Egy kormánypárti javaslat szerint a megyék a jövőben vármegyék lennének. Lázár János építési és beruházási miniszter korábban, 2011-ben sem támogatta a javaslatot, ahogy most sem.
Kocsis Máté, a Fidesz mostani frakcióvezetője az Alaptörvény egy új módosító javaslatában bevezetné a vármegye elnevezést. A politikus indoklásában közölte: történelmi hagyományokra, a történeti alkotmányunk vívmányaira való tekintettel lenne szükség a megye helyett a vármegye kifejezést használni. Szerinte a vármegye szó használata a nemzeti összetartozás eszméjét, közös történelmi emlékeink megőrzését és egyben a magyar demokrácia nemzeti karakterét is erősíti. A vármegye kifejezés bevezetése már korábban is felmerült: 2011-ben az alaptörvény tervezetének készítésekor a megyéket nevezték volna vissza vármegyékké. Akkor Lázár János még fideszes frakcióvezetőként nem támogatta a javaslatot.
Nem jó történeti aspektusai vannak. (…) Sokkal inkább azt gondolom, amit nekem egy hódmezővásárhelyi választó mondott, hogy annak, akinek cseléd vagy napszámos volt a nagyapja vagy dédnagyapja, annak mást jelent a vármegye, mint aki a XII. kerületből szemléli a világot, illetve, hogy egy modern, jövőorientált alkotmányban nincs szükség arra, hogy olyan kérdéseket érintsenek benne, amelyek sértik emberek érzékenységét, vagy amelyeknek a XXI. század Magyarországához semmi közük nincs
– fogalmazott a miniszter akkoriban. Most a 444.hu azt kérdezte Lázár Jánostól – aki jelenleg a kormány építési és beruházási minisztere –, hogy ezúttal elfogadná ezt a változtatást. A miniszter sajtófőnöke, Krakkó Ákos a portálnak elmondta:
Lázár János álláspontja nem változott, a szavazata is ehhez fog igazodni.
Forrás: 444.hu; Fotó: MTI
Angie
2022-06-23 at 07:02
Nem tudom, hogy kell-e ez nekünk?! Megint milliárdok mennek el ebben az amúgy is szar helyzetben. Szerintem van értelmesebb dolog is amire az a rengeteg pénz mehet. Ettől nem leszünk jobban magyarok!
Ne a múltban éljünk, hanem a jövőt tegyük szebbé. Oda kell az energiát fektetni nem ilyen átnevezősdire!
moliere
2022-06-22 at 22:30
Valójában jó lenne a királyság, a vármegye, az ispán, de ahogy elnézem a hozzászólásokat, a jobbágyság, a deres, a gazdatiszt és a tized, kilenced, robot, meg a levett tökfödő is. Nagy lett a pofa. Sokra megyünk vele. Közösségi apámfasza. Jaja. Nagyon kell a nagy szabadság, mégis mi a tosznak? A háromnegyede fogalmatlan, nem tud vele mit kezdeni. Ha minden jövedelem (bér, segély, nyugdíj, ösztöndíj) a négyszeresére növekedne, bizisten az összes pénzemet tetkószalonokba fektetném. Hülyegyerekek éheznek, szinte, de be van tekerve a vádlijuk folpackba. Cigire, benzinre legyen, kaja van anyánál. Tetkó legyen, az a rövid- közép- és hosszútávú cél is. Három perc szünet a munkában, máris föl a netre, villanypipa, zombulás. Nagyon kár ezeknek az embereknek a véleményére bármit is alapozni. Adózzanak! Dolgozzanak! Szakadásig!
A világ egyetlen értelmes kérdése, hogy az urakat mi alapján válasszuk ki. Az elitet. Az új arisztokráciát. Mivel a régi, születési alapúak totálisan elkurvultak, dekadens majmok lettek, bárkinek bármit (akármilyen értelemben!) megtesznek, csak maradhassanak a kényelemben.
árulók mindenhol
2022-06-22 at 22:10
Víg gyula
2022-06-22 at 22:05
Az univerzum sem nem helyi, sem nem időszakos. Az univerzum végtelen, és felfoghatatlan. Nem mérhető semmihez, amin naponta siránkozunk. Volt, van és lesz, mit sem törődve a politikai véleményekkel. Az ember csak olyan öntelt, hogy magasabbra taksálja magát, mint ami (semmi).
Víg gyula
2022-06-22 at 22:05
Ha “paraszt lennél, tudnád” ,hogy az univerzum időben és térben helyi.
árulók mindenhol
2022-06-22 at 21:49
K
2022-06-22 at 20:24
A végtelen univerzumban minden eltörpül, még ez a vélemény is, az enyémmel egyetemben. Föld? Ki nem sz.rja le? Olyan apró, mint a hangya kakijának egy elektronja a Tejútrendszerben a világűrhöz képest. Ennyire volt jó a hasonlatod, és pont ennyire fontos is.
A lázár meg k.pja be, liberális elismerésre ácsingózik, a navracsiccsal együtt, megmondtam már egy hónapja, hogy nem tetszik a kormánytagságuk. Túl népszerűek az ellenzékiek között, el fogják árulni a kormányt, amint lehetőségük lesz.
Víg gyula
2022-06-22 at 21:42
Pedig nem a Lázár a szívem csücske. Tehát már itt is kezdődik a megosztogatásdi?!
Víg gyula
2022-06-22 at 21:34
És Szt. István helyett ma ezt ki a f… találta ki? Ma ez a legfontosabb? Teljesen kontraprodutiv! A hagyomány és a történelem rendben. De az aktualitás???
László54
2022-06-22 at 21:08
Lehet hogy Lázárnak igaza van,ez az egész egy figyelem elterelési akció! Kit érdekel vármegye,ispán alispán stb.átnevezések a történelem átrobogott felettük a mai kor követelményei más kihívást jelentenek a mai generáció számára! Ezek után következnek majd a meg szólítások nacsasszony,méltóságos,főméltóságos stb. meg a jó k…a
anyátok!!
Mekkelek
2022-06-22 at 20:35
Combino helyett meg konlflis?
K
2022-06-22 at 20:24
Magyarország 10 milliós lakossága 1,25 ‰ ezreléke a Föld 8 milliárd fős lakosságának.
Ez olyan kicsike törpe hogy már nincs is.
*****
Vármegye vagy megye?
Polgármester vagy ispán?
Vihar a lombikban.
*****
Jót fogok szórakozni az országgyűlési vitákon, a sör behűtve.
TalEle
2022-06-22 at 20:10
Tényleg most ez a legfontosabb, hogy vármegyék meg főispánok legyenek? Kocsis Máté, például, miért nem azon töri a fejét, hogy a nagy amerikai techcégeket hogyan lehetne Magyarországon megadóztatni? (Ügy tűnik ehhez még a 2/3-os Fidesz sem mer hozzányúlni, maradnak hát a pótcselekvések…) Amúgy Kocsis másik épületes “ötlete” az EP és önkormányzati választások egyidőben tartása, nagy valószínűséggel, konzerválni fogja a ballibek fővárosi hatalmát a kb 100 ezer fős, Budapesten tartózkodó EU-s állampolgár mobilizálásával, de ha még is sikerülne egy-két kerületben nyerni a Fidesznek, akkor is a még félévig hatalomban maradó, mostani ballibek 2024 október 1-ig szétlopnák az önkormányzatokat…
moliere
2022-06-22 at 19:36
saghy rozalia
Akkor meg az lenne a vád, hogy úgy intézik az ügyeket, mint az MSZMP, lenini elv szerint, ami a “demokratikus centralizmu”. Mert az ugyebár pont az lenne.
(A bolsevizmus egyetlen értelmes gondolata.)
saghy rozalia
2022-06-22 at 19:21
A frakcióülésen kellett volna elmondani! Vártam, hogy visszajöjjön, de ha folyamatosan a sajtóban fog üzengetni akkor nem való csapat munkában. Bármennyire is okos.
Ungarn über alles !
2022-06-22 at 19:20
gács
18:54
…jól szóltál – osztom a véleményed !
moliere
2022-06-22 at 19:09
Egyébként érdemes elgondolkodni, hogy miért kártékony Lázár János.
Itt ez a kérdés, nyilván az is kárt tett, aki felvetette, hiszen az ellenzéki oldalon nem hinném, hogy a kérdésben törés van. A MiHaM biztos vármegyepárti lenne, de a lényeg: sikerül megosztani vele a fideszeseket. Lásd: hozzászólások. Magától is jönne a szétforgácsolódás. Például van egy másik lappangó hasadás a kormányszavazók között. Kábé a fele Putyin-barát, a másik fele meg oroszellenes.
Ez is lappang. A pedagógusbérezés szintén keményen meg fogja osztani a tábort. Ezek a kérdések nagyon gyengíthetik a kormányzat helyzetét, főként elfogadottságát. Vagy – ugyan nem függetlenül az orosz/Putyin-kérdéstől – az USA/NATO/EU kérdéskörében is, vajon hol a nagy repedés a magyar közvéleményen belül? HÁt hol másutt, mint a Fidesz-szavazóbázis közepén. Ezek nagy gyengeségek, és persze hihetek benne, hogy a hülyeség és konzumidiotizmus miatt, de az emberek nem igazán meggyőzhetők e kérdésekben. Nagy gondok lehetnek még a klímakérdésben is, megjósolom, hogy a törés ismét a kormányoldalon belül lesz. Nem mondom, hogy a kormányon belül, hanem a szavazókon belül. Nagyon körmönfontan kell intézni, hogy a fideszes szavazók tömegei ne gondolják úgy, hogy
az EU egy fos, tehát MiHaM,
a NATO egy náci elnyomó horda, tehát MiHaM,
az USA az LMBTQ, soros és a BLM melegágya, biden birodalma, egy megszálló, tehát MiHaM,
Putyin a fehér faj utolsó védelmezője, tehát MiHaM,
a kormány nem tesz eleget a hálózati gazemberek megbüntetéséért, az ország függetlenségéért, hanem bebörtönzi Budaházyt és benyal zelenszkinek, és bezáratja a PS tévét, tehát MiHaM,
és csurig vagyunk a kormányzat alatt bolsi, komcsi, dékás középvezetőkkel, főorvosokkal, iskolaigazgatókkal, virágzik Magyarország HR-irodája, a munkásőrség, és már-már szinte versenyelőny 3/2-esnek lenni pályázatoknál, tehát MiHam.
Ha nem lesz egy új G-nap, egy új Simicska- átállással, hogy a MiHam is belesétáljon ugyanabba a csapdába, mint a Vona-féle JObbik, akkor vajon hogy akadályozza meg ilyen kormányzással a Fidesz, hogy ne a MiHaM legyen az új Fidesz? Lázárral? Balról nem fog szavazót csábítani, gondolom ő is tudja, de hát akinek a megbízatása/életcélja a rombolás… Még Navracsics kell ide, az “européer”.
gács
2022-06-22 at 18:54
Fölösleges historizálás. Ha elfogadják, többet fog ártani a kormánypártoknak, mint amennyit használ, még ha gumicsontnak látszólag jó is lesz.
moliere
2022-06-22 at 18:53
Honfivérből, magyarságtudatból, elkötelezettségből AKINEK SEMMIJE SINCS, AZ ANNYIT IS ÉR!
Katalin
2022-06-22 at 17:54
A hatalom márpedig úgy működik, hogy kell a pénz és ami mögötte van. A cserehelyeken ez jól látszik.(minisztercserék) A történelem kereke pedik jócskán elszaladt, tehát nem igazán látom azt miért is ne maradhatna a megye. Azok akik a II.vh. után jelen voltak a cserénél kikoptak. A mai fiataloknak meg nem mond semmit, csak az ellenszenvet keltik bennük.
Szerintem ez az aminél a lakosság véleményét ki kellett volna kérni. Én jó néven vettem volna és nemmel szavaztam volna, pedig kőkemény katolikus-konzervatív vagyok. Nem szerencsés a mai geopolitikai-gazdasági és EU-s megitélésben egy ilyen mondvacsinált ügyet kergetni. Biztosan van akinek fontos, de az átlag Magyarnak nem. Az érdekeli és engem is, hogy ma a kenyérért 900.-Ft-ot fizettem, a 350.-Ft-os tejfeleért pedig 900.-Ft-ot ugyan ott. Na ez itt a probléma! Mert a jövedelmem nem változott. Álproblémák gyártásával nem kellene foglalkozni. Lázárról meg meg van a magam véleménye, inkább húzná meg magát, mert ha most elszúrja a helyzetét vissza út már nem lesz. Nálam eljátszotta az imázsát amikor együtt nyilatkozott zajosmakival.
Theo
2022-06-22 at 17:42
Nekem gyanús ez a Lázár, kár volt visszaengedni. Ráadásul műveletlen, ez most is kiderült. Előítéletes, irigy, de még hozzá téved is. A budai 12.kerulet ugyanis tele van már komcsikkal, a háború előtt éltek ott csak elokelosegek, aztán megtetszett az elvtarsaknak is Persze nem a zsellergyerekek valóban, hanem a másik típusú bolsi családok . Most éppen nekik akár benyalni. Gyorsan szint vallott!
halacska
2022-06-22 at 17:28
Csak akkor legyen vármegye, ha újra Kárpát lesz a határ. Majd. Valamikor.
Amarna
2022-06-22 at 17:00
Fölösleges dolog…mint Varga Judit folyamatos lőzungjai. ..et cetera…
VALAMI NEKEM KEZD BŰZLENI KISHAZÁNKBAN……
Sokkal fontosabb lenne a bírák átvilágítása…a libsik eltávolítása…és nem csak ezekről a posztokról..
PLD : karácsony veri szét a FŐVÁROST ..ÉS SENKI NEM ÁLLÍTJA MEG EBBEN. ????
MIÉRT NEM??????
vélemény
2022-06-22 at 16:25
Az Alaptörvény módosításakor a társadalom többsége bizonyosan nem erre ”vár”.
Elsőbbséget kell adni többek között
– a választási törvény olyan módosításának, hogy csak magyar állampolgár voksolhasson az önkormányzati választáson,
– a jogállamiság intézményrendszerét kell megerősíteni a sarlatánok, politikai téglák kizárásával
az ítélkezésből, az un. ”független” kritérium, továbbá a visszahívhatóság időszerű rendezésével együtt.
Ki kell kérni az állampolgárok véleményét arról, hogy az Alaptörvényben milyen módosításokat tartanak szükségesnek.
Ennyi és ilyen nagy választási siker után a felgyülemlett restanciákat idejében el kell kezdeni felszámolni.
heman
2022-06-22 at 15:33
Ervin 14:19 + még hozzátenném, hogy miért nem lett jó a Benkő Tibor?
1 Enaki
2022-06-22 at 15:26
Javìtàs: tùlolva, kritikus helyzet.
1 Enaki
2022-06-22 at 15:24
Össze vissza mondja mindenki a magàèt. Röviden, el van tùlva. Van bőven màssal foglalkozni,nem a vàrmegyèkkel. Oldòdjon meg a jelenleg fennàllò kritikulhelyzet. Èrjūk el azt,hogy a menekūltek sajàt hazàjukban èljenek,legyen bèke,ez az elsődleges feladat.
kgl33
2022-06-22 at 15:18
Kiknek is van ellenérzésük a vármegye név ellen? Nemde azoknak, akik a Magyar Népköztársaság elnevezés mellett kardoskodnak, a Magyarország elnevezést pedig köpködik? Igenis van szerepe, üzenetértéke az elnevezéseknek. Ez a mi hazánk, és az elnevezéseket mi adjuk, nem bízzuk sem a jöttmentekre, sem az internacionalistákra – bár ezek nagyjából ugyanazok. A múltunkat pedig nem szégyelljük, hanem büszkén felvállaljuk, a történelmi múltban gyökerezünk, nem pedig az internácizmusban. Akiknek ez nem tetszik, azoknak el lehet innen menni.
Vox populi
2022-06-22 at 15:16
Lázár játssza a belső ellenzéket,sértett,még nem emésztette meg, mikor kivágták a kormányból.
Bár az esze,és a tehetsége is akkora lenne,mint az egója.
Kolonc a Fidesz nyakán.De hát ha a törzsek fővezérének így jó……?
Vízöntő
2022-06-22 at 15:10
Különösebben nem zavarna, csak Jókait vagy Mikszáthot juttatja eszembe, amit nem látok az az értelme.
Mindenen át kellene vezetni, mindenkinek megszokni, igaz a humoristáknak végre lenne téma új mocskolódásokhoz, de azért meg minek?
Inkább a komcsi Szabó Ervint dobják már ki a könyvtárból, mert már senki nem tudja hogy csak egy mocskos gazember volt (na meg a többi utcanevet ahol még léteznek)!
Helyette bizony ott van Jókai, de mióta!
Orientál
2022-06-22 at 15:09
Lázár János 1949-ben komcsi Rákosiék a kékcédulás csalásaikkal kerültek hatalomra ,na csalásos győzelmük után ezek a bolsi kommunisták kezdték el az átnevezési hadjáratukat.
katimama
2022-06-22 at 14:55
Szerintem nem kell új neveket adni!
Logikus
2022-06-22 at 14:42
Nem hiszem, hogy Lázárnak igaza lenne.
Ad1) Ha sok más országban(márpedig az indoklásban látjuk, hogy más helyeken is alkalmazzák) a történelmi megnevezéseket, akkor nálunk miért ne lehetne?
Ad2) A Vármegyéknek mi köze van a cselédek problémájához? Ez számomra értelmezhetetlen Lázártól!
Ad3) Nem az számít modernnek, ha a kommunista hagyományokat tartjuk meg, hanem az, ha a kommunizmus előtti dolgokat, új tartalommal tudjuk megtölteni.
Ad4) Nem szeretem a fölösleges picsogást a témában! Várjuk meg ameddig kiforrja magát a dolog és látjuk, hogy mi lett belőle!
Matu
2022-06-22 at 14:42
Sírtam a röhögéstől, amikor az “EU-ba tartó” ukrán zongoristának javasolták a hetman címet, a főkatonának pedig az atamánt. De most bennem akadt a levegő…Ezt most azért javasolta Kocsis, mert mi is “EU-kompatibilisek” akarunk lenni, mint Ukrajna, vagy simán napszúrást kapott? A “vármegye” elnevezéstől nem leszünk sem függetlenek, sem nemzetiek, csak porosak…
Namond
2022-06-22 at 14:40
E helyett jobban érdekelne a hatodik uniós szankciócsomag körüli Macron és Orbán közti vita.
És pedig azért, mivel a nyugati lapok szerint Orbán elvesztette a vitát és nagyon zavarba jött emiatt.
Talán ez ártana Orbán imázsának és ezért nem volt erről hír?
Cser Borbála
2022-06-22 at 14:39
Nem tudom: ez volna ma a legnagyobb baja az országnak?
megye, vagy vármegye? Kormány megbízott, vagy ispán:
felszállott a páva, vármegye házára, a magyar raboknak szabadításra…
Az Eu 9 milliárd EUR hitelt ígér Ukrajnának: kéredzem, hogy osztja majd az el a tagállamok között? mennyi abból a ránk eső? mennyi abból minden magyarra eső?
mennyibe kerül az Ukrajnából jöttek egyetemei és főiskolai taníttatás, elszállásolása, és vélhetően ösztöndíjat is adunk nekik: abból mennyi esik egy magyar állampolgárra?
A 10.kerületben használaton kívüli, Pongrác úti templomot átadták a minap az ukránoknak, az ukrán ortodokszoknak 60 éves használatra. Folyik a betelepítésük. Mi erről miárt nem tudunk? tartós berendezkedés.
És akkor nekünk most a megye- vármegye a legfontosabb???
Hesslerezredes
2022-06-22 at 14:32
A vármegye elnevezés visszahozatalának kizárólag egy esetben van/lenne értelme: ha visszahoznánk a királysági államformát is.
Mert enélkül egyértelműen anakronizmus.
És semmit nem változtat a dolgokon.
Meg tudná ugyanis valaki mondani, hogy egyébként a megyéknek manapság milyen valós szerepük van??
Értem én, hogy országosan tagolják a közigazgatást a működtethetőség érdekében (persze sok kis vízfej mellett).
De egyébként a megyei közgyűléseknek milyen érdemi és tényleges hatásköre van, ezt tudja valaki??
ervin
2022-06-22 at 14:19
Kedves Gáspár Anett; már nekem is az az érzésem hogy itt valami bűzlik; nem tudom mi de valmi nagyon el van kendőzve, mi meg kapunk gumicsontot…, például a guta ütöget ha olvasom Varga Judit posztjait….
Ungarn über alles !
2022-06-22 at 14:18
még szép hogy nem ! ez az akár névleges curikkolás is a múltba, kinek-minek lenne jó ???
mely csököttvelejű, frissen “valaki”lett-nek fakadt ki az agyhúgy zacskója ?
Gáspár Anette
2022-06-22 at 14:06
Milyen rejteni való módosításról akarják elvonni a figyelmünket?!
NavraCSICSKA és Lázár visszahívása elgondolkodtató
Lázár mint a bolsi prolik szószólója
2022-06-22 at 14:04
Tamasco
2022-06-22 at 13:45
Lázár!
És a polgármester mit jelent?
1945-ig polgármester helyett tanácselnök, majd 90-től megint polgármester, főpolgármester nem zavart, seggfej?!
Ezek
2022-06-22 at 14:03
Ugocsa vármegye sem koronazott, de attól még vármegye maradt.
Lázár viszont jobb lenne, ha menne mégis (balra el), mert a kerékkötést ott művelik.
Nem értem miért van nekünk szükségünk saját kerékkötőre ?
Ha van, miért nem hagyták az életcéljaban, a ménesbirtokon kiteljesedni? Vagy az már el van intézve?
TS
2022-06-22 at 13:56
Milyen érzékenységet sért, ez hülye?! A “nép” nagy részének max. a dédapja lehetett cseléd vagy summás, és azokat sem a vármegye “nyomta el”…
A vármegyék a Habsburg időkben a nemzeti szuverenitás őrzői voltak, a szubszidiaritás jelképei, “helyszínei”, nem véletlen, hogy 1950-ben megváltoztatták a nevüket a vörösök. A vármegye szó csak a balog sutyermákokat zavarja, akik mindent rühellnek, ami a magyar múlt része.
Hajdu János
2022-06-22 at 13:53
Maradjunk annyiban, hogy mindazok, akik cselédként emlékeznek, meg Hortyznak, azok laknak a XII. kerületben. Az egész budai oldal jellemzően próbálta a proletár fílinget adni, ezért van tele az 50-es, 60-as évek téglából épített szemetével. Igaz az is, hogy az emberek agyát a kommunisták alaposan átmosták. Sokan, akik a múlt szocialista képmutató anyagi hasznát elveszítve most azután bánkódnak, gondolják meg, hogy ők csak a kvázi jómódban élő kisebbség voltak. A csendes többség aktívan kussolt és szívott.
Solaris
2022-06-22 at 13:50
A végén csak kialakul egy koronázás….is
Persze támogatom.
Mintha bárkinek a véleménye bármikor is számított volna.
A Nemzeti inzultációk alkalmával csak a propagandával kell foglalkozni.
Az érdekesebb dolgok a salátatörvényekben szerénykednek.
gyozo2018
2022-06-22 at 13:48
Tamasco
2022-06-22 at 13:45
Amennyiben Lázár a Rákosi-Kádár ideológiát képviseli.
Mint az a seggfej, műveletlen proli, akire hivatkozik.
Akkor hogy áll a Szent Koronával, Szent Istvánnal.
Lehet jó üzletember, de tipikusan műveletlen, virtigli nihilista libeárlis.
Gáspár Anette
2022-06-22 at 13:45
Kocsis!
HOL A GYERMEKVÉDELMI TÖRVÉNYBŐL A BÜNTETŐSZANKCIÓ??????
AZZAL FOGLALKOZZ!
Tamasco
2022-06-22 at 13:45
Van benne valami.
Ebben talán igaza van Janinak 🙂
Gáspár Anette
2022-06-22 at 13:44
“annak, akinek cseléd vagy napszámos volt a nagyapja vagy dédnagyapja, annak mást jelent a vármegye, mint aki a XII. kerületből szemléli a világot”
Hogy lehet valaki ilyen begyepesedett, korlátolt, kommunista hülye?!
Most már csak horthyznia kell egy sort, és máris beállhat Gyurcsányhoz.
Nem az elnevezéstől volt cseléd és napszámos a nagyapa és dédapa, hanem
az volt a származása, a sorsa. Idióta.
A vármegye elnevezéssel nem az a baj, ami baromságot A műveletlen Lázár összehadovált valami proli komcsira hivatkozva, hanem az, hogy az egy
közigazgatási rendszer volt, ami már elavult. Egy felől, mert szétlopták Magyarország területét, más felől pedig nem önmagában volt vármegye meg ispán, hanem voltak az alispánok, a községi elöljárók, bírók, vicebírók, stb.
Az ispánok az országgyűlésben voltak delegáltak, de a 16 század közepéig
hadurak is voltak.
hivő
2022-06-22 at 13:42
Kinek az érzékenységét
sérti?Mi van a mi érzékenysé-
günkkel, hogy az Árpád Központ
most G…. Árpád K.A 21 századi
Magyarország pedig még azért
létezik mert egyszer régen
ország olyan szerepet adott
a vidéknek amit megérdemelt.
Preventív kifogáskezelés elmaradt
2022-06-22 at 13:40
A jobbágy, a zsellér, a nádor és a gróf is visszavezethető lenne.
Kocsis Máté az anti-gender törvényes javaslatához hasonlóan most sem volt jó
PREVENTÍV KIFOGÁSKEZELÉSBEN
amikor az indoklást írta a javaslathoz.
Több üzenet-értékesítési ügyesség kell jobboldalon!
na4
2022-06-22 at 13:37
Valóban, ez csak PR. Mitől lenne ettől hatékonyabb a rendszer? Csak azért mert más a neve? Na ne.