Pesti Srácok

Melegpropaganda, érzékenyítés és muszlimimádat - így kampányol a brit hadsereg

A Britek nem tétlenkednek, jó dolgukban pedig már azt sem tudják, hova lehetne fokozni a PC-séget. Ennek ellenére sikerült előállniuk egy forradalmian új, érzékenyítő, és a végletekig toleráns kampányötlettel: ezúttal nem a harcolni vágyó közönséget célozták meg, hanem a melegeket, muszlimokat, valamint az érzékeny lelkületű fiatalokat.

Mint arról már korábban beszámoltunk, az őrület szelleme átjárta a brit hadsereget, ugyanis kitalálták, hogy megváltoztatják a hadsereg szlogenjét (Legyél a legjobb!), mert véleményük szerint az nem elég befogadó és toleráns, túlságosan exkluzív és kirekesztő. A napokban azonban tetőződött az elmebaj, és a britek végérvényesen fejet hajtottak a PC előtt, miután több mint 1,6 millió angol fontot áldoztak toborzó kampányaikra, melyekben a homoszexuálisok elfogadására, faji azonosságra, az iszlám gyakorlására, valamint a katonaság érzékenyítésére fókuszáltak.

A hadsereg képviselői bátorítani akarják a vallási különbözőségeket, előtérbe helyezik a gender-kérdést, bátorítják a homoszexuálisok belépését az „Army Belonging 2018” nevű kampánysorozattal, párhuzamba állítva azzal, hogy nem ciki sírni és gyengének lenni, ha valaki katonasorba áll.

Kampányvideóikhoz szolgálatban lévő katonák adják a hangjukat, ahol az újoncok kérdéseikre válaszolnak: „Lehetek meleg a hadseregben?”, „Szuperhősnek kell lennem, hogy beléphessek?”, „Mi lesz ha elgyengülök szolgálat közben?” Az egyikben például egy muszlim katona magyarázza, mennyire nyílt és befogadó a brit hadsereg, ahol bárhol és bármikor gyakorolhatja vallását. Sajnálatosan arról nem tesznek említést, hogy keresztény katonáknak ugyanúgy járnának-e ezek a kiváltságok.

PestiSracok facebook image

A videókra reflektálva Richard Kemp ezredes, az Afganisztánban állomásozó brit haderők korábbi parancsnoka úgy fogalmazott, a kampány egyáltalán nem segíti a hadsereg toborzását.

- mondta a BBC Breakfast című műsorában. Hozzátette, ami az újoncokat igazán bevonzza, az a kétkezi munka -harcolni és védelmezni a királyságot - nem az érzékenyítő politika. "Az emberek nagy része, akiknek érdekükben áll csatlakozni, nem attól félnek, hogy meghallgatják-e problémáikat vagy sem… sokkal inkább vonzzák őket az összeütközések közben készített felvételek" - ismertette Richard Kemp. Az ezredes úgy látja, természetesen fontos, hogy minél többen csatlakozzanak, ám ennél is fontosabb, hogy harcolni vágyó személyeket vegyenek fel a seregbe.

Sir Nick Carter tábornok, a brit hadsereg feje azonban annak adott hangot, a kisebbségek figyelemfelkeltése remek ötlet volt. A BBC Radio 4 műsorában elmondta:

Forrás: Breitbart.com, BBC; Vezető kép: youtube.com