Az újbudai brutális rendőrgyilkosság kapcsán akár felmerülhetne a halálbüntetés kiszabása is, az azonban még fontosabb, hogy túlontúl liberális a jelenlegi büntetéskiszabási gyakorlat a súlyos bűntények elkövetőivel szemben – állítja Dúró Dóra, a Mi Hazánk Mozgalom elnökhelyettese. Szerinte itt lenne az idő egy higgadt társadalmi vitát lefolytatni a halálbüntetés bevezethetőségéről, hiszen, mint mondta, Nyugaton nemhogy nem ugranak el a kérdés elől, de jól tudjuk, hogy demokráciákban is alkalmazzák brutális bűnelkövetőkkel szemben. Felhívta a figyelmet, hogy a napokban Borsodban egy 14 éves fiatal gyilkolt meg egy 83 éves nőt, mindez pedig újra és újra égetővé teszi a büntetések szigorításának kérdését. A Mi Hazánk politikusa kifejtette nézeteit oktatási kérdésekről is: továbbra is fontosnak tartja, hogy a szabályokat be nem tartó, renitens tanulókat adott esetben kiemeljék az osztály- vagy egész iskolaközösségekből, mivel az nem járja, hogy az igyekvő, tanulni akaró diákok szenvedjenek emiatt hátrányt. Dúró Dóra szerint 2022-ben fordult elő először, hogy csökkentek a születésszámok Magyarországon, ami azt jelzi, hogy átalakításokat kell bevezetni a gyermekvállalás ösztönzése terén. Részletek a videóban!
Facebook hozzászólás
Amarna
2023-02-02 at 13:07
Véleményem szerint a rendőröknek nagyobb felhatalmazást és döntés jogot kellene adni ahhoz hogy az adott pillanatban mit tesznek.
Ha úgy itélik meg ne csak lábra lőhessenek….
K
2023-01-21 at 18:01
A keresztény vallás szerint az életet az Isten adja, és senkinek sincs joga azt elvenni. Ezért a keresztény vallások nem helyeslik, nem támogatják a halálos ítéletet. Magyarországnak pedig keresztény az alkotmánya.
Tehát Magyarországon ezért nincs halálbüntetés, mert a kereszténység azt nem tartja helyesnek, nem pedig azért mert a gyagya Európai Uniónak is véletlenül ez a véleménye.
Ha Dúró Dóra vallásos keresztény, akkor a halálbüntetést nem forszírozza , de ha csak mutatóban van a nyakában a kereszt, akkor megértem de nem helyeslem a halálbüntetés forszírozását.
Ébresztő
2023-01-21 at 11:02
Veterán zsebtolvaj
Az élet védelme, ami az alkotmányunkban van, nagyon helyes, de AZ AKTUÁLIS TÁRSADALMI ÁLLAPOTRA NÉZVE KELLENE AZT ALKALMAZNI ! Jelenleg, egész Európában az élet védelme a lakosság életének a védelme lenne a bűnözőkkel szemben! Nem pedig fordítva: a terroristákat simogatni, a legjobb ügyvédeket rendelni ki nekik hogy elkerüljék az életfogytiiglant. Jelenleg az van Nyugat -Eu-ban ( és ezt a migráns-terrorista-gyilkossimogató libsi eus vezetés Mo-ra is rá fogja erőltetni) hogy vagy elkerülik a börtönt azzal a kifogással, hogy pszihés betegek a gyilkosok, vagy, megússzák 15-20 éves börtön büntetéssel, aminek a felénél kiengedik őket! Jó magaviselet, stb dumával. Azután, megint azt halljuk hogy ölt !!!
A drogokat is azért akarja az őrült libsi politikus banda legalizálni, hogy nőjön a káosz. Hogy ne legyen nyugalom, minden sarkon belőtt drogosok támadhatnak majd ránk, autóval is gázolhatnak, hát ÉBRESZTŐ!
Amikor a lakosság élete van veszélyben, és már elharapódzott a bűnözés olyan magas fokon, hogy a lakosság élete van veszélyben, akkor az alkotmányt úgy kell módosítani, hogy a halál- büntetést kizárólag a minden kétséget kizáró gyilkosságokra kell érvényesíteni.
Az átnevelő, gyilkos -simogató politika a békés időkre vonatkozik, nem pedig arra, amikor már a gyilkosok röhögve ölnek, mert úgyis kibírnak tíz évet a monil telefonos, tvs börtönben.
Ébresztő
2023-01-21 at 03:43
Veletek:
Van igazság abban, amit Ön mond, de mégis fontos az, hogy egy politikai alakulat felvesse ezeket a kérdéseket, mert ha eljön annak a lehetősége, hogy kilépjünk azeuból, akkor már a magyar társadalomnak mindezt érettebben kell kezelnie, mint ahogyan ez ma történik! Ma, a többségnek halvány lila fogalma sincs arról, hogy mekkora veszélye van a NYUGAT EUBAN tomboló liberalista politikának. Mindennaposak a drogkereskedő fiatalok egymással való leszámolásai, a terror, a gyilkosság a nők ellen, a rendőrök és a tanárok ellen elkövetve, meg a késelés. NIncs rendőr az utcán, mind a libernyák vezetőséget védi, a tüntetők veresére, meg a politikusok és nagykutyák személyes biztonságára vannak.
Libernyák politika
2023-01-21 at 03:31
Enteriőr
Ez nem jó beszólás volt mert Budaházy nem ölt meg senkit. Nyilván igazságtalan a vele szembeni eljárás, mert amit őrá kiszabtak, azt ( se) fogja kapni a legutóbbi rendőr gyilkosa.
A halálbüntetés kiszabására olyan törvény kellene, amely a minden kétséget kizáró gyilkosokra vonatkozna. Ezzel több életet mentenénk meg, mint amennyi gyilkos életét oltanánk ki. Matematika.
Ez az engedékeny migráns -terrorista és gyilkossimogató politika a libernyák népirtó program része.
Ébresztő
2023-01-21 at 03:20
Patriot, Collin 78
Elmondok egy megtörtént esetet hogy mindenki értse, miért kell a halál- büntetés visszaállítása:
Ugyanis, a gyilkost ( akinek az utolsó pillanatban kell az a tudat hogy ha ő öl, akkor őt is kivégezhetik) semmi nem tartja vissza manapság. Mit kap ő ma? Max 10 évet, és ingyen eltartják.
Egy gyógyfürdőben egy pityergő nénikét megkérdeztem a vízben való ücsörgés közben, hogy miért olyan szomorú.
A fiát megölték a közeli faluban a cigányok. Az történt, hogy este belépett a fia munka után egy italra a helyi kocsmába. Ott három cigány provokálni kezdte őt: köszönj MAGYAR! Mire ő nem szólt ezeknek semmit. Azok mérgesen folytatták: nem hallod, köszönj MAGYAR! Mivel a néni fia erre se reagált, ezek hárman utána eredtek az esti kivilágítatlan utcán és agyonverték a MAGYART ! Kérdeztem a szomorú nénit hogy legalább jó keményen megbüntette a bíróság őket?
Megdöbbenésemre NEM jelentették fel és kezdeményeztek ellenük semmiféle eljárást, mert azt mondta a néni, hogy “ akkor még a kisunokámat is agyonverhetik.
Van-e Önök szerint közbiztonság Magyarországon ? ( figyelembe véve a rendőr gyilkosságot is)
Dúró Dóra nem szélsőséges, hanem azok, akik őt nem értik, azok nem a realitás talaján állnak.
Ébresztő
2023-01-21 at 03:01
Simon Attila:
Moderálja magát és a hozzászólása legyen kultúráltabb .
Az EU pedig már régóta nem fellel meg a magyar nép elvárásainak, és fordítva, erre bizonyíték a negatív megkülönböztetés, amiben az EU ( Fogtündér és a Pfizer érdekelt elnök-asszony bandája) részesít minket.
Ennél fogva az EU- béklyóktól meg az EU ban nyaló magyar ellenzéki képviselőktől meg kell szabadulnunk.
RABOK TOVÁBB NEM LESZÜNK
Magyarán szólva
2023-01-21 at 02:50
Az EU béklyóba köti a kezét mind a 27 országnak! Amíg az EU-nak AMERIKAI IRÁNYITÁS ALATT ÁLLÓ libernyák vezetése van, addig semmi keresnivalónk nincs ott.
A MEDDŐSÉGET OKOZÓ ÉLELMISZER ADALÉKANYAGOKRÓL, KOZMETIKÁBAN IS ALKALMAZOTT KÁROS HATÁSÚ SZEREKRŐL MEG AZ ILYEN OLTÁSOKRÓL, GYOGYÓSZEREKRŐL soha senki nem mer beszélni , pedig ez bizonyított, hogy ez nem konteo hanem a népirtó program burkoltabb fogása. Ezt az is bizonyítja,hogy minen EUs országban csökken a népesség. Dr Pócs Alfréd sokat tud mondani erről !
Amúgy mindenben egyetértek Dúró Dórával. Igenis, a halálbüntetés elrettentő volta szükséges lenne az ilyen kaotikus periódusban, amikor a világ nem tud megbirkózni a drogkereskedőkkel, a terroristákkal, az etnikai gyűlöletből elkövetett késes gyilkosságokkal amivel a CIGÁNYOK RETTEGÉSBEN TARTANAK EGYES MAGYAR FALVAKAT . Csak, ugye, erről nem divatos politikai körökben beszélni. Tiszta szégyen. Én nem vagyok rasszista, de az igazat ki kell már mondani!
fanni
2023-01-20 at 13:00
“Felmerülhetne a halálbüntetés kiszabása a rendőrgyilkosra” – felmerülhetne, de nem tud felmerülni, mivel nincs Mo-on halálbüntetés. És nem is lehet, míg az Unióban vagyunk, tehát addig ilyet nem kell felvetni. Felesleges a társadalmi vita, nincs értelme. Annyit lehet tenni, hogy a törvény szerinti legsúlyosabb büntetés kerüljön kiszabásra a legsúlyosabb bűncselekmények esetében: tényleges életfogytiglani. Ma Magyarországon ennyi a maximum.
K
2023-01-19 at 17:46
Józsué
2023-01-19 at 17:26
Te bemagoltad azt ami az iskolában a tankönyvben le van írva, és ha valahol eltérnek ettől, akkor egyből sikítasz és siránkozol, meg ellenkezel , és rögtön felmondod a megtanult leckét……
Próbálj belegondolni abba , hogy amit az iskolában bemagoltál a tankönyvből, annak egy része, pár százaléka nem igaz.
És gondold át, miért nem igaz, például a trianoni szerződéssel és Horthy Miklóssal kapcsolatban.
K
2023-01-19 at 17:35
Józsué
2023-01-19 at 17:26
Minek szólsz hozzá, ha nem tudsz érvelni?????
Semmilyen igazságérzeted sincs, mert ha lenne akkor a témához is hozzászólnál, az igazságnak megfelelően.
Az iskolában meg kellett volna tanulni gondolkozni is, nem csak magolni.
Józsué
2023-01-19 at 17:26
K.17.12.01.19. Kedves kommentelő Ön összeteveszti a betű elírast a kifejező készséggel.Kérem,ha leír valamit annak alapja is legyen. Nem szoktam kommentekbe beleavatkozni de sérti az igazságérzetemet. Ugye tudja a jelentését?
K
2023-01-19 at 17:12
Tobbet nem válaszlok.
2023-01-19 at 16:11
Ne is válaszolj , mert nem is tudsz válaszolni..😊😊😊
Azt írod : “Kifejezési készéget nulla”
Inkább a TE “Kifejezési készéget nulla” , az “sz ” betűt is “zs” betűnek írod….:”Kifejezési kézséget nulla”
Ráadásul most sem tudsz normális ellenérvet felhozni.
Jobb ha nem is szólsz hozzá, mert érvek helyett csak mocskolódva fröcsögsz.
Tudod a sakkban is vannak lépések, de te nem tudsz lépni, inkább barbár módon fölborítod a sakktáblát.
Tobbet nem válaszlok.
2023-01-19 at 16:11
K. 01.19.15.56. Te vagy a PS legnagyobb mese íroja. Mindegy miről van szó,te azt írsz amit akarsz. Vaskalapos,nem lehet meggyőzni.Kifejezési kézséget nulla.
K
2023-01-19 at 15:56
Ungarn über alles !
2023-01-19 at 10:45
Kwg
2023-01-19 at 14:02
Akár tetszik akár nem, a trianoni békeszerződést Horthy Miklós íratta alá, amit én hazaárulásnak tekintek.
Semmiféle ellenérvet sem tudtatok leírni, mert amit leírtatok azok NEM TÉNYEK és NEM ÉRVEK.
Én azt tekintek hazaárulásnak amit jónak látok, és Horthy Miklós sajnos hazaáruló volt.
Horthy Miklós létrehozott egy antant bábállamot Magyarországból.
Sajnos Magyarország a nemzeti fejlődésében még nem jutott az önállóság arra a fokára , amikor az értelmiség, vagy a lakosság ilyen kérdésben egészséges hathatós álláspontja tud jutni (100 évvel ezelőtt sem, most sem, de lehet hogy 100 év múlva sem)
Sajnos Magyarország jelenleg sincs az önállóság olyan szintjén, ahol hathatósan tud védekezni az Európai Unió vagy Soros György károkozásának, sajnos ezt nap-mint nap látjuk, halljuk, tapasztaljuk.
A FIDESZ önállósági törekvései nagyon dicséretesek, de még nagyon az elején vannak ezen a területen, van még hova fejlődniük.
Kwg
2023-01-19 at 14:02
K.01.19 o8.05. Vaskalapos. HORTHY nem volt áruló. Mentette azt ami még menthető volt.A haza érdekét vette figyelemben.
Józsué
2023-01-19 at 13:58
Ungarn ūber alles.01.19.10.45. 0sztom a nézeteidet. Még kisebbek lennénk.
Veterán zsebtolvaj
2023-01-19 at 13:49
Semmilyen formában nem támogatható a halálbütetés bevezetése. Nem jogi vagy csatlakozási problémák miatt, ha nem azért, mert dekralálva van az alkotmányba, hogy zsidó-keresztyén állam vagyunk, mely erkölcsünket, kúltúránkat meghatározza. Az élet védelme mindenek előtt. (az nem jelenti, hogy ez az ember ne érdemelte volna ki, hiszen 1000%-ban bizonyított)
Morálisan ugyanis csak egyszer csússzon hiba az igazságszolgáltatás kerekébe és ártatlan ember is a bitón végezheti. Az pedig deklarált Alkotmányunk halálát jelentené. Már pedig belecsúszna egy ilyen hiba a bírói kar döntéseit ismerve.
A büntetése viszont a teljesen bizonyított emberéletet kioltóknak legyen végleges, a társadalomba vissza nem helyezhetőnek. Azok fizessék meg az elvett életért egy életet és ez a meghagyott élet legyen számára keserves, gyötrő, nap mint nap megalázó és sorolhatnám. Nem luxus körülmények közé kell őket elhelyezni, ha nem egy életen át tartó kényszermunka melett minden kedvezményt megvonni. Mindig az USA-val példálóznak, ott azért eltudnak tüntetni úgy embereket, hogy élnek de a világ nem tud róluk és ők sem tudnak a világról. Számukra az élet tovább folytatása ne legyen alternatíva annak végleges törlése az ő kezükbe kerüljön.
Győző
2023-01-19 at 12:20
Theo!
A politikaiakraköztörvényes bűnöket fogtak rá, és úgy ítélték halálra, életfogytiglanra, tucat évekre őket. Ezért nem jó a halálbüntetés.
.
De nèzd meg, hogy az EU-nak, az USÁ-nak nem kívánatos miniszterelnököket és elnököket is köztörvényes rágalmakkal állították bíróság elé, hogy félre tudják őket tolni.
Ukrajnában “öngyilkosok” lesznek, vagy “lezuhan” a hdlikopterük,.
Győző
2023-01-19 at 12:13
Kivizsgáltatnám Toroczkai provokátori munkásságát is, miért is sertepertélt mindannyiszor Budaházy körül. Aztán Budaházyt mindannyiszor bevarrták, Toroczkai megúszta.
Sas
2023-01-19 at 11:45
Pótcselekvés a halálbüntetéssel kapcsolatos demagógia-Egyfelől a pszichopatákat nem tartja vissza, másfelől értelmetlen konfliktus az unióval.Most nem időszerű.Majd 30-40 év mulva az lesz.
Sas
2023-01-19 at 11:42
A MiHazánknak nincsenek külső szövetségesei-nem is törekszik erre-pl.Izraelhez való viszonya gyerekes-sérelem-alapú-a régi jobbos szintű-hablaty-alapú. A felvetett témáik egy része csak arra jó, hogy elidegenítsék maguktól pl. a zsidóságot.Miközben ez hülyeség.A Horthyzásuk gyakorlatilag kontraproduktív-rétegpárt-jellegű-ez az un. rezervátum-politika. Egy nemzeti önsajnálat , semmi más-önmagukat tartják rezervátum-szinten.
Ungarn über alles !
2023-01-19 at 10:45
K
08:05
“A trianoni békeszerződést Horthy Miklós íratta alá…”
kedvetlen, történelemből nem túl ki-kúpált néptárs !
ha Horthy kormányzó Úr nem küld meghatalmazott tárgyaló delegációt Trianonba – a szerződést akkor is ránk erőszakolták volna, csak akkor még kisebb darab maradt volna Árpád apánk örökségéből !
szóval: olvass-okulj – aztán büfögj !
Kwg
2023-01-19 at 09:29
K.01.18.21.14.Mi van nyalunk?nyalunk? Mashová nem tudsz.
Hesslerezredes
2023-01-19 at 09:12
100%-os biztonsággal kinyomozott/felderített ügy NINCS!!!
Látva a magyar igazság(???)szolgáltatás tevékenységét én legutoljára a halálbüntetésen gondolkodnék itt.
Annak idején a móri ügy miatt Kaiser Edééket simán halálra ítélték volna – aztán kiderült, hogy semmi közük nem volt a bűntényhez.
Idióta ötlet a Mihamtól ezen rugózni.
A Mi Hazánk ugyanazt a súlyis politikai hibát követi el, amit a Jobbik
2023-01-19 at 08:35
Ha feltételezzük, hogy a Jobbik nem teljes egészében a gyurcsányi titkosszolgálat kreálmánya, akkor is meg kell állapítani, hogy szükségszerű volt, hogy balos komcsi-libsi lett belőle. Ugyanis egy párt Magyarországon és Európában csak akkor tud fennmaradni, ha erős külföldi szövetségesei vannak. Egy erós szövetséges Izrael államban kötelező. A Fidesz nem a kezdet kezdetétől van szövetségese Izraelben és máshol. Ez a halálbüntetésdi csak rontja a MH helyzetét, butaság és egyben még jobban elszigetelik őket. Emlékezzünk, 2015 környékén maga Orbán vezette fel egy dohányboltban történt kegyetlen és értelmetlen gyilkosság miatt, és jól fejére koppintottak.
Mindenesetre én egyetlenegy embernek sem javaslom a MH-ra való szavazást a fenti okból addig, amíg nem szednek erós külföldi szövetségest, Izraelben és máshol.
K
2023-01-19 at 08:05
A trianoni békeszerződést Horthy Miklós íratta alá, amit én hazaárulásnak tekintek.
Sajnos a Mi Hazánk Mozgalom Horthy Miklós esetében rövidlátó, és nem látja a valóságot.
*****
Ezen felül sok más kérdés is van amivel nem értek egyet velük, de ez nem akadályoz meg engem abban hogy tisztelettel és megértő szándékkal olvassam gondolataikat, bár nem szavaznék rájuk.
Puncius Pinatus
2023-01-19 at 07:29
Olyan körülmények között tartani az elítéltet, hogy 1-2 év múlva a szervezete felmondja a “szolgálatot”
Erre megvannak a megfelelő módszerek, érdeklődjenek a CIA-nál.
Semmi kínzás nincs benne, csak a körülmény.
K
2023-01-19 at 07:16
Azt írod…:
” a kormánynak azokra nem lehet ráhatása: balliberális önkormányzati mutyik, ügyészség, bíróság, ”
EZ NEM IGAZ.
A kormány nem mer ezekhez hozzányúlni, mert fél “Nyugat” rikácsolásától.
Az igazságügy jelenleg elmaradott maradi szovjet típusú “bírói tanács” rendszerét meg kell szüntetni.
A “tanács ” szó oroszul “szovjetet” jelent, tehát a jelenlegi bírói tanácsok azok bírói szovjetek Magyarországon.
A jelenlegi bírói rendszert fel kell váltania az esküdt bíróságoknak, ahol a bírónak nincs döntési joga, és csak az esküdtek (ülnökök) döntenek. És az esküdt(ülnök) választást is demokratikussá kell tenni.
K
2023-01-19 at 07:08
Én a Mi Hazánk Mozgalmat nem sorolnám hozzá a liberális ellenzékhez. Nem csak a hangvételük normálisabb , hanem a tartalom is.
Nem kellene rossz indulattal megemlíteni őket.
Dúró Dóra sokkal szimpatikusabb és okosabb az egész liberális baloldaltól.
Ennek ellenére én sem szavaznék rájuk, de meghallgatom őket és elgondolkozok azon amit mondanak.
Nagyon értelmesek.
Sas
2023-01-19 at 00:45
Ez az un.”nemzeti radikalizmus” olyan szánalmas-mindig a nagyotmondás, az antireálpolitika-a blöff.
Theo
2023-01-19 at 00:06
Persze, hogy nem kellett volna eltörölni a halálbüntetést, de az EU miatt így kellett tenni.
Én a politikai elítéltek kivételével a narkós gyilkosoknal meggondolnam. Ezekből már úgysem lesz rendes ember.
Persze ehhez tisztességes bírók is kellenének.
Szóval nem olyan egyszerű ez.
moliere
2023-01-18 at 23:00
PG Nincs gyerekem. Nem fizetek máséért, amikor az a más nem tudja nevelni, csak a csokot meg a kocsit tudja utánuk felvenni. A gyerekcsinálás magánügy, már így is sokba vannak nekünk a boldogtalan, elvált szülők gyerekei, akik annak idején jó ötletnek tűntek, de felnevelni már… inkább csak fel”növelni” tudják őket. Megy a pénz a gyerekpazarlásra, a tömeges lecsúszásra, mert a mai szülők és potenciális szülők maguk sem alkalmasak rá, hogy normális gyereket neveljenek, 60%-ban együtt sem maradnak, másrészt a mai civilizáció nem is ad támpontot, biztonságot, sorvezetőt, intézményrendszert, törvényes kereteket ahhoz, hogy olyan normális felnőtté váljanak, akivel számolhat bárki. Például Te. Úgyhogy – mivel nem a bevándorlás a megoldás – mindenki vigyázzon az egészségére, mert esélyes, hogy 89 éves koráig magát kell kiganéznia.
moliere
2023-01-18 at 22:56
Persze Dóra! Te tudod a legjobban, hogy
– csak hergelsz
– akit hergelsz, az a nép második legbutább rétege (a dékás fölött, és a cigány lumpen legalja alatt)
– ha mégsem, akkor tudd meg, hogy halálbüntetés esetén TÉGED ÉS A TÖBBI HÜLYE MAJMOT pont könnyebben fognak felhúzni, mint ezt a nyomoroncot, aki a Fidesz 12 éves mulasztása miatt van szabadon (tudniillik 12 év után senki ne hivatkozzon arra, hogy a kúrcsótány miatt van zárva az opni!)
futóbolond
2023-01-18 at 21:40
Csili Csal a Mádé 2023-01-18 at 21:01: Dórika már lovagolt eleget, sokat tett azért, hogy ne haljon ki a nemzet.
Veletek
2023-01-18 at 21:33
A halálbüntetés felmerüléséhez ki kell lépni az EU-ból ! Rajta, javasolja a “Mi Hazánk” párt, ha nem , akkor csupán egy hangulatkeltés és szimpatizánsok gyűjtésének a megkezdése a 2024-es választásokig.
Sas
2023-01-18 at 21:21
Szerintem a gyilkos besúgó is lehetett.Nagyon kívételeztek vele.
Netta
2023-01-18 at 21:15
Jobbik = Vona – Dúró-Novák – Toroczkai
MiHazánk= Dúró-Novák-Toroczkai
.
Nem szabad feledni a gárdázást, a Hellerezést, Gyurcsánnyal együtt vonulást.
Ezek egy brancs, mind.
K
2023-01-18 at 21:14
Maximális tiszteletet érdemel meg Duró Dóra, és igazán az egyik legszimpatikusabb politikus aki értelmes dolgokat mond.
Ennek ellenére több kérdésben egy kicsikét más a véleményem…:
1./A keresztény vallások általában elítélik a halálbüntetést. Nem ok nélkül alakult ki régebben a száműzetés gyakorlása, például az oroszok Szibériába száműztek, az angolok Ausztráliába, és bizony Nyugat-Európából sok száműzött érkezett Magyarországra is ha a nevek eredetét vizsgáljuk. Sajnos jelenlegi technikai körülmények között lehetetlen a száműzés, mert bármilyen messze küldik a száműzöttet, az onnan rövid időn belül vissza tud jönni.
2./Egyetértek azzal , hogy Magyarországon rossz a szaporodási ráta, amit részben az abortuszok, de részben a gender LMBTQ is okoz .
Ennek a rossz szaporodási rátának megszüntetése jelenleg vakvágányon van , annak ellenére hogy a kormány igazán a legjobb indulattal mindent megtesz. A tényleges javulást az abortusz és az LMBTQ megszüntetése okozná. Ez sajnos jelenleg lehetetlen mert ezekhez a kérdésekhez a kormány nem mer hozzáérni.
De az is akadály , hogy a jelenlegi ELTERJEDT liberális élvezethajhászó hedonista életmód kizárja a gyerekvállalást, gyerekellenes.
3./Amit az egészségüggyel kapcsolatban mondott azzal egyet lehet érteni, de ha még jobban részletezné , akkor az biztosan nem egyezne az én meglátásommal. Fontos az amit elmondott, de még van fontosabb dolog az egészségügyben amit meg kellene oldani , azt most nem részletezem.
Enteriőr
2023-01-18 at 21:06
Ha lenne halálbüntetés, Budaházy talpa alatt már fütyülne a szél.
Csili Csal a Mádé
2023-01-18 at 21:01
Dórika megint meglovagolja azt, amiről tudja, hogy lehetetlen,
mert jogharmonIZÉLték a törvényeinket a SzovjetUSÁ-val.
Colin78
2023-01-18 at 20:33
Na már csak te hiányoztál te szociópata véglény, tipikus jobbikos náci gci.
Ha már annyira gyilkolni akarsz, akkor rajta.
Küld a más világra!
Mi tart vissza te náci szr?
A becsület a bűntudat, esetleg úgy érzed a gyilkos náci fajtád is kiérdemelte a halált.
Vagy csak inadba szállt a bátorságod te senkiházi szrkupac.
Mi a baj, tán nem vágysz rá, hogy a drogos véglényt a semmibe küld.
Az ilyen N. Rikárdóné féle férgek voltak a nyilasok, majd ávosok, az ilyen szrdarab élvezettel gyilkolt.
Gondolom a fajtád szerint Mansfeld Péter is halált érdemelt.
Menj el, majd a bíróságra és végd el a torkát ennek a drogos véglénynek.
Milyen érzés embert ölni?
Isteni nem igaz!
Te is csak egy szrni, bszni, gyilkolni tudó véglény vagy.
Szerencsére nem tartozunk ég fajba, nem vagyunk egy evolúciós szinten.
Ezer év is kevés lenne neked te gyilkos szrdarab.
Patriot
2023-01-18 at 20:24
Pont ez a szarkavaró hülye picsa hiányzott még nekünk meg a migatyánk. Egy utolsó tróger szemét megélhetési
bűnöző banda . Takarodjatok buzi zászlót tépkedni meg Horthy szobrot állítgatni a kredencre az a ti kopetenciátok.
Simon Attila
2023-01-18 at 20:12
Na idefigyelj te szarkavaró Picsa! Sütögetitek a pecsenyéteket ugye? Persze te sem gondolod komolyan, amit beszélsz. Sajnos az EU tagja vagyunk. Sajnos az EU-ban nincs és nem is lehet halálbüntetés, ezt te is tudod. Ahhoz ki kellene lépni az EU-ból. Éppen ezért nagyon álságos még csak a felvetése is ennek a gondolatnak.
Sas
2023-01-18 at 20:12
Voltaképpen a korrupt, a nyugatot cselédként kiszolgáló-anno a nemzeti vagyont kiárusító, most háborús uszító, árdrágító csűrhe ellen kellene fellépni-na, az nem megy-és akkor ehelyett jön a jó öreg blöffölés a kinyúvasztásos bűntetéssel.Ilyen elmeroggyant bírákkal, mint akik ebben az országban szívják az adófizetők vérét-és nagy részük idióta, nyugat-ribanc.
PG
2023-01-18 at 19:49
Tulajdonképpen sok mindenben igaza van Dúró Dórának, csak sajnos nem minden valósítható meg. Például a halálbüntetés, mely bizonyos esetekben indokolt lenne, nem vezethető be az EU-ban. Viszont a születésszám növelését reálisan célul lehetne kitűzni. Persze ehhez nagyvonalúbb kedvezmények kellenek. Például az SZJA mentességet ki lehetne terjeszteni minden nőre 30 vagy 35 éves korig, akinek gyermeke van. (Nemcsak azokra akik eztán szülnek) Meg lehetne emelni a családi pótlékot is, mivel minden gyerekre szükség van. (Akinek nincs jövedelme, annak is könnyebbséget jelent, ha több a családi pótlék.) Jobban lehetne támogatni az első lakáshoz jutást. Több állami vagy önkormányzati bérlakásra lenne szükség, valamint hosszú távú, kedvező kamatozású hitelt lehetne biztosítani a fiataloknak. Egyszerűbbé lehetne tenni a hivatali bürokráciát, stb.