Tudjuk, hogy a Coca-Cola nem csak kátrányos italát, hanem a liberális színek kavalkádját is elénk tárja, így a szivárvány fel sem mer jönni az égre szégyenében, ha az italgyártóra gondol, mert ilyen elfogadó, melegpropagandát és egyéb devianciát szívén viselő konglomerátum ellen esélytelen lenne a harca. A liberális egymásra találás és őrület közepette egy komoly veszélybe azért belefut a Coca-Cola minden érzékenyített munkatársa, ez pedig nem más, mint a FEHÉRSÉG. Erre pedig azok a nem kellően agymosott dolgozók hívják fel a figyelmet, akik kiszivárogtattak egy belső levelezést, ahol a Coca-Cola egy olyan, egyébként 40 ezer dollárba kerülő tréninget népszerűsít, melynek célja, hogy “legyenek kevésbé fehérek” azok, akik ott dolgoznak, hiszen a fehérség önmagában arroganciát, elnyomást, műveletlenséget, egyszerűséget jelent, aki pedig nem fehér, az jobban figyel a másikra, kitör a közönyből és az érzéketlenség fehér világából, hisz a világ szépségében, és persze szakít a fehér szolidaritás aljas intézményével. Sajnos ez nem sci-fi, nem egy paródia, hanem a 21. század egyik legótvarosabb pestise: a zsigeri fehérgyűlölet, amely mára a mainstream fősodrává vált a liberális világban.
A Coca-Cola elismerte, hogy nem véletlenül törekszik arra, hogy “legyenek fehérek dolgozóik”, és olyan orwelli világba kalauzolnak bennünket, melyről akár néhány éve sem gondoltuk, hogy ez létezhet. Pedig itt van köztünk, hiszen nem csak az érzékenyítő italgyártó törekszik fehérellenes agymosásra, hanem egyéb multicégek és óriásvállalatok is, de most a melegpropaganda egyik zászlóshajója bukott le. A most kiszivárgott dokumentumok szerint a Coca-Cola elképesztő üzenetekkel traktálja az ott dolgozókat, melynek lényege, hogy legyenek kevésbé fehérek, hiszen fehérnek lenni azt jelenti, hogy az ember arrogáns, elnyomó, nem túl acélos gondolkodású, rasszista, és a fehér szolidaritás révén természetesen kirekesztő. Nem fehérnek lenni pedig a világ legszebb érzése, hiszen az összes rossz tulajdonság ellentéte.
Olyan remek ember nevéhez fűződik a kurzus ötlete, mint Robin DiAngelo szociológus, aki a fehérség elleni küzdelmet tűzte ki életcéljául, a gyakorló elmebeteg pedig egy olyan könyvet is írt nézetei alátámasztására, mint a Fehér Törékenység című “bestseller”. A Coca-Cola remek szervezeti pszichológusa, dr. Karlyn Borysenko pedig már be is mutatta a képzési tananyagot a dolgozóknak, mert most már aztán elég volt a fehér felsőbbrendűségből.
A Coca-Cola megígérte az egyre nagyobb botrányt követően, hogy finomít a kurzuson, de a lényeg láthatóan nem változik: elég volt a fehérek rémuralmából, természetesen a nyugat-európai no-go zone-ok fehérgyűlöletete, a dél-afrikai fehérellenes pogromok nem ütik meg az érzékenyítés szintjét, a világ összes bűnéért egyetlen felelős van, a fehér ember. A cél egyértelmű: minden fehér ember szégyellje magát, mossa át a bőrét, és csöndben végezze azt a munkát, amely nélkül nem prosperálhatnak azok a multicégek, melyek gyűlölik őket, de a tudásuk nélkül nem létezhetnének. Nagy bajban van a világ.
Forrás: Twitter; Vezető kép: Youtube
Facebook
Twitter
YouTube
RSS