A Mi Hazánk Mozgalom szerint az illegális migránsok és az embercsempészek elrettentése érdekében tűzparancsot kellene kapniuk a rendőröknek és a katonáknak a határon – erről a párt alelnöke beszélt szombaton, budapesti sajtótájékoztatóján. Novák Előd azt is szükségesnek tartaná, hogy sújtsák több millió forintos “helyszíni bírsággal” az illegális határsértőket, vagyis kobozzák el tőlük a náluk lévő, sokszor tetemes összegű készpénzt.
Az ellenzéki politikus tarthatatlannak nevezte a jelenlegi helyzetet, azt, hogy csupán “visszataxizzák” Szerbiába a migránsokat, akik aztán újra és újra próbálkoznak. Novák Előd azt mondta: honvédjeinknek nemcsak önvédelmi célból, hanem a haza megvédése érdekében is kellene használniuk a fegyvereiket az erőszakos határsértőkkel és embercsempészekkel szemben.
Az intézkedések annál is inkább indokoltak lennének, mert a magyar adófizetőknek sok pénzébe kerül a határvédelem, illetve a jogsértő migránsok és embercsempészek fogva tartása
– mondta Novák Előd.
Forrás: MTI; Fotó: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
Facebook hozzászólás
amintazvagyon
2022-09-17 at 19:24
nos akkor mégegyszer-akik a déli kerítésünket ostromolják nem migránsok!az amerikai hadsereg globális migrációt kierőszakoló(afgán-iraki-szíriai) hadjáratának szándékosan menekülésre kényszerített áldozatai-akiket ezután azért csábítanak/csődítenek/engednek európába hogy általuk eltüntessék az európai őslakosságot és felszámolják az európai nemzetállamokat!-szóval ők nem egyszerűen egy élősködni szándékozó muzulmán csürhe-hanem egyben AMERIKAI ZSOLDOSOK!-amerikai milliárdosok/bankok nem a két szép szemükért élelmezik,ruházzák és tartják akcióban őket hanem a fenti amerikai célok megvalósításáért!Tehát egy lőparancs kiadása igencsak megfontolandó!-A bombázással igencsak megfélemlített szerbek is a nyilvánvaló amerikai támogatottságuk okán nem mernek komolyabban fellépni ellenük!
Mekkelek
2022-09-17 at 19:21
A mi hazánk a jobbik újratöltve. Ugyanaz a feladatuk: megosztani, ezáltal gyengíteni a jobboldalt.
Kamujobboldali provokátorok.
Torockai, dúró stb. a 2018-as kampányban még spinózás vona szekerét tolta, hogy a kollaboráns hazaáruló ellenzék részeként megdöntse a nemzeti kormányt.
Etel
2022-09-17 at 19:17
Csak úgy, mint Texas, buszra fel, mindenki elégedett lenne.
Vagyunk olyan állama Európanak, mint Texas az USA -nak. Csak nem annyira önálló cselekvőképesek. De most itt az alkalom, megpróbálni.
Bátorságpróba.
antilibsi
2022-09-17 at 19:13
A “Mi hazánk” minden olyat közöl, ami teszik a tanulatlan, vagy tanult, de bölcsességmentes emberek számára.
A Mi hazánk továbbra is az a Jobbik, amit anno Csurka István e-módon leírt:
https://www.youtube.com/watch?v=Y2UcIogG6y8
Kakukk
2022-09-17 at 19:09
No akkor a sok fotelcowboly lesz szíves ide pontosan és szó szerint bepötyögni az ide vonatkozó paragrafusokat, szabályzati pontokat, fegyverhasználat módjait /különösen az államhatárra vonatkozót/, ami alapján lőfegyvert használna, parancsnokként arra utasítaná beosztottját!
Kakukk
2022-09-17 at 19:07
Orientál2022-09-17 at 18:
Félreértettél. Namondra mondtam, hogy őt hagyjad már, mert keveri a szezont a fazonnal, de osztja az okosságot.
angelblind652
2022-09-17 at 19:06
Uracskám, könnyű más f*ával verni a csalánt, majd, ha ti lesztek kormányon, tudjátok sohaországban semmikor. Na majd akkor mondjátok meg, hogy mit kellene csinálni. Az abortusztörvénnyel teljesen egyetértek, de nem értem, hogy mi miért teszünk szívességet egy ilyen korcs jobboldalnak, amit aztán a mi orrunkra dörgölnek.
Tények
2022-09-17 at 18:51
sajna nem megy, mivel beléptünk a mocskos EU-ba. Ahol még a buzi is embernek számit, pedig egy állat.
KÁDÁR JÁNOS KATONÁI SZITÁVÁ LÖTTÉK VOLNA EZT A MOCSKOS MOSZLEM HORDÁT.
Orientál
2022-09-17 at 18:51
kakukk Akik jobbikosokként valaha zsidóztak azok kártékonyak ,ezek elődeik miatt több mint 50 millió ember halt meg. – Egy pozitívumuk nem rég volt ,az az pedig hogy a magzatukat meggyilkoltatni kész anyákkal hallgattassák meg a magzatuk szívhangját , na a na na …. húúúúú…. ez dicséretes honleányi és hazafias ötletük és cselekedetük.
Orientál
2022-09-17 at 18:45
kakukk Nekem ne parancsolgassál mint Sztálin és Hitler.
füredi46
2022-09-17 at 18:12
Jácint mester mondja, mégis milyen jogon “kobozná el” – ahogy maga írja – a pénzt az illegális határátlépőktől? Mert az jogilag sima rablás lenne ám! S maga ezt még többször le is írta? Azt pedig eléggé fölösleges volt felsorolnia, hogy mi volt az előírása Kádár-rendszerben a fegyverhasználatra. Ráadásul leginkább a “bentről” illegálisan kifelé igyekvőkre vonatkozott. Azt a vaskos közhelyet pedig igazán kihagyhatta volna, hogy a “határőr az országot és vele az ország népét védi”. Ha le nem írja, talán soha nem tudtuk volna ezt meg. Köszönjük. Amúgy meg gondolkodjon nyugodtan, ne indulatból írjon, s akkor talán nem ír le ilyen túlzást, hogy az illegális határátlépés támadás az ország ellen. Nem kérem, az illegális határátlépés – az illegális határátlépés és nem több. Úgy, ahogy a Btk.-ban is olvasható.
Bubuce
2022-09-17 at 18:08
“Nem hallom,hogy a Mi Hazánk elítéli a brüsszeli elitet Magyarország vegzálásáért! Amíg nem állnak ki hangosan és határozottan a kormány mellett,addig hiteltelenek!!!!”
Milyen igaz! Csatlakozom az előttem szólóhoz.
PG
2022-09-17 at 18:04
Mondjuk, ha tűzparancsot kapnának a határőrök, akkor várhatóan lenne előbb egy tömegmészárlás, majd pedig az EU felháborodása és bosszúja, akár fegyveres konfliktusokká is elfajulhatna. Ha viszont csak megbüntetnék őket tiltott határátlépésért, ami jelenthet teljes vagyon elkobzást is, akkor már nem lenne olyan vonzó nekik vissza jönni, a kitoloncolás után. Tehát azon a ponton lehetne szigorítani. Ha nem tudja a pénzbüntetést kifizetni, akkor kényszermunkával le kéne dolgoztatni annak az árát, majd utána kitoloncolni.
lacibá
2022-09-17 at 18:01
Brusszelbe kuldeni vonattal es busszal
Karcsibá
2022-09-17 at 17:35
Migránsokat bevagonírozni és direktbe szállítani őket az emberbarát Brüsszelbe ! Azt gondolom hamar kifizetnék a kerítés költségeit !
Dobos Gyula
2022-09-17 at 17:12
Ha valaki Európában akar munkát vállalni, annak van legális útja. Akik illegálisan próbálnak átjutni a határokon, azok legnagyobbrészt a saját hazájukban bűncselekményeket követtek el és azért kell menekülniük. Többségükben muszlimok, akik valamelyik iszlamista terrorszervezethez tartoznak. Ezért a határ védelme rendkívül fontos és ha másképp nem megy, a tűzparancs kiadása igenis indokolt. Ez persze nem jelentené azt, hogy sok embert kellene lelőni, az első néhány ilyen eset után leállnának az erőszakos határátlépési kísérletekkel a migránsok.
Jácint
2022-09-17 at 16:36
A pénz elkobzást már több előző posztban is leírtam.
A fegyverhasználat jogossága pedig (amikor határőr voltam) úgy hangzott, hogy
“1. felszólítás a cselekmény abbahagyására”
“2. figyelmeztető lövés a földbe (nem a levegőbe mert az visszaesik és ártatlant sebesíthet meg)”
“3. felszólítjuk a fegyverhasználatra”
“4. célzott lövés (lehetőleg végtagra)”
És nem, nem kell, hogy fegyver legyen nála. A feltételezés, hogy ugyanúgy árthat elég.
És amiért jogos!
Illegális, iratok nélküli, (és a lényeg) erőszakos határátlépés – lehet / feltételezhető – TÁMADÁS AZ ORSZÁG ELLEN!!
Tehát a “határőr” az országot és vele a az ország népét védi.
Kakukk
2022-09-17 at 16:28
Orientál2022
Hagyjad már! Keveri a határvadászokat a Fegyveres Biztonsági Őrséggel, meg a civil biztonsági őrökkel, de azért jól megmondja a tutit.
Orientál
2022-09-17 at 16:28
Ez a volt jobbikos is fasiszta zsidózó mihamosként is.
Orientál
2022-09-17 at 16:25
Namond Te is az elsők között lennél aki behívnád az USA és egyéb nato-s erőket.Sorosék erre várna ,na meg abból se lenne sok köszönetünk hogyha a szerbekhez átlőnénk. Ó Istenem ,ennyi uszító ,csak erre vár.
Netta
2022-09-17 at 15:59
Megint kullogsz a kormány után, tapsifüles.
Csendes Többség
2022-09-17 at 15:31
Nem hallom,hogy a Mi Hazánk elítéli a brüsszeli elitet Magyarország vegzálásáért! Amíg nem állnak ki hangosan és határozottan a kormány mellett,addig hiteltelenek!!!!
füredi46
2022-09-17 at 15:25
Meglepő (és mulatságos?) egy parlamenti képviselőtől ilyen vaskos törvénytelenségeket hallani, olvasni: lövetés a migránsokra és az értékeik (pénzük) elszedése. Novák “úr”, nekem is a hátam borsódzik már a migráns szó hallatán is, no de azért elvégre jogállam lennénk, nemde? Lövetni illegális határátlépőkre és kifosztani őket…? Mégis hogyan gondolta ezt? Visszament a Kádár-rendszerbe? Akkor lőttek a nyugati határon… Gyurcsótány elvtárs oda lenne a boldogságtól, ha a “diktatórikus” Orbán-kormány lövetne és kifosztatná a határon az illegálisan érkező idegeneket. Ejnye, ejnye Novák “úr”, vajon hová gurulhatott el ma a gógyszere…?!
Bukohill
2022-09-17 at 15:15
Nem elkolbászolt jószágokról beszélünk.
Senki nem mászik át véletlenül a kerítésen, vagy ás alatta. Mind megvalósítják a rosszhiszemű, jogcím nélküli behatolást.
Amíg halomra nem lövik őket.
Namond
2022-09-17 at 15:08
Már kettő éve tűzparancsnak kellene lennie a határon.
És nem lett volna szükség határvadász biztonsági őrök toborzására, képzésére, felszerelésére, adónkból.
Királytigris
2022-09-17 at 15:01
Egyébként, ahogy a migránsok egyre agresszívebbekké válnak, és lövöldözni kezdenek, nyílván a válasz is a lövés lesz.
Szóval csak türelem, ami késik az nem múlik!
Királytigris
2022-09-17 at 14:58
Disznótrágyával kell bepermetezni a határsávot. A muszlimnak a disznótrágya olyan mint ördögnek a tömjén.
Uncle Ment
2022-09-17 at 14:48
Engem, mint választót még nem nyert meg.
Fárasztó ez a mű radikalizmus. Menjen-cselekedjen.
Akiket pedig sikerült felhergelnie (itt kommentelőket is)
azok butuskák (?)
w
2022-09-17 at 14:42
Nem kell semmilyen tűzparancs. A lőszer nagyon drága! 1000 Voltot a kerítésbe és méterenként világító felirattal kiírni, hogy 1000 Volt! Aki nem érti meg, az úgy jár.
vidar
2022-09-17 at 14:38
A fotelből könnyű nagy forradalmárnak lenni. Ha itt lőparancs lenne, élve nyúznának meg minket. Ha tetszik a Mihamnak, ha nem. Mondani én is tudnék sok mindent, és még nagyon sokan tudnának, de nem teszik, mert sokkal felelősebb magatartást tanusítanak. Azonkívül szakértő kormányunk van, nincsen szükség kibicekre.
odu
2022-09-17 at 14:33
A téma egy zseniális megközelítése:https://www.youtube.com/watch?v=BeDMbKTAuBQ
régen serceg
2022-09-17 at 14:18
Nem tudom bizonyítani, de gyanús, hogy a szerb belügy is benne van az embercsempészetben a magyar határnál, így az az érdekük, hogy a probléma fennmaradjon — miközben látszatintézkedéseket tesznek, ami még a hatáskörüket is növeli. Klasszikus maffiás védelmi zsarolás.
Ami a lövetést illeti, akkor fog eljönni az ideje, amikor a muzulmánok valami olyan égbekiáltó durva támadást követnek el határ környékén a lakosság ellen, amit a közvélemény és így a politika már nem tud figyelmen kívül hagyni. Ez csak idő kérdése. És egyébként mivel a közel-keleti támadók másból nem értenek, csak az erőből, csak valódi erő alkalmazása rettenti el őket.
A pszichológiai profilt tekintve muzulmán férfi személyiség általánosságban külső kontrollos, ezért csak a megtámadott reagásától függ a haditervük. A nyulakat leölik, az oroszlánokat tisztelik.
Az erőnek persze nem kell feltétlenül éles lőszernek lennie, számtalan kreatív megoldás létezik, amely segít megértetni a helyzetet az Allah területi hódításait végrehajtó borsóagyúakkal. Gumilövedékes drónok, kis- és közepes erejű taposóaknák, nagy erejű de nem halálos gumilövedékes fegyverek, stb.
Viszont azt látni kell, hogy ez az ellenség még a halált sem tiszteli vagy féli — sőt, sokan közülük üdvözlik — ezért végső soron borítékolható, hogy halálos kimenetelű játszmák lesznek majd a magyar határon is, ahogy a Közel-Kelet határa kitolódik ide. Amibe beletartozhat az éleslövészet is.
Szóval sokkal rosszabbá kell válnia a helyzetnek, mielőtt javulni fog.
kisdobos
2022-09-17 at 14:07
Ezt mindenki tudja, csak nem sejti.
amintazvagyon
2022-09-17 at 14:02
‘akiket amerikai milliárdosok/bankok pénzével tartanak akcióban’-azok AMERIKAI ZSOLDOSOK-hogy fegyveresek vagy sem az tökmindegy!-a háttérhatalom érdekében tevékenykednek és a háttérhatalom akár magyarország katonai megszállásával is megvédené őket!(és az idecsődítésük és az őket betelepíteni akaró szándék is AMERIKAI!
kisdobos
2022-09-17 at 13:52
Zsoldosok Ukrajnában vannak.
A déli határnál kalandorok, szerencsevadászok, bűnözökkel vegyülve keverik a bajt.
Az egy érdekes kérdés, hogy kik és miért támogatják őket.
Miért nem ennek feltárásával foglalkozik a Mi Hazánk csapat?
Kakukk
2022-09-17 at 13:49
Nováknak vhol igaza van, szívem szerint én is lövetnék.
De mint képviselőnek és tarcsisnak illene tudnia, hogy mint itt többen írják, akkor lenne ekaszálva Mo. rendesen egyszer, másodszor pedig a magyar jogban, fegyverhasználati szabályzatban nincs olyan, hogy általános tűzparancs. Speciális esetben van kijelölt parancsnok által kiadható, viszont az a helyzet meg egyelőre nem valósult meg a határon, de az sem általános tűzparancs.
A határon nem katonai objektum-, területőrzés folyik, hanem határőrizeti feladat ellátása, ami rendészeti tevékenységnek minősül. Ennél fogva a fegyverhasználat esetei is ennek megfelelően változnak.
A múlt rendszerben a határőrség által alkalmazott fegyverhasználat már nincs. Aki ezen emlékeiből megélve próbálja megmondani, hogy mit, hogyan kell a határon tenni, az téved. Az akkori őrszolgálat ún. kötött formájú harci feladat volt a határon is. Jelenleg rendészeti feladat és gész mást takar.
Vajda Miklós
2022-09-17 at 13:49
Miközben a magyar-szerb kapcsolatok egyre javulnak – a szerbek tömegével engedik rá a magyar falvakra a migránsokat. Már a magyar állam területén is szabadon grasszálnak.
Miközben a hazájukat védő mezőőröket megbüntetik a TASZ bejelentése alapján, mert elfogják a migránsokat, azt halljuk a híradásokban, hogy a hatóságok védik a határokat.
De a hatóságoknak a keze meg van kötve az EU jogszabályok miatt.
Mihálffy Béla, a Fidesz országgyűlési képviselője azon túl, hogy széttárja a karját, és azt mondja: ez van, mert az EU tagja vagyunk.
Ebből pedig az következik, hogy vagy kilépünk minél előbb, vagy felszámolják a hazánkat!
Kérem, mindenki nézze meg ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=6Bj7XDsPwCs Ez nem politika, ez nemzetvédelem!
Hesslervezérezredes
2022-09-17 at 13:45
2015 óta mi ezt mondjuk már, kb egy fél tucatnyian.
Lőni meg akkor kell, ha mászik a geci, a fene sem tudja, hogy nincs-e nála fegyver?!?!
Akit meg elfognak, vinni kényszermunkára, kezdjék építeni a Tisza-Duna csatornát Kecskemét alatt.
És zabálnivalót csakis sertés-ből kaphatnak.
Majd 5 év sáncmunka után örökre kiutasítani.
amintazvagyon
2022-09-17 at 13:39
tűzparancsot-amerikai zsoldosok ellen?(akiket valójában az amerikai hadsereg globális migrációt kierőszakoló hadjárata űzött a magyar határhoz-és akiket amerikai milliárdosok/bankok pénzével tartanak akcióban)-ez felérne a zusa elleni hadüzenettel-és azonnali ammerikai katonai megszállást eredményezne!
(ami sok idióta szemében is világossá tenné igazi helyzetünket)
kisdobos
2022-09-17 at 13:11
A Mi Hazánk határon való lövetéssel hergeli, az embereket, pedig ők is pontosan tudják, hogy mennyire negatív következményekkel járna ez Magyarországra nézve.
Szóval ez egy alattomos politikai marketing a részükről.
Ha komolyan érdekelné őket a téma, akkor az embercsempészetről és a kitoloncolásról szóló törvények szigorítására tennének javaslatot.
ViAM
2022-09-17 at 13:08
A kis- és a nagyantant azonnal a hátunkra mászna, s minket verne a földbe. A levegőbe lövést nyolc évvel ezelőtt kellett volna megtenni, akkor lett volna visszatartó ereje az áramlásnak.
aladin
2022-09-17 at 13:05
Èn is egyet értek Novák Elöddel, ezt a söpredék bandát akiknél fegyver van és támadják a határörséget nem lehet másképpen fegyelmezni, mivel támadjanak vissza a határörjeink parittyával. Riasztó lövést leadni és utána meghátrálnak ha eszük van.
Orientál
2022-09-17 at 12:53
Ez a hitlerista miham-os átakar lövetni a szerbekhez. Képes is lenne még a szerbek elleni kirobbantatni egy újabb háborút.
Mirti
2022-09-17 at 12:50
…tökéletesen egyetértek vele !!!…csak az a probléma ,hogy ha az első lövés eldördülne nagy valószínüséggel fél órán belül itt lenne a NATO és az ENSZ minden speciális egysége és szabad utat kapnának a határsértők…minket meg kizárnának mindenféle Eu.-s dologból…vagy ki tudja mi lenne….
kisdobos
2022-09-17 at 12:48
Fegyvertelen emberre akkor sem szabad lőni!
Egyébként a határőröknek van engedélye fegyverhasznâlatra, kizárólag abban az esetben, amikor lőfegyverrel támadnak rájuk.
A Mi Hazánk tényleg ezzel az a javaslatával akar népszerűséget szerezni?
Ez itt Magyarország nem Palesztína.
Orientál
2022-09-17 at 12:43
Erre várnak Gyurcsányék Sorosék von der Leyenék együtt Verhofstadtékkal.
kisdobos
2022-09-17 at 12:36
Fegyvertelen emberekre nem szabad lőni!
Az embercsempészek börtönbe kerülnek. A külföldi csempészeket pedig 20 évre ki kell tiltani az országból.
A csempészetre használt gépjárműveket törvényileg el kell kobozni.
Érdekelté kell tenni a szerb oldalt is, hogy távoltartsák a migránsokat a határtól.
khm
2022-09-17 at 12:34
“honvédjeinknek nem csak önvédelmi célból, hanem a haza megvédése érdekében”
A honvédeknek VALÓBAN a haza megvédése a céljuk. Azonban fegyvertelen emberre CSAK TÁMADÁS ESETÉN lőhetnek.
Nem kellene újabb támadási felületet adni a brüsszelokratáknak. Persze lehet kikényszeríteni olyan helyzetet is,ahol KÖTELEZŐ a fegyverhasználat,de aligha várhatjuk el ezt a határsértőktől. Talán a titkosszolgálat????
Péter Pál
2022-09-17 at 12:26
Abszolút egyetértek vele!
Kiadni a tűzparancsot!
Azonnal!
bl
2022-09-17 at 12:23
A miham azt szeretné, ha országunkat is gyámság alá tennék. Mert ők gyámoltak. Ha jól sejtem.