Amit most látunk, az a krízis eleje – mondta Orbán Viktor a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában pénteken reggel a magyar–ukrán határon tapasztaltakról. A kormányfő szerint Magyarország sokaknak most a menedék lett; akiknek lehet, egzisztenciát kell biztosítani, a harmadik országból származóknak pedig a hazajutásban kell segíteni. A krízis kezelésében nyújtott brüsszeli segítség lehetősége kapcsán Orbán kiemelte: Brüsszelre mindig lehet számítani, ha beszélni kell, cselekedni azonban csak a nemzetállamok szoktak. A miniszterelnök szerint az ukrajnai válság új helyzetet teremt, Európa ugyanis rákényszerült arra, hogy saját védelmi képességeit fejlessze. Ez új erőviszonyokat teremthet a kormányfő szerint, amely új alapokra helyezheti a nemzetközi együttműködést.
A kormányfő szerint nemcsak kárpátaljai magyarok, hanem Ukrajna belső részeiből is sokan érkeznek a határra. Rajtuk kívül számos harmadik országbeli menekült, jellemzően külföldi diákok várakoznak a határ mentén. Őket saját hazájába való hazajutásukban fogja segíteni a kormány.
Magyarország sokaknak most a menedék lett
– emelte ki a kormányfő. Orbán Viktor kifejtette: a továbbiakban megoldást kell találni kormányzati szinten az oktatás, a nevelés és az egzisztenciateremtés terén.
Kárpátalja jelenleg még nem katonai terület, ami nagy szerencse. Ha ez megváltozna, akkor onnan is nagyon sokan jönnének
– mondta a kormányfő. Szólt arról is, hogy meg kell szervezni a hazánkban maradók életét, de egyelőre hetven–nyolcvan százalékuk továbbmegy. Orbán aláhúzta: támogatni fogják a menekültek álláskeresését, három hónapig ennek terheit is állja az állam, ugyanakkor a kormányfő szerint, aki itt marad, annak helyet kell találnia magának a magyar társadalomban. Orbán Viktor elmondta: elkezdődtek az egyeztetések a munkaadókkal, hogyan lehet az itt lévőket állásokba elhelyezni.
Ha beszélni kell, akkor Brüsszelre mindig lehet számítani, de a nemzetállamok cselekednek. Nem tudom, mi folyik Brüsszelben, de ha erre várnánk, akkor nagyon súlyos állapotok alakulnának ki a határon
– mondta Orbán Viktor. Megjegyezte: Brüsszel egy fillért sem adott a migrációs nyomásra és a kerítésépítésre, így magunk oldjuk meg ezt.
Mi a békében vagyunk érdekeltek
– tette hozzá, kifejtve: már korábban felhívta a figyelmet arra, hogy békésen kell rendezni az orosz–ukrán konfliktust, mert mindenki tudta, hogy egy esetleges háború miatt a szomszédos országok kerülnek nehéz helyzetbe. Orbán Viktor közölte: nagy jelentőségű dolog történt Németországban, mert az ottani haderőfejlesztés révén teljesen meg fog változni Európa.
Németország újrafelfegyverzése történik most. A hiányzó német haderőt az amerikaiak pótolták. Gyenge ember nem kap békét
– jelentette ki a kormányfő, aki szerint ez a tény merőben új helyzetet teremt a nemzetközi együttműködési rendszerekben.
Senki nem fogja az életét kockáztatni, hogy megvédjen másokat. A NATO akkor véd meg minket, ha mi is készen állunk, arra hogy megvédjük magunkat
– fogalmazott a miniszterelnök. Orbán Viktor jelezte: Magyarország védelmi képességének fokozása is kulcskérdés volt, azonban 2010 után a hadsereg fejlesztése még nem kerülhetett előtérbe az ország állapota miatt, hanem a gazdaság újraindítása volt a legfontosabb. A devizahitelesek megsegítése, az államkassza talpra állítása után indulhatott el a védelmi képesség fejlesztése.
Már elég erősek vagyunk arra, hogy garantáljuk Magyarország biztonságát. Akkor lehet baj, ha belesodródunk ebbe a háborúba
– tette hozzá.
Nagyon nehéz helyzetben vagyunk, ezért van szükség stratégiai nyugalomra
– mondta a kormányfő, hozzátéve: mindenki felzaklatott állapotban van a háború miatt, egy ilyen helyzetben könnyű hibázni, ezért nem szabad semmilyen elkapkodott döntést hozni.
Úgy látom, a baloldal a háború oldalán áll, mert amit ők akarnak, az belevisz minket a háborúba
– fogalmazott Orbán, megjegyezve: a fegyverszállítás katonai célponttá alakítaná Kárpátalját.
Nem lehet a nyugati barátainknak szívességet tenni egy-egy nyilatkozattal
– tette hozzá. A kormányfő szerint közvetlen veszély, hogy a nyugati hatalmak újabb szankciók mellett döntöttek. Kifejtette: a tárgyalások során nem akartunk „okoskodni” a szankciókról, Orbán Viktor szerint ugyanis az egységes fellépés nagyon fontos. Ugyanakkor megjegyezte azt is, hogy a szankcióknak ára van.
Ezt rövid távon meg fogjuk fizetni, és a szankciók negatív hatásainak a kiküszöbölésén fogunk dolgozni. A második közvetlen veszély az energiaárak hirtelen megemelkedése, és védeni kell a rezsicsökkentés eredményeit. A harmadik probléma, hogy az infláció ötven százalékát az energiaáremelés adja, és ez tovább fog nőni
– ismertette a kormányfő, aki hozzátette: középtávon veszély, hogy az egész európai gazdaság teljesítménye kisebb lesz, így mindent újra kell kalkulálni.
Fotó: MTI/Miniszterelnöki Sajtóiroda/Fischer Zoltán
Logikus
2022-03-06 at 09:12
t
Hiába futottam át, egyetlen feltett kérdésemre sem válaszoltál tételesen…
Ez a részedről elég nagy dilettantizmus…
Nahát
2022-03-06 at 09:01
Igen, a baloldal a háború oldalán áll. Ismerősöm most úgy döntött, hogy emiatt mégis elmegy szavazni, bár nem akart, és a Fideszre fog. És fentiek felismeréséhez elég volt az ellenzéki sajtót olvasnia. Hajrá dr. Orbán Viktor Miniszterelnök Úr!
Logikus
2022-03-05 at 19:06
t
Köszönöm szépen, hála ISTENNEK az egészségemmel semmi baj.
Viszont valami probléma nálad lehet, mert eddig semmire nem reagáltál, csak tereltél és mellébeszéltél folyamatosan…egy kérdésemre sem adtál választ.
Logikus
2022-03-05 at 17:42
t
Nem gondolod, hogy szánalmas dolog a saját hülyeségedet másra vetíteni?
Az pedig hogy személyeskedsz a konkrét kérdésekre feltett konkrét válaszok helyett kitűnően megmutatja a szellemi szintedet.
Amit csinálsz az nem más, mint tipikus mellbeszélés. Az egyetemen annak idején ezért simán egyest adtak. Remélem, hogy nem vagy egyetemet végzett ember, mert ebben az esetben visszaadhatod a diplomádat, hacsak nem a mellébeszélés és hazudozás volt a szakod, vagy a kurzusod címe.
György Balogh
2022-03-05 at 13:24
Ugye senki nem olyan futóbolond, hogy azt gondolja Magyarország miatt nincs Ukrajna a NATO-ban? Kedves barátaim az élet ennél bonyolultabb, kétszer kettő néha öt. ??
Gaál
2022-03-05 at 09:50
Azt hallottam, hogy MZP.-nek intézik a nyugdíját Langley-ben. Igaz-e a hír.
Logikus
2022-03-05 at 08:48
t
Még mindig várom a válaszaidat tételesen a felsorolt kérdéseimmel kapcsolatban!
Gondolom azért nem sikerült egyikre sem válaszolni, mert igazam van…na de adok még egy esélyt rá…
Logikus
2022-03-05 at 08:45
t
1)Az én hozzászólásommal max annyi a baj a te szemszögedből, hogy túl realista.
Megértem, hogy ez neked fáj, de ez a te bajod.
2)Hiába próbálod kiforgatni,a mit írtam az nem fog sikerülni, ugyanis is nem az illegális kötvényes meg legális kötvényes a fő dolog, hanem az, hogy vannak, akik legálisan jönnek, törvényi keretek között és ők nem terrorizálják a befogadó lakosságot, hanem még építik azt. Lásd pl kínaiak…boltokat nyitnak, éttermeket, és adóznak a magyar államnak.
Aztán ott vannak az illegálisan szándékozni jövők, akik eddig minden kimutatás szerint, csak élősködnek a befogadó társadalmakon, mert nem akarják elfogadni a nyugati törvényeket és kultúrát! Tehát a balliberális propaganda, amely előszeretettel elhallgatja az erőszakosságukat, a törvények fölöttiségüket, stb az rossz, mert ezzel csak olajat önt a tűzre.
A matek példádnál maradva, ha a végeredmény rossz, akkor z egész levezetés rossz volt! Ez egyértelmű!
3)Elég baj, ha nem akarsz annak a tanácsára hallgatni aki a józan ész talaján áll. Na ezért vannak problémák már Svédországban is…és mindenféle bűnözés az egekbe szökött…Dániában ezért nem fogadnak be egy migránst sem, és még lehetne folytatni a sort….
Gondolkozz és mérlegelj mindig, és ne gyűlölködj, és ne vezesd félre az embereket, még akkor sem, ha ez a lételemed!
Királytigris
2022-03-04 at 22:30
“Orbán: a baloldal a háború oldalán áll.”
Baloldali párt nics Magyarországon. Ennek az oldalnak a neve, nemzetrothasztó oldal. Ezek mindig azon az oldalon állnak, ahol a magyar nemzetnek ártani lehet.
Így megy ez 1918-óta, folyamatosan!
Logikus
2022-03-04 at 21:10
t
1)Aki nem tud újat mondani az te vagy. Észre sem veszed hogy ugyanazokat szajkózod?
2)Mond csak nekem hány letelepedési kötvényes jött illegálisan? és hány gondolta azt hogy magasról tesz a nyugati törvényekre? és hány jött illegálisan? Hányan fenyegtik a befogadó országukat? Hány helyen követtek el akár csoportos erőszakot és egyéb törvénysértést? Hmm????
3) Ki kell ábrándítsalak, mert nem nézek semmiféle palávert. Tudod aki ballib mantrákat szajkóz, az ballib, akár elfogadod, akár nem.
Egyébiránt neked fogalmad sincs a helytelen és a törvénytelen viselkedésről?
Megsúgom a különbséget.: Helytelen, ha a szemetet az utcán eldobod és nem a kukába teszed. Helytelen a a buszon nem adod át a széked az idősnek, stb.
Amikről viszont én kérdeztelek, az egytől-egyik a törvénysértés kategóriájába tartozik. Ha már itt tartunk az is helytelen, hogy te ezeket az illegális és törvénytelen és erőszakos dolgokat lekicsinyled és csak annyit mondasz rá, hogy helytelen.
Nagyon szánalmas az erőlködésed, hogy okoskodni próbálsz, mert egyértelmű, hogy nem avgy más, mint egy fotelhuszár, akinek fogalma sincs az életről, mert nem is emberekkel dolgozik. Te valami ideologizált világban élsz és azt hiszed, hogy az a valóság. Ez pedig sok bajhoz fog vezetni az életben, ha nem változtatsz…
Namond
2022-03-04 at 20:15
1. Kivéve a kormányfő akinek végtelen önhittsége miatt, a szerb határról nincsenek elriasztva a határsértők, sőt már fegyverrel támadnak a járőrökre.
2. Kivéve a kormányfőt aki végtelen önhittségében, ölbe tett kézzel várja el, a globális mainstream érdekeit (liberális bolsi-náci, rasszista elveket) képviselő ellenzék ízlése szerinti önkéntes átalakulását.
A miniszterelnök elvárja az ellenzék ellenséges párthierarchiája – szenteket megszégyenítő önzetlenségével – visszalépését, az átlagot lényegesen meghaladó egzisztenciájától és közigazgatási uram-bátyám hatalmától.
“Nekem nagyobb reményeim vannak a választással kapcsolatban, mint a puszta győzelem.Folytathatjuk a munkánkat, előremegyünk, és nem hátra. Másrészt egy újabb győzelemmel ki tudjuk kényszeríteni az ellenzék radikális átalakulását, ezzel pedig új fejezet kezdődhet a magyar belpolitikában. Ha tehát valaki igazi változást akar a magyar belpolitikában, most nem a kormányt kell leváltania, hanem az ellenzéket átalakítania. Ez hoz valódi változást. Erre csak a választók képesek.”-by Orbán
No ezért olyan zűrzavaros a magyar közélet, mocskolódó a közbeszéd, flusztrált a közhangulat, meri az EuB alkotmányos értékeinket semmibe venni, 1000 éves demokratikus jogrendünket semmibe venni.
Mert legitim felhatalmazása ellenére kormányunk vezetője NEM engedi a hatóságokat fellépni, nem cselekszik.
Várja, hogy feladatait a szavazók oldják meg, mert nem akar és nem mer az LMB-TQ iparral, a zöldkommandó iparral, a klíma-klimax iparral és azok fanatikus (megélhetési) hívői egyházaival konfrontálódni.
3. Kivéve a kormányfőt aki végtelenül képmutatóan pluralistának (többféle nézet vagy érték létezése egyszerre) nevezi Magyarországot, a konzervatív, patrióta, alkotmányos és keresztény morális és kulturális értékek mellett kiálló személyek, szervezetek üldözése, egzisztenciális és morális megsemmisítése folyik.
No persze ez igaz Szakács Árpádtól, a Mi Hazánk-on át a Munkáspártig, közös jellemzőjük nem akarnak merkeli kivárásra játszani, nem értik az orbáni tétlenséget és cselekvést akarnak, ezért hangjuk el van fojtva, létezésük bizonytalan.
Ők lennének a hazafias konkurencia.
Bezzeg a Szent koronát meggyalázó Pride vállalkozás, George Soros ügynökszervezetei, a woke kultúra iparosodott médiái szabadon és gazdagon ágálhatnak.
Hiszen létük nincs veszélyben (nincs ügynök törvény, nem minősülnek az alkotmányos rendet veszélyeztető terror szervezetnek), a létüket nem, csak tetteiket ostorozó szavak és az általuk képviselt veszély hangoztatása, az alapja a kormányfő hatalomban maradásának.
4. Kivéve a kormányfőt aki végtelen önhittségében, nem kér az Unió országaitól fegyverzetet keleti határunk és légterünk védelmére, aki nem kér szolidáris segítséget a várhatóan növekvő humanitárius feladatokra.
Mondván az a mi feladatunk, ami igaz, de nem kizárólag a mi költségünk.
“humanitárius segítséget nyújtnk Ukrajnának: benzint-gázolajat,generátorokat, élelmiszrt, higiénés alapellátási cikkeket szállítunk oda. Harmadrészt pedig mindenkit befogadunk, aki Ukrajnából érkezik. Ez a mi feladatunk.-by Orbán)
“Jó végvári vitézekként sokáig ki tudunk tartani, de ebből igazi győzelem csak akkor lesz, ha találunk társakat.”- by Orbán
Na persze, a császári és királyi pénz és posztó hiánya miatt, létesültek főúri bandériumok és épültek főúri várak a végvidéken.
Talán a mai, 5000 leggazdagabb “főúrra” (Csányi-, Puch, Leisztinger, Mártha, Bige, Szíjj, Mészáros, Homolya, Tiborcz, stb a katonai veszélyhelyzet okozta humanitárius válság finanszírozására afféle bankihoz hasonló különadót kellene kivetni.
Mondjuk tavalyi egzisztenciális költéseik 10-20 %-a között.
5. A kormányfő állami berendezkedés elemzése helyes, nincs liberális, szociáldemokrata, keresztény demokrácia.
“A demokrácia egy önálló fogalom, a nép uralmát jelenti. A demokrácia az alap, amiből a különböző világnézetű kormányzati politikák kinőnek, s aztán versenyeznek egymással.
Nem lehet ezt a fogalmat ideológiailag kisajátítani. Demokráciából kinőhet liberális kormányzat, konzervatív, kereszténydemokrata kormányzat, sőt szociáldemokrata kormányzat is.
A lényeg az, hogy ott (liberális demokráciában>woke ideológia) hegemónia van, Magyarországon viszont pluralizmus. A hegemónia mindig fenyegeti a szabadságot, különösen a szellemit. A pluralizmus viszont mindig teret nyit a szabadságnak, mert abban leli az örömét, hogy megbeszélhetünk egymással súlyos témákat akár nagyon különböző felfogásból kiindulva. Mi a pluralizmusban ezt szépnek látjuk és élvezzük is. A hegemónia ezt veszélynek tartja, üldözi, és egyre sivárabbá teszi, szürkíti az életet. Így a szabadság, az azzal járó sokszínűség nagy vonzerő. Ma pedig nagyon kevés olyan ország van, ahol a konzervatív, kereszténydemokrata emberek olyan szabadon, a fiatal generáció érdeklődésével is övezve mondhatnák el a véleményüket, mint ahogy azt Magyarországon megteszik.”
Demokrácia egy van, a nép uralma, közvetlen vagy közvetett képviseletet támogató állami struktúrával, melynek lényege, hogy a többség döntése a kisebbségre is kötelezően érvényes.
Amely kisebbség ennek végrehajtását elfogadását megtagadja, az hazaáruló és ezért s demokratikus nemzet kebeléből kitagadandó.
Lásd: Alaptörvény ellenesség vagy egyes értékei, érvényessége tagadása.
Az állami struktúrát uralhatják liberális, szociáldemokrata, keresztény elvű kormányzati politikusok, legitim módon.
De ha a demokrácia legfőbb értékének a pluralizmust (politikai hatalom megosztás) és konszenzusként (megállapodásként) valamennyi eltérő – olykor ellentétes – véleményt érvényesnek fogadjuk el, az már nem demokrácia.
Hanem kormányzati nemtörődömségből, netán aljas hatalmi-gazdasági játékból adódó anarchia.
Nem elfeledve, hogy a megjelenő és hozzáférhető konzervatív, patrióta vélemények vélemények, úgy igazi liberális módra sivárak, kizárólag a kormányzati jelszavak és törekvések körül értelmezhetőek.
Magyarország békepárti – Orbán Viktor a Mandinernek IV. évfolyam 09. szám | Közélet
2022. március 3.
Érdemes elolvasni Orbán Viktor a Mandinernek adott interjúját a teljes szöveg összefüggésében.
Ebben nem csak a cikk írója által kiemelt mondatok és félmondatok szerepelnek.
Zolee
2022-03-04 at 19:16
“Kicsit elhamarkodta Orbán Viktor azt a kijelentését, hogy ha cselekedni kell, akkor Brüsszelre nem, csak a nemzetállamokra lehet számítani – reagált a miniszterelnök péntek reggeli rádióinterjújára Margarítisz Szhinasz. Az Európai Bizottság alelnöke magyarországi látogatása végén találkozott újságírókkal, ekkor mondta el azt, hogy Brüsszel már kedden dönt arról a „hat számjegyű” támogatásról, melyet Ukrajnának és azoknak az uniós tagállamoknak nyújt, melyeket a legjobban sújtanak a háború következményei. Az összeget ráadásul később, ha szükséges, növelni is lehet (bár ekkor már az Európai Parlament hozzájárulása is kell majd hozzá).”
Namond
2022-03-04 at 16:42
“Ukrajna a barátunk!”-by Orbán Viktor
Madarat tolláról, embert barátjáról.
Lehet, hogy az 5-ös számú tagkönyv tulajdonosa másként érzi?
https://mandiner.hu/cikk/20220304_bayer_zsolt_velemeny_haboru_usa_joe_biden
Logikus
2022-03-04 at 16:40
t
1) Az, hogy te mit minek tekintesz, teljes mértékben hidegen hagy, mert a valóságnak egyáltalán nem felel meg. Jó esetben is csak egy vélemény…ami meg hidegen hagy.
2)Nem nekünk kell befogadni azokat akik 5-6 országon átbandukolnak, hanem a legelős biztonságos országnak. Különben hogy mennének haza és építenék újjá az országukat? Ha gazdasági migránsok, akkor ne a zöld határon akarjanak átszökni sehol, hanem vegyék igénybe a legális és bejáratott útvonalakat, amik törvényesek!!!
3)De igen ballib vagy, mert aki 100%-ra ugyanazt mondja, amit ők, az ballib. Az álhumánus hozzáállás kiviláglik minden megnyilvánulásodból. A saját véleményem pedig az, hogy a szerbek jól teszik, amit tesznek. Az élősködőknek nem szabad kegyelmezni! Vagy el kell irányítani őket a megfelelő helyekre ahol igényelhetnek munkavállalási vízumot papírokkal együtt, vagy húzzanak a fenébe és ne akarjanak illegálisan a zöld határokon átszökni.
Megtisztelnél, ha a lentebbi feltett kérdéseimre mindegyikre egyenként válaszolnál. Várom a feleleteket.
Logikus
2022-03-04 at 14:59
t
1)Kértelek, hogy a hülyeséget és a ballib mantrát hanyagold. Az előbb leírtam, hogy nem vagyok rasszista. Az ha valaki rávilágít a tényekre, még nem rasszizmus…bármennyire is fáj neked.
2)De igen a kvótán van a hangsúly, ugyanis senki nem úgy menet el -55-ban, hogy ő most Amerikába vagy Ausztráliába megy, hanem oda ment ahol befogadták. Ezeket az apró és fontos dolgokat ne mellőzd mert így hülyeségeket írsz.
3) Ismát hülyeséget írsz és bármennyire is tagadod a ballib mantrákat hajtogatod. Ha a szerbek felöl jövőket nézzük, akkor szintén én avgyok a tényszerű, ugyanis azok mindenféle iratok nélkül érkeznek és elég jól ki vannak tömve pénzel. Ha háború elől menekül akkor irataid vannak, mert ez az első amit magadhoz veszel, pénzed pedig nincs. És nem a legmodernebb telefonokkal és ruhákkal járkálsz. Jah és a szerb oldalon megkérdezted a helyi lakosokat a véleményedről? azt hiszem hogy elküldenének a búsba téged.
Ha én vagyok az előítéletes, akkor kik ástak alagutakat a kerítés alatt? kik akartak létrával átjönni? kik dobálják a határőröket kövekkel? kik fenyegetik őket meg halálosan? Jah és ha tisztességes a szándékuk, miért nem rendes átkelőkön jelentkeznek, és miért a zöld határon akarnak átszökni? Ha annyira Európába akarnak jönni akkor miért agresszívek? Hol marad az alázat?
Mindezekre a kérdésekre eddig nekem sem te sem a ballib társaid enm tudtatok felelni, csak az üres mantrátokat fújjátok.
Légyszíves és gondolkozz!
Logikus
2022-03-04 at 14:16
t
javítás: 56-os
Nagyon leköteleznél, ha a mantrák helyett, konkrétan megmondanád hogy miben nincs igazam. A ballib mantrát azért hanyagold, mert munkámból kifolyólag nagyon sok emberrel foglalkozom, nemzetiségre és vallásra való tekintet nélkül. És oha nem voltam se rasszista se előítéletes, de azt megtanultam, hogy tárgyilagos és tényszerű legyek. Te?
Logikus
2022-03-04 at 14:11
t
ne szajkózd nekem a ballib mantrát, mert ad1)nem vagyok rasszista…csak a tényeket közöltem. Ha ez neked probléma, akkor nálad van a baj.
ad2) Az 5-os menekülteknél senkit nem találsz aki direktbe Amerikába ment volna. Mindenki Ausztriába ment és a környező országokba, az alapján ahogy befogadták őket. Amerikába Kvóta alapján mentek…tehát hazudsz.
ad3)nem általánosítok, és előítéletes sem vagyok, hanem tájékozott, és nem fogom be a szemem, mint ahogy ti ballibek.
Jómagam, mindig a realitás és a józan ész talaján álltam, és állok most is! Rólad ez szemmel láthatóan nem mondható el! A ballib mantrák puffogtatása helyett gondolkozz, mert nem fog megártani!
Orientál
2022-03-04 at 13:52
Gyurcsányék Márki-Zayjukkal a magyar népet küldenék a háborús vágóhídra.
Contrabass
2022-03-04 at 13:40
Valaki nagyon műveltnek akar itt látszani!
Pro primo,
Pro secundo,
Pro tertio,
Ha már latinul akarunk nagyoskodni.
A hozzászólás többi része, szintén nagyon aluliskolázott egyénre utal.
Contrabass
2022-03-04 at 12:03
Azt gondoltam, hogy nincs ember Magyarországon, aki magáévá teszi Maki-sz@r elmebeteg ömlengéseit, tévedtem, itt is irkálnak olyanok, pl. ha mi nem vétózzuk Ukrajna NATO tagságát, nem támadták volna meg az oroszok, ezt a marhaságot egy négyéves gyerek is kinevetné. Maki szócsöve ma itt teljesít szolgálatot? Nem értem ha valaki értelmesen nem tud hozzászólni, miért erőlködik, szereti ha kiröhögik? Mondjuk nyilván Maki tanítvány, ezek semmit nem érzékelnek a szégyenből, ami körülveszi őket.
Vízöntő
2022-03-04 at 11:41
t,
a cím pontos. A tárgyhoz pedig ez a lényeg:
”Ápr. 3.-a érdekes válaszút lesz a baloldali érzelmű választóknak, nyilatkozniuk kell arról hogy a családjukat szeretik, vagy a családjuk jövőjét, biztonságát beáldozzák a Márki-Zay – Gyurcsány párosért és a tragikus minőségű megélhetési pártlistájukért!
Jól gondolják át, mert arany középút ott nem lesz!!!”
Majd akkor tessék színt vallani!
MurányiA,
ne csúsztasson! Putyin biztonsági garanciákat kért Bidentől és a NATO-tól!
Megkapta?
A kormányunktól megszoktuk hogy az ország és a nemzet érdekében dolgozik, érdekeit védi!
Zelenszkij kinek az érdekeit védte amikor szórakozott Putyinékkal? Gondolt Ukrajnára? Az amerikaiak ügyesen manipulálták a humoristát, aztán otthagyták, ennek akkor kezdett derengeni hogy ez nem egy kabaré!
Putyin egy semleges Ukrajnát akart, rakéták és atomfegyverek nélkül! Mi indította be a támadásukat? Amikor Zelenszkij bejelentette hogy Ukrajnának atomfegyvert akar. Hordozójuk van, Csernobil kéznél, gondolom az orozok ezt mérlegelték és ezért léptek azonnal (a gyakorlatról már vagonírozták a harckocsikat, akkor leszedték).
De ezeket a kérdéseket más cikkeknél átbeszéltük, lapozza fel azokat!
Zolee,
mi az EU és a NATO tagjai vagyunk, persze hogy nem vétóztunk.
De a háborúba nem lépünk be!
Hogy megakadályoztuk Ukrajna felvételét a NATO-ba? Mielőtt ilyen állítást tesz nem ártana a tényekre rákeresni.
Ukrajna felvételét a NATO bukaresti közgyűlésén Angela Merkel akadályozta meg évekkel ezelőtt!!!
Ő viszont ha jól tudom német kancellár volt!
Hogy mi mit vétóztunk, miért és kikért?
Nézzen utána, dolgozzon meg az infókért, ne játsza azt amit az ellenzéki újságírók a kormányinfón!
Puncius Pinatus
2022-03-04 at 11:17
Btk. 331. § Háborús uszítás
331. § Aki nagy nyilvánosság előtt háborúra uszít, vagy egyébként háborús hírverést folytat, bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
??????????????????????????????????????????????????
Nahát
2022-03-04 at 10:13
Véleményem szerint ha Ukrajnát felvették volna a NATO-ba, akkor most Putyin az egész NATO-val állna háborúban, de nem Putyin kezdeményezte volna a háborút, hanem a NATO. Ennyit arról az elméletről, hogy most itt béke lehetne, ha Ukrajna NATO-tag lenne. Miért is?
Nahát
2022-03-04 at 10:09
A baloldal a háború oldalán áll. Ez igaz. Fegyvereket és katonákat akarnak küldeni Ukrajnának, a kárpátaljai magyarokat bevádolták az ukránoknak az ellenségüknek állítva be őket. A baloldalt Amerika irányítja, ez is igaz. Amerika érdeke a háború elhúzása, felvevő piac teremtése a fegyvereik számára, a minél több emberáldozat azért, hogy Putyin veszítsen népszerűségéből és Európa és Oroszország gazdasági meggyengítése.
Naprózsa
2022-03-04 at 09:54
Akkor magának meg az nem tűnt fel, Zolee, hogy azért nem vétózunk most, mert nem számít. Nemcsak mi nem akartuk és akarjuk az orosz nemzetiségekkel tele bábállam Ukrajnát felvenni, – hogy aztán eltartsuk őket is nemcsak a görögöket meg a muzulmánokat – hanem például a holland választók sem, csak ott a demokrácia jó példájaként a kormány nagyot fosott a saját választói fejére, és ellenükben megszavazta Soros gyarmatának felvételét.
S Maga is tudja, hogy Európában sem a nemzetek, de még a hülye vezetőik sem akarják felvenni Ukrajnát, csak ELJÁTSSZÁK saját maguknak a jóembervagyok hiteltelen majomtáncot egymás előtt.
Igazat mondani ugyanis gerincet követel és nagyon nem könnyű szokás, és ez egy olyan világban ahol inkább beáldozzák a gyerekeiket, inkább elhallgatják undorukat a LMBTQPZ perverzek iránt, inkább etetik a leendő muszlim gyilkosaikat a többség birkaként béget a főkolomposokkal, csak azért nehogy csúnyán nézzenek rá, ott gerincesen kiállni kockázatos dolog, és csak brüsszeli folyosókon suttogva mernek igazat adni nekünk, hogy azt is letagadhassák.
Különben is, mit róják fel Orbánéknak, ha most egyszer tingli-tangli módszert alkalmazzák? Elvégre a bezzegországoknak mint az osztrákoknak, a franciáknak, finneknek, svédeknek, dánoknak, a szlovákoknak, a románoknak ez a történelem során mindig bejött, ők akkor és az ellen fordultak remek ütemérzékkel, akiket aktuálisan vesztesnek ítéltek, ott ugyanis a hazudozás (tisztelet a kevés kivételnek) nemzeti foglalkozás, mint mondták vala az őket és a történelmet jól ismerők…
Zolee
2022-03-04 at 09:27
Naprózsa: nem tudom, hogy feltűnt e, de az utóbbi 1 hétben érdekes módon egyszer sem vétóztunk, mindent megszavaztunk a többi tagállammal együtt, még Ukrajna EU csatlakozását is (ami korábban 5 év alatt sem sikerült). Hozzátenném, ha nem vétóztuk volna az ukránok NATO csatlakozását, most háború sem lenne, mert Putyin sem támadott volna meg egy NATO tagállamot. Röviden: ez a politika teljesen elhibázott volt. A szörnyű az, hogy itthon még mindig megy a Brüsszelezés, meg hogy Brüsszel nem segít, de külpolitikában behúzott farokkal mindent elfogadunk most, amit elénk tolnak (nyilvánvalóan azért, mert jelen helyzetben biztos meglenne a tagállami egyetértés hogy kipenderítsenek minket az Unióból ha akadályoznánk a döntéshozást).
Naprózsa
2022-03-04 at 09:18
A V4-ek nem “undorral fordulnak el tőlünk”, hanem gyáván meghunyászkodnak a Bilderbergnek. Tehetik, mert folyamatosan mi álljuk a sarat, s ha nem vétóznánk, akkor a fiaink már NATO halálraítélt ágyútöltelékként ki lennének zavarva egy velünk ellenséges népcsoport védelmére.
Nem mi, hanem az ukránok terrorizáltuk a jelentős kisebbségeinket. Nem mi, hanem az ukránok választottak már három évtizede egymás után aljas politikusokat kormányfőnek. Nem mi, hanem ők hittek egy buta filmsorozatban sikerrel bohóckodó ripacsnak. Nem mi, hanem az ukránok fenyegetnek bennünket minden télen, hogy elzárják az átmenő földgázvezetéket, hogy megfagyjunk. Nem mi, hanem ők froclizzák az oroszokat és még most is pimaszkodik a főmajmuk a támadókkal, pedig, ha ember lenne, lemondana, hogy konszolidálhassák az országot kevésbé aljas és nem nyugati állampolgárságú oligarhákkal a parlamentjükben.
Az ukránok nyúlnak mindig mellé, hát akkor egyék is meg amit főztek, nekünk semmiféle sarunk nincs ebben a témában.
Füge
2022-03-04 at 09:14
A vak gyűlöleten kívül semmit sem látsz!
Aki a szomszédos országban dúló háború elől MENEKÜL, az menekült, eddig, míg ide ért, innen nyugatra, hogy megy e az az ő dolga, lényeg itt ismaradhat. Ujra írom: szomszédos ország, háború elől.
Akiket a déli határon mint menekült emlitenek, azok x-edik országon átjöttek, bárhol megállhattak volna! És a lényeg bárhol kérhettek volna menekült státuszt. No ezt egy sem tette délen.
Délen NINCS háború! Közvetlen a szomszédunkba.
Tudom nem garantált, hogy megértette, de próbálkozzon vele. Talán egyszer majd sikerül…
márko
2022-03-04 at 09:09
a NORMALITÁS + BÉKE + Józan ész + kölcsönös tisztelet az fontos
( egyetértek Orbán Viktorral )
/
ÉS még egyszer + megint
Vládimír Vládimírovics Putin 2007 óta mindig ŐSZINTE KEZET NYÚJTOTT
. Oroszország az NEM AKAR ellenség lenni ( és megint , NEM ellenség )
. Oroszország az partner akar lenni
/
ÉS
. ezt NEM akarják megérteni
/
ÉS megint
. ezt NEM akarják megérteni
/
az amerikai ( szabadság + demokrácia ) a mai Bideni értelemben
. ez fölhatalmazást ad
/
HOGY mindent JOGOSAN meg lehet dönteni
. mindent megdönteni ami NEM felel meg az amerikai progresszivitásnak
. az USA a kis úja körül forgatja a világon mindenkit
. a FAKE NEWS fabrikációja gigászi ÉS
/
Naprózsa
2022-03-04 at 09:02
Egyenlőségjelet tenni afgán és más szó szerint hét határon jogtalanul átgázoló, gyerekeit, nejét, anyját állítólagos “háborúban” martaléknak otthagyó európai őslakosok megölése tervével érkező, munkakerülő, és az őt eltartó fehér nőket még meg is erőszakoló, vonat alá lökő, felrobbantó muzulmán hódítók és hozzánk a szomszédból valódi háború elől gyerekekkel menekülő, emberségből a cicát, kutyust is magával hozók között… hát azért ehhez már pofa kell…!
Zolee
2022-03-04 at 08:57
Komolyan még mindig megy a Brüsszelezés? Komolyan ennyire nem érdekli a miniszterelnököt, hogy már lassan a Visegrádi országok is kezdenek alig leplezett undorral elfordulni tőlünk emiatt a sunyi politika miatt? Azt tényleg valaki elhiszi, hogy a magyar hadsereg garantálja Magyarország biztonságát?
György Balogh2022-03-04 at 08:11: nyugtass meg kérlek, hogy ez irónia volt…
Rózsa Sándor
2022-03-04 at 08:43
Az ellenzék globalista ügynök-serege vágóhídra küldene bennünket, ráadásul a kárpátaljai testvéreinket is elhordják mindennek! A Szent Korona áldása, hogy nem a pszichopata MakiSzar, vagy a sztálinista Apró klán jelese, a parttalanul nemzetközi érzelmű Dobrev a Miniszterelnök!
MurányiA
2022-03-04 at 08:34
Az egész, háborúhoz való hozzáállásunkat az vezeti, hogy az oroszok és az ukránok egymás közt elintézik a dolgaikat. Ki és miért biztos az, hogy megállnak az oroszok Ukrajna nyugati határánál? Putyin vázolta, a volt szocialista, kelet és közép-európai országokat sem látja szívesen a NATO-ban. ‘A hülye is tudja, hogy Oroszország nem támadja meg Ukrajnát’ véleményvezéri gondolat látványosan megdőlt. Mi pedig altatjuk magunkat tovább. Az oroszoktól – direktben mi – soha semmi jót nem kaptunk, sőt ellenünk tettek. Az elmúlt 30 évben is elhittük, majd más lesz. Nem lett. Az orosz vezetésben semmi józanság nincs, csak hatalomféltés, birodalmi igény és vágy. Tudom, szemét hozzáállás részemről, de minden egyes, az ukránok által megsemmisített orosz hadi eszköz egy halvány többlet ahhoz, hogy ne akarjon Putyin még tovább terjeszkedni.
A kárpátaljai magyarságot pedig harmadolja ez a háború, bármi is a kimenetele. Nem mindenki megy majd vissza az onnan eljöttek közül, teljesen érthető módon.
Vízöntő
2022-03-04 at 08:26
Józan, világos beszéd!
Ápr. 3.-a érdekes válaszút lesz a baloldali érzelmű választóknak, nyilatkozniuk kell arról hogy a családjukat szeretik, vagy a családjuk jövőjét, biztonságát beáldozzák a Márki-Zay – Gyurcsány párosért és a tragikus minőségű megélhetési pártlistájukért!
Jól gondolják át, mert arany középút ott nem lesz!!!
Orbàn Kormànyra szavazok.
2022-03-04 at 08:18
Ez az òriàsi nyomàs,ami a magyar Kormànyra nehezedikn,csak egy szikla fal birnà ki,ez a mi Nemzeti Kormànyunk.Egyrèszt az Ukràn menekūltek lètènek megoldàsa,màs rèszt Brūsszel elnyomò,kirekesztő politikájat is el kell viselnie.Mind kettőben helytàlt,megelègedèsūnkre.Ápr.3.an hitet,voksot tesszūnk az Orbàn Kormàny mellett.
György Balogh
2022-03-04 at 08:11
Eddig cikinek tartottam hogy az amcsik kirakják a falra az elnök fotóját. De most, a társalgó falán Orbán Viktor miniszterelnök úr képe adja a családnak a biztonságot köszönjük, köszönjük, köszönjük. ✌️?????
Puncius Pinatus
2022-03-04 at 07:57
Az bizony, a krízis eleje!
Ha Putyin véghez viszi a független Ukrajna teljes katonai megszállását agresszor módon, bizony akkor ez csak a kezdet kezdete.
Aminek beláthatatlan, visszafordíthatatlan következményei lesznek, az biztos.
Remélhetőleg van az oroszok között józan megítéléssel rendelkező vezető, vezetők, akik más megoldást találnak.
Az USA-ról az EU ballibsi prominens mocskairól nem is beszélve!
Az igaz, szükségszerű egy új józan embercentrikus világ megalapozása.
Angie
2022-03-04 at 07:53
Minden elismerésem a kormánynak! Józanul, átgondoltan reagálnak minden kihívásra, és ami nagyon fontos, hogy a fényes nyugat jó kis késéssel majd elkezdi kántálni, mintha feltalálták volna a spanyol viaszt, ugyanazt, amit Orbán mond. Csak ezelőtt mindig megköpködnek minket.
Köszönjük a kormány áldozatos munkáját! Nem győzök hálàt adni a jó Istennek, hogy ők vannak kormányon és nem a másik bagázs! Már országunk sem lenne…
Zomborka Antalne
2022-03-04 at 07:44
Nagyon jol dolgozik a kormanyunk,kulonosen a Miniszterelnok Ur!