az átláthatóság. Valószínűleg az a baj, hogy Magyarországnak még saját törvényhozása van, önálló döntéseket hoz – ennek kéne véget vetni. Ha maradunk az uniós viperafészekben, véget is fognak, nyugi.
A civil (és álcivil) szervezetek külföldi finanszírozásának „korlátozásával” Magyarország megsértette a szent uniós jogot – mondta ki tegnap a luxemburgi Európai Unió Bírósága. A sugárzó értelmű társaság szerint azzal, hogy hazánk nyilvántartásba vételi, bejelentési és közzétételi kötelezettséget írt elő a bizonyos összeghatárnál nagyobb külföldi támogatáshoz jutó civil (és álcivil) szervezeteknek, mi több, szankciókkal is riogatta szegényeket, „hátrányosan megkülönböztette és indokolatlanul korlátozta őket”. Meg lett sértve – legalábbis a bíróság szerint – a magán- és családi élet tiszteletben tartásához, a személyes adatok védelméhez és az egyesülés szabadságához fűződő joguk, ráadásul a fasiszta pribék Magyarország még a szabad tőkemozgásnak is útjába állt.
- Ezért hát – úgy, ahogy van – törölnünk kell a jogszabály vonatkozó részeit, különben a luxemburgi, brüsszeli, strasbourgi (egyszóval: uniós) elmebetegek még komolyabb csapást mérnek ránk. Például hozzánk vágják a kényszerzubbonyaikat.
Aki lemaradt volna az előzményekről: 2017 július elsején lépett hatályba idehaza a külföldről támogatott szervezetek átláthatóságáról szóló törvény. Eszerint külföldről támogatottnak minősül az a civil (vagy álcivil) szervezet, amely évente 7,2 millió forintnál több pénzt kap külföldről. Az érintett szervezeteknek mindössze annyi a teendőjük, hogy regisztráltatják magukat, és honlapjukon, illetve az általuk kiadott sajtótermékekben feltüntetik ezt az egyszerű tényt – mármint, hogy ők külföldről támogatott szervezetek. Ó, borzalom! Micsoda vegzatúra!
- Ennyi az egész, és utána szép nyugodtan folytathatják tovább például a jótékonysági tevékenységüket, vagy a bélyeggyűjtést, netán (Soros-szervezetek esetében) a felforgatást, a bűnözők és illegális népvándorlók pátyolgatását, a magyar állam elleni aknamunkát, a honvédelem ellehetetlenítését.
Az Egyesült Államokban, Oroszországban, Izraelben és számos más országban a magyarnál szigorúbb előírások vonatkoznak a külföldről pénzelt szervezetekre (nem véletlenül), ám arról nincs hír, hogy akkora palávert csaptak volna az ottani civilek, mint amekkorát a magyarországiak egy szűk csoportja csapott. Magyarországon 62 ezer valódi civil szervezet működik, amelyeknek az égvilágon semmi gondjuk nem volt a jogszabállyal. Akadt azonban 23 álcivil gittegylet (többségük Soros-zsoldos), amelynek nem tetszett a máskülönben teli szájjal követelt átláthatóság, a híres nevezetes transzparencia. Szerintük az államnak kötelessége kiadni részükre a vagyonkezelőbeli Manci titkárnő magánlevelezését is – ők viszont még attól is sokkot kapnak, ha pusztán annyit el kell árulniuk, külföldről kapják-e a zsoldot diverzáns hadműveleteikhez.
Ezért aztán gyenge ürüggyel (sérülnek a személyiségi, magánéleti jogaik, satöbbi, lásd föntebb) elszaladtak az uniós bírósághoz. Természetesen ekkor már látható volt, hogy Magyarországnak annyi esélye van nyerni, mint hogy a Magyar Helsinki Bizottság egyszer az életben rablógyilkosok helyett egy külhoni magyar jogvédelmére szegődjön: gyakorlatilag nulla.
- Pedig: miért akadályozná a szabad tőkemozgást az, hogy egy szervezet neve fölkerül a külföldről finanszírozottak listájára? Ki áll a külföldről befolyó pénz útjába? Senki! Még a külföldi adományozó nevét sem kell közzétenni.
- Hogyan sérül a magánéletük? Bement valaki a hálószobájukba?
- Ki turkál a személyes adataik között? Ki kíváncsi a „szottyos” TAJ-számukra?
- Ki akadályozza a szabad egyesülést? (Emlékeim szerint az egyesületbetiltás a Gyurcsány–Bajnai-korszakban volt divat, akkor szántották be például a Magyar Gárdát.)
Agyrém az egész! Holott miről szól a jogszabály? Arról, hogy a magukat civilnek mondó (valójában külföldi zsoldban politizáló, a nemzet és az állam lebontásán buzgólkodó) ügynökök ismerjék be, ki pénzeli őket. Azt eddig is láttuk, hogy a valódi civil szervezetekhez képest ennek a pár tucat álcivilnek a társadalmi beágyazottsága a nullához konvergál. Ez derül ki például abból, évről-évre milyen kevés ember ajánlja föl nekik adója egy százalékát – hiába kapják naponta az ingyenreklámot az ellenzéki propagandasajtótól.
A „civilek” külföldi pénzcsatornáinak láthatóvá tétele némileg hasonlatos a pénzmosás és terrorizmus elleni törvény szellemiségéhez. A 2000-es évek elején világszerte elfogadott jogszabály megtiltotta a beazonosítatlan személyek, cégek banki befizetéseit, átutalásait. Az ugyanis a terrorizmus melegágya.
- Egyes álcivil szervezetek ténykedése pontosan ugyanilyen terrorveszélyt rejt magában, s ezek ellen az államnak kőkeményen föl kell lépnie! Vagy megvárjuk, míg a hazánkba telepített Black Lives Matter meg Antifa-terroristák a civilség örve alatt, külföldről kapott százmilliós támogatásból itt is szobordöntögetésbe, fehérellenes gyűlölethadjáratba, gyilkolásba kezdenek? Szerintem ne várjuk meg!
Világosan fogalmazott a néhai SZDSZ alapítója, Haraszti Miklós: a „civileknek” kvázi ellenségként kell tekinteniük a számukra elfogadhatatlan, demokratikusan megválasztott kabinetekre. S láthatjuk, úgy is tekintenek: ellenségként. Kérdés: a kormányoknak akkor miért kéne simogatniuk az ellenséget?
Szőke ciklon
2020-06-24 at 09:06
A baloldalon a korrupciós pénzek mozgása is a TŐKE SZABAD ÁRAMLÁSA, mint az unió egyik értéke(?) körbe tartozik.
apolitikus
2020-06-22 at 07:54
KI KELL LÉPNI. KI KELL LÉPNI. KI KELL LÉPNI.
Torockó
2020-06-20 at 20:44
Az EU-ban nem működik a fékek és ellensúlyok rendszere. Libsi az egész bagázs. Ráadásul a transzparencia – amit ők követelnek állandón – nem is létezik a brüsszeli vízfejnél.
Szovjet mintájú, birodalmi diktatúra.
aladin
2020-06-20 at 06:02
Kikell lépni ebböl az EU. gittegyletböl már a hollandok többsége is ezen gondolkozik. Ez már szinte a második szovjet terror ahol az EU. zene után kell táncolnunk.
Fanfan
2020-06-19 at 17:49
Mi a külömbség a KGST és az EU között?
Az, hogy a KGST egy politikai alapon szervezett gazdasagi közösség a vezető hatalom javara.
Az EU egy gazdasagi alapon szerveződő politikai közösség a vezető hatalom javara.
Eredmény: a szarból a szarba léptünk!
Namond
2020-06-19 at 19:40
?
Mi a külömbség a KGST és az EU között?
A KGST esetében kezdettől tudtuk, hogy a közös pir goroj-ért kérdés nélkül fizetünk mint a katonatiszt.
Az EU esetében az ígérték, hogy mi is az ebédlő asztalnál ülünk, de még nem jutottunk beljebb a konyhánál, maradékot eszünk és ugrálunk a séf útjából.
Közben a belépő jelöltek mosogatnak.
bl
2020-06-19 at 17:02
“Meg lett sértve – legalábbis a bíróság szerint – a magán- és családi élet tiszteletben tartásához, a személyes adatok védelméhez és az egyesülés szabadságához fűződő joguk, ráadásul a fasiszta pribék Magyarország még a szabad tőkemozgásnak is útjába állt.”
Jó lenne elolvasni az ítélet indoklását, fenn van már a neten?
Nézzük_magát_a_dolgot
2020-06-19 at 15:54
Szerintem a gyíkemberek a NUBIRU82/ZX aszteroidáról, amikor lejöttek a bivalybasznádi gulyásfesztiválra, mert ha mindenki maszkban van, ők is, akkor őket is nehezebb felismerni. Viszont mindenképpen ott akartak lenni a fesztiválon, mert imádják a főzéshez használt, Ukrajnában ólomkromáttal hamisított pirospaprikát. LOL
Lupus
2020-06-19 at 15:42
A helyes alapfilozófia közismert: Ha nagyon nyüszítenek a bolsi-libsik az alcsúti kisvasút miatt, akkor hosszabbítsuk meg a vonalat Bicskéig!
Ez a teendő.
Ha tehát nagyon nyafognak, hogy túl erős a transzparencia-igényünk, még átláthatóbbá kell tenni a tevékenységüket, el egészen az ilyen soros-szervezetek – tisztán jogi eszközökkel elérendő! – teljes ellehetetlenítéséig!
Namond
2020-06-19 at 16:13
Egy farkas értette meg mire utaltam a bejegyzéseimben és még az se kormánytag?
Szégyen, mit szól ehhez IldikóÓÓ?
dézi
2020-06-19 at 15:34
Ezeket a “rablógyilkosos” plakátokat nem lehetne óriásplakátokon, internetes reklámokon, stb közkincsé tenni?
moliere
2020-06-19 at 14:23
“Mostantól az Unió dönti el, kimehetünk-e a mellékhelyiségbe.”
De szerencsére azt továbbra is mi döntjük el, hogy akkor szarunk-e a fejükre.
Húsvéti rozmaring
2020-06-19 at 14:40
“mi döntjük el,hogy szarunk e a fejükre” nem mi döntjük el.Politikusaink nagyon ragaszkodnak ehhez az egész bagázshoz! Nagyon hiányzik egy erős, sok normális ember által támogatott euroszkeptikus párt.A nemzeti konzultáció végére oda fogom írni,hogy HUXIT-IGEN
khm
2020-06-19 at 13:45
” teli szájjal követelt átláthatóság, a híres nevezetes transzparencia.”
Annyira magabiztosak voltak,hogy az egyik soros céget nem átallották erre keresztelni.
Értem én,hogy kártyázásnál sokkal jobb tudni az ellen oldalon ülő lapjait,sőt kényszeríttetni kell különféle szervezetek segítségével,hogy mutassa meg…..
Na,de az olyan kártyás előbb utóbb,ki lesz a partiból (és a helységből) dobva. Esetleg egyéb retorziók érhetik.
khm
2020-06-19 at 13:48
Bocs helyiségből. Ámbár ezeket,meg az ORSZÁGBÓL.
Namond
2020-06-19 at 12:56
A konkrét esetben
1. Kettő jogszerűségi kérdés van, a civil törvény:
– összhangban van-e az alaptörvénnyel és a magyar jogrenddel,
– nemzetközi gyakorlat előírja-e a külföldről finanszírozott ügynök vagy lobbi szervezetek nyilvántartását illetve szankcionálja-e a mulasztásokat?
A jogalkotáskori nyilatkozatok, vélemények és az előzetes normakontrol szerint a fenti két kérdésre a válasz IGEN.
TEHÁT a civil törvény alkotmányos és jogszerű.
2. Két joggyakorlati kérdés van, a civil törvény:
– korlátozza-e az egyesülési jogot,
– többlet adó terhet tesz-e a többi valódi civil szervezetekkel szemben?
A válasz NEM. Nem tiltja az egyesülési jogot és a “civil” és civil szervezetek magyarországi működési támogatása azonos megítélés alá esik.
A “civil-ek” külföldről érkező támogatásának adóztatása pontosan az EU esélyegyenlőségi direktívái megkívánt eredményességet biztosítják.
A “civilektől” adóként elvont összeg az államkincstáron keresztül közösségi célra kerül felhasználásra.
Igaz kerülhetne közvetlenül a hasonló tevékenységet folytató hazai irányítású szervezetekhez is, mint működési támogatás.
Azaz a civil törvény mint szabályozás, az egyébként sem adómentes működésű civil szervezetek között, nem ró külön terhet a “civilekre” csak esélyegyenlőséget biztosít a hazai és külföldi irányításúaknak, védve a hazai civil érdekképviseletek önszerveződését, finanszírozását működési területét és ügyfeleit.
TEHÁT a civil törvény alkotmányos, jogszerű és EU konform.
3. Két illetékességi kérdés van, a civil törvény tekintetében:
– illetékes-e az Európai Bizottság az UNIÓ szuverén TAGállama alkotmányos – nemzetközi gyakorlatnak megfelelő – jogrendje megváltoztatása ügyében eljárni,
– illetékes-e az Európai Bíróság az UNIÓ szuverén TAGállama alkotmányos – nemzetközi gyakorlatnak megfelelő – jogrendje megváltoztatása ügyében eljárni?
A válasz NEM, alkotmányos kérdések nem TARTOZNAK A BIZOTTSÁG ÉS SZERVEZETEI ILLETÉKESSÉGÉBE ÉS HATÁSKÖRÉBE.
Az Uniós Alapjogi Chartában foglaltaknak, a direktíváknak való megfelelőség vizsgálata a csatlakozási tárgyalások során történik, NEM a SZUVERÉN államok csatlakozása után.
TEHÁT az EU Bizottságának és Bíróságának nincs illetékessége szuverenitási, alkotmányossági kérdésekben.
4. Két szakszerűségi kérdés van – HA az EB ítélete, cikkben közzétett szövege pontos – a civil törvénnyel kapcsolatos ítélet indoklásában:
– mi köze van a gazdasági vállalkozások tőkéje szabad mozgásának a “civil” szervezetek támogatásához,
– mi köze van a családi élet tiszteletben tartásának jogához és a személyes adatok védelméhez való joghoz az elméletileg köznyílvánosan – az EU direktívája szerint elvileg transzparens és integráns működésű – “civil” szervezeteknek?
A válasz SEMMI köze.
A tőkéje szabad mozgásához csak akkor lenne köze, ha a “civil” szervezetek alapító okiratukban bevallottan gazdasági érdekeket szolgálnának közvetlen vagy politikai befolyás szerzéssel.
A “civil” szervezeteknek családi élet tiszteletben tartásának jogához és a személyes adatok védelmének jogához mindössze annyi köze van, hogy ezen Alaptörvényben garantált és magyar jogrendben részletesen szabályozott kérdések közül az elsőt folyamatosan támadják, a másodikat pedig – az általuk megszerzett adatok felhasználásával, részleges közreadásával, külföldre juttatásával – megszegik.
TEHÁT az EB ítélete hazug, csúsztatáson alapul gazdasági/politikai okokból pozitív hatalmi pozíciót és adózási körülményeket akar biztosítani a “civil” szervezeteknek.
Összességében az EU Bírósága igazságtalan, a magyar Alaptörvénnyel és jogrenddel ellentétes ítéletet hozott, hazug indokok alapján.
Nagyon várom az ítélet Alkotmánybírósági felülvizsgálata eredményét.
Azonban merülnek még fel kérdések, például;
Vizsgálja valamelyik hivatal – jogállami keretek között -, hogy a “civilek”, és a civilek, civil tevékenységet folytatnak-e és szolgáltatásaik minden állampolgár számára elérhetőek?
VAGY a “civilek” az EU esélyegyenlőségi direktíváját figyelmen kívül hagyva, csak a kormánnyal szembeni, költségvetési kifizetéssel járó ügyeket karolják fel?
És ezek a tőkeerős nonprofit szervezetek azt is jutalék és költségtérítés ellenében teszik?
Véletlen, hogy nincs ilyen szervezet?
Még a végén a sumákoló párt alapítványok is az ellenőrzés szórásába esnének?
Horn Gábor, Majtényi László, Heisler András közszereplő?
Miből él Horn Gábor, Majtényi László, Heisler András?
Miért nem nyilvános Horn Gábor, Majtényi László, Heisler András adóbevallása, vagyoni helyzete?
Miért nem rendelkezik a kormány arról, hogy minden civil – közösségi szolgálatot teljesítő szervezet, függetlenül működési formájától köteles – az adatok pontosságát negyedévente felülvizsgálva, azt időbélyeggel igazolva – honlapot üzemeltetni, melyen fel kell tüntetnie a felügyeleti, irányítási, operatív vezetési feladatokat ellátó személyek, vagyoni, jövedelmi és adózási adatait?
A mulasztás nem kimenthető, a működési engedély megvonásával, illetve az adataikat nem frissítő felügyeleti, irányítási, operatív vezetési feladatokat ellátó személyek társadalmi tevékenységtől örökös eltiltásával jár.
Ez a Civil törvény, olyan Vicc-toros, hozok is meg nem is, meg is teszem meg nem is, szabályozok is meg nem is, határozok is meg nem is, egyet is értek meg nem is, ki is lépek meg nem is.
Na, ez van ha nem csap oda a kormány, hanem nyálaskodva, önelégülten várja, hogy az acsarkodó kutyák a korbácsolás helyett dobott koncért megnyalják a kezét.
Kell még valamit mondanom Ildikó?
kex&sex
2020-06-21 at 16:57
Okos, részletekbe menő levezetés, DE ezeknek (Fidesz) hiába minden szó. Sajnos ez az utolsó Orbán Kormány láthatóan gyengébb, mint az előző. Az ifjúsági szervezete (Fidelitas) pedig mintha nem is létezne. Így nagyon nehéz odacsapni, pláne, ha az akarat se egyértelmű.
Namond
2020-06-19 at 12:50
Ezt tényleg módosítani kellene:
“Eszerint külföldről támogatottnak minősül az a civil (vagy álcivil) szervezet, amely évente 7,2 millió forintnál több pénzt kap külföldről.”
Az összeghatárnak nem szabad magasabbnak lennie a magyar átlagfizetések bruttó nagyságánál.
Javasolt azt is közzé tetetni, hogy hány alkalmazottat foglalkoztatnak külföldi pénzből és mekkora fizetésért.
Megjegyzem 1.:
Az adócsaló soros szervezetek a munkavégzésre irányuló jogviszonyt előszeretettel szerződik le ösztöndíjas támogatásként, az óta, hogy a Soros Alapítvány betette hozzánk a lábát.
Megjegyzem 2.:
Sem a közvélemény, sem én nem tudok róla, hogy a magyar államiszervek, pl.: Munkaügyi Felügyelőség, APEH, NAV valamikor is vizsgálta volna a Megjegyzem 1. tényállását.
Megjegyzem 3.
Így természetesen bírságot sem kaptak soha, és nem is kérdőjelezték meg alkalmazottaik – aktivistáik – toborzóik foglalkoztatásának, működésük törvényességét.
Megjegyzem 4.
Persze arról sem tudok, hogy a támogatásaik szabályszerű elszámolását, mérlegbeszámolóik adatainak valódiságát vizsgálta volna valaki.
A Cégbíróság mint tudjuk, – még az Antali időkben – kijelentette ő nem vizsgálja a részére bemutatott adatok, közzétételek és adataik valódiságát – felőlük a mérleg főösszeg eltérhet az eszköz és forrás oldalon – ők csak a közzétételi kérést teljesítik.
Azt elvileg közhiteles Cégtári nyilvántartás adatai valódiságát ellenőrizze az aki akarja, meg akinek öt anyja van, mert nekik nincs. ÉS KÉSZ.
kbandi1
2020-06-19 at 12:34
Liberálisok: gá, gá, gá. Amikor az egységsugarú balfék meglibul, mindjárt megfelel az EU-s fogtündér és Szargentini fékek és ellensúlyának.
Ők még Taszilónál is szakemberebbek, mert dombon felflé is fékezik az ikerbiciklit, nehogy megfusson a Mars felé. Irgalmatlan szagértelemmel vagyunk körülbástyázva, akik még a járvány tetőzésekor is A Zorbán diktattúrát vizsgálták, vírus mikroszkóppal. Aztán mikor bemutatták nekik, hogy az országgyűlés működik, a liberális fénytörésre hivatkozva vizsgálatot kezdeményeztek.
Most pedig itt van ez a gender izé, nem tetszik nekik a rendszer, pedig ők alkották.
Legfontosabb reménységük Karigeri, most megvárja, míg a Lánchíd belepottyan a Dunába. Ne ám hogy ünneplés témája legyen a mostani vezető eu-s országok Trianoni tündöklése. Nem is jók nekik a nemzetiségek, bebarnult migránsok kellenek nekik, azok közül is az illegálisan beszökött példányok, mert ők aztán tudják ám, hogy ki az ellenség. Kifordult a befordult agytekervényük a haladóknak, most koponyán belül előzik a gondolataik a józanságot.
Reménytelen a liberalizmus.
KAKASMÁRTON
2020-06-19 at 12:24
FENTI HOZZÁSZÓLÁSOMBÓL KIMARADT :
ELKÉPZELHETŐ, HOGY SOK MINDEN FORDÍTVA FOG MEGTÖRTÉNNI ????
Kovács Nóra
2020-06-19 at 12:23
Ki kell lépni ebből a gittegyletből!
KAKASMÁRTON
2020-06-19 at 12:20
2005 TAVASZÁN, EU – S TAGSÁGUNK KEZDETÉN A MAGYAR NEMZET – BEN
EGY FÉLOLDALAS UTOPISZTIKUS CIKKBEN EGY ÚJSÁGÍRÓ ARRÓL ELMÉLKEDETT, HOGY 2032 – BEN AZ EURÓPAI ORSZÁGOK KÖZÜL UTOLSÓNAK ALBÁNIA FELVÉTELT NYER AZ UNIÓBA, ÉS ABBAN A PILLANATBAN AZ ALAPÍTÓ ORSZÁGOK
KILÉPNEK BELŐLE. A SZERZŐ ARRÓL IS VIZIONÁLT, HOGY AZ ALAPÍTÓK ÚJ EGYSÉGBE TÖMÖRÜLNEK, AZ ÚJ TAGÁLLAMOKAT KIFOSZTJÁK, MAJD SORSUKRA HAGYJÁK.
MÁRA AZ ÍRÁSBAN MEGFOGALMAZOTT JÓSLATOK KISSÉ MEGVÁLTOZTAK, ÁM A
GONDOLATMENET TÖKÉLETESNEK BIZONYUL.
SAJNOS, EZ A LAPSZÁM NEKEM MÁR NINCS A BIRTOKOMBAN, DE ÉRDEMES VOLNAÚJBÓL KÖZZÉTENNI.
Királytigris
2020-06-19 at 11:41
Első lépés: Ki kell zavarni, az összes sorosi sameszes szervezetet (NGO-kat), a CEU-val együtt, Magyarországról!
Második lépés: Az Alkotmány Bíróság kaszálja el ezt a EU-s törvény magyarországi alkalmazását!
Minden szervezetről mindent tudni szükséges!
Meg kell akadályozni, hogy ezek suba alatt puccsot készítsenek elő Szaros Gyuri bácsi pénzelésével!
Ivan von Gorcsev
2020-06-19 at 11:25
Nem lett volna egyszerűbb a jelenlegi széljárásnak jobban megfelelő állam ( USA, IZRAEL) vonatkozó törvényét betű szerint átmásolni??
Talán annyira nem lenne kiugróan elütő a szöveg…
Akkor pedig elöször az USA-val, Izraellel egyeztessék elsztör az elmebajukat…
Vox populi
2020-06-19 at 11:41
A kormány,élükön Orbánnal,csak egy papírtigris.Rendre meghunyászkodik az EUB elött.A négy alapszabadság közül valamelyikre minden ítéletükben hivatkoznak.Ezek azonban gumiparagrafusok,tetszőlegesen tágíthatók,így,vagy úgy értelmezhetők!
Érthetetlen,hogy miért nem követjük az angol példát!Semmilyen előnyünk nem származik az eus tagságból!De ez az Orbán rezsim szereti,ha pofozzák az országon belül,és kívül.És csak tűri.Én nem,utálom,ha Mo-ot rendszeresen,és szisztematikusan gyalázzák.A nemzeti konzultáció is csak arra jó,hogy ideológiai alapot adjon a gittegyletben maradáshoz!
Hesslerezredes
2020-06-19 at 13:15
Egyetértek! Sajnos olybá tűnik, hogy Furmány Piktor csak idehaza nagy hős, de amint brüsszarba kimegy, rögvájszt behúz fületfarkat és átmegy hangyába. Az, hogy tízezerszer felmosatta magával a padlót, de még a rötyit is a “””Néppárt”””-ban, az mindennek az alja volt. Ezért kéne egy valóban tökös magyar patrióta párt, nem ez papír – tigrisnek ugyan nem nevezhető, csak – kiscica fidesz, amelyből nemcsak a kurázsi, de a finesz is hiányzik!!!!
KI KELL LÉPNÜNK AZ EU-BÓL!!!!!
2020-06-19 at 11:24
KI KELL LÉPNÜNK ABBÓL A SZARTENGERBŐL ÉS LÉTREHOZNI A KÖZÉP-KELET-EURÓPAI GAZDASÁGI SZÖVETSÉGET, AMI KIZÁRÓLAG AZ EGYMÁS KÖZÖTTI GAZDASÁGI ÉS KERESKEDELMI TÖRVÉNYEKET EGYEZTETI, HANGOLJA ÖSSZE.
EGYMÁS BELÜGYEIBE NEM POFÁZIK BELE.
SÜRGŐSEN!!!!!!!
Hesslerezredes
2020-06-19 at 13:11
1000000/1000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ezt javallottam már én is számtalanszor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Galamb
2020-06-19 at 16:41
Egy dolgot felejtesz el! Jelen állás szerint a szavazásra jogosultak 1/3-a szavaz a Fideszre, 1/3-a komcsikra, 1/3 pedig otthon marad. Ha nem lesz kenyér az asztalon az utóbbi 1/3 is elmegy szavazni és nem a Fideszre (és akkor még jó, ha csak szavazni megy). Tudja ezt Orbán is, ezért taktikázik. Nem lehet fejjel a falnak menni, mert seggre esés lesz belőle!
Ferenc
2020-06-21 at 21:31
a komcsikra nem fog szavazni egyik sem … hajrá Orbán Viktor
Gomboc7
2020-06-19 at 11:21
Az EU-t sokan úgy képzelik, hogy egy jóléti, igazságos, humanitárius szervezet.
És ennek a látszatát egyre nehezebben, de még fenn tudják tartani. Pedig minden döntésükkel a teljes irányítás átvételét készítik elő a tagállamok felett.
gyozo2018
2020-06-19 at 11:25
Jogilag már át is vették.
Retorikával még harcolunk, de a jogrendszerünk felett már rendelkezik,
az ágensei bent vannak a bíróságok, ügyészségek felső vezetésében is.
Kiss Andrea
2020-06-19 at 11:16
Üzenem az EU szabadkőműves elitjének, előbb tanulják meg az igaz, európai és azon belül is az igaz magyar történelmet!! S utána majd lehet véleményt mondani rólunk, de DIKTÁLNI nekünk, arról szó sem lehet!!! ELÉG VOLT BRÜSSZELBŐL (IS)!!! Kedves brüsszeli diákok, itt az első óra anyaga: https://www.magyarhirlap.hu/velemeny/20200618-terdre-besenyok?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_202006
Lex
2020-06-19 at 10:55
Hey ha ok szarhatnak a liszaboni szerzodesre nemmel szavazokra akkor mi is szarunk rajuk, addig targyaljanak amig most nekunk tetszo iteletet nem hozank….szarrago eurotrash libbolsik
TomasTom
2020-06-19 at 10:47
Ezekre a bírósági ítéletekre szarni rá…
Hivatkozni lehet, hogy Németország alkotmánybírósága is felülbírált egy bizonyos érdekkörökhöz tartozó döntést.
J.G.
2020-06-19 at 11:18
A MAGYAR KORMÁNY KAPTA EURÓPÁBAN A LEGERŐSEBB DEMOKRATIKUS FELHATALMAZÁST A VÁLASZTÓITÓL!
72% -os részvétel mellett 2/3 -os győzelem.
A választók azért szavaztak háromszor 2/3 -al a jelenlegi kormányra, mert egyetértenek annak céljaival.
A DEMOKRÁCIA = TÖBBSÉG DIKTATÚRÁJA MÉGSEM TUD ÉRVÉNYESÜLNI, MERT AZ EU-s NYOMÁSGYAKORLÁS MEGAKADÁLYOZZA!
A Nemzeti Konzultációk alapján a választók és a kormány is egyértelműen elutasítja a senki által meg nem választott és idegen érdekeket képviselő Soros-civilek tevékenységét!
Magyarországról már rég ki kellett volna őket tiltani, mert radikálisan szembe mennek a választók akaratával.
NEM VOLNA SZABAD ELFOGADNI, HOGY RÁNK ERŐLTESSÉK EZEKET AZ ANTIDEMOKRATIKUS, ÖNKÉNYES, TÁRSADALMI MORÁLT ROMBOLÓ INTÉZMÉNYEKET.
J.G.
2020-06-19 at 11:20
KARÁCSONY ATHINA
Budapest főpolgármestere kijelentette, hogy semmi sem igaz abból, amit a NER és annak propaganda sajtója híresztel, hogy ő nem ért a főváros vezetéséhez.
Az éjszaka folyamán államigazgatási vizsgát tett a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen, környezetvédelmi diplomát szerzett az Óbudai Egyetemen, városfejlesztési mérnök oklevelét meg már tegnap átvette.
Közlekedési mérnökként és építészként pedig előző éjszaka végzett Németországban.
Azt is elmondta, hogy ő látta, amikor Gyurcsány Ferenc személyesen írta a szakdolgozatát, leszokott a hazudozásról és megtanult országot irányítani.
Dobrev Klára pedig egy éjszaka szép lett és jóindulatú.
Jakab Péterrel is egyeztetett, aki titkon elmondta neki, hogy ő még mindig jobboldali, nemzetben gondolkodik, szereti Orbán Viktort és még életében egyszer sem hazudott.
A Momentumról azt állítja, hogy a 2024 -es Olimpiát nem azért fúrták meg, hogy a francia hittestvéreik megkaphassák, hanem az ahhoz szükséges beruházások tönkretették volna az országot.
Arra a kérdésre, hogy az ország miért nem ment tönkre, amikor a szükséges objektumok szinte mindegyike idő közben így is felépült, nem adott választ.
A jövőre vonatkozó tervei:
– kolbászból minden kerítést projekt
– zöld folyosó a Dunán a Margit-szigettől Csepelig
– Budapest minden épületét földalatti ökoházakká építi át és föléjük erdőt telepít
– a Nagykörutat szintén leviszi a föld alá és a mait teljes szélességében átadja a kerékpárosoknak
A több mint százezer tervet sajnos hely hiányában nem tudjuk ismertetni, de később könyv formájában kiadjuk.
De ami a legfontosabb, hogy zöldek leszünk és szabadok!
A fentiekre vonatkozó okmányokat azért nem tudta a stábunknak bemutatni, mert idegállapotban volt és hirtelen nem tudta, hogy hova tette őket.
A Lánchíd 23,7 milliárdjával kapcsolatban is ugyanerre hivatkozott.
HAJRÁ LIBSIK!
HAJRÁ BUDAPEST!
J.G.
2020-06-19 at 11:33
“HUXIT támogatottsága napról napra nő hazánkban…”
Ebben maximálisan igazad van, de kilépni addig nem szabad és nem is tudunk, amíg hasznunkra van a tagság.
Ha most kilépnénk, akkor az itt jól működő, modern és termelékeny (főként német) nagyvállalatokat hoznánk kellemetlen helyzetbe.
De ez pont jól van így, mert amikor eljutunk addig a pontig, hogy nekik is terhes lesz akkor ki fogunk lépni és ők pedig magyar vállalatokká válnak.
ADDIG ÉPPEN ŐK BIZTOSÍTJÁK, HOGY NE JÁRJUNK ROSSZUL!