
Végre, végre, végre! Háromszor is csak ezt mondhatjuk a Magyarságkutató Intézet által, kormányzati támogatással készült animációs film kapcsán, amely a magyar történelem egyik legnagyobb súlyú csatáját, a 907-ben lezajlott pozsonyi csatát mutatja be. Végre film készült erről a hatalmas magyar győzelmemről, végre szó esik ennek valódi jelentőségéről és végre hiteles őstörténeti- és származáselméleti környezetbe lett elhelyezve nemcsak a csata, de maga a honfoglalás is. Többszörös kalapemelés az alkotóknak!
Nagy várakozással ültem le a tévé elé tegnap este. A pozsonyi csata ugyanis megítélésem szerint a magyar történelem egyik legnagyobb jelentőségű eseménye. Olyannyira, hogy a 907-ben aratott győzelemnek köszönhető egyáltalán az is, hogy ma lehet magyar történelemről beszélni, hogy itt, Európa közepén immáron több, mint 1100 éve él egy történelemformáló, nagyszerű nép, amelyhez mindannyian tartozunk. Ez okozta a várakozást és a felfokozott érdeklődést, kíváncsiságot, mert érdekelt, hogy miként nyúltak a témához a film alkotói.
Nagyszerű produktum jött létre! Tartalmilag és küllemre egyaránt remek film készült. Örömteli volt, hogy nem csak a csatáról volt szó, hanem az egész történéssorozatot elhelyezte történelmi környezetében. A film első része kiváló, szemléletes és hiteles bemutatása a magyarság, mint sztyeppei, íjfeszítő nép hétköznapjainak, életmódjának. Megtudhatjuk belőle, hogy egykoron a keleti pusztákon a nagycsaládok, nemzetségek egymástól el nem választva éltek. Lakhelyük a szállítható, természetes anyagokból készült, fűthető és jól szellőztethető jurták voltak. A sokszor primitívnek és vadnak leírt őseink rendkívüli gazdagságú motívumkinccsel rendelkeztek, amelyek akár a bőr-, akár a fém szerszámokon és használati tárgyakon, valamint az íjakon, nyílvesszőkön és tegezeken is megtalálhatók voltak.
Szívmelengető volt hallani, hogy mindvégig a Turul Nemzetségről esik szó, és végre nem “halászó, vadászó, gyűjtögető finnugor népnek” vagyunk titulálva, hanem kétséget kizáróan sztyeppei, íjfeszítő népnek, Attila hun nagyfejedelem egyenes ági leszármazottainak. Mindez felcsillantja annak reményét, hogy gyermekeink már népünk valós őstörténetével ismerkedhetnek majd meg, s nem holmi, zavaros származáselméletekkel.
Mivel a mai világban már szinte minden a látványon, a külcsínen is múlik, örömmel nyugtázhattuk, hogy az alkotás képi megjelenítésében sincs hiba, a karakterek kidolgozottak, a lovaknak még az izmai is kidudorodnak vágtatás közben, és a szél szépen lengeti az árvalányhajat. Engedtessék meg azonban, hogy kijelentsük: az igazi értéke a filmnek mégiscsak a tartalom, a hiteles és olykor tabudöntögető történelmi magyarázó szöveg, amely végigkíséri a cselekményt.
A film betétdalát Tóth Gabi és FankaDeli énekli. Forrás: YouTube
Számos kulcsfontosságú tény is elhangzik a filmben. Egyrészt a honfoglalást többször is visszatérésnek nevezi, amely pontos megfogalmazás, ha figyelembe vesszük Attila és a hunok V. századi történelmét, és azt, hogy az egyetemes történelem egyik legnagyobb alakjának, Attila nagyfejedelemnek a mai Magyarország területén volt a szállásterülete. Másrészt következetesen felemlíti a szkíta-hun-avar-magyar folytonosságot, lerakva egy új, és végre valóságos, hiteles származáselmélet alapjait. És szintén kiemelendő, hogy a 907 és 955 között lezajlott magyar hadjáratok – amelyeket lekicsinylő módon csak “kalandozásokként” emleget a honi történetírók egy jelentős része – valójában biztonságunk megerősítését szolgálták, miközben potenciális ellenfeleink feltérképezésére és hadisarc-szerzésre is kiváló lehetőséget jelentettek.
Ám minden információ közül a legfontosabb talán az, amivel a film is kezdődik: IV. (Gyermek) Lajos keleti frank király hadiparancsa ugyanis úgy hangzott, hogy “Irtassanak ki a magyarok!” A történelmet ismerők tudhatják, hogy Nagy Sándortól kezdve, Attilán át, egészen Napóleonig, számos nagy hódító volt a világtörténelemben. Amíg azonban Nagy Sándor a hellén kultúra elterjesztéséért is vívta a maga csatáit, mert hite szerint ennek terjedése felemelte volna a meghódított népeket is, addig IV. (Gyermek) Lajos aljas módon a kiirtásunkra tört.
Nincs a világon még egy nép, amelyet nem legyőzni, nem elűzni, vagy behódoltatni akartak, hanem kiirtani. Ez is mutatja különlegességünket, miként az is, hogy ez a gyalázatos terv a rettenetes túlerő ellenére sem sikerült Lajos seregének!
Nem sikerült, mert bár a csata az első roham után a frankok győzelmét ígérte, az Attila Turul Nemzetségének színe-javát felvonultató, jól felszerelt, kiváló harci erejű seregünk Árpád fejedelem élete árán ugyan, de megvédte népét. A magyar sereg vert helyzetből is döntő győzelmet aratott. A honfoglalás beteljesedett, a Kárpát-medence magyar uralom alá került, és Trianon óta megcsonkítva ugyan, de most is abban a hazában élünk, amelyet Árpád és serege egykor visszahódított, majd utána meg is őrzött.
https://www.youtube.com/watch?v=TMclIv7BkBA
Forrás: mediaklikk.hu
Bármilyen elcsépelt, és kilúgozott jelző is az egy-egy kritika esetében, hogy “hiánypótló”, a pozsonyi csatáról készült és tegnap este a közmédiában (M5) bemutatott animációs filmre mégis ezt a jelzőt kell alkalmaznunk! A pozsonyi csata jelentősége ugyanis csak az elmúlt években kezd a helyére kerülni. Saját történelemóráimra visszatekintve, nincs emlékem arról, hogy akár az általános-, akár a középiskolában szó esett volna róla. S mind a mai napig rengeteg a lekicsinylő leírás, a hősök deheroizálása, a kilúgozott, lényegrejtő történetmesélés erről az eseményről. Nem véletlenül.
A magyarok kiirtását parancsba adó IV. (Gyermek) Lajos keleti frank király szellemi örökösei ma is köztünk élnek. De szerencsére mi is itt vagyunk. Megfogyva bár és megcsonkított hazában, de ellenlábasaink legnagyobb bánatára, mégiscsak itt vagyunk!
Hála és köszönet ezért a pozsonyi csata hőseinek!
Vezető kép: A pozsonyi csata egy 1850-ben készült grafikán. Forrás: Wikipedia
Nagay-Nagy
2021-01-04 at 17:21
Ezt a 3D animációt 3 éve az otthoni gépemen készítettem.
https://vimeo.com/242088921
Q
2020-12-29 at 01:57
Az libernyák nézet, hogy ez a Pozsonyi csata egy említésre sem méltó semmiség.
Ezzel szemben a Pozsonyi csata nemcsak amerikai katonai akadémián ismert, hanem Franciaországban is, párizsi katonai főiskolán tananyag: https://youtu.be/EaS7eCYrcbY?t=295 5 perc körül”
Q
2020-12-29 at 01:54
“Ez a fő gondja a libernyák mediának(pl. telex.hu), hogy a hazugságaikkal szembeszáll valaki:
A Magyarságkutató Intézet filmje többek között kételyek nélkül állítja, hogy
-a magyarok ősei a hunok;
-a magyarok a Kaukázus és a Fekete-tenger között éltek az 5. és a 9. század között;
-a Kárpát-medencei honfoglalással csak visszatértek ősi hazájukba
-az itt talált népek kifejezetten örültek neki, hogy megjöttek a magyarok.
https://telex.hu/tudomany/2020/12/22/a-magyarsagkutato-coming-outolt-a-pozsonyi-csataval”
Ez mind lényegében igaz, csak a hivatalos történelemoktatás nem ezt mondja
Q
2020-12-29 at 01:50
Géza Nagy
“Senki nem akarta kirtani a magyarokat, ez történelemhamísítás! ” -> Ugye, egy kis hétvégi piknikre jöttek, csak megzavartuk őket?
“Az avar elit és a lakosság jelentős része helyben marad ” . ez helyes meglátás, sőt e rómaiak előtt is többnyire ez a lakosság élt itt.
Nem véletlenül itt lett a hun Atilla székhelye, nem véletlenül jöttek ide az avarok és Árpádék sem.
Rokonokat találtak itt. Ezt az is mutatja, hogy nincs nyoma komolyabb harcoknak a helyi lakossággal.
A frankok, bajorok betolakodók voltak, a Dunántúl szélén a bizonytalan Mosaburg(ami inkább Karintiában van), elég gyenge érv a megtelepedésükre.
Árpádék “ellenséget majhogynem KIIRTOTTÁK” -> Az ellenséget legyőzik , minket akartak kiirtani.
Sandor
2020-12-27 at 15:13
Ezeket is néztem, régebbiek kde jók
https://www.youtube.com/watch?v=gQAiPq0Rwqc
https://www.youtube.com/watch?v=ts64AuQ8ttY
Nem is a csata a legjobb ebben, hanem mert elhitték hogy győzhetnek és úgy is lett. Ehhez képest most az emberek leginkább nem hisznek semmiben. Nem kéne mártíromságot vállalni, de hogy amit kényelmesen változtathatnának jobbá, azt se teszik?! 🙁
Hesslerezredes
2020-12-25 at 12:15
Canadian Deplorable2020-12-23 at 20:08: Ó, barátom hát nem láttad a szövegem végén a sok-sok szmájlit???? Ironizáltam – félig biztosan…
Kristóf
2020-12-25 at 09:11
Joris!
Miután a hazugság atyjának fiai az ő útjára terelték a római egyházat, az ő szolgálatába állították.
Jogos volt a reformáció igénye, és eredeti forrás igénye. Óriási csapás viszont, hogy nem sikerült: csöbörből vödörbe kerültek. Az ördög művét szolgáló rómaiak a hazugság atyját, a saját kizárólagosságát hirdető, pusztító (El Shaddai), gyilkos, hozott anyagból sárból embert formázó és belé saját gonosz lelkét lehelő Jehovát tették meg Istenüknek. Jézus egy szóval sem mondta, hogy ő lenne az ő Mennyei Atyja. Ellenben mondta a farizeusoknak, hogy az ő atyjuk a hazugság atyja. A reformáció sajnos ismét lenyelte ezt a világméretű csalást, olyannyira, hogy megtértek a mélység urának kebelére.
Olvassa el Bulányi György – “Mind tolvajok és rablók” címen elérhető prédikációját. Elmondja benne, hogy kinek mi az ő ószövetsége. Jungtól eltérően ő azt nem meri kimondani, hogy a saját teremtéstörténet, a Teremtésről szóló meséink, az az Isten igéje. Nem is csoda, akkor már Ratzinger bíboros sem tudta volna felmenteni az eretnekség vádja alól. Ami szerencsére amúgy helytálló. A zsidó Ószövetség a Teremtő utánzójának igéje. Ami rossz a kereszténységben, azt ezzel csempészték belé.
Mindezt azért tudták megetetni velünk, mert elvágták a kapcsolatot a mítoszaink világával, azok nyelvének megértésével.
A hun mondák szerint van a világ aranyos szeglete, ahol ők élnek, és ahol minden valódi. Van a világ gyémánt szeglete, ahol minden ragyog de minden hamis, üveg. És a mondák jóslata szerint akkor lesz vége a világnak, amikor az aranyos szeglet elesik, és a gyémánt szeglet elural mindent. Így látható, hogy Attila miért nem vonult be Rómába, sem a nyugatiba, sem a keletibe. Látható a jóslat valóra válásának elborzasztó rohamos közeledése napjainkban. Ahogy a gyémánt szeglet belülről felzabálja az arany szeglet maradékát, és annak ellenállása szétesik.
Az a mi nagy bűnünk, hogy az igaz Istent lecseréltük a mélység urára.
Csontváry szerint kétszer árultuk el a Teremtőt, és próba alatt állunk. A többit már ismerjük: újfent a Sátán útját választottuk, és jött Trianon.
Ma ismét próba alatt állunk. Ez a harmadik után a ráadás. Ez után nem holmi Trianon jöhet, hanem a hun jövendölés valóra válása: a megszűnés, a vég. És jelét sem látom, hogy szabadulni akarnánk a Sátán útjáról, tiszteletéről. A hedonista ateista, és az ördög útján tévelygő keresztény is őt szolgálja.
Hozzászóló
2020-12-25 at 08:06
Agymosás és fikció.
Dobi
2020-12-24 at 20:28
Nem ezt mondta a latin eredeti stöveg szerint a Lajos. Dehát, olyan jó ezt igy emlegetni magunknak, ugye…
Antónia
2020-12-24 at 16:56
Ne túlozzunk, mert vannak kiirtott népek a Földön.
Mind a liberális, mind pedig a szocialista fasizmus irtiott ki nemzeteket.
Lásd a Kaukázus és Ural vidéken kipusztult népeketm vagy az amerikai indiánok több nemzetét.
Ez a két pusztító gyikos rokonszellem ma is működik: “irtsátok ki a magyarokat!” – lehet olvasni a nyugati médiában naponta megjelenő írásokban és kommentekben.
Torockó
2020-12-24 at 09:28
Minthogy magam és nyilván sokan mások is elmulasztottuk a film megnézést, sokszor kell ismételni. Nagyon sokszor és sokat kell hivatkozni rá. Ahogyan a másik oldal régóta és folyamatosan teszi.
Torockó
2020-12-24 at 09:23
András Knight 2020-12-22 at 15:37
Igazad van. A “katczaganyt, buzzoganyt tessék” az egyetlen hitelesség a magyar történelemben…:-)))
brunnya
2020-12-24 at 06:13
Nagyon büszke vagyok,hogy Magyar lehetek!
Gyűlölhetnek bennünk,a mi szívünk a vérszóvétségben dobog!
Árpad hős fiai utat adtak!
bali
2020-12-23 at 20:31
Tisztelt Szabó László! 2020.12.22. at-16:53 Sámánok az ősi Magyar társadalomban egyáltalán nem voltak.(Mondtak minden mást helyette! Vajákosok,Gyógyítók,Füves ember,stb) A Táltos szó is teljesen más.(Talán az ősi mitológia miatt ragadt rá a tudományok művelőire a szó? Meg ilyen kifejezés,hogy Táltos képző? D?)
Hesslerezredes
2020-12-23 at 19:14
A fenti, az akadémikus történet és nyelvtudományhoz ragaszkodóknak: a matematika egzakt tudomány. Az idő számítása matematikai alapon működik és a Julianus-naptár hibái matematikai számításokkal igazolt hibák voltak. Azokat korrigálni kellett. Gergely pápa korrigálta is. És 7 nap helyett 10 napot szúrt be. 3 nappal többet, mint kellett volna. Az 300-350 év plusz. Tehát 1582-ben valójában még csak 1282, vagy 1230 volt. Ez matematika. És most nem 2020-at írunk, hanem csak 1720-at, vagy 1680-at. És ez a 300-350 év hiánya hiánytalanul megmagyarázza a magyar “honfoglalás” és a hunok-avarok-magyarok jogfolytonosságát. 2+2=4. Ez ilyen egyszerű. Csak ideje lenne 3,14csán rúgni az Akadémiát mindenestül, legalábbis annak történeti és nyelvtudományi részét biztosan.
Tehát axióma:
1. Mi, magyarok a Kárpátmedence őslakói vagyunk.
2. A magyar a világ első olyan nyelve, amely a legkorábban alkalmas volt az emberi gondolkodás legmagasabb szintjére.
3. Innen volt elvándorlás Sumériába és Egyiptomba (mind a sumér, mind az ó-egyiptomi nyelv ragozó toldalékoló volt és a nép egyértelműen a fehér rasszhoz tartozott). Az etruszkok is magyar ősök (ő is ragozó nyelvet beszéltek, amely jelentősen hatott a latinra is!)
4. A magyarokból lettek a törökök és a finnugorok is (és keletre minden más ragozó toldalékoló nyelvet beszélő más nép is, sőt Amerika őslakói között a mayák és a kecsuák is magyar eredetűek!).
5. A magyarból alakultak ki az indogermán nyelvek is, melyek között a magyar nyelv ragozó toldalékoló jellegéből az orosz őrzött meg a legtöbbet, de még a német is.
6. Aki gondolkodni akar – mondom: GONDOLKODNI – az legjobb, ha azt magyarul teszi. Az atombombát feltaláló magyar-zsidó tudósok mind magyarul gondolkodtak. Teller Ede beismerte: ha nem magyarul gondolkodik, akkor nem jutott volna olyan felfedezésekre, amikre jutott.
Tehát: a NYELV. A MAGYAR NYELV. A MAGYAR NYELV AZOKNAK AZ ISTENEKNEK VAGY FÖLDÖNKÍVÜLIEKNEK A NYELVE (TALÁLMÁNYA) AKIK MEGALKOTTÁK AZ EMBERISÉGET ÉS ADTÁK NEKI AZ EGYETLEN VALÓBAN HASZNÁLHATÓ NYELVET – A MAGYART.
És itt a vitát egyszer és mindenkorra lezárom. Vegyétek úgy, hogy az én számon keresztül a mindenség Teremtője szólt, aki az anyag káoszából megteremtette a FÉNYT, A RENDET ÉS ANNAK FENNTARTÁSÁRA – AZ EMBERT.
Végeztem, Leléphetnek.
Vagyok, aki vagyok. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
K
2020-12-23 at 17:21
“Akkoriban a hírközlés és távközlés tökéletesen ismeretlen fogalom volt.”
Hát nem éppen igaz ez a megállapítás :
Azért mert már a Római Birodalomban nagyon fejlett volt a hírközlés és a távközlés. Az pedig a fényjelekkel való “morze” szerű információ továbbítás volt. Morze az 1800-as években élt, de amit az elektromos jelekre Morse Sámuel átvitt, vagyis a jelek már korábban is megvoltak csak nem áram útján, hanem fény útján továbbították.
Gergely Pápa idején is akár fénysebességgel is terjedt az információ “szép időben”. de ahogy ma is manipulálják az információt, lehetséges hogy akkor is.
K
2020-12-23 at 16:14
Rövidre kell zárni a témát, ami a következő:
Egy liberális író össze-vissza irkál valamit, benne történelmi valótlanságok.
Amikor ezt felhánytorgatják neki, akkor az a legfőbb ellenérv, hogy “az írói szabadság” alapján egy író azt ír le amit akar, nem kell annak a valóságnak lenni, lehet az fantázia is.
Ez az eset jogi megfogalmazása is.
Most miért nem lehet ugyanezt mondani????? egyesek szerint.
Igen is lehet ugyanezt mondani:
“Pozsonyi csata” animációs film igenis jó alkotás, szívet melengető, hazafias öntudatot erősítő történelmi mese, és ki tudja akár még valóságos alapja is van egy-két részletének ,vagy akár az egésznek is.
vektortér
2020-12-23 at 15:56
Az a vallás fog elterjedni, amelyik mögött nagyobb hatalom, szervezettség, erő van, ami rákényszeríti az emberekre. Jelenleg a nyugati világban a liberalizmus államvallás agresszív propagandahadjárataival legyőzte a kereszténységet, a keresztény egyház hatalma, szervezettsége, ereje a nullához konvergál.
Hesslerezredes
2020-12-23 at 15:24
Az a baj, hogy van az “akadémikus” történet és nyelv tudomány és van az el nem ismert, agyon gyalázott, lenézett, kigúnyolt kritikus történet és nyelvtudomány. Többen itt felmondták az ‘akadémikus’ történet és nyelvtudományt. Az a baj, hogy az viszont ezer sebből vérzik. Kezdve mindjárt a dátumokkal: kiröhögik Heribert Illiget a ‘kitalált középkor (frankok)’ kérdésében, de sehol a mai napig senki még csak pisszenni sem mert annak a matematikáját illetően. Hogy tudniillik Gergely pápa 1582. október 4. után miért 15-ét jelölte meg a következő napnak, betoldva ezzel 10 napot a naptárba, holott, csak 7-et kellett volna????? 1 betoldott nap nagyjából 100 évnek (112, ha jól emlékszem) felelt meg. Vagyis 1582-ben valójában még csak 1282 volt!!!!!
És ez a hiányzó 300-350 év mindent megmagyaráz:
– hogy nem volt soha frank birodalom, ilyen Pipin, megy olyan Károly,
– hogy nem volt megszakítás a ‘hunok’ és a magyarok között, mert nem voltak avarok, és nem volt megszakítás Attila Álmos és Árpád között!!!!!!!!, azaz a honfoglalás (mint fentebb írtam: honmentés) nem 895-ben volt, hanem 590 körül (Attila 450-ben halt meg, tehát utána mindössze 150 év telt el Árpádig)
– hogy nem volt semmiféle kettős ‘honfoglalás’ amivel szegény László Gyula annyit vesződött, mivel itt mindig is magyar népesség élt!
És hogy hogyan lehetséges ez?
Nagyon egyszerű a helyzet.
Volt egy baromi okos, művelt pápa, II. Szilveszter, aki pontosan tudta, hogy mi a valódi helyzet. De ő akart lenni egy ezredfordulós pápa Krisztus után. És mivel akkor az összes és minden műveltség az egyház kezében volt, amit a pápa irányított, hát azt parancsolt meg, amit akart.
Akkoriban a hírközlés és távközlés tökéletesen ismeretlen fogalom volt.
Mentek ilyen-olyan futárok ugyan, már ha egyáltalán célba értek, de a tudás és ismeretáramlás egyházi monopólium volt.
Ha tehát egy eldugott kora középkori faluban egy nap a pap azzal állt a gyülekezet elé, hogy márpedig ma Krisztus után 1000-et írunk, akkor az volt és befogta mindenki a pofáját. És egyébként baromira nem érdekelte, hogy 1000-ben kell húznia az igát, vagy 700-ban. A nemesség meg szintén nem írt és nem olvasott, de a pap által hirdetett igét zokszó nélkül tudomásul vette.
Az pedig, hogy állítólag ugor nyelvet beszélünk – többféleképpen lehetséges.
Mert mi van akkor, ha a hunok elvándorolva a hanti-manysi területek mellett megtalálták ezt a békés kis halászgató qrva szegény népet, és mivel nem volt mit elvenni tőlük, hát inkább befogadták – egy pusztai lovasnomád népnek minden ember fontos a sok harc és viszontagság miatt kiesett emberanyag pótlására – és megtanították őket a lovasnomád életformára és harcmodorra és ahogy az lenni szok’, hát a tanítvány egy idő után lepipálta a tanítót?
De az is lehet, hogy az ugor népek tőlünk váltak le, csámborogtak/csángáltak el, mint nem oly rég a csángók. Julianus barát 300 évvel a honfoglalás után a mai Baskíriában még találkozott magyarokkal. Azok hogy kerültek oda? Csak nem lemaradtak/ott maradtak, arra felé tekeregtek el??? Dehogynem!
Szóval az, hogy ki kitől származik/ered baromira nem bizonyított és nem is bizonyítható.
A legfontosabb tény: Árpád idejében – legyen az akár 595, vagy 895 baromira magyarul beszélő többségnek kellett itt lennie, mert különben az történt volna velünk, mint a bolgár-törökökkel.
Patriot
2020-12-23 at 14:17
Már többször megnéztem, harman/kardon erősítő,hangfalak, kitettem a nagy tv re a filmet, nagyon jól szól! Ingecsak erősíti a nemzeti büszkeséget.
Csak az a fránya grafika, az nagyon le rontya az össz hatást. Pl a falusi életképeknél egy fránya magyar gyerek nem volt a karakter készletben? ?
Meg a ruházat, azon kívül hogy gagyi a megjelenítése, plasztik hatású, mindenki úgy néz ki , mintha most jött volna a patyolatból, borbélytól.
Valahogy nem így képzeltem a korabeli magyarokat.
Van mit javítani , de jó lesz ez. Reménykedjünk.
Zamir
2020-12-23 at 12:43
ideg az íjon van, tehát aki ideges az éppen lőni készül vagy legalábbis lőni kész xD
Hesslerezredes
2020-12-23 at 11:55
Aki még nem tudná: ‘csapataink harcban állnak’!!!! Konkrétan: háború van. HÁBORÚ VAN!!! Háború van a józan ész, a normalitás, a tisztesség, a becsület, a család, a férfi, a nő, a gyerek ellen. Háború van a normális ételek – igen: ÉTELEK!!! – ellen. Háború van a széndioxid ellen – amely mindössze 0,038% az egész légkörben, és baromi fontos kaja a növényeknek. Háború van tehát az emberiség, és ezen belül ellenünk, akik nemhogy az első vonalában vagyunk a frontnak, de előretolt hídfőállás vagyunk!!!!!!!!!!!!
Az árulók – ötödik hadoszlopként – itt vannak közöttünk, úgy hívják őket, hogy: ellenzék, NGO-k, libsevik médiapatkányok, a genderisták a homex-ek (homoszexuálisok).
Háborúban pedig harcolni kell. És harc közben az ellenséget meg kell semmisíteni!!!………
RS
2020-12-23 at 11:39
Ezredes elvtárs egyetértek!
A kereszténység teljesen idegen volt Európától és a magyarságtól. Jeruzsálemből hozták idegenek, és addig hisztiztek a kereszténység címén (mint most a genderisták, a nyitott társadalom eszmeiség hívei, meg hasonlók), amíg egy római császár meglátta benne a hatalmi eszközt, és felvette. Ezt követték a keresztény egyház elhajlásai és sok felé szakadása és a Keresztény nemzetek egymásra támadása, hosszú, véres háborúk tucatjai. Meg kellene már a kereszténységet haladni, de nem mindennapi gyalátással, vagy a muszlim hordák Európára eresztésével, és nem is a sorosista tanokkal, vagy a genderizmussal, hanem valami olyannal, ami visszahozza az egészséges életmódot Európába, és nem segíti elő Iszlám kalifátusok létrejöttét.
Hesslerezredes
2020-12-23 at 11:27
Lehet ezt a filmet kritizálni. De nem érdemes. A lényeg, hogy végre van erről a csodálatos győztes csatánkról egy látható-hallható megemlékezés.
És a lényege: hogy a magyarság kérdés és vita nélkül összefogott. Ez egészen egyszerűen nem volt kérdés, hogy összefog. Nem igaz tehát az a mondás, hogy a magyar nem tud összefogni. Össze tud fogni, ha össze kell fognia.
Azóta nem megy ez, amióta felvettük a kereszténységet.
Jézus valahol azt mondja, hogy nem azért jöttem a földre, hogy béke legyen, hanem hogy meghasonlás legyen.
Hát ez sikerült nálunk a kereszténység felvételével.
Én még bízom abban, hogy egy napon elvetjük ezt a velejéig beteg és perverz vallást.
‘Szeresd ellenségedet…’ tanítja a kereszténység – szeresse a Halál, az ellenséget meg kell semmisíteni, ki kell irtani az írmagját is, hogy soha többet ne tudjon ránk támadni.
Paradox módon azok a keresztény népek voltak mindig sikeresek, akik a gyakorlatban nem az első elvet, hanem a másodikat követték.
Mit ajánlok a kereszténység helyett? Őseink tiszteletét – azon őseink tiszteletét, akik harcoltak a magyar hazáért. Ennyi. És ez bőven elég is.
Isten ne segíts! Nézzed!
Magyar vagyok
2020-12-23 at 11:02
@Fixit
Ha nem baj, nem fogok megbaszódni, és nem fogom ezt kívánni neked sem. De arra válaszolhatsz, ha szeretnéd, hogy ha már ennyire profikkal rendelkezünk, miért nincs egy NORMÁLIS animációs film a magyar történelemről? Mert ezt nem nevezném annak. Lehet, hogy jó szándékkal készült, és ez jó dolog. De sem a történetmesélés, sem az animáció nem üti meg azt a szintet, amiket említettél. Ez az alkotás sajnos nagyon messze van tőlük. Én a japánokat azért említettem, mert ők évente kihoznak kb 100 új animét, vagy valamelyik korábbinak a folytatását. Tudják, hogy kell eladhatót csinálni. Magyarországon az animációs filmgyártás Dargay Attiláékkal kihalt szinte. A Hercegnő és a kobold óta nem is láttam semmi olyat, amire azt tudnám mondani, hogy “NA”. És itt van a probléma. Mert el lehetne mesélni szépen az egész 1100 évet ilyen formában. Lehetne úgy is csinálni, hogy érdekes és látványos legyen, mert az animációnak az élőszereplős filmekkel szemben megvan az az előnye, hogy meg tudod csinálni azt, amit a valóságban nem tudnál, hacsak nem vagy egy óriás stúdió, akinek a világ minden pénze és eszköze rendelkezésre áll, hatalmas számítógépparkkal.
Ha valaki venné végre a fáradságot, és nem elégedne meg ennyivel, hanem rendesen megcsinálná ezeket, akkor többre mennénk mi magyarok mind. Mert ha valaki csinál valamit az csinálja jól, vagy sehogy. Nem tudok megelégedni egy gagyival, csinálhatják bármilyen programmal, és lehet bármennyi jó animátorunk, ha ők nem dolgoznak az adott projecten. Volt egy Teller Edénk, de ettől még az atomkutatás terén nem mi vagyunk az elsők, volt egy Szentgyörgyi Albertünk, de ettől még nem mi vagyunk a világ vezető gyógyszergyártói, stb, stb., sorolhatnám. De a lényeg akkor is az marad, hogy animációs filmek terén is baromi nagy a lemaradásunk. Aki tud és jó, az nem itthon dolgozik, vagy nem hazai alkotásokon. Ha igen, akkor meg jól megkéri az árát.
Ha valaki komolyan fel akarja dolgozni a magyar történelmet, annak bizony nagyon kemény munkát kell végeznie, és lehet, hogy az elején felkopna az álla, amíg nincs eredmény. Utána viszont ha sikeres a műve, akkor a befektetés megtérül, és lehet folytatni tovább. Kemény munkával, minőségre törekedve. Ha lenne egy stúdióm, akkor én úgy vezetném, hogy a lehető legjobban törekedjek a tökéletességre. Ha a magyar történelemről van szó, akkor meg főleg. Semmit nem adnék hozzá a történelmi ismeretekhez, és semmit nem vennék el belőle. A rajzolás minőségére is adnék, olyan alkotókkal dolgoznék, akik nem elégednek meg egy elfogadható szinttel, hanem arra törnének, hogy a lehető legjobban lenyomjuk azokat, akik ebben a legprofibbak, és ők nem mások, mint a japánok (legalább is ha történelmi témájú animációról van szó). Ezért is ajánlottam példának a Sengoku Basara-t. De hozhatnék még olyat is, ami kitalált világban játszódik: Akame ga kill. Nekem a minőség az ilyen, és ha magyar történelemről kellene alkotni, akkor a rajzolást is ilyen szinten várnám el.
Egyszóval, lehet itt dobálózni nevekkel, stúdiókkal, ha ők nem dolgoztak ezen a művön, akkor felesleges. A japánokat meg nem becsülném le. Eléggé profik, és meg is követelik a minőséget magukkal szemben (néhány esetet leszámítva, mert ott is van gagyi, és azokat sem nézem meg). Ennek a műnek az alkotói lelkes amatőrök, és jó, hogy vannak, de nem volna itt az ideje, hogy a profik átvegyék tőlük a stafétát? Vagy ez is úgy marad, mint a dokufilmek? Valaki csinált egyszer egyet, és már dokumentumfilmesként nyilatkozik, pedig annak van már 30 éve, hogy megcsinálta a nagy művét. Aztán ha valami érdekeset akarok látni, akkor felmegyek a Honvédség yt csatornájára, és keresek egy 50 perces remekművet az első meg a második világháborúról. Mert a dokumentumfilmesek is csak ülnek, és élvezik a ragyogást, ami körülveszi őket, csak az a kérdés meddig? A munka nem áll meg ennyinél. Folyamatosan kellene alkotni, nem ülni a babérokon. És nem a nagy lét várni. Mert így megmaradunk ezen a szinten, és örömködünk a gyenge minőségnek. Ha valaki meg kritizálni merészeli, azt lekomcsizzuk, lelibsizzük, sorostalpnyalózzuk, idiótának nevezzük, és megmondjuk neki, hogy mit, mikor és hogyan kapjon be. Erre futja. Alkotni kellene, és nem megalkudni a munka minőségével, érdekességével, stb.
Ha én indíthatnék egy stúdiót, és kapnék mellé pár ügyes kezű, és ténylegesen alkotni akaró fiatalt, akiknek ezen a téren van tehetsége, csak nincs hol kamatoztatni, akkor készítenénk első körben egy látványos, pörgős, érdekes hangvételű rövid sorozatot Drégely várának ostromáról. Aztán ha az bejött, akkor visszanyúlnék a Honfoglalás előttig, és onnan indítanám, hogy aztán a mai időkben fejezzük be. Évekre lenne munka, és jönnének a sorozatok. Ötlet van, és szerintem nem csak nálam. Csak nincs, aki megcsinálja, pedig nem kell hozzá semmi különösebb, csak akarat. És mondhatnám tovább, meg azt is hogy mivel nem vagyok elégedett még, de Karácsony lesz, és napestig sorolhatnám, és mindenkinek elmenne a kedve még az élettől is, hogy mi minden lehetne sokkal de sokkal jobb, ha hagynák kibontakozni az embereket. Szóval legyen most ennyi elég…. Minden hozzászólónak, és PS dolgozónak áldott, békés karácsonyt kívánok!
RS
2020-12-23 at 10:35
Hesslerezredes
Ezredes elvtárs! A genetikusok szerint az emberiség nem a Kárpát medecéből rajzott ki, hanem valahonnan Afrikából, és minden ember távoli rokona a másik embernek.
Persze a szétszéledt és elszaporodott emberiséget sok sok traima és behatás érte, így sok sok különbözöség fejlődött ki egymástól elzártan.
Így Pozsonyban rokonháború folyt, mint amikor Hevesen rátör egy 50 fős család egy 60 fős családra, mert nem tudnak valmiben megegyezni.
Hesslerezredes
2020-12-23 at 10:18
Kristóf 2020-12-23 at 09:23: Kedves Uram! Minden szavával egyetértek. Én már régen hirdetem, hogy nem volt itt semmiféle honfoglalás, legfeljebb honmentés volt. Merthogy előtte volt egy népvándorlás – Keletre innen a Kárpátmedencéből. És az innen keletre kirajzott magyaroknak szóltak az itthoniak, hogy haza kéne jönni segíteni, mivel támadja őket a Német Birodalom. És Árpádék jöttek is segíteni. Ezért van az, hogy gyakorlatilag semmilyen konfliktusról nem tudunk Árpádék és az itthoni népesség között, amikor hazajöttek a “honfoglalók”. És a magyarul beszélők voltak óriási többségben a Kárpátmedencében, mert ha nem így lett volna, akkor úgy jártunk volna, mint a bolgártörökök – akik pillanatok alatt olvadtak be a szláv többségbe. Úgyhogy a magyar nyelvet – helyesebben a proto-magyar nyelvet (valójában inkább egy ragozó toldalékoló nyelvet) – beszélők mindig is itt éltek a Kárpátmedencében. És innen volt kirajzás mindenfelé. Így tehát nyelvrokonaink a finnugorok, a törökök, a mongolok, a koreaiak, a japánok és most kapaszkodjon meg mindenki: a szintén ragozó-toldalékoló nyelvet beszélő mayák és a dél-amerikai kecsuák is!!! A ragozás-toldalékolás volt az emberi gondolkodás elemi és eredeti alapja: először megnevezzük a beszéd tárgyát: a cselekvést és azt amire a cselekvés irányul, utána – UTÁNA! – jelöljük, hogy ki cselekszik és hogy a cselekvés tárgyával mi történik.
Megy ház. Megy-ek ház-am-ba. Megyek a házamba. Olvas könyv. Olvas-ok könyv-em-ből. Olvasok a könyvemből. Ez a ragozó-toldalékoló nyelvek logikája. Tökéletes, tiszta logika.
A flektáló- hajlító (ún. indo-germén)- nyelvek a feje tetejére állítják az alap-logikát:
Én megy be én ház. I go into my house. Hirtelen az embereknek fontosabb lett az cselekvés iránya, célja. Előre került, hogy: ‘be’, ‘ki’, ‘le’, ‘föl’ stb.
Szerintem valamilyen borzalmas sokk érhette az emberiséget, vagy annak egy részét, hogy elkezdtek így beszélni. Lehet, hogy egy özönvíz volt ez a sokk?