
Alissa Heinerscheidet, az (eddig) népszerű sör marketingért felelős alelnökét Todd Allen, a Budweiser globális marketing alelnöke váltja – jelentette az AdAge pénteken.
A New York Post azt írja: Heinerscheid tavaly június óta vezeti a márkát. Nem világos, hogy a helyettesítése végleges lesz-e. A lépés azért történt, mert a Bud Light és anyavállalata, az Anheuser-Busch óriási visszhangot kapott a Dylan Mulvaney transznemű influenszerrel készített reklám miatt. A vitatott reklámról a PS TV-n is készítettünk már műsort. A „szabadságra küldött” marketingvezető elárulta, hogy a fiatalok bevonzása miatt választották a transznemű infauenszert reklámarcnak.
Üzletasszony vagyok, nagyon egyértelmű feladatom volt, amikor átvettem a Bud Lightot, és ez volt: „Ez a márka hanyatlóban van, nagyon régóta hanyatlóban van, és ha nem vonzzuk a fiatalokat, nem jönnek a fogyasztók, akkor nem lesz jövője a Bud Lightnak”
– mondta Heinerscheid. Elmondta: „meggyőzte” a márkát, hogy olyan módon fejlődjön, amivel vonzóbb lesz a férfiak és a nők számára is.
5 milliárdos bukás egy transznemű miatt
A Mulvaney-vel kötött partnerség azonnali visszahatása ellenére a Bud Light kezdetben megvédte a lépést, majd később a múlt héten nagy nehezen bocsánatot kért hűséges ügyfeleitől.
Bud Light’s Vice President of Marketing, Alissa Heinerscheid, will be taking a leave of absence following the controversy surrounding the company’s endorsement of Dylan Mulvaney. pic.twitter.com/woWXRga0PT
— Clown World ™ ? (@ClownWorld_) April 22, 2023
Soha nem szándékoztunk olyan vitában részt venni, amely megosztja az embereket
– mondta az Anheuser-Busch InBev vezérigazgatója, Brendan Whitworth egy sajtóközleményben, hozzátéve:
Azon dolgozunk, hogy összehozzuk az embereket egy sör mellett.
A Bud Light Mulvaney-vel való együttműködését követő hetekben az Anheuser-Busch értéke több mint 5 milliárd dollárral zuhant.
Forrás: New York Post; Fotó: Twitter
na4
2023-05-01 at 00:10
A Bud-nál gurulnak a fejek ??? Égnek, mint a rongy.
fanni
2023-04-24 at 19:57
Sajnos ez nem a normalitás-pártiak győzelme. A sörgyár ugyan visszalépett, de nem a józan eszük jött meg, hanem rájöttek, hogy radikális bevétel-kiesés fenyegeti őket. Szóval megint a kapzsiság győzött.
lyukas zokni
2023-04-23 at 17:55
minden ilyen gender-céget bojkottálni kell, akkor esik a piaci értékük és tönkremennek, a többi meg befejezi a buzireklámot.
Dodo
2023-04-23 at 10:03
Miért hiszik azt, hogy a buziság trendi?
Karcsibá
2023-04-23 at 09:39
Buzi sört a baloldalnak !
egyMagyar
2023-04-23 at 09:24
Az senkit nem zavar, hogy nálunk majdnem mindet terméket feketék reklámoznak?
huda
2023-04-23 at 04:32
Egy biztos én semmilyen buzik által reklámozott terméket ,nem fogok megvenni , ez nálam elvi szempont ,pár éve még azt mondtam jo jo vannak buzik oké, de mára olyan szinten gyűlölöm és megvetem ezeket az agresszív buzikat,akik a selejt aberrált életvitelünket akarják ránk erőltetni hogy semmilyen szolidaritást és elfogadást nem fogok feléjük mutatni .
ezzel csak azt érték el, hogy százszázalékban utáljam őket .
leszkapsz
2023-04-22 at 23:18
“Nem jött be a Bud Light sör transznemű reklámarca”
— Nagy tévedés. Bejött. Mert hazudnak, amikor azt mondják, hogy a “transz” kommunizmussal akarták eladni a terméket.
Valójában pont fordítva van: a termék beáldozásával is elvégzik a neokommunista agymosást rajtunk. (Nyilván valaki globalista meg is finanszírozza az átmeneti veszteséget.)
Ahogy akkor is hazudnak, amikor azt mondják, hogy nem megosztani akartak minket ezzel. Dehogynem, pont azt akarják, folyamatosan.
Ez egy nagyon sikeres agymosó kampány volt, rendkívül erős publicitással. Hogy a reklám negatív, az attól még ugyanúgy célba (tudatalattiba) juttatja az üzenetet — ez közismert tény.
A világ gyökeres átalakítását végzik — a kollektív tudatalattinkban.
Marketing-reklám szakember vagyok.
TS
2023-04-22 at 22:21
Szerencsére a Budvar még nem reklámoztat fatarókkal, bár nem a legjobb cseh sör, azért mégsem örülnék neki, ha ezért hagynék fel a fogyasztásával. A környék szinte egyetlen fogyasztható csapolt söre.
moliere
2023-04-22 at 21:36
Van egy egyszerűbb (?) út a fogyasztókhoz. Nem csinálni fost.
Legalább a mexikói kukorica löttyöknél lenne jobb, de nem.
Persze, fogd a heterókra, célozd meg a buzikat, úgy, hogy ne veszítsd el a normális binárisokat!
Sok sikert!
😀
A hűtőben a német ipar utolsó mohikánjai várnak: B*tburger, R*deberger, D*B
(Habár nem néztem utána, hogy reklámozták-e magukat buzikkal, valami súgja, hogy még nem. Nem is kellett.)
PG
2023-04-22 at 20:53
Ez most mit jelent? Hogy ilyen sört csak az aberráltak isznak, vagy hogy aki ilyent iszik az azzá válik? Ennyi erővel a vasorrú boszorkánnyal is lehetne sört reklámozni.
Attila
2023-04-22 at 19:52
Hofi után szabadon: hát ezt így hogy? és ki? na …
Cseléd
2023-04-22 at 19:36
Le akarják szoktatni a sörivásról az embereket az egészségük védelmében
na4
2023-04-22 at 19:32
Hahaha, a kis buzi bedöntötte a business-t ?? De így járt a Disney, a Netflix, a Victorias Secret és még sokan mások. Megérdemlik. A jóérzésü emberek hánynak ettöl a woke fostól.
Matu
2023-04-22 at 17:09
Egy ilyen reklám nem összehozza, hanem kirekeszti az emberek többségét. Aki férfinak vagy nőnek érzi magát (100%-ban), az nem fog tudni azonosulni azzal, aki egyik sem. És akkor már a sör sem kell…van olyan sör, ami mellé nem kell elfogadni az ideológiát is!
Csak így tovább a lenini úton
2023-04-22 at 16:59
Még sok ilyen “sikert” kívánok a Bud-nak és az összes többi hasonló cipőben járó terror-cégnek, különös tekintettel a Disney-re is.
Bud Hill
2023-04-22 at 16:34
Szép történet, happy enddel. Iszom rá egy Drehert!
Pálos Özséb
2023-04-22 at 16:02
„Akik az Isten igazságát hazugsággal cserélték fel, azok a teremtményt imádták és szolgálták a Teremtő helyett, aki áldott mindörökké. Ámen.
Ezért Isten gyalázatos szenvedélyeknek szolgáltatta ki őket. Mint ahogy asszonyaik felcserélték a természetes érintkezést a természetellenessel, ugyanúgy a férfiak is elhagyták a női nemmel való természetes érintkezést, és egymás iránt gerjedtek fel kívánságukban; férfiak férfiakkal fajtalankodtak, de el is veszik tévelygésük méltó jutalmát önmagukban.
És mivel nem méltatták Istent arra, hogy megtartsák ismeretükben, Isten kiszolgáltatta őket az erkölcsi ítéletre képtelen gondolkodásnak, hogy azt tegyék, ami nem illik.”Pál apostolnak a Rómabeliekhez írt levele 1, 25-28.
(…)
„Ha valaki férfival hál úgy, ahogyan asszonnyal szoktak hálni, mivel utálatosságot követtek el mindketten, halállal lakoljanak, vérük rajtuk.”(3Mózes 20,13)
(…)
A társadalmi ethosz nem változott sokat a bibliai kor óta. Örök biblikus figyelmeztetés Isten népe számára, hogy ne engedje meghonosodni a maga körében a kánaáni, sodomai romlott erkölcsöket.
Tudományos libsizmus
2023-04-22 at 15:15
Kommunizmusnak hívjuk azt a szitut, amikor nem a józan ész, hanem a politikai indoktrináció irányítja az emberek tetteit.
E tekintetben ma a nyugati féltekén kommunizmus van.
khm
2023-04-22 at 15:10
Remélem más cégek is beszopják a transznemű reklámarcokkal!
Tradicionista
2023-04-22 at 15:08
Megérdemlik a bukást készítsenek igazi reklámot a sörüknek.
Cuki
2023-04-22 at 14:34
eddig sem ittam Bud Light-ot
valamiért mindig viszolyogtam tőle
inkább egy Courage Best Bitter
https://youtu.be/w6rsPPqSAuk
?
Orientál
2023-04-22 at 13:54
Ennek sajnos az apja ne volt totál buzi ,na az anyja meg szintén teljesen leszbi. Ez sem a munkájáért kapta a milliókat – forintban.