A tagállamoknak nem szabad elfogadniuk, hogy az Európai Bíróság a tagállamok népei és kormányai helyett politikai döntéseket hozzon – jelentette ki legújabb írásában Orbán Viktor, kiemelve, ez nemcsak Lengyelország és Magyarország ügye, ez minden európai polgár és tagállam közös ügye.
Orbán Viktor miniszterelnök “Szamizdat 16.” címmel adta közre legújabb véleményét, állásfoglalását az Európai Unió jelenéről és jövőjéről. Mint írja,
az Európai Bíróság mindig is fontos része volt az Európai Unió bonyolult gépezetének. Mára a bíróság ambíciói tovább nőttek. Kinevezte magát az európai föderációs törekvések zászlóshajójának. Ez derül ki az Európai Bíróság elnökének nyilatkozataiból a február 16-án várható ítéletről, melyet a testület a Lengyelország és Magyarország által indított eljárásban hoz majd. A bíróság elnökének nyilatkozatai az Európai Unió történetének fontos dokumentumai lesznek. Az Európai Unió Bírósága február 16-án arról hirdet ítéletet, hogy lehet-e politikai és ideológiai feltételekhez kötni a tagállamokat megillető pénzügyi forrásokat.
Orbán Viktor úgy véli,
a főbíró nyilatkozatai nem sok kétséget hagynak afelől, milyen döntés várható. A bíróság elnöke szerint a luxemburgi bíráknak nem is az előttük fekvő ügyről, hanem az európai integráció jövőjéről kell határozniuk. Másutt azt is nyilvánvalóvá tette, hogy az ítélet az integráció következő fázisának alapjául szolgál majd. A február 16-ai ítéletből tehát meg fogjuk tudni, hogy a bíróság föderális Európát tart kívánatosnak. Ez nem nagy meglepetés. A bíróság, ha megakadni látta az európai integráció gépezetét, mindig a föderális berendezkedés felé lökte az EU-t: tudatosan szélesítette hatásköreit és aláásta a tagállami szuverenitás bástyáit. Ezek a döntések valójában nem jogi, hanem politikai döntések, ahol a jog csak a politikai akarat végrehajtásának az eszköze. A hang lehet Jákob hangja, de a kéz Ézsau keze.
Orbán Viktor megjegyezte, ez a folyamat azonban felveti annak kérdését, hogy kik az európai integráció jövőjének valódi urai.
A bíróság számára a minél szorosabb európai integráció célja minden más szempontot és értéket megelőz. Ők úgy gondolják, hogy a bírók és a bíróság a politikai döntéshozók helyébe léphet. Ők úgy gondolják, hogy nemcsak alkalmazzák a jogot, de alkothatják, fejleszthetik is. Ők úgy gondolják, rákényszeríthetik a tagállamokat, hogy az integráció következő fázisába lépjenek. Ők úgy gondolják, hogy az uniós intézmények gyámsága alá helyezhetik a tagállamokat azokon a területeken, ahol az uniónak nincsenek hatáskörei. Ők úgy gondolják, hogy ennek érdekében költségvetési zsarolás is bevethető
– fogalmazott miniszterelnök, ugyanakkor hozzátette:
mi viszont úgy gondoljuk, hogy az európai integráció jövőjének urai a tagállamok és a tagállamok polgárai. Mi vagyunk közös európai értékeink forrásai és végső letéteményesei. Mi úgy gondoljuk, hogy egyedül a tagállamok és polgáraik dönthetnek arról, hogyan akarnak együttműködni, és milyen hatásköröket kívánnak közösen gyakorolni. Mi úgy gondoljuk, hogy a bíróság nem foszthat meg bennünket alapvető jogainktól. Mi úgy gondoljuk, hogy a bíróság nem teremthet a semmiből új uniós hatásköröket.
A miniszterelnök kiemelte:
ebben a küzdelemben a mi helyzetünk hátrányos. Az uniós jog nem ad a kezünkbe olyan eszközt, amit a bíróság politikai döntéseivel és a lopakodó hatáskör bővítéssel szemben használhatunk. Ezért a tagállamoknak közösen kell fellépniük jogaik védelmében. A tagállamoknak nem szabad elfogadniuk, hogy az Európai Bíróság a tagállamok népei és kormányai helyett politikai döntéseket hozzon. Ez nemcsak Lengyelország és Magyarország ügye, ez minden európai polgár és tagállam közös ügye. Ébresztő!
Forrás: Orbán Viktor/Miniszterelnöki Sajtóiroda; fotó: MTI
Greg
2022-01-29 at 10:18
A reálisan gondolkodók számára a Napnál világosabb, hogy ez a birodalmi álmokat kergető aberrált únió el akarja taposni a tagállamok szuverenitását és nekünk tagállamként az eddigi életünket nem hagyja majd megőrizni. Bármennyire is szép lenne észhez téríteni és megreformálni ezt a saját karikatúrájává vált gittegyletet, erre kellő számú, súlyú és hathatósan együttmüködő partnerállam nélkül nem sok remény van. A V4- eket is sikerült különféle témák mentén megosztani és a belső ellenséggé avanzsált eu-kollaboráns “ellenzékiek” a külső támadó erőkhöz csatlakozva és azokat erősítve mindenhol aljasabbnál aljasabb módon dolgoznak a saját országuk nemzeti érdekei ellen. A mieink pedig ebben az abszolút világbajnokok.
Bár a gazdasági érdekeink jelenleg még egyértelműen a tagságunk fenntartása mellett szólnak, az öngyilkossá vált únió menthetelenül süllyedő hajójáról való megmenekülésünk egyetlen útja az únióból való mielőbbi kilépésünk lenne. Ez természetesen komoly terhekkel és áldozatokkal járna, de egyáltalán nem dőlne össze ettől világ úgy, ahogy ezt sokan sulykolják az emberek fejébe! Nincs még egy nép, ország a világon, akiket annyi megpróbáltatás és veszteség ért a történelmükben, mint minket, magyarokat. És a mi hős elődeink ezt mind végigcsinálták, töretlen hittel, erővel és hűséggel, a hazáért és értünk, most itt élő magyarokért, ha kellett, az életük árán is!
Most a kilépésünk esetén szó sem lenne ilyen áldozatokról, amit az őseink meghoztak a hazánk, a kultúránk fennmaradásáért. Most mindössze annyiról van szó, hogy néhány évre, amíg a külföldi gazdasági kapcsolataink újrarendeződnek, egy kicsit össze kellene húzni magunkat és kicsit kevesebbel is beérni. Lennének, akiket keményebben érintenének a változások, másokat kevésbé és lennének, akik meg profitálni is tudnának belőle. Az adódó terheket a társadalmi rétegek között el lehetne úgy osztani, hogy a leggyengébbek is végig tudják csinálni az átállás néhány évét. A pandémia melletti gazdasági megerősödésünk eredményei is mutatják, hogy nehéz körülmények között is a szükséges áldozathozatal hozzáértő vezetéssel megtermi a maga gyümölcsét.
Vagyis magyarán szólva áldozatot kellene hozni a hazánkért, a magunk és a gyerekeink meg azok gyerekeinek a jövőjéért, szabadságáárt! Nemzetben kellene gondolkodni és a szuverenitásunk, az identitásunk megőrzését minden egyéb érdek elé helyezni!
És ez az a pont, ahol sajnos be is lehet fejezni az álmodozást…
Az országot a balliberális ideológiák mételyével sikerült mostanra annyira megosztani, hogy az emberek megdöbbentő hányada nem hogy áldozatot nem vállal, hanem minden józan gondolkodást félretéve hisz a szirének énekének és eszelős módon bármi áron is, de le akarja rombolni a “zorbáni diktatúrát”. Ezekre nem hogy nemzetben gondolkodva a kilépésben, de még a jelenlegi sikeres kormányzás fenntartásában sem lehet számítani.
Az áldozatkészség ma már nem trendi, a modern európai ember az agyament új ideológiák mentén csak önmagát, a saját pillanatnyi jólétét akarja megvalósítani. Akár a húskukac, addig zabálja fel a létalapját adó társadalom szövetét, amíg jól megérdemelten el nem pusztul.
Ez a sors vár ránk is? Jelenleg úgy tűnik, hogy igen. Ha a népesség egy ilyen jelentős hányada elfordul a saját fajtájától és belső ellenséggé válva inkább az idegen érdekek zsoldjába szegődik, esélyünk sincs a szabadulásra, az elsüllyedő nyugat örvénye mindannyiunkat magával fog rántani.
Béla
2022-01-29 at 10:04
A hatalmi ágak szétválasztása a hatalommal való visszaélés intézményesített gátja.
Szerepe, hogy az egyes önállóan gyakorolható, azonos szintű, más-más döntéshozói tisztségek körét, jogkörét és felhatalmazását elkülönítse egymástól, és biztosítsa az egymástól független kiválasztásukat és megbízatásukat. A demokratikus hatalomgyakorlás és berendezkedés elengedhetetlen feltételeként működik.
A harmadik hatalmi ág az igazságszolgáltatás.
Jogtudósok rámutattak arra, hogy a bírói hatalom megpróbál túlterjeszkedni, bíróságok törvényektől elszakadó jogértelmezési módszereit és ítélkezését is mint a demokráciát leváltó bírói állam megjelenését kezdték tágabban megfogalmazni.
Orbán Viktor jól látja:
“Ők (Az Európai Unió Bírósága) úgy gondolják, hogy a bírók és a bíróság a politikai döntéshozók helyébe léphet.
Ők úgy gondolják, hogy nemcsak alkalmazzák a jogot, de alkothatják, fejleszthetik is.
Ők úgy gondolják, rákényszeríthetik a tagállamokat, hogy az integráció következő fázisába lépjenek.”
Vagyis elkalandoznak a törvényhozás területére, kisajátítva maguknak olyan területeket, ami a hatalommegosztás elvével ellentétes.
Pokol Béla A jurisztokratikus állam című művében kifejti, hogy ez mennyire ellenkezik a demokratikus állam elvével.
Ugyanis ilyenkor a bírói hatalom önkénye valósulhat meg.
A bírák is emberanyagból készülnek. Nem kell azt hinni, hogy mindannyian annyira kiválók lehetnek emberileg, mint Bölcs Salamon a Bibliából.
Arthur Miller amerikai drámaíró is feldolgozta magas művészi színvonalon a salemi boszorkányok valós történetét.
Az előítéletekkel terhelt közösségben, Salem városában a hisztériázó lánycsapat elhitette, hogy ők látták a Sátánt és megnevezték a közösség azon tagjait, akik a Sátánnal cimboráltak, felhasználta ezt a helyzetet arra, hogy kiiktassa a közösségből a nekik nem tetsző egyedeket.
A hisztériázó lánycsapat sikere, hogy a bíró elhitte, amit a hisztériázó lánycsapat állított és előítéleteinek engedve lefolytatta a büntető eljárást: Az ítélethozatalok után négy kivégzés során 20 embert gyilkoltak meg: 19-en akasztófán végezték, egy a kínzások következtében halt meg.
Vízöntő
2022-01-29 at 09:26
Kb. egy hónapja lehetett olvasni a főbíró nyilatkozatáról amelyben így fogalmazott, nekik feladatuk az Európa projekt biztosítása!
Orbán Viktor pontos, tényeket közöl!
Az EP képviselőinek, a Bizottság biztosainak, az EU bíróság bíráinak visszaéléseit, károkozásait senki nem vizsgálhatja, arra szervezet, büntető vagy kártérítési szabályok nincsenek, a bíróság döntéseivel szemben tényleges jogorvoslati lehetőség nincs!
És ezek kérnek számon meghatározatlan jogállamiságot!!!
K
2022-01-29 at 09:11
Szerintem is a legjobb megoldás a HUXIT.
De….:
Az sem utolsó szempont, hogy hagyni kell ezt a törvényszegő, aberrált, szószegő, és szerződésszegő Európai Uniót szétrothadni magától.
Csak nyugalom.
Úgy látom, hogy a FIDESZ eddig egy sor dolgot helyesen és jól intézett, és én megbízok bennük, ezért is fogok rájuk szavazni.
Az Európai Unió így is-úgy is ellenség, és előbb utóbb szét fog rohadni mint Babilon, Róma, Szovjetúnió,stb
https://hu.euronews.com/2020/04/03/orban-ellensegkent-beszelt-brusszelrol
Tehát fő a nyugalom, minden jól fog alakulni.
Vox populi
2022-01-29 at 08:51
Sajnálom Csányit.Fingja sincs az EU-jogról,csak a száját tépi.Én sajnos 2 évet áldoztam rá,de minek.
Ez a világ legszemetebb,katyvasz joga,tele kétértelműséggel,alig van köze római jogra alapított igazi europai joghoz.
Csak arra jó,hogy egy gazdasági-politikai hatalommal bíró elit számára előjogokat biztosítson.
Igaz,legtöbb tagállam önként dugta a fejét ebbe a gazdasági-jogi hurokba,bízva a kezdeti,igázán akceptálható előnyökért cserébe.
De idővel az álarc lehullott,minden politika lett,látjuk,mi lett az eredmény.
A megoldás a gordiuszi csomó átvágása,a kilépés.
De a magyar politikai elit ehhez túl gyáva,no meg ezer szállal kötődik most már ehhez a konglomerátumhoz!
puncius pinatus
2022-01-29 at 08:46
Ha valakinek ébredni kell az az Eu jelenlegi “vezetése”.
Vagy Emelni az altató adagját, hogy örök álomra hajtsák mocskos fejüket.
Vagy Kilátásba helyezni több tagállammal a kilépés lehetőségét.
Egyidőben felszámolni a honi hazaáruló, és ezeket támogató külföldi szervezeteket. Érdemek szerinti büntetőeljárás kezdeményezése mellett.
Sok választás nincs vagy ez, vagy kicsinálnak minket.
Vesszenek ők…
Nick Rivers
2022-01-29 at 08:07
Ennek az uniónak semmi köze az eredeti elképzeléshez, értékekhez. Ez egy diktatúra, egy szar-unió.
Csányi te meg akkora egy fasz vagy, mint ide Lacháza. Kibaszottúl uncsi már a szar ami ömlik belőled.
Logikus
2022-01-29 at 08:01
Csányi
Nincs igazad, mert még az EU felsővezetése is bevallotta, hogy politikai és ideológiai feltételekhez köti a dolgot. Te miért cáfolod meg azt, amit ők kimondtak?
Egyébként meg igaza van Orbánnak! Milyen dolog az, hogy zsarolni akarnak, és ott vindikálnak maguknak jogot, ahol nem is kaptak? Hm?
Ha a szerződések és jogok betartásáról lenne szó, akkor startból betartanák pl a schengeni határok őrzéséről készült és aláírt dokumentumokat, hogy csak az egyik legfontosabbat említsem…
Jó lenne, ha az örökös mellébeszélés helyett, arra reagálnál, ami a cikkben van.
Egyébiránt, meg kivel is kéne vitáznia Orbánnak, és miért is kéne vitáznia? Bőven elég ha ti ballib komcsik vitáztok egymással, mert még a hatpárti formációt sem tudjátok megtartani….
navisos
2022-01-29 at 07:12
Szerintem szükség volna egy bennfentes szakértők alapos és tényeken alapuló vizsgálatára annak megállapitására,hogy valüban milyen helyzetet hozna létre egy HUXIT. Tehát nem egy csupán érzelmekre alapitott vélemények kell hangoztatni.hogy ennek valóban milyrn konkrét következményei lehetnének.Csodálom, hogy Orbánnak ez még nem jutott eszébe. Vagy igen,de csak titkolja? A többség tényleg szeretne az EU-ban maradni és ha igen, akkor milyen indokkal? Mert tetszik nekik a csillagos zászló, vagy minden ténytől elvonatkoztatva érzik, hogy ez nekünk “jó”?
gyozo
2022-01-29 at 06:29
Sas
2022-01-28 at 19:51
Az a fosláda itt nem hír. Vidd haza.
Úgy szeretlek. Na, majd megeszlek
2022-01-29 at 06:26
És eközben az “orosz veszélyre” hivatkozva
a NATO megszállja Közép-Európát. Csak nehogy “jól megvédjen “ minket.
Apró klón
2022-01-29 at 04:51
Ha a Nyugati Birodalom a devianciát jutalmazza és a normalitást bünteti, akkor széthullásra van ítélve (Babilon, Róma, stb.).
Namond
2022-01-29 at 04:14
Előre éber Orbán Viktor, nem hátra!
Fuck Soros
2022-01-29 at 00:28
A választás kimenetele nem múlhat a következő két hónapon ! Vagy tudják a magyarok , hogy ez az utolsó lehetőségük , hogy NE olvasszak be a soros birodalomban ! Itt vagy győzünk , vagy annyi ! A globalistakat semmi más nem érdekli mint a teljes uralom a világon ! Csak úgy , mint Adolf Hitlert !
azunio
2022-01-28 at 22:11
Nem eszik olyan forrón a kását, mint ahogy főzik!
azunio
2022-01-28 at 22:05
Sas
2022-01-28 at 21:18
Sas
2022-01-28 at 21:16
ÁMEN!
Andromeda
2022-01-28 at 22:01
Ismétlem, szerintem nem arról van szó, hogy Brüsszel le akarja igázni a 27 EU tag nemzetállamot! Szerintem az EU a 4. Német Birodalom, ahol legalábbis eddig az összes “nyugati” állam megtalálja a számítását, beleértve Görögországot is (amely az EU délkeleti csücske). Éppen ezért reménytelen Magyarország helyzete.
K
2022-01-28 at 21:53
Ha a korábbi PS cikkeket és hozzászólásaikat nézzük, akkor egyáltalán nem meglepő a fenti cikk témája, és a hozzászólások sem.
Nekem a következő a meglátásom:
Elsősorban az Európai Unió az USA bábállama, például Soros Györgyön és társain és szervezetein keresztül.
Továbbá miután a Varsói szerződés megszűnt, így a NATO-ra sincsen semmi szükség, bár a NATO is az USA függvénye, ott is az USA dirigál.
Az Egyesült Európai Államok az USA világuralmi terveinek része.
Ennek a globális színjátéknak a része a tagállamok betörése.
Reménykedni kell abban hogy Magyarország vezetői a legjobb megoldást eredményezik.
Lesz egy szavazás április 3.án, amikor is én például a FIDESZ-re szavazok, és reménykedem, hogy az egész ország is.
És ezen felül én mint nyugdíjas semmit sem tudok tenni.
Én már évtizedeket töltöttem 1990 előtt a kommunista rendszerben, és akkor egyszer meglepődve láttam a Tv-ben egy olyan szovjet dokumentumfilmet ahol Magyarországot a Szovjetunió részeként tüntették fel.
Én már kibírtam a kommunista rendszert is.
Magyarország múltja és jelene jó lenne ha jobb jövőt eredményezne, reménykedem.
Patriot
2022-01-28 at 21:33
Az ősi törvény szerint, minden szabad magyarnak a zászlók alá kell gyülekeznie!!
Március 15. Április 3.
https://youtu.be/VG2hUNpOtpM
Sas
2022-01-28 at 21:18
Az unió a lengyelekkel sem fog bírni.
Sas
2022-01-28 at 21:16
Egy sor ország fog ellenállni.
Andromeda
2022-01-28 at 21:09
semiramis2022-01-28 at 21:00, én a Fidesz-KDNPre szavazók a családdal együtt. De tudom, hogy ez kevés lesz. Egyházi iskolába jártam Budapesten, és tudom, hogy nagyon sok DK-LMP-JOBBIK-LMP-PÁRB-KÉTFAROK-MASZOP szimpatizáns, elkötelezett pártkatona van még a templombajárók között is.
Andromeda
2022-01-28 at 21:05
A helyzet azért teljesen reménytelen, mert nem lehetséges a kilépés az EUból és nem is arról van szó, hogy egy szörnyű brüsszeli bürokrácia van a nemzetállamok ebben, hanem a nyugat nemzetállamok Magyarország teljes bekebelezésében érdekeltek. Évi pár 100 ezer migránssal felszámolják az országot. És ne legyen senkinek illúziója, a “nyugat” lezárja országaikat majd a migránsok elől, hogy a megsemmisült Magyarország helyen létrehozott nyomortelepek maradjanak.
semiramis
2022-01-28 at 21:00
Andromeda!
Jó lenne, ha egy kicsit “kinyitnád” a szemedet!! Sőt, még az is megfelelő lenne, ha szemüveget vennél fel!!!
Legalább IMÁDKOZZ a csodáért, ha már csak arra vársz, de akkor IMÁDKOZZ!!!!!!!, ne pedig temesd az országot!
Jajgatásra nincs szükség, felfogod?????????????
Toth Csaba
2022-01-28 at 20:51
Ebbe A fosba …be sem kellett volna lépni.Minden ami unió az egy szar ahogy van.Mindig valamit mocsok ócska buzi rendszernek vagyunk a csicska.i.
Orientál
2022-01-28 at 20:41
Nem fogja mert nekünk van Alkotmány Bíróságunk.
Namond
2022-01-28 at 20:35
Ébresztő! Orbán Viktor!
Bakonyi Gábor.
2022-01-28 at 20:32
Valahogy úgy kellene kilépni, hogy a bal-libes elvtársakat bent hagyhatnánk az EU-ban! Egyrészt az EU úgyis minél több migránst akar, másrészt az elvtársak imádják az EU-t, és gyűlölik amagyarokat. Mindenki elégedett lehetne a megoldással!
Ragnar
2022-01-28 at 20:29
Jelenleg a világ legnagyobb demokrácia exportőre, Európában szeretne háborúzni. Az Eu-ból ki kellett volna lépnünk. Sajnos evvel elkéstünk. Főleg, ha jenkik ülnek a nyakunkra. Minden csak álca. Ne a kezemet figyeljétek. A cél Közép-Európa katonai megszállása. Utána mindenki mehet a ruszkik ellen harcolni, aki mást gondol a Világról.
sanyi05
2022-01-28 at 20:23
Ez a bíróság is mint minden bíróság csak alkalmazza a jogot és nem jogalkotó. De az a néhány fizetett gazember aki ott pöffeszkedik azt képzeli hogy teljes nemzeteket itélhet el. Ezt nem kell megengedni
x
2022-01-28 at 20:16
Magyarul a nyugat EU gyarmata vagyunk!
Gyarmat a soros brüsszel olvasztòtégelyében!
➡
Korrupt kriminális bönözök döntenek az emberek akarata ellenére mint a nàci fasiszta diktatúrában!
➡
brüsszelből kineveznek gyarmati,helytartokat ( brüsszelből tàvírányitott kollaboráns báb kormány!
➡
Teljesen egyétrtelmü a luxemburgi parazita férgek nem fognak a genderbuzi-neonàcik es gürnfasiszta
patkány teŕroristák es a lopakodò totalitáris “nazi-diktatùra” ellen itélkezni! Mivel ezek màr a diktatúra “system” szerves részei !
➡
Ez olyan mint ha Hitler lenne a biró egy náci- perben !
Poppy
2022-01-28 at 20:06
Magyarország célpont lett. Harcolnunk kell,mert a szabadságunk, szabadéletünk, szabad döntésünk a tét.
Zolee
2022-01-28 at 20:03
Tudományos libsizmus: meg. Ebből 150 évig török és Habsburg, 400 évig csak Habsburg, 40 évig orosz uralom alatt…
Királytigris
2022-01-28 at 20:01
Ha már az ítélet megszületett a bíróság “döntése” előtt, ez olyan amikor Virág elvtárs a tanúvallomás helyett az ítéletet vette elő az aktatáskából, amire Pelikán figyelmeztette. Virág elvtárs, ez az ítélet nem a tanúvallomás.
Tehát így állunk…. “Szép”!
Ahogy olvasom, a Miniszerelnök küzdeni akar, próbál majd egy ütőképes szövetséget létrehozni, hogy az EUB és az EB szarvát letörje, de ehhez többséget kell szerezni az EU-n belül. Ez a sorosi sameszekkel teletömött EU-ban elég reménytelennek látszik, de valóban, meg kell próbálni! Ha nem sikerül jöhet a Huxit!
Más megoldás, ami magyar érdeket képvisel van? Szerintem nincs.
Levendula
2022-01-28 at 20:01
Androméda teljesen osztom a véleményed. Azon szoktam morfondírozni, hogy bennünk választópolgárokban van-e még annyi erő, elszántság, jóakarat, tenni akarás, mint 1956-ban, hogy megmaradhassunk ebben az őrült korszellemben? A tavalyi Békemenet kicsit megnyugtatott. De vajon ez elegendő erő-e? Nem tudom. Az ősi Hymnusunk még érvényes-e a jelenkorra? Párthovatartozástól függetlenül. Költői kérdés.. Isten lát még bennünk reményt, vagy már elvesztünk? Nem tudom. Pont ma láttam egy riportot Ákossal (énekes).. kb. ugyanúgy aggódom, mint ő.
korrupt européerek
2022-01-28 at 20:01
A Fidelitas kiscsibéi szedjék össze magukat, fordítsák le a fenti sorokat angolra, németre, franciára, lengyelre és a többi európai nyelvre, aztán plakátolják ki vele az összes európai várost, falut. Én fizetem!
Lehet, hogy ezek az utolsó napjai a szabad Európának. Ha az Európa Egyesült Államok diktatúra megalakul, mind tönkrementünk, teljes nemzethalál, sűrű sötétség és hitleri elnyomás szakad rá az Európa nemzeteire. Az EU nem az életet szolgálja.
Tudományos libsizmus
2022-01-28 at 19:59
Ki kell lépni ebből az Augiász istállójából minél előbb.
Tudományos libsizmus
2022-01-28 at 19:58
Sas:
1000 évig csak megvoltunk valahogy az EU nélkül.
Sas
2022-01-28 at 19:52
Bakony.-Az ország életképtelen az unió nélkül, és aztán még a többség ráadásúl unió -párti is.-
Sas
2022-01-28 at 19:51
Újabb zseniális Puzsér-videó-Önkényes mérvadó-Strukturális rasszizmus, vita az Apostól együttes hülye számáról-.Illetve -Vita Jézus Krisztus személyéről-FAM, Puzsér -Apu kálvinistákkal hitvitázik.–A Független polgári színvonal.
Bakonyi Gábor.
2022-01-28 at 19:42
A kilépés a megoldás!
Andromeda
2022-01-28 at 19:40
Ez így elég kétségbeesett segélykiáltásnak tűnik Orbán Viktort ők, a teljes reménytelenségé. Hasonlóan reménytelen, mint 1020-ban a magyarok trianoni védőbrszéde, vagy 1944 októberében a kiugrási kísérlet vagy 1956 novemberében a magyar kormány fellépése a szovjet agresszió ellen. Én nem látok reményt. A végső fázisban kerültek a Magyarországot megsemmisítését véghezvinni mesterterv. Ugyanis itt nem egyszerűen föderációs terrorral van szó, hanem s német birodalom frontális támadásaitól Európának álcázva. Itt már csak a csoda segíthet.
TalEle
2022-01-28 at 19:34
Az áprilisi választások utám Magyarországnak meg kell tagadnia az Európai Bíróság illetékességét!