Védjen meg téged Márki-Zay Péter! – valahogy így hangozhat egy rossz kívánság 2022-ben, háború idején. A baloldal közös miniszterelnök-jelöltje a Facebookon tette nyilvánvaló, hogy a honvédelmünket – és ezáltal a szuverenitásunk egy esszenciális szegmensét – nemzetközi-, és szupranacionális szervezetek, valamint nyugati országok kezébe adná. Tudjuk, hogy Kanadában kereskedőként dolgozott, de jó lenne, ha a Magyarországot nem kezdené el árulni, ugyanis a haza nem eladó!
Márki-Zay Péter 2022. március 6-án, vasárnap este azt az elmés gondolatot osztotta meg a közösségi oldalán, miszerint Magyarországot „a NATO, az Európai Unió és a Nyugat védheti meg.” Az Észak-atlanti Szerződés Szervezete (NATO) egy katonai szövetség, amelyhez hazánk 1999-ben csatlakozott, miután erről a magyar emberek 1997-ben népszavazáson döntöttek. Azóta, hála Istennek, Magyarországot nem érte katonai támadás, így a NATO beavatkozására nem volt szükség. A másik két, a hódmezővásárhelyi polgármester által favorizált szervezet/csoport azonban már számtalanszor „bizonyított”, amikor Magyarországnak szüksége lett volna rájuk.
Kezdjük a Nyugattal, hiszen velük a közös történelmünk jóval távolabbra mutat. A Nyugattal, amely már sok száz évvel ezelőtt is készségesen állt a magyarok rendelkezésére, amikor a keresztény Európát védtük a sokszoros túlerőben lévő török hadakkal szemben. Milyen érdekes, hogy sem Buda 1541-es elfoglalásakor, sem Eger 1552-es bevételekor nem számíthattunk senki másra a saját honfitársainkon kívül, ellenben, amikor 1529 és 1683 között az Oszmán Birodalom Bécset ostromolta, a nyugati páncélosok mind Szulejmán, mind Kara Musztafa csapataival szemben fel tudtak sorakozni és megálljt parancsolni a muzulmán hordáknak. A török hódoltságot követően Magyarország végre felszabadulhatott volna(!), ha a kedves nyugati szomszédaink nem döntenek úgy, hogy inkább elfoglalják az országot. A dualizmus 1867-től 1918-ig tartó, virágzó korszakát leszámítva, a magyarok közel kétszáz éven át másodrendű állampolgárokként, elnyomott nemzetként éltek a saját hazájukban. Nyugatról jött a biztatás 1956-ban, amikor a Szabad Európában azt harsogták a szovjet tankokkal harcoló civileknek: „Tartsatok ki, jövünk!”. Minden, az utcán harcoló magyar azon nyomban nemzeti hőssé avanzsált, emléküket a tiszteletünk legmagasabb fokával zártuk a szívünkbe, a magasságos Nyugat azonban akkor (is) leszerepelt. Hagyták a világ legnagyobb államának, hogy vérbe fojtsa egy szabadságáért küzdő apró ország forradalmát, nem meghallva mártírjaink segélykiáltását. Na, ezek ők.
És akkor ott van az Európai Unió (EU), amelynek, pontosabban a szerveinek, a legnagyobb teljesítménye, hogy megállapítják, a férfiak is szülhetnek (Európai Parlament, EP), illetve jogi köntösbe bújtatott kamujelentésekkel próbálják a politikai ideológiailag nem megfelelő országokat lejáratni és ellehetetleníteni (Európai Bizottság, EB). Komolyan, tőlük várna bárki segítséget Magyarországon? Az EP-ben ül olyan képviselő, aki azt nyilatkozta, hogy Magyarországot „ki kell éheztetni”, míg az EB korábbi elnöke annyi tiszteletet volt képes mutatni hazánk felé, hogy két „isiászos roham” (tudják, az a Gyurcsány-féle) között diktátornak nevezte a miniszterelnökünket. Az EU csodásan helyt állt a migrációs válság idején, és remekül kezeli máig az illegális bevándorlók okozta problémákat is. Az uniós válságkezelése annyiban merült ki, hogy vegzálták a migrációt elutasító és gazdasági bevándorlókat be nem fogadó országokat, élen Magyarországgal, amiért felépítettük a kerítést a délkeleti határainkon, ezzel is óvva a keresztény Európát és az uniós állampolgárokat, valamint koncepciós perbe fogták az olasz belügyminisztert, Matteo Salvinit, amiért – a hatályos jogszabályoknak megfelelően – nem adott engedélyt a Soros György által támogatott, migránsokat taxiztató Sea-Watch NGO-hajónak a kikötésre, majd amikor a tilalom ellenére ezt mégis megtették, letartóztatta a kapitányt, Carola Racketét.
Ahogy a migráció veszélye, úgy a koronavírus-járvány sem tűnt el az életünkből. Az oltás működik, az átoltottság az oltható állampolgárok körében hetven százalék fölötti, így ma már szinte mindenki korlátozó intézkedéstől mentesen élhetjük az életünket. Ez viszont nem az EU-nak köszönhető. 2021-ben az egész világ az unión nevetett, amikor utolsók között voltak képesek vakcinákat beszerezni és engedélyezni, miközben, persze, hevesen támadtak mindenkit (így minket is), akik a tétovázás helyett a cselekvés mezejére léptek, és elsődleges célként az emberek életének a megóvását tűzték a zászlajukra. Nos, ez lenne az Európai Unió, és az áhított, kolbászból készült kerítéssel körbefont Nyugat, akikre Márki-Zay Péter építené a honvédelmünket, és akik – szerinte – megvédenének minket. Ahogy a baloldal kormányfő-jelöltje fogalmazott: „Április 3-án erről döntünk.” Ritka, mondhatni kivételes pillanatok egyike: egyetértünk a „kapitánnyal”. Huszonhét nap múlva erről (is) fogunk dönteni. Arról, hogy a szuverenitásunkban és az önrendelkezésünkben hívő, azért küzdő kormány irányítsa továbbra is az országunkat, vagy adjuk át a stafétát egy, a nemzetközi nagytőkét és a globális érdekeket maximálisan kiszolgáló csoportnak. Legyünk ott, ez lebegjen a szemünk előtt, és döntsünk jól!
Fotó: Horváth Péter Gyula
Janó
2022-04-03 at 08:51
Oszeres volt kanadában mert olyan szintü müveltsége, de úgy látszik haza zavarták szarkeverni hajrá Orbán Viktor kormánya 2022-ben is újra
BZ
2022-03-19 at 11:56
Ez a mocsok,mèg mindig hazudik.
janos szabo
2022-03-15 at 12:50
Ezt a psychopata teknővájót vigyék már be a psychopathiára, míg nem csinál kárt magában !
Bressa
2022-03-14 at 16:58
Úgy tudom önkéntesek mehetnek harcolni Ukrajnába. Makiszar össze szedheti az elvtársait és már indulhat is! Velünk csak jót tenne vele!
Kása mása
2022-03-09 at 13:32
Frans Timmermans: Kapcsolják le a fűtést, ha segíteni akarnak az ukránoknak!
N O R M Á L I S ??
Zolee
2022-03-09 at 11:38
János Smhohay: úgy legyen. Akárki fog kormányozni kemény idők fognak jönni magas inflációval, növekvő árakkal és az Uniós pénzcsapok elzárásával. Bízzunk benne, hogy sikeresen vesszük az akadályt és mi magyarok megerősödve kerülünk ki ebből.
János Smohay
2022-03-09 at 11:04
Ezt az ország senkiházi szégyenét észak Koreában kellene toloncolni az egész brancsával együtt hogy hirmondoja se maradjon, mert a hatalomért meg hozzá járó pénzre fáj a foga nem az ország és a nép érdeke a fontos ennek a haza árulónak! De hajrá magyarok hajrá FIDESZ KDNP hajrá Orbán Viktor kormánya 2022-ben is újra…
Naprózsa
2022-03-08 at 20:25
Na látom, Valaki úr, Ön nem tud veszteni, ezért okos enged, legyen Önnek igaza: egy összefogott nyugati támogatású csapat sem tudott anno a török ellen győzni Mohácsnál. Mi meg nem is voltunk ott, nem vesztettünk, hanem ez a bűbáj nyugati népség Ön szerint nem hagyott cserben, hanem megvédett. Felszabadítani ugyan 150 évig csak Bécs esetén sikerült…
…mi ugyan máshogy tudjuk, de vitát csak olyanokkal érdemes folytatni, akiket meg lehet győzni tényekkel és érvekkel, különben felesleges, úgyhogy a cikk amúgy is átkerült a második oldalra, így részemről befejeztem.
Valaki
2022-03-08 at 17:02
Naprózsa: Nem tudom hogy hol olvastál olyant hogy nyugatot mentegettem (nem is tudom mitől), egyik kommentemben se volt semmi ilyen. Csak arra voltam kiváncsi, hogy miből lett ez a 240 vs 10 millió, de most szépen cizelláltan leírtad, hogy a te hipotézised szerint a nyugati mesterterv az, hogy a “NATO” leszól Márki-Zaynak, hogy küldjön magyar katonákat Ukrajnába, majd pedig “bocsi ez csak magyar hadművelet” kijelentéssel otthagyja őket, és erre válaszul Oroszország összehívja az egész poszt szovjet szövetséget, hogy elfoglalja csak Magyarországot, mert ez valahogyan érdekében áll a NATO meg az EU-nak, mert “Muhi, Mohács, Trianon, árvák éheztetése, fűtés elvonás, magyarság kiírtása”.
De hogy tiszta legyen, ebben a hozzászólásban sem védtem sem a NATOT, sem az EUt, sem az Oroszokat, sem Ukrajnát, sem senkit. Csak a te egyszerű logikádra próbáltam felhívni a figyelmet, amibe olyan inkonzisztenciák is beleférnek, hogy a NATO/EU részen a muszlim kissebséget (~5%) mint haszontalan/polgárháborús populációként írod le, míg azt valahogy elfelejted hogy az általad említett orosz “kemény keleti” szövetségnek több mint a fele muszlim (Kazahsztán, Kirgizisztán, Tádzsikisztán, Türkmenisztán, Üzbegisztán, Irán, Szaúd-Arábia, Szíria, Dagesztán, Csecsenföld esetében az egész ország), tehát ha vallásháború szinezetet akarsz adni a dolgoknak akkor de facto a “keresztény” “nyugati” nato áll szemben az oroszok vezette, muszlim többségű (vagy éppen ateista, ha kínát is odaszámoljuk) blokkal.
Zolee
2022-03-08 at 16:11
Ha megengedi még egy utolsó gondolat: valamennyi közvéleménykutatás azt mutatja, hogy a magyarok kb. 70-80%-ka (ahogy a magyar Kormány is) Uniópárti. Ez nem nagyon mutatja azt, amit Ön állít, hogy a magyarok többsége nyugatellenes lenne.
Zolee
2022-03-08 at 15:59
Kedves Naprózsa, ha megengedi, csak a mohácsi csatához egy kis adalék:
a magyar sereget a következő népekből álló katonák alkották: magyarok, horvátok, spanyolok, németek, csehek, lengyelek, pápai zsoldosok. Ennyit a “nyugati” segítség hiányáról…
https://hu.wikipedia.org/wiki/Moh%C3%A1csi_csata
Naprózsa
2022-03-08 at 15:41
Nagyon rossz a Valaki-Zolee hozzáállása a történelemhez és elnyomáshoz. Magyarországot csak és kizárólag cserbenhagyták nyugatról, és most is azt teszik. Nem szerencsénk, hogy “csak” 150 évig voltunk muzulmán gyarmat, mikor kiirtották a lakosságunk jelentős részét, hanem a nyugatiak aljassága. Ha nyugati hadak is ott lettek volna Mohácsnál, mint keresztény és fehér rasszú testvérnek segítően, és emberi módon visszahúzódtak volna és nem gyilkolják meg erdélyi fejedelmünket, és nem teszik rá koszos mancsukat a maradék országrészre, úgy hogy a várvédőinket nem támogatják seregekkel (mint mondjuk Egert mindkétszer), nem is beszélve a szabadságharcaink elfojtásáról, váraink felrobbantásáról, majd belecibáltak az I. világháborúba, egy magyargyűlölő hülye osztrák majom miatt, és ki kapott egy összefogott emberiségellenes retorziót, ahol még az aljas osztrákok is kaptak tőlünk területeket, ki lövette szét Budapestet, de Bécset tágra nyitották az oroszok előtt? Azok, akik Hitlert adták a világnak és az Anschlussban éljenezve benne voltak…
Nem lehet ilyen történelmi aljasságsorozatban semmiféle pozitívumot látni, még akkor sem, ha a balkáni népeket is cserbenhagyták.
S most is mi történik? Felvetetnek velünk kezesként Covid utáni helyreállítási hiteleket és még a ránk eső részt se akarják kifizetni, a balga lengyeleket meg máris belelökték az oroszok elleni háborúba, és minket is rugdosni afelé, hogy megfelelési kényszerítésből kaparjuk csak ki a nyugati cégeknek és az USA debil kormányának és fiának a magángyarmati gesztenyét. Ezek után bízni nyugatban és a NATO-ban, finoman szólva is jókora naivitás kell.
Azzal nincs semmi baj, hogy Ön rákérdezett hogyan jött ki az általam összeszámolt erőfölény, hanem az, hogy ez valóban inkább kötözködés volt, mert az utóbbi hozzászólása mutatja, hogy nyugat mentegetése nagyon nem egyezik a jobboldaliak, sőt a magyarok többségének véleményével.
S ezúttal köszönöm, az én és magyarok zömének véleményét tükröző támogató kommenteket.
Zolee
2022-03-08 at 14:48
Kedves Gondolkodó: úgy gondolom alapos indokkal -mivel némi pontatlanságokat fedeztem fel benne- kérdéseket tettem fel Naprózsának, ha illetlennek tűnnek a megjegyzéseim elnézést kérek.
Zolee
2022-03-08 at 14:46
Ez a cikk is tele van a szokásos üres sztereotípiákkal, általánosításokkal. Ha már történelem kezdjük ott, hogy a Hunyadiaknak köszönhetően nyertünk 70 évet, és így a “nyugat” megerősödhetett annyira, hogy a törökök nem foglalták el az egész országot. Mert bármilyen hősiesek is voltak a magyar végvári vitézek a Habsburgok (így nyugati) segítség nélkül esély sem lett volna a végvárrendszer finanszírozására. Bécs ostroma: azt ismét elfelejtik megemlíteni, hogy ennek köszönhető, hogy “csak” 150 évig tartott a török uralom (nem úgy mint a szerbeknél, albánoknál, görögöknél, bolgároknál, ahol ez 500 év volt). Az hogy nem voltunk függetlenek az tény és való, hogy a török háborúk iszonyú pusztítást jelentettek az is tény, de még mindig jobban jártunk ezzel mint a török (idézőjelben “keleti”) uralommal. És azért valljuk be abban is nyugat kezét láthatjuk, hogy 1990-ben végre leomlott a vasfüggöny, és a szovjet csapatok elmentek az országból és lehetőségünk volt, hogy ismét Európához csatlakozzunk. Az EU-ról: véleményem szerint az EU csatlakozás ennek az országnak olyan lehetőséget ad, amire példa az utóbbi 500 évben nem volt. Kicsit belegondolva: egy olyan intézményrendszernek vagyunk a tagja, ahol egyrészt nekünk is meglehet a saját véleményünk és aktívan formálhatjuk és befolyásolhatjuk annak működését.
Gondolkodò
2022-03-08 at 14:44
Zolee 2022.03.08.13.58. Zolee alias Valaki.Kèrem,csak alapos indokkal kèrdőjelezze meg valaki kommentjèt.Tisztelője vagyok Napròzsànak,igy az Ön vàlaszàt nem hagyom szò nèlkūl. A kötözködes helyett kèrem vàltson stìlust;vagy maradjon csendben .
Zolee
2022-03-08 at 13:58
Kedves Naprózsa, el tetszett indulni a NATO-tól majd a végén az EU-nál kötött ki. Mit jelent az EU hadereje, mert ilyen nem létezik? Mit jelent a keleti férfias mentalitású hadsereg (mi NATO tagok vagyunk, miért tetszik becsmérelni a magyar haderőt)? És igen, a NATO-ba elsősorban azért léptünk be, hogy az oroszok ellen védelmet kapjunk, nem tudom milyen területünkre ácsingózó nyugatiakról tetszik beszélni? Hozzátenném, hogy jelen helyzetben, egy új hidegháború küszöbén hálát adhatunk annak, hogy NATO tagállamok vagyunk, csak reméljük, hogy nálunk nem lesz háború.. Abban reménykedjünk, hogy a vasfüggöny remélhetőleg nem a mi nyugati határunknál fog megint lezárulni és végre megmaradhatunk a történelem jó oldalán.
BZ
2022-03-08 at 13:30
Vizöntő. Itt csak egy vitatkozott VALAKI.Napròzsa csak elmagyaràzta az àltala leirtakat,pedig egyèrtelmů volt.
Vízöntő
2022-03-08 at 12:09
Nem értem a kommentelők vitáját a számokon.
Miért?
Mit irt ez a zakkant Márki?
”Magyarországot „a NATO, az Európai Unió és a Nyugat védheti meg.””
Tisztázzuk, a NATO tagállamok szövetsége, a hadereje a tagállamok hadereje! Az EU a tagállamok szövetsége, közös hadereje nincs, de jelentős fedésben van a NATO európai tagjaival.
Viszont mellettük mi a fene az a Nyugat, ami Márki szerint megvédene bennünket?
Ez van amikor a felszínes, buta ember fontoskodva okoskodik!
A másik, Oroszország nem akarja megtámadni sem az USA-t, sem a NATO-t, de azok sem Oroszországot, ugyanis tudják, az világháborút, atomháborút jelentene!
Oroszország megtámadását csak Zelenszkij követeli és Márki-Zay akar mindenáron beavatkozni (ami a vörös vonal átlépése lenne), meg Márki oldaláról még néhányan.
Ha megtörténne az atomháború lenne és a népesség számadatai csak az áldozatok számát tekintve bírnának jelentőséggel, addig nem.
Érdemesebb lenne a szankciókról, azok visszaütéséről, meg az orosz válaszokról beszélni, mert az már az űrben is jelen van!
Naprózsa
2022-03-08 at 12:07
Én értem, kedves Valaki, hogy mit akar mondani a NATO országok számbeli összehasonlításával, csak a történelem és néplélekek ismeretében nem jó alapokról indul:
Mi valójában nem NATO tagok vagyunk, csak a NATO tagok szolgái. S nem azért léptünk be a NATO-ba, hogy megvédjen az oroszoktól vagy a hottentottáktól, hanem hogy megússzuk a kedves területünkre ácsingózó nyugatiaktól meg egyéb szomszédoktól az alkalom adta támadást. Nekünk ugyanis a lengyeleken kívül nincs és soha nem is volt testvéri szövetségesünk, mindenki cserben hagyott Muhinál, Mohácsnál, sőt ahogy gyengének bizonyultunk, hátbatámadtak az osztrákok, miután Bécset Európa megvédte, de mihozzánk nem kegyeskedtek a török ellen átjönni, s a többi befogadott migránsaink is következetesen belénk martak, lásd: Trianon, vagy a cári pogromok elől befogadottak azóta is.
Ha Márki és haverjai kiküldenének magyarokat harcolni és ezt az oroszok rossz néven vennék, abban a pillanatban a NATO visszalépne, hogy ők ezt nem várták tőlünk, együk meg amit főztünk. Az első adandó alkalommal kirúgnának a NATO-ból, erre mérget lehet venni. És ez még a jobbik eset. Rosszabb, ha a “segítés” ürügyén betelepednének, és a hátországot uralnák.
Tehát az összesített orosz+támogató haderő ellen a mi támogatásunk a nullához konvergálna.
De nem is érdemes a NATO haderejét összehasonlítani a keleti férfias mentalitású hadseregekkel, miután egy fehér-fehér elleni harcban a muzulmánokkal feltöltött népségek és nyugati hadseregek muzulmán és transz egységei még a legjobb esetben is gyenge elkötelezettségűek, sőt sokkal inkább hátbatámadnák a valódi európaiakat, kitörne a vallási polgárháború.
Úgyhogy, ha Ön, kedves Valaki, a mi csapatunkba tartozik, egyezzünk ki abban, hogy valóban ahogy Ön mondta 145 milliós az oroszországi népesség, de ha harcolni kell, van az 240 milliós is, szemben a minket biztosan cserbenhagyó EU-val, akiknek a haderejére jobb, ha nem derül ki, hogy milyen mentalitású, és jobb, ha nem számítunk…
Valaki
2022-03-08 at 11:23
Gondolkodó: Nem is írtam semmilyen kijelentést, miben kellene igazamnak lenni? Először megkérdeztem hogy honnan jön a 240 millió, aztán pedig, hogy miért a 10 milliós magyar népességhez hasonlítja valaki, amikor Magyarország egy szövetség tagja és egyedül nem megy semmilyen háborúba.
Subidubidu: Nem tudom honnan vetted hogy harcolni akarok, vagy éppen hogy támogatok bármilyen háborút, tanulj meg olvasni.
BZ: Elolvastam figyelmesen, azért kérdeztem. Nem akarok semmit mondani a NATO létszámmal, csak azt próbálom kideríteni, hogy miért 240 vs 10-et feltételez valaki (összes poszt-szovjet állam vs Magyarország), miért nem 240 vs 1000-et (két szövetségi rendszer), vagy éppen 1.6 milliárd vs 2.6 milliárd (SZU+Kína vs NATO+India), vagy bármilyen más számot.
Orientál: Ha Kínát, Iránt, meg Szaud-Arábiát is bele kellene érteni, akkor miért 240 millióról beszélt a kollega? De örülök, hogy legalább te egyetértesz velem.
Gondolkodò
2022-03-08 at 10:56
Valaki 2022.03.08.00.32. Önnek ismèrelten nincs igaza.Olvassa àt Napròzsa cikkèt,ès kèrem èrtelmezze is.
Egyszerű és magyar
2022-03-08 at 10:24
A Magyar férfiakat a frontra küldeni meghalni, amelyik túl éli azt majd az ukránok rendezik, helyettük a migránsokat behozni, a haza elárulásával és a népességcserével bezsebelt pénzt begyűjteni, a kasszát, kiüríteni, majd Kanadába távozni…..ügyes.
Subidubidu
2022-03-08 at 10:00
Valaki! Ha ennyire akar harcolni akkor nosza kézbe fegyver mehet a határra most is vannak önkéntesek ne mással verje a csalánt. Nem fogja fel hogy bármelyik harcoló fél segítése (fegyver,katona) a másik szemében casus belli.
Egyébként Naprózsának teljes mértékben igaza van csak logikusan kell következtetni.
BZ
2022-03-08 at 08:06
Valaki. Napròzsa kommentjèt olvasd el figyelmesen,akkor a lényeget meg kehet èrteni.Mit akarsz mondani a Nato lètszàmaval?
Orientál
2022-03-08 at 02:07
Valaki Matekozd ki józanul a kínaiakat plusz , USA kínaiakat is maga ellen fordította ,ez a tény még ha nehezedre is esik , szaidi királynak is elege lett USA-ból – a kőolaj szándékos alacsony áron tartása miatt is – és ő ment el Putyinhoz. Perzsia sem Kis Miska ha nehezedre is esik.
Valaki
2022-03-08 at 00:32
Naprózsa: Értem én, gondolom összeadtad az összes poszt-szovjet országnak a népességét és úgy jött ki ez (mondjuk az ENSZ komment fals, mivel ezek az adatok az adott ország statisztikai hivatalától vannak, tehát a 145 millió oroszt az oroszok mondják magukról nem az ENSZ).
De igazából ezt a 14/24-szeres fölény emlegetést nem értem, Magyarország csak akkor vesz részt bármilyen háborúban, ha a teljes NATO részt vesz, ebben az esetben pedig nincsen semmilyen orosz fölény, mivel a NATO népessége kb 1 milliárd ember, így még a szovjet államokat is belevéve is 4-szeres a NATO túlerő (nem mondta senki, hogy Magyarországnak egyedül kell odamennie harcolni oroszok ellen), ha egyáltalán sikerül őket hadba hívnia az oroszoknak.
Jutka: Köszönöm ezt a bölcs kommentet, most már tudom hogyan kell nem kötekedő, érdemi hozzászólást írni.
Vízöntő
2022-03-07 at 23:21
”Márki-Zay Péter 2022. március 6-án, vasárnap este azt az elmés gondolatot osztotta meg a közösségi oldalán, miszerint Magyarországot „a NATO, az Európai Unió és a Nyugat védheti meg.””
Márki-Zay megint beültetett mindenkit a mókuskerékbe, megint az ő hülyeségével foglalkozik mindenki, és senki nem követeli az ellenzéken a programjuk bemutatását, ami nincs!
Katonákat, fegyvereket küldeni, más nem is kellene egy világháború – ami atomháború – kirobbantásához, ahol az áldozat akár milliárdnyi ember is lehet, de a földi élet is véget érhet!
Van egy javaslatom (nem vagyok kegyetlen ember!), Márki-Zayt rá kell kötni egy úthengerre, aztán zötyögjön amíg kivasalja!
Inkább ő mint az emberiség, ennyi áldozatot meghozhat!
Jutka
2022-03-07 at 21:37
Valaki. 2022.03.07.19.18. A stìlusod kötekedő. Napròzsa kommentje èrdemi.
Orientál
2022-03-07 at 20:29
Szerintem az ellenzéket a szélsőséges muszlim migránsaik vegyék mindet kezelésükbe.
Pálos Özséb
2022-03-07 at 20:21
Azok a lények, akik – mint Makizaj – eljegyezték magukat egyfajta “fordított megvalósítással”, elveszítik magukat – ez az út csakis a tudatos lény totális “dezintegrálódásában” és végső felbomlásában végződhet.
Makizaj nyilvánvalóan egy szélhámos, hiszen mindannak a “sátáni” utánzata és karikatúrája, ami valóban tradicionális és spirituális.
Naprózsa
2022-03-07 at 20:20
Kedves Valaki, hivatalosan 145 millió orosz van, ezt az adatot írtam az első hozzászólásomban, de valójában a volt szovjet tagállamokkal, akiket hadba lehet hívni viszonosság alapon, (lásd csecsenek, krímiek, szakadár ukrajnai oroszok, fehéroroszok, örmények, stb.) ez felmehet 24-szeres létszámra is. Amúgy a létszámadatok, különösen az ENSZ tippelései alapján alulméretezettek (most ellenőriztem a friss adatokat).
De a hozzászólásom lényege szempontjából az is magyarellenes tett, ha csak 145 millió vagyis 14-szeres fölényű ellenséggel szemben küldik a magyarokat megint golyófogónak a magukat csak “ellenzékinek” nevező idegen felbujtók.
Valaki
2022-03-07 at 19:18
Naprózsa: Honnan jött ez a 240 millió adat? 130 millió orosz van…
Bakonyi Gábor.
2022-03-07 at 18:38
A cikk írója kifelejtette a Muhi-pusztai csatát. Az osztrákok lelkesen és eltökélten mint jó szomszédok jöttek segíteni, de ahogy közeledett a Mongol sereg, meggondolták magukat, és mégis inkább hazamentek a csata előtt. Amikor IV. Béla a vesztes csatát követően nyugat felé menekült, az osztrákok e4lfogták, és váltságdíj fejében hét vármegyét követeltek. Ez így sokkal gazdaságosabb volt, mint segíteni egy csatában, ahol akár meg is sérülhettek volna…
Magyarország ezzel szemben jelenleg nem küld katonákat Ukrajnába, akik a csata előtt meggondolnák magukat, és nem kérünk váltságdíjat a menekültek után…
Naprózsa
2022-03-07 at 18:06
Bocsi, alább elírtam: 10 milliós magyarság fiait egy 24-szeres többségű, (nem 14-szeres) kb 240 milliós orosz nép hadserege ellen küldené a moslékkoalíciósok többsége, vagyis ez egy egész nemzet öngyilkosságba hajszolása. Egyértelműen kiderült ebből, hogy Márki-Zay és társai egyszerűen a magyarság ellenségei, emberiségellenes bűnözők!
Naprózsa
2022-03-07 at 17:55
Ezzel, hogy az egész ellenzék vagy hallgat, vagy PaksII. leállítása, a kialkudott olcsó orosz gáz visszautasítása, a mi költségünkön fegyverek küldése, a rezsicsökkentés ellen szól, és hogy egy 10 milliós kis nép férfiait egy 40 milliós magyargyűlölő, és területünket 100 éve bitorló fasiszta vezetésű ország védelmére, egy cca 14-szeresen népesebb Oroszország hadereje ellen küldené, azért, hogy az USA gyarmatát védelmezze – egyértelműen kinyilvánították, hogy az egész magyarság totális megsemmisítése a céljuk!!!!!!!
Ezt nem lehet másképpen értelmezni!
Most már egyértelműen kiderült, hogy Márki-Zaynak, Dobrevnek, Cseh tolvajnak, a momentumosoknak, Cace Oliviónak egyáltalán egyáltalán nem a húsosfazék megszerzése a célja! Mert akkor nem lenne fontos magyar fegyvereket ingyen kiküldeni (inkább eladnák), nem a muzulmán hódítók betelepítése lenne a célja, mert azt a pénzt is megtartanák, hanem a magyar fiatalok, majd idősebb férfiak halálba küldésével az özvegyek, árvák éheztetésével, inflációs kirablásával és a fűtés elvonással a teljes magyarság kiirtása a céljuk.
Ezek nem magyarok, de mégcsak nem is emberek. Ezek fizetett alkalmazottai a Rothschildoknak, és egyetlen feladatuk a magyarság elpusztítása!
Most veszélyhelyzetben derült ki, hogy mi az igazi feladatuk, a mézes szavaik ellenére kezdettől fogva…!
átlagpolgár
2022-03-07 at 17:35
Remélem azok, akik félre vannak informálva, elgondolkoznak azon, hogy mit jelent a fronton golyózáporban reszketni az életért! Ki lehet próbálni a nagy hangadóknak, mint partizán harcosok. Kíváncsi lennék, hányan jelentkeznek a felhívásra! Hajrá szócsövek!!!!!!
kire számíthatunk?
2022-03-07 at 17:30
Márkizagy elvtárs!
Hazánkat a NATO, ill. a folyamatosan fejlesztett Magyar Honvédség védheti meg.
Az impotens gittegylet, az Európai Unió csak piszkoskodásra képes gyenge grémium, ők kizárólag a szabálytalan pénzelvonásokkal jeleskednek, semmi értelmes dologra onnan nem számíthatunk.
“Nyugat” védelme irreális állítás, a Magyar Népnek bőven volt alkalma ennek ellenkezőjét bőrén megtapasztalni.
ZUGLÓBA NEMMEGYEK MERT ELÁSNAK
2022-03-07 at 17:26
Rémálom, lidércnyomás makyfasz. ???
Királytigris
2022-03-07 at 17:25
Makiszar megválasztása lenne a vég Magyarország számára!