Ötmilliárd dollárral csökkenhetett a Bud Lightot gyártó cég értéke az elhibázott kampánya miatt, ugyanis egy transznemű tiktokkerrel próbálták népszerűsíteni a terméküket. Nem jött be, ezért bocsánatot kért az italt gyártó cég vezetője és szabadságra külte a reklámot megálmodókat, valamint új hirdetést is csináltak, de egyelőre úgy tűnik, hogy hiába.
Valószínűleg tankönyvi példává válik majd az Anheuser-Busch vállalat irgalmatlan melléfogása a Bud Light sörrel kapcsolatban. Ahogy arról a PestiSrácok.hu is többször beszámolt, a Dylan Mulvaney transznemű TikTok-hírességgel készült kampány bődületesen rosszul sült el, kvázi lábon lőtte magát a cég, mert a söreladások óriási mértékben kezdtek zuhanni, ahogyan a vállalat részvényének árfolyama is erősen ingadozik.
Tűzoltásként a cég szabadságra küldte a felelősöket, majd kirúgták a külsős marketing-tanácsadóikat és április végén új kampányt indítottak, amelyben már csupán egyszerű amerikai fiatalok kortyolgatják békésen a sört. Ennek ellenére a veszteségeket már nehéz lesz visszafordítani; becslések szerint mintegy ötmilliárd dollárba fájhat a cégnek a fiaskó, ennyivel eshetett a vállalat értéke.
Felelősséghárítás
A Fox News értesülései szerint ráadásul az Anheuser-Busch megpróbál mindent a külsős csapatra fogni: esdeklő levelet küldött a viszonteladóknak, hogy tartsanak ki a márka mellett, a cég megtette a szükséges lépéseket. A levélben kiemelték, hogy az érintett Bud Lightokat, amelyek dobozán Mulvaney arca virított, nem a cégnél készültek; azokat szintén a külsős marketingcsoport gyártotta le a reklámfogáshoz. A marketingesek több száz influenszernek küldenek szét hasonló, személyes csomagokat, ez csak egy volt közülük – fogalmaztak a körlevélben.
A cég vezérigazgatója, Michel Doukeris már azt is bejelentette, hogy a nyáron háromszorosára növelik a marketingköltéseiket, hogy visszacsábítsák a fogyasztókat. Hogy ez pontosan mire lesz elég, egyelőre nem tudni. A Fox News megkereste a céget, de nem kaptak választ kérdéseikre.
Forrás: Világgazdaság; Fotó: Fox19.com
fanni
2023-05-09 at 18:52
Jó lecke ez a cégnek: ha talpra áll, akkor örökre megtanulja, hogy a marketing szakma szabályai szerint kell a profitot növelni, nem pedig egy agyament, normalitás és józan paraszti ész-ellenes mozgalom elvárásai szerint.
Naprózsa
2023-05-09 at 18:21
Megismételném ennek a reklámnak a tanulságát:
Ha hülye is vagy, akkor se bízd a reklámodat buzira. Mert ha buzi ajánlja a termékedet, abból a fogyasztók normális hatalmas többségénél pont az ellenkezőjét váltja ki:
“Te Jóisten, ha ilyen sört iszunk, akkor mind ilyen rusnya buzivá fogunk átalakulni?”
vagy:
“Ha te minket buzivá akarsz alakítani, akkor dugd fel magadnak a szart amit ránk akarsz sózni, mi juszt sem fogunk venni belőle!”
vagy:
“Ezt a buzilé kólát biztosan nem veszem meg, mert azzal a vendégeimnek és akár itt a boltban a vevőtársaknak, pénztárosoknak is azt üzenném, hogy magam is buzi vagyok.”
Kapisch, ti hülyék a cégektől?
Ideje abbahagyni ezt a gendertransz buzulási terrort, míg el nem fogy a türelmünk!!!
Gijutsushi
2023-05-09 at 15:34
Bruhahaha hahaha, nézd, hogy lóg a tiktokja…
Ceterum censeo, a Bud Light -ot vissza kellene önteni a lóba!
Meleg sör - hideg würstl'
2023-05-09 at 15:21
Ilyen a Gendersör:
ronda is, büdös is, meleg is.
Cuki
2023-05-09 at 14:47
ez az izé egy gúny a buziknak és a nőknek
ha ez volt a cél, akkor gratulálok, sikerült
hivő
2023-05-09 at 14:16
Itt a kulcs,a profit, a normalitás
visszaállitásához.
Ha nem vesszük a multik
termékeit,akkor kénytelenek
visszakozni a Woke támogatásátol.
Ez nem könnyü, mert ez odafigyelést
igényel,de hosszu távon nem kell
majd bogarat ennünk hus helyett.
Gábor lovag
2023-05-09 at 14:14
Erre van egy kiváló magyar közmondás :
Addig jár a korsó ( vagy köcsög ) a kútra amíg el nem törik.
Még egy-két ilyen LMBTQ+++ simogató cukiskodó cég bukni fog, az értelmesebbje meg talán rájön, hogy a perverzek támogatása nem biztos, hogy kifizetődik hosszú távon … addig meg had huljon a férgese
huda
2023-05-09 at 13:32
Van 1-2% beteg agyú pénzes buzi ,akik ráeröltetnék a normális emberekre az aberrált fos életüket ,hát rábasztatok !!
Orientál
2023-05-09 at 13:21
Persze mert buzis leszbis pedofil …. gender ital ,na de nem fehér bőrű nemzeti keresztény férfias ital.
Dodo
2023-05-09 at 13:09
Ez van, ha valaki elhiszi saját (vagy a hivatalos) hazugságát. Pofára száll.
Genderidióták leáldozása
2023-05-09 at 12:42
Józsiból Józsa lett.
Mariból Márton.
Egymásba szerelték magukat,
és nem lett belőlük semmi.
A férfi-nő viszonytól még az elfajzott szexuálfogyatékosok sem tudnak elszakadni.
A homik felosztják egymás között, melyik masculin, melyik feminin szereplő.
Győző
2023-05-09 at 12:37
Kit érdekel?!
Fulladjanak bele a genderfekáliába.
Naprózsa
2023-05-09 at 12:26
Hazudhatják ugyan, hogy nem ők az ötletgazdák, de nem hisszük el, tekintve ezt az agyament, a nyugati világra hozott kötelező buzulást, hisz minden multi ugyanezt csinálja. Csak egy sportmárka cégnél nehezebben venni észre amikor elpártol a vevőkör, de mikor egy sörgyártó egy-két termékén keresztül akarja a fogyasztóit buzivá nevelni, azt előre tudni lehetett, hogy sértegetéssel hosszú távon lehet bukni.
Ez ráadásul ritka hülye módja az öngyilkos reklámnak, mert mit is akartak ezzel üzenni?
Ha nem vagy buzi, akkor nem is érdemelsz ilyen sört? – Ha-ha-ha!
Azt hittétek, ti buzik, hogy büntetlenül lehet sértegetni a normalitást? És még csak most kezd visszalengeni az inga…, Bilderberg gyogyós beltenyészet!
Mancika
2023-05-09 at 12:25
Miért az átoperálás az sikeres volt? Tényleg?
na4
2023-05-09 at 12:04
A kis buzi bedöntötte a Bud business-t ?? De van más ilyen hülye cég is, mint pl. a Maybelline. Ezek is a kis buzival hírdettek. A történet ugyanaz. Szörnyű, hogy mennyi hülye manager van.
DörrögZuldán
2023-05-09 at 11:58
Ezek az entitások kivetetik az ádámcsutkájukat?
Matu
2023-05-09 at 11:57
Aki ideológiát akar árulni és nem terméket, az így járhat…