A Kúria is helybenhagyta a fővárosi kormányhivatal döntését, így a fogyasztóvédelmi jogsértés miatt kiszabott 200 millió forintos fogyasztóvédelmi bírságot a légitársaságnak meg kell fizetnie.
Budapest Főváros Kormányhivatala közleményében emlékeztetett, hogy a 2020 áprilisában indított fogyasztóvédelmi hatósági eljárása megállapította, hogy a Ryanair DAC légitársaság a 2020. február 18-i Budapest–Gran Canaria járat késése kapcsán az ellátási és tájékoztatási kötelezettségét elmulasztotta, valamint tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg. Hozzátették:
a kormányhivatal feladata az, hogy mint fogyasztóvédelmi hatóság megvédje az utasokat, akikkel szemben tisztességtelen módon járt el a légitársaság.
Forrás: MTI
Facebook hozzászólás
Kávai Zoltán
2023-10-15 at 19:39
Tisztelt Cég!
Nem véglegesítem ezt sem, majd akkor ha megfelelő az ár és ha jóváhagyom a kártyás utalást!
Több esetben is jogtalanul vettek le pénzt, mellyel visszafizetéses elszámolással tartoznak!
Ezeket utalják vissza a fogysztóvédemi birság kiszabása előtt!
08.20- 37.560 Ft,
09.01- 44.548 Ft
08.31- 10.979 Ft
Orientál
2023-10-13 at 20:01
Ennek a légitársaságnak a vezetője pimaszul pofátlanul öntelten szokott nyilatkozni. Telhetetlen mohó pénzéhsége elvette az eszét és a józan viselkedési modorát.