Mintegy két hónapja adták át Európa harmadik leghosszabb függőhídját, a romániai Golden Gate-nek becézett brăilai Duna-hidat. Egy valamirevaló haladó ellenzéki vagy momentumos emiatt büszke lehetne kedvenc nemzetére, csak éppen az 1974,3 méter hosszú híddal máris problémák vannak. Nem is kicsik.
A híd több csavarja annyira meglazult, hogy azokat kézzel ki lehet csavarni – írta a maszol.ro. Az esettel kapcsolatban a közúti infrastruktúráért felelős országos társaság (CNAIR) a kivitelezőt kezdte hibáztatni, és kijelentette, hogy nem veszik át a munkát, ha nem javítják az ilyen hibákat. Viszont nem ez az első probléma a híddal: az átadást követően egy hónappal szintkülönbségek alakultak ki rajta, amelyek miatt a kánikulát és a kamionosokat okolta a közlekedési miniszter. Nem, nem Karácsony Gergely az, bár logikus, hogy miért juthatott ez többeknek az eszébe most.
Forrás: Totalcar; Fotó: Agerpres
Facebook hozzászólás
István Szabó
2023-09-06 at 06:40
Kedves Molière,na nehogy már! Olasz japán konzorcium a tervező és a kivitelező.
Hábel István
2023-09-05 at 20:21
Oláhok még hidat sem tudtok építeni,rohadjatok meg !!!
moliere
2023-09-05 at 20:08
Nehogy visszaessen ránk ez a nagy heherészés a román híd felett, mert jórészben magyarok csinálták…
Mikia35
2023-09-05 at 15:50
Nem csoda, hogy ezek a hibák előjöttek., lehet hogy egy év múlva már le is szakad.
Persze egy ilyen csavart – amiről a cikk is szól – nem érdemes ellopni, bár többször is megpróbálták huladékvasként eladni!
az anyag nem vész el, csak gazdát cserél.- mondogatták az autópálya építések során is. “Hiába, azért ez nemzeti hagyomány” monda a román honvédelmi miniszter.
ViAM
2023-09-05 at 15:21
már NEM telt
almanach
2023-09-05 at 15:16
azert az M0 se volt kutya. 🙂
ViAM
2023-09-05 at 13:54
Félmilliárd euróból már telt a szoros csavarozásra.
Orientál
2023-09-05 at 13:44
Jaj de követendő példaképei ezek a románjai a dk-s Dobevnek. Az ilyesmikért.