Mindenképpen lesz csattanás a nyugattal, de nem kell feltétlenül győznünk, elég csak lemásolni az ukrán hadicélokat, és addig tartani magunkat, amíg össze nem omlik a woke-ideológia. Somkuti Bálint hadtörténésszel, biztonságpolitikai elemzővel, az MCC Geopolitikai Műhelyének kutatójával beszélgettünk arról, hogy milyen esélyeink vannak a túlélésre, amikor már nemcsak műveleti területnek nyilvánítanak minket, hanem akként is kezelnek.
Az Antifa megjelenése és tombolása Magyarországon nem volt tervezett, a véletlenek összjátéka volt csupán, de mégis illeszkedik a nagy tervbe. David Pressman amerikai nagykövet kinevezése és az USAID-et vezető Samantha Powers hazánkba érkezése viszont már messze nem véletlen: az ő feladatuk egy színes forradalom megszervezése Magyarországon. Ehhez keresik a megfelelő személyeket, építik ki a kapcsolati hálót. A nagykövetnek kinevezett karrierdiplomatákról érdemes tudni, hogy ők hivatalosan is részesei az intézményesített hírszerzésnek, és már Mark André Goodfriend, korábbi amerikai nagykövetségi ügyvivő is azért látogatta végig az összes ellenzéki tüntetést és szervezetet, hogy a műveleti terv mögé erőt szervezzen. Mert anélkül az nem működik. Ez akkor nem sikerült, nem találták meg a megfelelő közeget, és Goodfriend valószínűleg azt állapította meg, hogy itt nem nagyon van fogadókészség erre a színes forradalom nevezetű történetre.
MÁR NEM A TÖMEGEKRE ÉPÍTENEK
Az újratervezés után az Amerikából irányított és finanszírozott magyar Majdan célja – tömegek hiányában – már a szélsőségesek radikalizálása, hogy az úgynevezett weimarizál(ód)ás során a polgárok közbiztonságba és az államba vetett bizalma megtörjön, és ha nem is tervezetten, de ennek a folyamatnak az első lépése volt a külföldi antifák megjelenése a fővárosban.
Egy forradalomhoz, egy puccshoz nem kell feltétlenül társadalmi többséget szervezni, Ukrajnában, egy 40 milliós országban is maximum 20-25 százaléknyi ukrán akarta mindenáron a nyugatosodást, a nyugati orientációt, az EU-hoz és a NATO-hoz való csatlakozást, de amint ez a tömeg megjelent Kijevben, rögtön összeomlott Janukovics rendszere
– magyarázta Somkuti Bálint. A Majdan-forradalommal húzható párhuzamok száma itt véget is ért, hiszen Magyarország minden egyéb (többség nélkül megszerzett politikai hatalomra vonatkozó igény kivételével) szempontból különbözik Ukrajnától. A társadalom mentes az erőszaktól, teljesen demilitarizálódtunk, nincs kötelező sorkatonaság, és nincsenek olyan társadalmi csoportok sem, akikben annyi sérelem halmozódott volna fel vagy annyira depriváltak volnának, amire egy forradalom tömegbázisát alapozni lehetne.
Nálunk még a bűnözők is többnyire csalók meg ügyeskedők, nem olyan erőszakosak, mint a délszláv és posztszovjet kollégiáik. Viszont ez egyben lehetőség is, hiszen az állam sincs felkészülve az erőszakra. Sajnos ez volt látható a nemrégiben történt, a társadalmat mélyen felzaklató rendőrgyilkosság során is
– kötötte össze a “jó idők” elkényelmesedését a színes forradalmak lehetséges módszertanával. De ennek az időszaknak vége, hozzá kell szoknunk a gondolathoz, hogy az lesz mindennapos, amit a Covid-járvány alatti kijárási korlátozások alatt tapasztalhattunk: a rendőrök mellett gépkarabéllyal felszerelt katonai rendészek járőröznek.
INVERZ MILOSEVICS-REZSIM
Magyarország pont az ellentéte a ’90-es évek Szerbiájának: ott a rezsim volt erőszakos, az ellenállás pedig erőszakmentes. A Srđa Popović által megénekelt és könyv formájában magyarul is forgatható kézikönyv, ami az Otpor-mozgalom sikeréből született, nálunk tökéletesen alkalmatlan használati utasítás, mivel az Orbán-kormány kifejezetten ügyel arra, hogy senkivel szemben ne lépjen fel erőszakosan. Így az a furcsa helyzet állt elő, hogy az erőszakmentes állammal szemben lépnek fel erőszakosan a külföldről fizetett különböző ellenzéki csoportosulások.
Ezt az árat pedig meg akarja fizetni a nyugat, ahogy az ukránok vérét sem tartották soknak. A vallási fanatizmusban tobzódó nyugattal nem lehet kiegyezni, hiába tárgyalnánk velük, nincs olyan modus vivendi, amit elfogadnának. Nem rajtunk, a mi kompromisszumkészségünkön múlik, hogy lesz-e csattanás. Eretneknek számítunk a szekuláris vallási fanatikusok szemében, mindenképpen el akarnak pusztítani minket, hiszen a működőképes és sikeres társadalmi és politikai modellünk cáfolja az általuk kívánatosnak tartott modell kizárólagosságát. Nincs olyan, hogy a szívélyes meg kedélyes egyet nem értés jegyében kooperálunk, de legalább békében élünk egymás mellett, pedig sokáig ez számított a nyugati típusú civilizáció legfontosabb vívmányának.
VAGY TAPSOLSZ, VAGY AZ IDŐT HÚZOD
Somkuti szerint az egyetlen esélyünk van a túlélésre, tekintettel az össze nem mérhető erőkre, és az pont ugyanaz, ami Ukrajnának is a haditerve. Addig kell kibírni, húzni az időt, amíg a támadó fél ideológiai talpazata, az erőszakos, neomarxista woke-progresszió össze nem omlik. (Nem az EU vagy a NATO – azok kifejezetten jó konstrukciók értelmes, kiszámítható és művelt vezetők kezében.) Kijev erre játszik Moszkvával szemben, és mi is erre építünk a Washington–Brüsszel–Berlin tengellyel szemben. Biztató jelek már vannak, hiszen a woke-ideológia kíméletlen nyomulásával szemben már nyugaton is megindult az ellenlökés.
Berlinben 20 éve nem nyert a CDU, most meg a belváros kivételével fekete színű lett a térkép
– hívja fel Somkuti a figyelmet arra, hogy nemcsak az olasz és svéd jobboldal sikere és a woke államrezonnal szemben álló csoportosulások (reischsbürgerek Németországban) feltűnése az egyetlen jele az inga visszalengésének. Mert az inga mindenképpen vissza fog lengeni, nekünk pedig az a feladatunk, hogy nálunk egyáltalán ne lengedezzen az az inga, mert a visszacsattanás pont ugyanolyan fájdalmas és káros, mint a kilengés.
Vezető kép: Facebook
Apró klón
2023-02-18 at 08:10
A nyugati Mélyállamnak legalább semlegességet kellet volna kitárgyalni az oroszokkal, hogy az elsődleges frontvonalra, a Csendes óceáni térségre összpontosíthasson.
Ehelyett leragadt egy másodlagos hadszíntéren. Ez több mint bűn, ez stratégiai hiba. A Kelet rájött, hogy a nyugati Mélyállam alapvetően érzelemvezérelten áll hozzá józanságot igénylő kérdésekhez és ezt használja ki (Egyre jobban bevonja a mocsárba).
Miközben a világ háromnegyed része Kína felé fordul és a dollár rogyadozik, Amerika azzal van elfoglalva, hogy terrorista Antifa ügynökökkel jól móresre tanítson bennünket. Mi ez, ha nem az ötlettelenség, a pánik, a hisztérikus csapkodást jele?
Miki
2023-02-17 at 19:18
Na,megint tele a vonal komcsi ügynökökkel,meg minden egyéb retek bandával
Orientál
2023-02-17 at 19:15
Annunaki Átka Igazad van . Talán a két német és az egy olasz a Marsról jöttek önként?
Rózsa Sándor
2023-02-17 at 18:29
A világban a rendberakó és a szétszóró erő uralma váltja egymást, ciklkusan. A Nyugati gender globalizmus = a szétszóró erő alkonya van, akár tetszik valakinek, akar sem. A jövő Eurázsia. Az idő a Nyugat ellen dolgozik.
fanni
2023-02-17 at 17:54
Természetes, hogy a kilógó szöget be akarják verni a deszkába. Lázadozhatunk, ellenkezhetünk, apróbb részsikereket elérhetünk, de ezt a világ-trendet nem tudjuk megfordítani. Persze nem szabad birkaként tűrni minden káros agymenést, de inkább valahogy a hasznunkra kellene fordítani a folyamatokat, mert mi is részesei vagyunk a globális világnak (sajnos inkább elszenvedői, mint haszonélvezői), egy állam sem tud kimaradni ebből. A woke-mozgalom nem fog összeomlani, csak meggyengül, aztán más néven újra megerősödik, és így megy tovább az idők végezetéig. A nemzeteknek általában jót tesznek a válságok, az ínséges idők (sajnos az egyes ember nagyon megszenvedi, mert nő a közösségi kohézió, a találékonyság, az innováció, ami újabb felemelkedéshez vezet. A jólét és az unalom a leggazdagabb, leghatalmasabb államokat is tönkre teszi. Nekem magyarnak nagyon imponál, ha politikusaink egyenes gerinccel kiállnak és nyíltan, face-to-face kimondják a mi igazságunkat, de nem szégyen tanulni a távol-keletiektől sem ezen a téren: a japánok pl. az ellenségeik előtt is mosolyognak, hajlonganak, mintha megalázkodnának, mindent megígérnek, aztán viszont minden úgy csinálnak, ahogy a saját nemzeti érdekük kívánja. 10-ből 9-szer bejön nekik.
Orientál
2023-02-17 at 15:22
Annonim Inkább összetartó balliberális zöld kommunista fasiszta – ez nálunk a jobbik – nemzetközivé lett banda mint ahogy az Internacionáléjukban a balliberálisok énekelik.
Joris
2023-02-17 at 15:17
Tisztelt Anonim,
Végülis, mivel véletlenek (más nevén: “szerencsére”) márpedig nincsenek.
“A világegyetemben egyetlen szanadúszó molekula sincs” – R. C. Sproul). Így minden összefügg mindennel.
Ahogy Jézus mondta:
“HISZEN NÉLKÜLEM SEMMIT SEM CSELEKEDHETTEK.” (János 15,5b)
Minden a Megváltó ellenőrzése alatt van. Vagy Ő cselekszik általunk, vagy engedélyt ad a cselekvésre. Én sem, Anonim, vagy Valaki, de senki sem cselekedhetik autonom módon. És ennek semmi köze egyetlen valláshoz sem. Minden egyéb vallás alulról igyekszik elérni az egyetlen Istent, akt nem ismer. Egyedül a kareszténység tanítja az igazságot: Isten kijelentette magát nekünk. Ha nem lenne KIJELENTÉS, semmit sem tudnánk róla…Lenyúlt értünk és Krisztusban felemelt bennünket. Ez nem csak az egyes emberemre, hanem a népekre is érvényes.
“Isten, aki a világot alkotta, és benne mindent – mivel ő a mennynek és a földnek Ura –, nem lakik kézzel épített templomokban. Ő nem szorul emberi kéz szolgálatára, mintha valamire szüksége volna, hiszen Ő ad mindennek életet, leheletet és mindent.” (ApCsel 17,24-25)
“Így szól a Seregek Ura: Ha ez ezekben a napokban nehéznek is látszik a megmaradt nép szemében, vajon az én szememben nehéz-e? – mondja a Seregek Ura.” (Zakariás 8,6)
K
2023-02-17 at 14:52
Annonim
2023-02-17 at 13:39
Hiába kerestem, nem találtam a fenti cikkben leírt hozzászólásod, de intrikus , mást hibáztató hozzászólásodtól hemzseg az oldal.
Nézz a tükörbe, vagy már nem mersz?
Én legalább hozzászóltam, és megmagyaráztam a véleményem okát…:
“Magyarországon sohasem tudott kialakulni az eredményes és hatékony védekezés az ellenséggel szemben. Védtelenek vagyunk a fenti cikkben említett…:Antifa ,David Pressman amerikai nagykövet, és az USAID-et vezető Samantha Powers és a pedofilok felforgató tevékenységével szemben .
Egyszerűen nincs hatékony és eredményes védekezés, sajnos, sajnálatos ez nem jó előjel……”
2 ÉNAKI
2023-02-17 at 14:10
Milyen esélyeink vannak a túlèlesre? E kerdèst sokféle képen közelítették meg a kommentek,van,ami közelsem ezzel foglalkozik.Igaza van a cikkírónak,hogy nem csak műveleti területnek nyilvánítanak,hanem akként is kezelnek.Pressman amerikai nagykövet és Powers ide érkezésének célja egy színes forradalom előkeszítése.Az Antifák megjelenését nem tartom véletlennek,ez egy előkészítő munka eredménye volt.Össztüzet indítottak hazánk iránt.Vegül is nem sikerült a polgárok közbiztonságban es az államban való hitét megtörni.
Annonim
2023-02-17 at 13:39
Oriental. 12.51.Félreértetted. Egyértelmüvé teszem. Mindhárom azonos személy.
Kanadabol
2023-02-17 at 13:18
Az ilyen vesszen a kormány táblákat magasba emelő emberkéknek : “ mi oda adjuk nektek Trudeau kanada miniszteret , mondjuk 12 evre , mi meg megkapjuk Orban Viktort a teljes kabinettel 12 évre “ és akkor fel ébredtem !
moliere
2023-02-17 at 13:02
… ráadásul…
Nem mi vagyunk a célkeresztben, a világ Nagy Dolga a távol-keleti térség. Tajvan, általában a kínai-amerikai gazdasági “se veled, se nélküled”, és az egyre erőteljesebb pöcsméricskélés.
Rövidesen óriási változások lesznek a sakktáblán, és ugyan a láthatatlan kezek a háttérből ugyanazok maradnak, és az amerikai érdek is ugyanaz marad, de mindkettő eléggé tanácstalan, és repedések látszanak mindkettő tekintetében.
Például maguk az amerika-ellenes összeesküvés-elmélet-hívők sem tudják eldönteni, hogy a háttérhatalom ki akarja-e irtani az emberiséget (a zömét), vagy éppen jól akarja-e lakatni tücsökkel, szójával, szeméttel. Hódítani akar, vagy a saját országát sem tudja meghódítani, vagy éppen megtartani. Kína a nagy ellenség, vagy velük is egy brancs a “kozmopolita világuralmi elit”? Mekkora szava van a többnyire woke-ista szoci multicsilliárdosok új generációjának? Rövidesen eldobja a kanalat george szarosh, és azt hiszem, hogy bájden is mindenórás, és akkor egy még bénább (“csernyenkó-típusú”) elnök jön: Kamala. Nyilván nem lesz hatalma, de ma is kell az illúzió Amerikának, hogy Biden igazi elnök. Ez is ezer felé van repedezve, de a felszínt próbálják összelakkozni, Kamalával már ennyire sem menne.
Az ukrán háború sem fog annyira elhúzódni, mert olyan háború még nem volt, amelyben az egyik félnek nincs katonája. És igenis van olyan európai ország, nem is egy, amelyik alig várja, hogy újra kereskedjen Oroszországgal. Iránnal is mi volt, amikor Obama lazított a fegyelmen? Egymás pöcsére taposva mentek az európaiak szopni Teheránba, hogy ki importáljon olajat, ki pisztáciát, ki rózsavizet satöbbi. És ki vehet részt a “perszebékés” atomprogramban 🙂 . (Esetleg egy kis fegyverrendszer nem érdekelné?)
Európában is megterhelő volt a covid. Most meg az energiaárak. Lehet, hogy előbb, mint utóbb, eljön a pillanat, amikor nem futja szociális luxusra, pláne kétes jogi helyzetű “menekültekre”, akik szinte fele bűnöző.
Nem úgy megy az, ahogy azt a Párbeszéd pártközpontban meg a jobbik disznóölésein elképzelik.
Orientál
2023-02-17 at 12:51
Annonim Most itt teszed a hülye-gyereket , mert amit kétségbe vonsz az annak része nem csak a buzi USA nagykövet elvtársad de a hazai jobbikos zsidózó fasisztáidtól momentumos hazánkba visszaejtőernyőztetett momentumosaidon át egészen a hazug államtól milliárdokat lopott népbe lövető Gyurcsány elvtársadig.
moliere
2023-02-17 at 12:45
Azért más erők is dolgoznak a háttérben, nem csupán a “vallási fanatizmus” (amely ma tényleg illik a liberális vadhajtásokra). Ott van például a józan ész. Na nem az európai kormányokban, illetve ott arra nem lehet hivatkozni. De azért csak van. A bankvilágban a pénz és a haszon a döntő. Ez alapján 10-ből 10 elemző azt mondaná, Magyarországhoz nem kell hozzányúlni. Bármely “finomhangolás” azt eredményezheti, hogy nem működik jól a rendszer. Nemfinom hangolás pedig azt eredményezné, hogy összeomlik a rendszer. Mint 2010 előtt. Csak most már van egy többmilliós bázis, aki megtapasztalhatta, hogy ez a játék viszont a hófehér-szurokfekete ellentétpár játéka, ennyire kontrasztos a jobb/bal gazdaság- és társadalomirányítási kompetencia közötti összehasonlítás. Nincs átmenet, Donáth is Gyurcsány. Karácsony is gyurcsány, mindenki gyurcsány, aki nem a kormányoldal. A kutyapárt és a mihazánk pedig nem tesz fel téteket az asztalra. Tehát ez bizony ultrakontrasztos belpolitika.
A magyar úgymond tényleg erőszakfóbiás, de nem mindenáron és nem mindenki. A washingtoni elemzők ha ezt látják, abból nem csak azt a következtetést vonhatják le, hogy külső gyújtós kell, hanem azt is, hogy ha 2006-ban egy még csak nem is ismert fellendülés nem létező eredményeiért, csak úgymond értékekért megindult a nép, és igenis erőszakot kellett ellene alkalmazni, akkor most, amikor csak egy békemenetre megindul több százezer ember, és már tudják, hogy mit veszíthetnek, mivel szemben, akkor az elemzők azt is látják, hogy ez nem is áll meg a határainkon. Pláne hat a határon túli magyarok esetében Orbán esetleges elmozdítása. Ha valakitől az utolsó csepp reményt is elveszik, akkor azt mondja: “menjünk háborúzni!”.
Orbán megbuktatása az egész térséget destabilizálná. Sokan még nyugaton is várják, hogy hasonló vezetője legyen az országuknak. Igenis sokan fároszként látják ragyogni Magyarországot, Orbánt. Lehet, hogy sok francia, holland, skandináv, osztrák paraszt pucolná ki a puskáját, ha letakarítanák Orbánt. Nem azonnali használatra, csak mert egy halovány reménysugarat, az egyik utolsót is elvették tőle.
Most Amerikának inkább sok kis Orbánra lenne szüksége, minden félgyarmati európai országában. Olyannak, aki a felszín alatt okosan együttműködik a jenkikkel, a felszínen pedig azzal, hogy ügyesen előadja, és néha jó döntésekkel meg is támogatja a nemzeti célokat, tömeget gyűjt maga köré, néha illúziót, néha valós tapasztalatot ad a népnek, miszerint járhatja a saját útját, érezheti otthon magát a hazájában. Meloni is tudta, hogy Orbán ma már európai brand, igényli a még mindig nem totál agymosott tömeg ezt a választ. Ugyanakkor mit nem csinál meg Orbán Amerikának? Nem tapsol? Ugyan már! Az nem ér annyit, hogy destabilizálják a térséget. Még az is lehet, hogy igazából ez Goodfriendtől Powersig csak egy műsor. Van egy (baromarcú) demokrata értelmiségi elvárás, hogy a “náci” magyarokat megrendszabályozza a kormány. Az ideküldöttek még hihetnek is ebben. De egyik sem hoz végső döntést. Levegőztetik a fejüket a tüntetéseken… kiállnak a buzik mellett (amit nem tesznek meg Kijevben, pedig ott nagyobb a homofóbia és az üldözés…), hazudoznak, provokálnak, néha kicsúszik az irányítás a kezük közül és egy-egy idióta túltolja a műsort, mint most a D. Krisztina és a B. Zsolt, aztán nem győzik visszalapátolni a tehénbe a szart. Ilyenkor persze meg vagyunk indulva, mint a hó a tetőn, hogy így meg úgy akarnak minket felszámolni, legyalulni, pedig a lengyel mondta meg a tutit a héten: Orbán itt marad velünk, aki nem szereti, meg kell szoknia. Ámen hállelúja!
Orientál
2023-02-17 at 12:42
Brit és az USA vezető politikusok rengeteg ellenőrizetlen migráns Európába hívásukkal telepíttetésükkel ,nem NATO tagállam Ukrajna fokozatos teljes felfegyverzésével ,többi ilyenek között a gender pedofília törvényesítésével – példa erre a fővárosi Toldy oktatási intézményben a segédtanár pedofíliai gyerekek elleni szexuális bűnözése – , rengeteg állam belügyeikbe gátlástalanul beleavatkozásukkal amit az ottani helytartó ügynökeiken keresztül is fokoznak.
Annonim
2023-02-17 at 12:11
Mert-írok. 11.35.02.17. Mert auonos vagy K.és Jorrissal ez az ajánlat tétel. A Jorris irása semmikèpp nem kapcsolódik a cikkhez.
K
2023-02-17 at 11:50
Mert-írok
2023-02-17 at 11:35
A történelem során minden világbirodalom egyszer megrogyott, utána megszűnt, és a mostaninak (USA) is ez lesz a vége.
Nem kell ijedezni.
Joris
2023-02-17 at 11:42
Tisztelt Valaki,
Ha igazán érdekli a predestináció, az ember üdvözülésének terve, Isten igazsága, Igéje, akkor kérem nézze meg ezt a rövid sorozatot 1-6. részig a XX. század egy nagy teológusától! (“CC”: Magyar felirat bekapcsolható):
https://youtube.com/playlist?list=PLfs7jC9iVSHv2x8MdWhymptWxwpaYW-im
Mert-írok
2023-02-17 at 11:35
Ajánlanám elolvasásra és alapos átgondolásra K és Joris írásait. Nem egymondatos egyik sem.
Talán egy gondolat odafér a két, említett remekelés mellé:
Talán 2014-ben, vagy 4 évvel később egy riporter megkérdezte Havas Szófiát arról, hogy mit gondol a vereségükről. Megdöbbentett a válasz egyetlen mondatba sűrített, világraszóló fenyegetése:
– Nem vereség volt ez, hanem az ellenfél csatanyerése, de – Tudja? – nekünk a világ minden városában van alapszervezetünk!
odu
2023-02-17 at 11:20
Na ne legyünk már ostobák, tök mindegy hogy cdu vagy csu vagy ződek vagy libbantak nem a bábok irányítják az előadást hanem a bábjátékos.
chatillon r
2023-02-17 at 11:19
itt a média csak részben van a kezükben ezért nehezebb megvalósítani egy puccsot. de a helytartó és helyi szövetségesei nem fogják feladni. folyamatosan le kell leplezni szándékaikat, mert a magyar állam léte a tét. a harc nagy és állandó, a siker kétséges de nem reménytelen.
Apró klón
2023-02-17 at 11:11
12 eve próbálnak “színes forradalmat” kirobbantani. Most sem fog menni. Egyébként is a Nyugat nem taktikai, hanem stratégiai hibát vétett azzal, hogy egyszerre ugrott neki az oroszoknak és Kinanak. Nagy bukta lesz ebből. Soros hülyeségeket beszél, a fia pedig alkalmatlan. A nyugati Mély államon belül meghasonlás van. Ukrajnában egy mocsárba kerültek. Kína pedig építkezik. Végül a Nyugatot Kína fogja lélegeztető gépen tartani, mert nem lesz érdeke a Nyugat összeomlása. Ez a harc már eldőlt.
Királytigris
2023-02-17 at 11:03
Lenin téziseiben lefektette, hogy forradalmat, puccsot csak ott lehet kivitelezni, ahol forradalmi, vagy más néven puccshelyzet van. Ez ma Magyarországon nem áll fenn.
Ezt közölni kellene Pressman-nal és Samantha Powers-sel is. Mert meglehet, hogy a sorosi idomítón ezt nem jól idomították be nekik.
Másképpen fogalmazva, ha puccsolni akarnak Magyarországon, akkor rossz helyen járnak, úgyhogy mehetnek is haza a pi….ba!
Királytigris
2023-02-17 at 10:56
P.F.Z.2023-02-17 at 10:20!
Figyusz!
A 167 milliárdos metrómutyiról énekelj! Mivel ott bennfentes vagy, biztos többet tudsz mint mi. Ne hallgasd el!
A metrómutyihoz képest Völner-Schandl ügy nudli!
K
2023-02-17 at 10:40
P.F.Z.
2023-02-17 at 10:20
Az elmúlt 13 év vagy 23 év alapján minden pártonkívüli és pártatlan álláspont szerint az igazság az , hogy csak a FIDESZ-re lehet szavazni.
Bármilyen kimenetele is legyen a Schadl-Völner büntetőpernek.
Ez az igazság.
A tények magukért beszélnek, a liberális baloldal lopásai és viselt dolgai bármilyen jobboldali botlást lenyomnak, túlszárnyalnak.
dr. Kolompár Genitália
2023-02-17 at 10:38
Hesslerezredes 2023-02-17 at 09:24
Igaz, tüske vagyunk. De miért is? Mert nem elégszünk meg azzal, hogy talán kihúzhatjuk magunkat azok alól a hülyeségek alól, amik máshol tombolnak. Mert nekünk nagypofával kell ellenállni, és harsogva kiálltani, hogy majd mi megváltjuk egyedül a világot. Hát persze. Meg lehet próbálni a vulkánt pohár vízzel oltani, de az okos ember inkább odébmegy pár méterrel…
A magyar ember nem hős akar lenni, hanem normálisan akar élni. Ezt meg lehet tenni okosan, és vak ló módjára is. Persze a vak lovak között is van okos és hülye is, az előbbi az első koppanás után lelassít, a másik mégjobban vágtázik .. Mindenki döntse el, mi hova tartunk.
Magyarország jól teszi, ha minél több barátot szerez, ez jó út. Azonban talán nem kellett volna kimenni az USA-ba nagy arccal a demokraták ellen szövegelni.. Ahogy zárt ajtók mögött is megoldható lenne, hogy kimaradjunk a szankciókból, nem kellene a bolhának az elefánt elleni harcáról folyamatos győzelemként telefosni a médiát. Annak a szarnak, ami mos itt van a nyakunkba öntve – és ez még csak a kezdet – a nagy pofánknak köszönhető, nem a véleményünknek.
hivő
2023-02-17 at 10:21
Őrizzük meg a hidegvérünket.
Semmit sem nyerhetünk azzal
ha bedőlünk az uszitásnak.
Legyünk joba a szomszédunkkal
és ne irigykedjünk,inkább
vigyázzunk egymásra.A kormány
megteszi amit lehet,mi is tegyük
meg amit lehet a békéért.
K
2023-02-17 at 10:20
Messze elkerülöm az ANTIFA-t, de a “becsület napját” is február 11.-én.
A liberális baloldal vágyálma, hogy a mai jobboldalt összekössék a nácizmussal, és nem lehet ennek a törekvésnek alapot adni “alá játszani”.
Nem megoldás az ANTIFA verekedései, de egyesek nosztalgiázásai sem megoldás a becsület napján február 11.-én.
Akik a “becsület napján” nosztalgiáznak, biztos nem akarnak jót Magyarországnak, mint ahogyan az ellenük felvonuló ANTFA terroristák sem.
Tizenegy
2023-02-17 at 10:01
Két megállapítással vitatkoznék.1.Bizti nem volt tervezett mikor már három évvel ezelőtt is ezt íták az egyik oldalukon ? “2019 óta több kapcsolatépítő találkozóra került sor budapesti és szófiai elvtársakkal. Idén januárban a berlini PostKom, Antifa Westberlin, North East Antifa és a berlini VVN/BdA csoportok Magyarországról és Bulgáriából hívtak aktivistákat Berlinbe, hogy beszéljenek velük a „Becsület Napján” tartott ellentüntetések során szerzett tapasztalataikról. Budapesten és a „Lukov-meneten” Szófiában. A “Sprete Fashizma” (stop fasizmus) mottójú kongresszuson megvitatták és alátámasztották a transznacionális hálózat ötletét.A „Stop NS Glorification” kampány elsősorban a helyi aktivistákkal való kapcsolatépítésre és eszmecserére törekszik, de beszámol a magyarországi jobboldali struktúrák elleni konkrét fellépésekről is. A nemzetközi szolidaritásra támaszkodik, és alulról szerveződő kampányként hivatott összekapcsolni a különböző politikai származású embereket, egyesíteni küzdelmeiket a tartós nemzetközi hálózatépítés érdekében. Ennek alapja a kölcsönös bizalom. A Rom*nja, az LGBTIQ* és az antifasiszta egyesületek együttműködésével, valamint Ausztriából, Csehországból, Lengyelországból és Bulgáriából érkezett csoportokkal együtt hálózatba kell kapcsolni a náci dicsőítés elleni társadalmi ellenállást Európában”
2. Az időhúzás konkrétan nem a ruszkiknak hanem az ukránoknak s az őket támogatóknak a rossz hisz lassan elfogy a pénz,paripa ,fegyver s a hadrabírható erő !
Hesslerezredes
2023-02-17 at 09:24
A nemzet valóban akadálya a korlátlan kapitalizmusnak.
Meg az emberiség kiirtásának.
Mi most egy kis tüske vagyunk a talpukban.
Még, egyelőre.
Aztán kihúznak minket és nekünk annyi.
Elég rosszak az esélyeink.
Tudományos libsizmus
2023-02-17 at 09:14
Krump Lee:
A CDU színe fekete.
Krump Lee
2023-02-17 at 08:46
elnézést a tájékozatlanságért, mit jelent, hogy Berlin fekete, a cdu szine nem nnarancs? nem világos az a mondat ott végén..
Nézzük_magát_a_dolgot
2023-02-17 at 08:28
Nevek Darwin-i evolúciója: Goodfriend > Pressman > Power > Threatening > Punitive
Apró klón
2023-02-17 at 08:19
Nem fog menni a “szines forradalom” mert a Háttérhatalom ezzel már elkésett. Ugyanis már vesztett Eurazsiával szemben. Amit most látunk az arcfelvarrás. A Nyugatnak valójában már nincs ereje, csak ijesztget. Azért ijesztget, mert gyenge.
Apró klón
2023-02-17 at 08:09
A Szovjetunió nyugatra költözött: Haza helyett globalizmus, magyarság helyett migránsok, család helyett az erkölcstelen gender erőltetése.
Itt volt a szíriai kavarógép, Jóbarát elvtárs. Aztán megjött Nyomásember elvtárs, majd őt követte Erő Szamanta elvtársnő. Most már fölbukkant a szivárványos PDSZ, meg a Szikra Mozgalom, a véreskezű és kíméletlen Lenin lányok és Lenin fiúk is
Se
2023-02-17 at 08:00
reichsbürger
K
2023-02-17 at 07:58
Időnként a kormány behódol Brüsszelnek, mint például a kuratórium területén, és még sok témában rengeteg “törvénymódosítást” végzett az országgyűlés a közelmúltban.
Az Európai Unió addig nem fog nyugodni, amíg a jelenlegi kormányt meg nem buktatja.
Például a helyreállítási alap hitel részét a kormány FEL AKARJA VENNI.
Ez is egy durva behódolás, mert egy kis kamatú kedvező hitel természetesen jó, de még azt sem lehet felvenni egy ellenségtől, márpedig az Európai Unió ellenség.
******
Magyarország 500 éve gyarmat, és az elmúlt 13 év igazán egy üde reményteli szakasz, amikor a FIDESZ függetlenségre törekedett.
******
De gyakorlatilag az elmúlt 500 év nem követendő, nem helyes, alapvetően hibás hozzáállás következménye.
Ilyen hiba volt például az előbb említett…:
Bàstya elvtàrs2023-02-17 at 07:22
” ez a hintapolitika már az 1920-as és 1945-ös években sem jött be! ”
Első nagyobb hiba volt a mohácsi vész, ami után a római Pápa azonnal hazaárulás címén kiátkozta Szapolyai Jánost, és ezt a kiátkozást csak akkor vonta vissza amikor látta hogy a török Szultán királyt csinált belőle.
És mégis van még jelenleg is sok olyan “történész” Magyarországon, aki mentegetni próbálja Szapolyai Jánost és fiát szultán-bérenc magatartása miatt is.
Ez az 500 évvel ezelőtt elkezdődött gyarmati tengeri kígyó, aminek sajnos nem lehet véget vetni ma sem.
Vannak alapelvek, mint például a sok közül az, hogy az ellenségemtől nem veszek fel pénzhitelt stb.
Magyarországon sohasem tudott kialakulni az eredményes és hatékony védekezés az ellenséggel szemben. Védtelenek vagyunk a fenti cikkben említett…:Antifa ,David Pressman amerikai nagykövet, és az USAID-et vezető Samantha Powers és a pedofilok felforgató tevékenységével szemben .
Egyszerűen nincs hatékony és eredményes védekezés, sajnos, sajnálatos ez nem jó előjel……
Girolámo
2023-02-17 at 07:55
Apró leánygyermeket ribancosan öltöztet a saját anyukája.
De a nagyon keresztény kultúránkról áradozunk.
És így tovább.
Ember.Kapjad össze magad,mert a disznók eledele leszel!
Girolámo
2023-02-17 at 07:51
A zsidóság a kiválasztottságát elhagyta.
Vezetőinktől nem kapunk választ arra,miért hangoztatják a zsidókereszténységet.
A hithű zsidóság a saját,csak a zsidókat üdvözítő messiásukat várja.
Miközben minket(a többieket),Krisztus Urunk megváltott a kereszthalállal.
Sok mindent elrendelhetett a Teremtő.
Igen,lehet az is,hogy mindent.
De a fentieket nem.
Valaki
2023-02-17 at 07:45
Joris,
Nincs predestináció! Punktum. Vagy te Allah-ban hiszel. Krisztus mindenkiért meghalt. Életed utolsó lehelletéig van lehetőséged jó útra térni, ez a szép a kereszténységben. Az Isten nem a mi mércénkkel mér, ez a szerencsénk.
Girolámo
2023-02-17 at 07:42
A sátánnak ellenemondok.
…….
Akkor “rábaszi” lesz.
Ennyi az üzenet?
Ember,mit képzelsz magadról?
Bàstya elvtàrs
2023-02-17 at 07:22
Én csak annyit mondok. Vigyàzni, vigyàzni, mert ez a hintapolitika màr az 1920-as és 1945-ös években sem jött be! Majdnem az egész nemzet belebukott ebbe a gondolkodàsmodba!
Én személy szerint nem hiszem (ez kizàrolag személyes vélemény!) hogy ez a “szelid” politika, hogy senkit nem bàntunk eredményes lenne! Sajnos ennek épp az ellenkezöjét làtom!
Szerintem pont forditva kellene cselekedni. Most nagyon keményen (nem feltétlenül eröszakosan) le kell sujtani a törvény adta lehetöségekkel! Példàt kellene statuàlni, hogy Magyarorszàgon semmi keresnivaloja a sorosista félkatonai veröembereknek!
Mint ahogy az eu-ban is làtjuk, hiàba ad fel a kormàny egyre többet sajàt nemzeti, belsö irànyitàsàbol az eu-nak, ez rendre nem elég! Tehàt tök mindegy, hogy lavirozunk, vagy inkàbb keményen a sajàt utunkat jàrjuk, ök a jobbkonzervativ kormànyt igy is ugy is el akarjàk tàvolitani!
Illetve nem mindegy hiszen ha a kormàny keményen kiàllna a sajàt ügyeiért, akkor a polgàrok is sokkal jobban làtnàk mit is akar, merre megy az orszàg!
FCK USAID!
2023-02-17 at 07:16
Egy 1300 éves múltú sokat próbált társadalom áll szemben egy fiatal, 250 éves “demokráciával”.
Az egyik oldalon társadalmat összekovácsoló történelem, a másik oldalon magukat istennek gondoló perc-, vagy érdekemberek.
“Ne feledd: semmi sem tart örökké;
Százötven év alatt sem lettünk törökké.”
bl
2023-02-17 at 06:50
“A gonosz toleranciát hirdet, amíg hatalomra nem kerül. Utána pedig megpróbálja elhallgattatni a jót.”
Most épp népnevelés történik Bite és az Antifa kapcsán, lesznek akik ellenállnak és leszek akik elbújnak. A Krúdy teljes tantestülete például már elbújt jóval korábban. Minden bonyolult, van az presszió ami anélkül is hat, hogy hatalmon lennének.
Joris
2023-02-17 at 06:30
Bocsánat, hogy hosszan írok, de fontos és röviden nem lehet.
Amit most írok, több cikkhez is oda lehetne illeszteni. Kapcsolódik az elmúlt néhány nap magyar eseményeihez, különösen is az erőszakos antifákhoz, valamint Bite “polgártárs” megbotránkoztató nyilatkozatához. Hozzászólásom bizonyos tekintetben módosítja eddigi álláspontomat, s elsősorban az isteni predestinációban igazán hívők fogják érteni, esetleg méltányolni. Elnézést kérek azoktól, akik jogosan hiányolják alátámasztasul a szentírás idevágó Igéit, Kijelentéseit.
Tehát:
A predestináció szerint Isten már a világ teremtése előtt mindent elhatározott, semmit sem bízott a véletlenre. Emberi történelmünkben minden úgy fog megvalósulni, ahogy az “predestinálva van”. Ennek a megvalósulásnak a sok ok mellett legfőbb oka, az isteni 2. személy – Krisztus – keresztfán történő kínhalála, mely megnyitotta a pogányok (népek) előtt is az üdvözülés kapuját. Nem mindenkinek, hanem “csak” a krisztushívőknek. Ezt jobb, ha észben tartjuk. Tehát Isten emberileg szólván nyilván nem áldozza fel passzióból Fiát, hogy egy semmirevaló csőcselék megkorbácsolja, megköpdösse, kigúnyolja, a keresztfán átszúrja oldalát, lábát törje. Az Ő feláldozása által lehet nekünk békességünk Istennel. Hogy ez így megtörténhetett, mutatja, mennyire értékesek vagyunk (elsősorban a hívők, Isten szemében, Isten számára…).
Visszatérve napjaink két eseményére, semmi sem történik véletlenül. Itt Istenről beszélünk, aki mindennek okát adja: elindítja és bevégzi, amit elhatározott; de azt nem köti az orrunkra, egyrészt a maga összefüggéseiben úgysem értenénk meg, másrészt megpróbálnánk a Sátán sugalmazására kisiklatni azt. Emígyen még nagyobb emberi és minden egyéb áldozattal járna minden, s csak hiábavalóságokkal foglalkoznánk. Itt nem holmi földi, mulandó hatalmasságról beszélünk. Istenfogalmunk leginkább antropomorf, aminek nem sok köze lehet Hozzá. Ennek egyik jellemző vonása a Jóistenke naív elképzelése, holott Istennek a végtelen Jóság mellett számtalan egyéb végtelen tulajdonsága van, pl. Igazságos, Úr, Bíró, Üdvözítő, Főpásztor, Lelkigondozó, Közbenjáró, Kőszikla, Király, Sarokkő, Szent, stb.
Másik alapvetés: valamelyik keresztény hitvallás kerek-perec ki is mondja, hogy Isten képes az emberek tudatát, cselekedeteit akaratuk ellenére valóban befolyásolni hogy a Teremtés elérje végcélját, Isten Országának felállítását. A legtöbb komoly református egyház hitvallás tartalmazza is ezt, Westminsteri, Dordrechi, és így tovább. (Itt most ne menjünk bele a szabad akarat mikéntjébe).
Ha végignézzük történelmünket, hazánk elhelyezkedését, nyelvünket igen sok eseményt tényt tudunk sorolni, hogy Isten melyik oldalra állított bennünket. Persze minden népnek megvan a maga küldetése (gondoljunk a gyarmattartókra, a németekre, cigányokra, arabokra, zsidókra, amcsikra, fekete afrikaiakra, kínaiakra, ukránokra, oroszokra, stb, stb.) Ugyanígy a szervezetek: Szent Szövetség, Antant, Kisantant, Varsói Szerződés, Nato, KGST, Közös Piac, EU, ENSZ, egyházak, Római Birodalom, stb. Eszmei áramlatok, ideológiák – fel sem sorolom annyi van.
Tehát ebben a számukra káoszos vilagban vagyunk mi mindannyian, hogy betöltsük Istentől eleve elrendelt küldetésünket.
Hogy jön ide a bevezetőben említett két esemény, botrány? Szerintem a antifa-akció és a pedo-botrány is figyelmeztetőül jött a magyarság számára. S ezt a legtöbb magyar kommentelő is így fogja fel: amit ezek az antihumánus, démoni eredetű irányzatok jelentenek: a magyarság számára nem út! Persze történelmünk az is bizoyítja, hogy számunkra a Béke azl járható út! Másoknak sajnos a békétlenség, vagy egyenesen a háború. Első királyunk sem véletlenül vette fel keresztény hitet, s ennek következmènyeként védtük Európát évszázadokon át Kelet felől. Megemlítem még itt II. Rákóczi Ferencet, egy kivételesen komoly hívő vezetőnket. Orbán Viktor szerintem az öntudatlanul is a helyes utat választó vezetők közé tartozik, ahogy József Attila leírja: “az én vezérem bensőmben vezérel” – a Levegőt c. zseniális versében, ez mintha napjainkról szólna…
Tehát most újabb próbálkozásként Európát, s benne minket is Nyugat felől próbálnak megtörni, bekeríteni.
Ez a két megbotránkoztató eseményt reméljük fontos jelzésként értékeljük, hogy mindkét út (gyermekrontás + vak erőszak) járhatatlan a magyarság szamára! S mindkettő érthetetlen is. S hogy miért éppen most és így történtek? Miért itt akartak embereket megtámadni; miért éppen most állt a nyilvánosság elé a ped. aszisztens? Ezek sem véletlenek és még jónéhány hasonlóban lehet részün, jók és rossza is. Ahogy Ady írta: közben zuhanások történtek, vagy ahogy a Szentírás Kijelenti:
“Erősítették a tanítványok lelkét, és bátorították őket, hogy maradjanak meg a hitben, mivel sok nyomorúságon át kell bemennünk az Isten országába.” (ApCsel 14,22)