Minden alap nélkül antiszemitizmussal és homofóbiával vádolta meg Apáti Bencét egy tegnapi lapinterjúban Szinetár Dóra. Az elsősorban celebként ismert énekesnő hamarosan bíróság előtt felelhet a hazug állításaiért, ugyanis Apáti Bence – mint azt a publicista a PestiSrácok.hu-nak elmondta – rágalmazási pert indít ellene.
Píárszagú interjút adott a Magyar Narancsnak Szinetár Dóra. Az igen értékes Story Ötcsillag-díjjal kitüntetett színész-énekest az ingyenreklám mellett némileg megfeddte a magyargyűlölő hetilap, amiért a Thália Színházba szerződött. A feddés hátterében az áll (azok kedvéért, akik esetleg nem értik a libsik kirekesztő, törzsi gondolkodását), hogy a Tháliát Kálomista Gábor vezeti, aki pedig vállaltan nemzeti, konzervatív, hazáját szerető ember – egy híresen toleráns libsi művész viszont nem dolgozhat csak úgy együtt egy ilyennel. Az ilyesmit legalábbis meg kell gyónni a liberális sajtó Szent Ítélőszéke előtt.
Így történt hát, hogy a Magyar Narancs nekiszegezte az obligát kérdést Szinetárnak: „Azzal, hogy a Tháliába szerződsz, fölvállalod Kálomista Gábort?” Mintha valami leprásról, köztörvényes bűnözőről, esetleg tömeggyilkosról lenne szó, akitől távol kellene magát tartania egy jóféle liberálisnak… Pedig Kálomistának csupán egy „bűne” van: jobboldali. Ezért a balliberális sajtóban őt évek óta nem kiváló filmproducerként, jeles színházi szakemberként emlegetik, akinek remek filmeket köszönhetünk – hanem páriaként, akit politikai véleménye miatt rugdosni kell. A Magyar Narancs kérdésében egyébként benne van minden, amit a liberálisokról tudni érdemes: a végtelenségig gyűlölködők, kirekesztők, képtelenek elviselni, hogy másképp is lehet gondolkodni a világról, mint ők. (El tudják képzelni, hogy egy jobboldali lapban azért vonjanak kérdőre egy jobboldali művészt, mert egy baloldali világlátású főigazgató színházába szerződött? Ugye, hogy nem. A törzsi gyűlölködés ilyen mélysége csak a libsikre jellemző.)
Szinetár Dóra tehát erre a kérdésre válaszolta következőket:
Az Operettszínház balettigazgatójának [Apáti Bencének] ezerszer durvább megnyilvánulásai vannak közszereplőként, a kinevezésekor mégsem kérdezte meg senki, miért nem mondunk fel, zsidók, melegek, másként gondolkodók és mindenki, akiket hol burkoltan, hol egyértelműen elítél hetenként egy élő tévéadásban.
Tehát Szinetár azzal bújt ki a liberális inkvizíció számonkérése alól, hogy: oké, egy jobboldali vezető színházába ment, ám az előző munkahelye, az Operettszínház (amelynek egyébként szeptemberig még a tagja, papíron) sokkal rosszabb volt, hiszen ott egy homofób antiszemita balettigazgatóval kellett együtt dolgoznia. Mondhatni, Szinetár vádalkut kötött a Magyar Naranccsal: egy kisebb bűn alóli föloldozásért cserébe terhelő vallomást tesz egy Kálomistánál is „durvább” jobboldali elhajlóra.
Szinetár hazudik
Sajnos, van egy igen aprócska gond Szinetár Dóra kirohanásával. Nevezetesen: abból egy büdös szó nem igaz. E sorok írója személyesen és közéleti munkássága alapján is jól ismeri Apáti Bencét, aki soha semmilyen formában nem szidalmazta a zsidókat vagy a homoszexuálisokat. Sőt, éppenséggel Apáti az, aki a Magyar Nemzetben megjelent publicisztikáiban, illetve a Hír Televízió Keménymagjában számos alkalommal kiállt a magyar zsidóság védelmében, akikre a legnagyobb veszedelmet jelenti a nyakló nélküli illegális migráció. Tény, hogy Apáti számtalanszor fölidézte, milyen üldöztetések, támadások érik a nyugat-európai (elsősorban franciaországi, hollandiai) zsidó embereket pusztán a származásuk, vallásuk miatt a muszlim bevándorlók részéről. Szerinte ebből okulva, zsidó honfitársaink védelmében is fontos, hogy gátat szabjunk az illegális bevándorlásnak. Nem éppen egy antiszemita ember gondolatai ezek.
Szintén teljes képtelenség, hogy Apáti Bence gyalázta volna a homoszexuálisokat. Éppen Apáti az, akit liberális közszereplők és magánszemélyek szinte naponta „buziznak” le azért, mert szerintük „aki balettozik, az buzi”. Pár hónapja például a 444.hu propagandistája, Botos Tamás készített egy buzizós mémet Apáti Bencéről – ám akkor Szinetár Dóra és a többi ügyeletes libsi fölháborodó nem volt sehol. A fenti képen látható falfirkát pedig balliberális, Soros-párti tüntetők követték el még 2018-ban. Ennyit arról, ki gyűlölködik, ki buzizik.
Irány a bíróság!
Apáti Bence a PestiSrácok.hu megkeresésére úgy fogalmazott: ledöbbent Szinetár Dóra nyilatkozatán, és vérlázítónak tartja a vádakat. Mint mondta: sok mindennel támadták már közéleti szerepvállalása miatt, így például balettos múltja miatt a nemi identitását is kétségbe vonták már, ám azzal, hogy a melegek ellen uszítana, még nem. A Magyar Nemzet főmunkatársa emlékeztetett: sok cikket írt az illegális migrációról, és arról, hogy a korlátlanul beeresztett muszlim szélsőségesek miatt milyen veszélybe került a nyugat-európai zsidóság. Emiatt is tartja veszedelmesnek Magyarországra és a magyar zsidókra nézve az illegális migrációt. Szinetár vádja tehát minden valóságalapot nélkülöz – hangsúlyozta Apáti Bence.
Írásaim, megszólalásaim visszakereshetők, visszanézhetők. Soha nem tettem olyat, amivel Szinetár Dóra megvádolt. Lehet vitatkozni sok mindenről, de egy határt nem szabad átlépni senkinek: ennyire nyilvánvaló hazugságokat nem szabad terjeszteni. A valótlan és súlyosan sértő állítások miatt kénytelen vagyok rágalmazási, becsületsértési pert indítani ellene
– közölte a publicista. Apáti szerint vagy teljes tudatlanságból vagy merő rosszindulatból rágalmazhatta meg őt Szinetár. Mellékesen megjegyezte: a színész-énekesnő már 2015-2016 táján letiltotta őt a Facebookon – feltételezése szerint azért, mert zavarta, hogy más véleménye van az illegális migrációról.
Külön pikantériája az ügynek, hogy Szinetár (papíron) szeptemberig még az Operettszínház tagja, tehát egy intézményben dolgozik a képtelen vádakkal illetett Apáti Bencével. Ennyit a kollegialitásról…
Polgar
2020-07-04 at 20:57
Enikot is hogy kinyirtak, pedig kozuluk valo!
gyozo2018
2020-07-04 at 22:47
A liberálfaiszta-bolsevik maffia törvénye.
Sztálin is eltette láb alól Lenint, Kirovot,Kamenyev, Zinovjev, Rikov, Buharin és Pjatakov pártvezetőket is.
Sztálin követőjeként Rákosi is ugyanezt tette, erről szólt a kiterjesztett Rajk-per, mely mintául szolgált a többi csatlós állam számára.
https://m.mult-kor.hu/mi-allt-a-rajk-per-hattereben-20180924
Nonvideor
2020-07-04 at 22:53
Iszonyú Enikő főrendezőjét, Marton Lászlót is szó szerint kinyírták, pedig ő is a belpesti fészekaljába tartozott.
Már elkezdték a vernyákolást az Operett Színház társulatának bomlasztói is, miszerint őket “terrorizálják”. Hol? Hát a zindexben.
Nagy valószínűséggel összehangolt akció tanúi vagyunk.
Kerekferke
2020-07-04 at 14:54
Szinetár annyira gyűlöli Apátit, hogy ez már látens szerelem.
:DDD
Nem mondom, csinos férfi, de Dórika nem az esete.
Van ilyen.
Gáspár Anette
2020-07-04 at 13:01
Vannak liberálisnak mondott művészek, akik emígyen gondolkodtak 2006-ban!!!
.
Rudolf Péter:
.
” Tehát a megértés, a feledés híve?
– Feledni már csak azok nevében sem szabad, akiknek a feljelentések miatt, vagy épp azért, mert nem vállalkoztak ilyesmire, derékba tört a pályájuk. De ez a csöpögtetős módszer undorító. Nem lehet morális ítéletet alkotni, amíg mindenkiről ki nem derül, érintett volt-e, ha igen, miért, kinek ártott. Megbocsátani is csak akkor lehet, ha az ügy egészére fény derül. Ráadásul azokat állítják pellengérre, akiket megzsaroltak. Akik zsaroltak, azokról semmi hír.
.
.
.Ugyanakkor az sem ér, hogy ha egy tiszta múltú nem tud elegánsan átlépni az őt ért sérelmeken, akkor a rovott múltú fennhangon kéri tőle számon a keresztényi vagy bármilyen megbocsátást.ű
.
.
Bonyolult, zavaros ügyek ezek, és azok is maradnak, méghozzá azért, mert tizenhat éve nem tetszettünk forradalmat csinálni.
.
– Kellett volna?
– Nagyon jó, hogy a rendszerváltás kiontott vér nélkül ment végbe, de ennek ára van. Már az elején, a kerekasztal-tárgyalások alatt nyilvánvaló volt, hogy a felek nincsenek egy súlycsoportban: akik az asztal ellenzéki felén ültek, valószínűleg nem rendelkeztek valódi információkkal – azok a régi garnitúra kezében voltak. Nem csoda, ha egy sor fölösleges kompromisszumot kötöttek.
.
– A sokat emlegetett kettészakítottságot is a fölösleges kompromisszumoknak tudja be?
– Ezek okozták, hogy ma a közélet tele van érzelmi aknákkal. Mert nem az a baj, hogy ketté van szakítva az ország, hanem hogy vitáinkból hiányzik a méltóság és a tisztelet. Mégpedig azért, mert egzisztenciális következményei vannak, hogy melyik oldal kerül hatalomra. Tudok olyan színházról, amelynek vezető művésze a minap rászólt egy ifjú kollégára, hogy ha jót akar, tegye el a Magyar Nemzetet. Egy polgári demokráciában, 2006-ban! De ne legyenek illúzióink: ez oda-vissza igaz. Ráadásul én hiába vagyok árnyalt, ha mások már rég elhelyeztek a bal-jobb térben. Osvát Ernővel szólva: “a magányhoz vezető legrövidebb út a tárgyilagosság”.
.
– Pedig önt ritkán támadják nyíltan.
– Nyíltan? Erre ma nincs is szükség. A legfélelmetesebb az, hogy burkoltan már egy színházi kritikában is azt írják meg, hová tartozik az ember, nem azt, mit produkált a színpadon. És a kritikus eközben szentül meg van győződve róla, hogy ő objektív. Tiszteletre méltó intellektusok szűkültek be a jobb-bal felosztásba. Ez nem mindig támadásban nyilvánul meg. Akik engem a baloldalról szeretnek, általában úgy intézik el a dolgot: szegényt megvezették. Kvázi hülye.
.
.
– A Heti hetesben nagy plénum előtt bizonyíthatta volna, hogy nem az. Ha jól tudjuk, hívták többször is.
– Azzal az indoklással, hogy ne csak arról az oldalról legyenek ott résztvevők. Amivel gyakorlatilag elismerték, hogy mindaddig csak az egyik irány nevében humorizáltak. Ez snassz. A humor szent dolog, felette kéne állnia a napi hacacárénak. De ha már politikai éllel humorizálunk, nem elegáns a mindenkori kormányoldal bátorítására tenni ezt. Meg aztán: nem dolgom nekem pártoskodni, én a munkáimmal érvelek. Létrejöhet persze olyan forradalmi helyzet, amikor kiállok szónokolni – azt hiszem, nem vagyok gyáva, megtenném gond nélkül. Most viszont szerintem nincs ilyen, még ha ezzel nem minden szakmabéli ért is egyet.
,
– Pedig a Fidesz kampányának nyilván jól jönne az ön népszerűsége, amelyet az új film még növelt is…
– Nyilván. Csakhogy ahhoz, hogy egy párt meghatározza önmagát, bizonyos gondolatokat ki kell zárnia, fehéren feketén kénytelen láttatni egyes problémákat. Egy átlagos intelligenciájú, érzékeny értelmiséginek, akinek magamat is tartom, épp ezért egyetlen párt nem tudja lefedni a világlátását. Egy művészettel foglalkozó ember számára épp az átmenetek, az árnyalatok a legérdekesebbek. A másik: ha én Tom Cruisenak születek Amerikában, és odaállok Gore mellé, senki nem suttogja majd, hogy ezért csinálhattam meg a Mission Impossible-t. Itthon ez elkerülhetetlen. Emlékezetes, a Hídembert hogyan támadta a szakma. Én azt mondtam: örüljünk, hogy elkészült. Talán ötvenmillióból le lehetett volna forgatni egy kosztümös filmet Széchenyiről? Annak is örülök, hogy a Sorstalanság megvalósulhatott, különösen most, amikor a politika jóval hátrébb rangsorolja a kultúra ügyét, mint kellene.
.
– Eperjes Károly azt mondja: neki egy Fidesz-győzelem után is csak akkor van joga beleszólni, mi legyen a kultúrával, ha részt vesz a győzelem kivívásában.
– Elég nagy baj, ha nekünk politikai gesztust kell tennünk azért, hogy komolyan vegyék a kultúrát. Személyemtől független érdek, hogy egy olyan ország, amelynek kevés a kőolaja, de sok benne a remek agyú ember, arra tegyen, amije van. De ha holnap feltör az olaj az Alföldön, az abból származó bevétel jelentős részét akkor is az oktatásra, művészetre kellene áldozni. Tegyük fel a nagy, de egyszerű kérdést: mi az élet értelme? Hogy föl tudjam nevelni a gyerekeimet, belőlük értékes, “minőségi” ember legyen. Vagyis olyan, aki képes különbséget tenni jó és rossz között, és el tud igazodni a világban. Mi segíthet ebben? Az, ha nálunknál okosabb, érzékenyebb, sok mindent megszenvedett emberek írásaiban, filmjeiben, egy Tolsztojban, Felliniben vagy József Attilában elmerülünk, s a katarzis pillanatában, amikor mindig úgy borsódzik a hátunk, rövid időre jobb emberek vagyunk. Ennyi. A legrémisztőbb számunkra, színházcsinálók számára, hogy harcolni kell a nézőért, akinek az agya és érzékei folyamatos támadásoknak van kitéve. Bulváriában élünk.
.
De hiszen az Üvegtigris 2-t is egy nagy kereskedelmi csatorna támogatta! Még Sváby András is feltűnik egy-két másodpercre. Ez volt a támogatás ára?
– Dehogy! Szokásos filmes hecc csupán, hogy egy híresség egyetlen snittre föltűnik a vásznon. Ha kikötik, nem lett volna benne. De nem csoda, hogy rögtön ez jut az eszébe, hiszen ma már minden mozzanat valaminek az eladására irányuló projekt, ha nem is látszik annak. Erre akkor döbbentem rá, amikor a rádióban az amerikai kosárlabdaeredményeket kezdték sorolni. Kit érdekel, hogy a Chicago Bulls mit művel Detroitban? Egy magyar médium sporthíreinek egy percéből huszonöt másodperc erre? Amikor aztán kis kártyák jelentek meg az amerikai kosaras srácok képeivel, akkor esett le a tantusz. Az a gépezet, amely odakint működik, csűricsavarja a dolgokat, ahol kell, ott befolyást szerez, hogy aztán az én fiam is megvegye a kártyákat jó pénzért.
– Megvette?
– Meg hát. Ugyanígy kerül az amerikai filmsztár hazai címlapokra. De rendben van. Ez a piacgazdaság. Azonban lassan föl kellene fogni, hogy a szabadjára eresztett piaci versenyvadak épp azt zabálják föl a világból, amiért érdemes lenne élni. Nem vagyok fogyasztásellenes, a fára sem szeretnék visszamászni. Jobb jó kocsiban ülni, mint rosszban, ez nem vitás. De az életem értelme mégsem lehet ennyi. Egyébként egy marketing-pr-manager-bróker sem mondja, hogy a fogyasztásért él. De ha ebben a szavak szintjén látszólag mindenki egyetért, akkor az államnak az lenne a dolga, hogy megpróbálja megszelídíteni a vadakat, tehát rendesen megadóztatja őket, a befolyó pénzt pedig az általuk okozott károk megelőzésére, magyarán oktatásra és kultúrára fordítja.
– Már állna is odébb az összes nagy cég.
– Persze, ha csupán Magyarországon vezetnék be ezt a rendszert. A globalizáció értelme viszont épp az lehetne: globális válaszokat adni globális problémákra. Ne csak a fogyasztó züllesztése legyen egységes, hanem a szellemi védelme is.
– Szellemi védelem? Nyelvész-magyartanár édesapja nem csóválja a fejét az Üvegtigris trágár nyelvezete miatt?
– A folyamattal, az egyre trágárabbá váló közbeszéddel nem rokonszenvezem, magamon is feszengve veszem észre, hogy gyakrabban használok ilyen kifejezéseket, mint tíz éve. De ha egy közeget ábrázolni akarok, hitelesnek kell lenni. Mondhatná-e a piti betörő, sörissza Csoki, amikor eldől a motorja, hogy “fékomadta-teremtette, hinnye, ezt már aztán tényleg nem kellett volna neked tenni, te beste motor!”? Az az érzésem, némileg eltávolodnánk a valóságtól. Ettől függetlenül magam is úgy érzem, hogy a második részben többet engedtünk meg magunknak a kelleténél.
– Vígjátéka ettől még hatalmas siker. Színházi karrierjét is ilyen fényesnek látja? Öt éve igazgató szeretett volna lenni, de úgy látszik, megelégedett az Új Színház művészeti vezetésével.
– Már művészeti vezető sem vagyok. Nem voltam annyira cinikus, hogy miközben a filmet vágom, nagy néha bemenjek látványosan föl-alá rohangálni, miközben tudom, hogy nincs energiám valóban részt venni a színház életében. Most amolyan fizetés nélküli szabadságon vagyok. Pihenni szeretnék, a családommal lenni. Gyerekkorom óta egyfolytában nyüzsgök. Tartok tőle, hogy én leszek, aki egyszer igazán jól el tudja mondani József Attila sorait: “Talán eltűnök hirtelen, / akár az erdőben a vadnyom. / Elpazaroltam mindenem, / amiről számot kéne adnom.” Nem tudom, egy túlpörgésre ennyire hajlamos ember képes-e nyugodtabbá válni. De kezdem úgy érezni, hogy a napi hétnyolc kávém, a veszettegérszerű rohangálás fölösleges. Az igazgatói pályázatot öt éve egyébként hirtelen felindulásból követtem el. Azelőtt azt mondták, azért nincs nemzedékváltás a színházi életben, mert majd úgyis lesz egy nagy, átgondolt pályáztatás, ahol bekerülhetnek új arcok. Aztán nem történt semmi.
– Telt házasak a színházak. Miért is kellene nemzedékcsere?
– A jelenlegi nemzedék már nem fogja, mert nem akarja megvívni azt a harcot, amelyet a kultúráért, a saját szakterülete érdekében a hatalommal meg kellene vívnia. Megszokásból még mindig háttéralkuk megkötésével sütögeti ki-ki a pecsenyéjét. Nem érzékeltem a nagy felzúdulást a színházakat sújtó áfatörvény meghozatala vagy a filmeseknek beígért sok milliárd elmaradása miatt. A mi nemzedékünk viszont úgy látszik, nem elég erős és tehetséges ahhoz, hogy az előző helyébe lépjen.
– E sötét kép szerint tehát a kultúra hosszú távon halálra van ítélve?
– Akármilyen durvának tűnik is a válasz, most azt mondom, igen. Csak a gyerekeinkben bízhatunk. Az ő feladatuk lesz megvívni ezt a harcot, a mienk viszont az, hogy alkalmassá tegyük rá őket. Meg kell teremtenünk a katartikus pillanatokat, amelyeket nekünk a vérfürdő nélküli átalakulásért cserébe nélkülöznünk kellett. Szükség van tehát nagy, közös, akár elérhetetlennek tűnő célokra. Nem csak racionális elemekből épül fel a világ. Ha például hinnénk abban, hogy mi majd 2024-ben olimpiát rendezünk, meg tudnánk csinálni. De ehhez meg kell találni a legkisebb közös többszöröst. Ráadásul ma ez nem is esélytelen, hiszen fej fej mellett halad a két párt. A legjobb az lenne, ha most, amikor még nem tudni, ki lesz a befutó, leülnének, és kőbe vésnék, mi az, ami mindenképp megvalósul. A győztes arcán nem őrjöngő örömöt szeretnék látni a választás éjszakáján, nem a “megszereztem” vagy a “megtartottam” féktelen örömét. Sokkal inkább a felelősség feszengését, azt: “mi munka vár most rám!”
.
.
Kálomistát is besározta Szinetár Hisztike
2020-07-04 at 12:30
Abból a moslékból, ami kijött Szinetár Dóra száján Kálomistára is fröccsent, aki neki segítő kezet nyújtott.
Ugyanis a nyilatkozatai alapján Kálomista világnézete nem különbözik a konzervatív Apátiétól.
Burkoltan Kálomista is megkapta a magáét, nem cáfolta a riporter aljas kijelentését, aminek apropóján Szinetár Hisztikét interjúvolta.
Kerekferke
2020-07-04 at 15:21
Ezeknél ez kötelező penzum: beleköpni azoknak a tenyerébe, akiktől kapnak.
HAHÓ
2020-07-05 at 00:16
Sajnos, így van. Annyira beképzeltek, annyira piedesztálra emelték a középszerű tehetségüket, hogy teljesen természetes nekik, hogy másokat a sárba tapossanak. Ezt csinálták évtizedek óta, csak nem volt szabad ezt eddig kimondani.
Namond
2020-07-04 at 21:45
Sarazás.
Ökör&Jupiter
2020-07-05 at 11:28
HAHÓNAK:
“..csak nem volt szabad ezt eddig kimondani.”
Miről is tetszik beszélni? MOST SEM SZABAD!!!
Franka Tibor SZÁJKOSÁR című könyvében említi azt a csapdát, mely büntethetővé teszi az véleményt, mely nem egyezik a fősodorral. Egyet nyekken valaki, ahol az éber vallású ( hisz hasonnevű kisebbségi létüket épp maguk tagadják) honpolgárt elítélőleg említi, azonnal mars a biróságra, meghurcolni, majd bevarrni a hűvösre a mocskos antiszemitáját!
KI VAN EZ TALÁLVA!
Írysz
2020-07-04 at 12:07
Talán az a baj, hogy Szinetár Dóra tehetsége behatárolt.
A színház programja, a rendezői koncepciók nem az ő alkatára, adottságaira, képességeire formálódtak. Az utóbbi 30 évben új tehetségek érkeztek. Kérdezze meg édesapját, hogy mint színházigazgató, rendező adna-e neki szerepeket, ha igen, milyeneket, s ha nem, miért nem.
Most sorakozzanak fel azok a művészek, akik Szinetár Miklós igazgatása, rendezése alatt mellőzöttek voltak, vagy annak érezték magukat?!
Gáspár Anette
2020-07-04 at 12:14
Dóra Honthy Hannának képzelte magát, azt hitte, hogy örökbérlete van az Operett Színház színpadán?!
Szinetár Hannácska, a csámpáskirálynő
2020-07-04 at 12:34
Igencsak úgy tűnik!
😀
Logikus
2020-07-04 at 09:51
Nagyon helyes, vigye bíróságra az ügyet! SZ.D. bizonyítson is ne csak vádaskodjon, vagy viselje a büntetését!
Péter Pál
2020-07-04 at 08:32
Éppen itt az ideje a Színművészeti Egyetemet is rendbe tenni. Nem lehet a beltenyésztett körúton belüli libsi degeneráltak keltetője.
Vak Pali
2020-07-04 at 03:07
Ahogy én látom:
Ma neked, holnap nekem. Apáti Bence most megtapasztalhatja, milyen az, amikor valakit bekennek sárral.
Amikor ő tette ezt Morvai Krisztinával,( a HÍR TV. FŐHŐS című műsorában), aki szinte egyedüliként harcolt Brüsszelben a magyarokat ért igaztalan támadások ellen, Morvai Krisztina nem pörölt hanem mint Arany János, félre állt és letörölte. Vak Pali
oshon
2020-07-04 at 11:20
Igaza van ! Morvai Krisztinat FOUGYESZNEK kell kinevezni !
Theo
2020-07-04 at 02:15
Szinetár Dóra apja tehetséges ember, jó színvonalú, nézhető előadásokat rendezett. A mai baloldali művészekhez képest még egy elegáns egyéniség. Biztos nem is javasolt volna egy ilyen nyilatkozatot, ha a lánya megkérdezte volna.
Kálomistát ugyanakkor én sem értem, a művészi életben ma háború van, élet-halál harc, ilyenkor nem szabad engedményeket tenni. A baloldal sokkal következetesebb ebben, nem véletlenül tarolnak.
HAHÓ
2020-07-04 at 02:13
Sajnálom, de leírom: Szinetár Dóra egy elkényeztetett hülye liba. Megszokta, hogy neki mindig minden szabad és mindenből a legjobb jár, ezért ebből adódóan jogot formál magának a felsőbbrendűséghez. Sajnos az élet néha nem ilyen, nem csak a jót osztogatja. És még ez sem térítette észhez, észre sem veszi, hogy mennyi kárt okoz saját gyerekének. Folyton a bulvár lapokban szerepel mondvacsinált ürügyekkel, mindenkitől igazolást várva, hogy jaj így- meg úgy,…. de szuperek. Észre kellene venni, hogy az embereknek ezernyi gondjuk és problémájuk van, egyáltalán nem érdekli, hogy mi van vele, hogy épp mit gondol, vagy tesz és, hogy hogyan vigyorog a bulvár lapokról.
Ezzel az esettel kapcsolatban … okosabb lett volna, ha hallgat.
Namond
2020-07-04 at 01:41
“Modern életvitelünk egyik súlyos problémája, hogy elnőiesedő férfijainkra kapcsolatban számtalanszor vetül rá alaptalanul a homoszexualitás nem teljesen légből kapott vádja. Ezt megelőzendő, valóban heteroszexuális férfiként igyekszünk segíteni, vagy ahogy ők mondják, egy kis csokrot összeállítani számukra.
Férfiként reagáljunk a vádakra!
Ha a melegség …….. ténye ránk is árnyékot vet, férfiasan okoljunk mindig mást! Csapjunk hisztit, hogy a …….média ….pénzből működik, ráadásul hatalmas a gépezete, minket pedig érzékeny kis lelkünk okán már egészen korán megrémítettek a hatalmas gépezetek. Mint minden egészséges kisfiút.
Vigyázzunk a pasztellszínekkel! (Ha nem tudjuk, hogy melyek azok, az már jó! Ha tudjuk, akkor ez egyértelmű jele annak, hogy baj van.)
Vezetés közben mindig vigyázva énekeljünk!
Csajos nóták vagy musicalek kizárva!
Ha énekeljük is ezeket, sose rögzítsük videóra!
Ha rögzítjük is, sose kerüljön nyilvánosságra!
Ismerjük meg önmagunkat!
A …. különféle ezoterikus kristálykarkötők segítségével összhangba kerülhet belsőnk azok különleges rezgéseivel.
Így önmagunkkal is összhangba kerülhetünk végre, és kiderülhet számunkra is a nyilvánvaló igazság. Szerencsésebbek a házastársuk webshopjaiból is tudnak ilyesmit vásárolni.”
(a’ Kurtz ezredes)
emlékező izomkolosszus
2020-07-04 at 01:05
Szinetár Dóra még mindig jó csaj. Ő volt a háttérzaj a kamaszkorunkhoz.
’80-as évek, Cicciolina-képek, buli után a takarítás…
Nonvideor
2020-07-04 at 15:20
Nem kapcsolódik a témához.
Attól még hitvány jellem.