
Nagy a sírás-rívás libernyák körökben, mert Vidnyánszky Attila lett a színművészeti egyetemet működtető alapítvány kuratóriumi elnöke. Az eddigi libsi garnitúra természetesen toleráns mindenkivel, de csak addig, míg ugyanazt gondolják a világról, mint ők. Mivel Vidnyánszky nemzeti és konzervatív, ezért ökölrázás van, fölmondási hullám. Gyurcsány vagyonelkobzással fenyegetőzik. Ahhoz azért nekünk is lesz egy-két szavunk.
Hogy jelen állapotában fölrajzolhassuk a Színház- és Filmművészeti Egyetemet a normalitás–abnormalitás koordinátarendszerében, idézzünk föl egy májusi hírt. Egy bizonyos Csernai Mihály, az intézmény hallgatói önkormányzatának vezetője, körlevélben agitálta a végzős diákokat a „transzneműek” melletti kormányellenes tüntetésre. Szerinte ugyanis léteznek ezek az úgynevezett „transzneműek” (nemcsak fiúk meg lányok vannak), akiknek a gonosz kormánypártok megtiporták a jogaikat azzal, hogy ezentúl a személyi irataikban a születéskori nemük szerepel majd. Egy épelméjű világban magukat lánynak képzelő fiúk, illetve fiúnak képzelő lányok fölkarolása mentálhigiénés szakember, pszichiáter feladata, nem diákönkormányzatis kifutófiúé. Ez a kisebbik gond. Ennél némileg nagyobb, hogy az egyetemen tilos a politizálás, a kormány(- vagy ellenzék)ellenes agitprop. Ám spongyát rá, hiszen Upor László (a Gothár-féle szexuális zaklatási ügyben odakozmált rektorhelyettes) közleményben tudatta, tiszteletet érdemel a politizáló HÖK-vezető, igazi példakép ő. (Gyanítom, ha Csernai Misi a Békemenetre toborzott volna, úgy kivágják, hogy a sziluettje máig ott díszelegne az Uránia homlokzatán. Akkor nem „tiszteletreméltó” lenne meg „példakép”, hanem „fideszes ügynök”.)
Ám a fő gond nem a szereptévesztés meg a politizálás. Hanem hogy ezeknek elment a józan eszük. Ha valaki nőnek születik, akkor miért ne kerülhetne a személyi irataiba, hogy nő? Ez tiszta őrület! Azért, mert szegénynek később megsérül egy fogaskereke, és elkezdi magát férfinak képzelni, attól még nem lesz férfi. Ha ragasztanak rá fütyit, akkor sem. Nemváltás nincs, csak a libernyákok rögeszméiben. Mint ahogy Németh Athina sem lett mentőápoló, még ha annak is képzelte magát. Amikor egy felsőoktatási tanintézmény vezetése (ahelyett, hogy a feladatát végezné) egy elmebetegséget népszerűsít, jelzésértékű. Azt jelzi, hogy ez az intézmény beteg. Az SZFE megérkezett az amerikai libernyák egyetemek safe space-es, véleményterroros, őrült világába. Feje tetejére áll ilyenkor minden: a normális szitokszó lesz, a züllött, a degenerált, az abnormális pedig szép és művészi. „Transzneműek”, mi? Atyaég!
Csak azért idéztem föl e történetet, hogy kitűnjék: nincs abban semmi meglepő, hogy egy ilyen szellemiségű „műhely” hisztizésbe kezd, mikor kiderül: a kormány végre rendet tesz a kócerájukban. Kiganajozzák Augeiász istállóját.
- Megjegyzem: éppen ideje volt. Ugyanis a magyarok nem Csernai Misinek, Upor Lászlónak, Gothár Péternek vagy éppen Alföldi Róbertnek, hanem a Fidesz-KDNP-nek adtak kétharmados parlamenti felhatalmazást 2018-ban. E felhatalmazás pedig arra is szól – sőt, arra különösen –, hogy a kultúra frontján végre a nemzeti gondolat is teret nyerjen. Ez viszont úgy nem lehetséges, ha az ország egyik legfontosabb művészképzője egy liberális hüllőkeltető.
Mondhatni: ahol a nemi tévelygésnek, mindenféle beteg aberrációknak hozsannáznak, ott egyéb huncutságokra is képesek. Ilyen közegben színésznők nemi szervét markolászni a mindennapos rutin része. Csinálják, persze, ha akarják, csak ne közpénzből, ne egy nemzeti felsőoktatási intézményben, hanem odahaza, a lakásszínházukban.
Miért csodálkozunk, ha a színművészetin vakvágányra terelt, megrontott fiatal rendezők, forgatókönyvírók évtizedekig csak nézhetetlen művészfilmeket hánytak elénk? Erre képezték ki őket. Miért lepődünk meg, hogy alig készültek szívet-lelket melengető, nemzeti büszkeségre okot adó alkotások? A nándorfehérvári diadalból például lovári pattantyúsok és horvát huszárok sikertörténetét faragták volna, ha nem dugunk botot a küllők közé.

De hát éppen ezt csinálja a kormány: kiszabadítja őket… (Forrás: Facebook)
Értelmi hiányosságok
Volt tüntetés is már, persze, mert egyeseknek nem tetszik az SZFE alapítványi formába való átszervezése. S mint mindig, amikor egy liberális követ fölemelnek, nagy nyüzsgést látni alatta. A tüntetők „szabadságot” akarnak. Ki is írták a transzparenseikre: „Free SZFE”.
Miféle szabadságról hadováltok, ifjak? Zavart érzek az erőben. Ez egy egyetem, nem pedig Woodstock vagy Ozora, ahol napokig hentereghettek a fűben, szétcsúszva. Ide tanulni jártok, nem követelőzni. A nevetek is az: hallgató. Tehát hallgattok, figyeltek. Próbáltok okosabbak lenni, mint mielőtt odakerültetek volna. De ez a „szabadságos” szöveg nagyon gyenge. És unalmas is. Miért ugyanaz a dramaturg, mint az ellenzéki tüntetéseken? „Szabad egyetem!” „Szabad akadémia!” „Szabad sajtó!”. „Szabad Nép” – ó, pardon, ez szerencsére már nem…
Miután néhány napja kiderült, hogy Vidnyánszky Attila, a Nemzeti Színház igazgatója lesz az egyetemet fenntartó alapítvány kuratóriumi elnöke, és a kuratóriumi tagok között sincs olyan, akit az egyetem akart, fokozódott a hiszti. Vidnyánszky ugyanis – minő rettenet – nemzeti, konzervatív gondolkodású. A liberálisok rendkívül toleránsak – feltéve, ha ugyanazt gondoljuk a világról, mint ők. Néhány oktató máris fölmondott. Talán azt hitték, a kormány ettől majd megijed – ehelyett a fél ország pezsgőt bontott. Elkezdődött a tisztulási folyamat. Még pár kútmérgező libernyák fölmond, és egész jó kis egyetem lesz ez az SZFE…
Közben a diákönkormányzat kidüllesztette mellkasát, és közölte: ők ugyan nem fogadják el a kuratóriumot…
- Márpedig, pajtások, akár elfogadjátok, akár nem, ti jelen pillanatban diákok vagytok, hallgatók, nem pedig a kormány. Nem ti döntötök, hanem ők. Világos? Majd ha egyszer fölnőtök (pár évtized múlva), nos, akkor majd dönthettek bizonyos ügyekben – ám arról, hogy ki vezesse az egyetemet, akkor sem. Azért nem, mert az nem a ti asztalotok, pupákok! Milyen nyelven írjam, üzenjem, morzézzam ezt nektek, hogy fölfogjátok? A kormány sem szól bele, milyen grimaszokat vághattok a színpadon.
Ugyanezt a szereptévesztést látjuk az Indexnél is. Az ottani kis libsik azt képzelik, joguk van üzleti titkokat kiszivárogtatni, rontani a cég renoméját. Mert ők is „szabadok”. A tulajdonosnak pedig nincs joga emiatt kirúgni a főszerkesztőt – ha mégis, akkor az ősindexes ügyvéd hirtelen Fidesz-ügynök lesz.
Hasonló történet: csak olyannak szabad kitüntetést adni, akire a kis libsi (még ha a kutya sem kérdezte) rábólint. Akivel ő egyetért. Máskülönben a kis libsi duzzogva visszaküldi a lovagkeresztjét, Táncsics-díját. Különleges anyagból gyúrták őket, na: száz százalék gyűlöletből.
Elképzelem magam, amint hatévesen ülősztrájkba kezdek az általános iskolában, amiért Attila bácsi az igazgató, nem pedig Kati néni… Majd gyorsan kiröhögöm magam: ekkora ökrök a mesékben sincsenek. De nicsak, a mi kis szürreális valóságunkban mégis akadnak.
Fenyegetés
Végül ne menjünk el szó nélkül a pirosfejű minapi fenyegetőzése mellett. A Böszme azt sugallta: ha ’22-ben hatalomra vergődik, kirúgja Vidnyánszky Attilát, elkoboztatja a vagyonát.
Vidnyánszky és társai addig maradnak, amíg Orbán. Utána buknak. Sőt! Minden értelemben földönfutók lesznek. Nem lesz árokbetemetés. Zárójel lesz. Levegőtlen világ azoknak, akik megölték a magyar szabadságot.
Hiszen Gyurcsány nemcsak miniszterelnök, hanem vérügyész és vérbíró is lesz egy személyben. Ami egyébként nem újdonság. 2006 őszén is futószalagon zárták börtönbe az utcán összeszedett, pépesre vert fiatalokat a Főnök elvárásainak megfelelően. Amikor a DK meg az ellenzék jogállamiságról beszél, erre gondolnak. Így néz ki az ő hatalommegosztásuk, ilyenek az ő fékek-ellensúlyaik, ne feledjük! (Képzeljük el egy röpke pillanatig, mi történne, ha Orbán fenyegette volna meg így mondjuk Alföldi Robit…)
Veres Péter
2020-08-18 at 16:19
Kádár politikai rendőrsége 4000-5000 volt ávéhásból állt, vagyis 1956 után egy kivégzésre hozzávetőleg 10 AVH-s jutott. Nagyon fontos körülmény, miszerint Tóth Ilonkát csak két héttel letartóztatása után tudták arra kényszeríteni az ellene fizikai és pszichikai kínzást felváltva alkalmazó – bosszúszomjas — egykori ávéhások, hogy a permanens kényszer hatására magára vállalja az általa nem elkövetett gyilkosságot az általuk rendezett koncepció perben. Miközben állandóan azzal fenyegették és hitegették, hogyha „kérésüknek” megfelelően eljátssza a gyilkos orvosnő álszerepét, megkímélik az életét, máskülönben azonban kivégzik. Ennek bizonyítására azonban egyáltalán nem szükséges írásos bizonyítékot bemutatnunk. Ugyanis ma már egész pontosan tudjuk a részletesen feltárt vonatkozó külföldi (nyugati és keleti), valamint a magyar történelmi szakirodalomból, miszerint az összes szovjet és hazai koncepciós per forgatókönyve teljesen azonos volt. Mindenütt hasonló módszerrel dolgozott a kommunista titkosrendőrség egészen Sztálin haláláig bezárólag. Egyetlen kivétel Európában a volt ávéhásokból álló kádári politikai rendőrség, amely folytatta, 1956 februárjában éppen a Kremlben elítélt egykori sztálini gyakorlatott a szovjet tanácsadók bevonásával — már 1956 novemberében és decemberében is. Kevesen tudják egyelőre, hogy a koncepciós perek ötletét egykoron maga Sztálin javasolta, aki személyesen állított össze, Zinovjev-Kamenyjev, Tuhacsevszkij stb., stb. a kevés számú nyílt és milliónyi titkos „bírósági perek” lefolyási menetének a vázlatát. Ennek hatására, ezt szolgaian utánozva valósították meg a háború utáni nálunk, többek között Pálffy vagy Rajk nevével fémjelzett stb. koncepciós pereket is Rákosi alatt. Majd 1956-os forradalom után ezt alkalmazták nálunk is az új kádári tömegterror jegyében. Az alvás-megvonás hatásos módszerét XX. századi Európában a Szovjetunióban alkalmazták először, az inkvizíció mődszereit utánozva, a 30-as években. Valóban 10-14 nap az az idő, amíg a börtönben fogvatartott – időlegesen — megőrül a kialvatlanságtól. Ennek következtében — beszámíthatatlansága — miatt mindent hajlandó lesz aláírni, azaz „bevallani” nem létező bűnét is. Az NKVD és testvérintézménye az AVH kínzópincéiben bárki bevallotta volna, hogy Jézus Krisztust saját kezűleg feszítette keresztre a Golgotán. Ezt persze, mint sok más mindent nyugaton nem tudták és a Mindszenti-per után, amelyben egyaránt alkalmazták az alvás-megvonást, a fizikai erőszakot és az éheztetést, még sokáig tévesen azt hitték, hogy a vasfüggöny mögött a kommunisták feltalálták az „agymosást”. Pedig csak újból bevezették a boszorkány-üldözés jól bevált középkori módszerét, a tökéletesített ókori asszír módszerrel egyetemben.Megjegyzem: a XIII. században Dzsingisz Kán óriási birodalma területén betiltotta kínvallatást. Ezzel szemben Sztálin pedig parancsot adott a kínzás alkalmazására kihallgatás közben.
Veres Péter tört. tud. doktora MTA
2020-08-18 at 15:51
А magyar forradalom után gyorsan és ártatlanul kivégzett Tóth Ilona 1957 júniusában 24 éves orvosnő rehabilitációja nagyon sokáig elhúzódott a rendszerváltás után.
10 éven át tartott a szerencsétlenkedés ebben a fontos ügyben. Miért? A legfontosabb – az egykori kommunisták ellenállása mellett az a különleges körülmény, amit a történészek, politológusok és kremlinológusok mostanáig nem vettek észre. Magyarországon ugyanis jelenleg az angolszászász, illetve ennek megfelelő egykori szovjet jognak megfelelően azt tanítják a hazai egyetemek jogi karain a Kádár-rendszerben szocializálódott professzor elvtársak, miszerint „a bizonyíték királynője a vádlott beismerése”. Ez a — enyhén szólva — sokat mondó tényállás lényegében mindent megmagyaráz 1990 után Tóth Ilonka koncepciós perében megfigyelhető erkölcstelen huzavonát illetően is. Egyáltalán nem véletlen, hogy az 1956-os intézet oszlopos tagja, Eörsi László, akinek nagybátyja az MTA Jog- és államtudományi intézetének igazgatója volt a kommunizmus alatt, megalapozatlanul – továbbra is éppen a megkínzott és ártatlanul kivégzett fiatal magyar orvosnő „beismerő vallomást” hangsúlyozza állandóan, mint „bűnösségének cáfolhatatlan bizonyítékát”. Ezt arra a kádáristák által szívesen terjesztett hazugságra alapozza, miszerint a letartóztatott szabadságharcosokat és velük szimpatizálókat fizikailag állítólag soha nem bántalmazták az egykori ávéhások a börtönökben, mert annyira humánusak voltak a bosszúvágyra szomjazó kommunista keretlegények.
Kiss
2020-08-15 at 06:12
A teljesség igénye nélkül felsorolnék néhány, a szerző által “hüllőképzőnek” nevezett intézményben végzett művészt.
Velük is baj van?
Eperjes Károly
Balázs Péter
Blaskó Péter
Cseke Péter
Rudolf Péter
Nemcsák Károly
Dörner György
Reviczky Gábor
Esztergályos Cecília
Oberfrank Pál
Gregor Bernadett
Koncz Gábor
Pikali Gerda
Tordai Teri
Sunyovszky Szilvia
Németh Kristóf
Bakonyi Gábor.
2020-08-10 at 06:40
Nyugtával dícsérd a napot! Majd ha jó színészek végeznek a Színművészet Főiskolán, nem pedig bal-libes ripacsok, akkor kell majd örvendeznünk!
K
2020-08-09 at 17:24
Lenne mit mondanod, de jobb ha nem mondod mert te is tudod hogy az hülyeség lenne, különben mondanád…..
Az olyan diákok akik lesüllyedtek a primitív aberrált liberális szintre, azokat nem is kell lebecsülni, mert “becslés” nélkül is nyíltan látható hogy fizetett barbár tüntetők.
A primitív liberális aberráltság sajnos olyanokat is lezülleszt, akik valamilen módon valahol? ledoktoráltak.
Nyugat
2020-08-09 at 12:31
…és többek között ezért húznak el innen az értelmes fiatalok. Köszi, nemzethy-keresztény-jobboldal!
K
2020-08-09 at 13:37
A nyugati világ aberrált hülye,mostanában inkább onnan menekülnek ide.
Remélem Vidnyánszky rendet teremt, elrendezi a beteg libernyákokat.
Kok
2020-08-09 at 10:05
Fel se vették olyat a SZFE-re aki nem a törzsükből való.
galagonya
2020-08-09 at 10:04
Gratulalok! Igy menni fog a fiatalok megszolitasa 😀 lekezeloen, arrogansan, igy tovabb! Kicsit meg jobban tudatositani kene bennuk, hogy nem er a velemenyuk semmit, es amugy is kussoljanak, nem?
Te meg kedves “ujsagiro”, a te nevedben mi szerepel? Uszito megmondoember? Progpagandista? Nem. Elvileg ujsagot kene irnod. Ez a boffenet, amit ideokadtal, ez a kioktato, magas lorol ideirt f.s ez az lenne? Cikk? Persze tudod, hogy nincs vesztenivalod, mogotted all az egesz rendszer, hat meg a gazdad kufejezeseid is hasznalod elvezettel! Bar gazsagtalan vagyok, vannak nagyszeru ujitasaid is. Lehullozni tobbszaz diakot, remek gondolat. Hat hajra, ez aztan a karrier!
Kok
2020-08-09 at 10:06
Fáj az igazság libernyák?
tango47
2020-08-09 at 10:02
Sokkal mélyebb ott a baj (SZFE), mintsem egy szervezeti átalakítással orvosolni lehetne. Miért pont a színészeknél, rendezőknél kellene kezdeni és nem a humán egyetemeken, ahol teljes a balliberális egyeduralom?
Rizikó
2020-08-09 at 02:09
Azt látom hogy a libsi Sorosstáb képzett hazudozókat is ideküld terelni, zavart kelteni.
warriorhun
2020-08-08 at 23:45
Gyurcsány és az Apró-klán kiakolbólításához és földönfutóvá tételéhez pontosan miért is kell megvárjuk, hogy újra hatalomra kerüljenek?
Asperrimus
2020-08-08 at 18:14
A hüllők leginkább akkor élénkülnek fel, amikor kiállnak a napra, és felmelegszenek, ilyenkor villámgyorsak lesznek. Persze ez jellemző a böglyökre, legyekre, juhbagócsokra, szúnyogokra, darazsakra is. Hűvös időben lomhábbak, verőfényes napsütésben aktívak, gyötrik az embereket és az állatokat. El kell zárni őket a napfénytől, és elvesztik a hatékonyságukat. A balliberális kártevők lételeme a nyilvánosság, a rivaldafény, a média. Ha ettől megfosztják őket, elbizonytalanodnak, és hamar belefognak a jajgatásba: “Én mindenkiben csalódtam, nem sajnált senki”…
Talpraesett
2020-08-08 at 17:50
Atrabantosistvánakirályátneki! Valamit esetleg Sinkovits Imre stílusában?
Fehér István
2020-08-08 at 17:09
Kellett ez már, mint egy falat kenyér az éhezőnek, vagy egy pohár víz a sivatag eltévedt vándorának!
Nézzük_magát_a_dolgot
2020-08-08 at 18:11
Túl nagynak vélem sokak várakozását. Egy fecske nem csinál nyarat. Ráadásul ha olyan kompromisszumkész, mint Vidnyánszky úr. Tudnék olyan kompromisszumot (személyzeti politika terén) említeni részéről, amit sokan azóta sem nem bírnak megemészteni. Persze Ő azt hitte, hogy ha egy elvtelen gesztussal békejobbot nyújt a hiénafalkának, azok lenyugszanak. Rossz emberismerő. Ezeknek nem elég az Ő békejobbja, ahogy Mikszáth mondotta: “nekik az agancsaink kellenek, de a koponycsontunkkal együtt”.
nemzeti
2020-08-08 at 15:50
A Momentum részéről tart a nyugdíjasok toborzása !!!!
nemzeti
2020-08-08 at 15:46
Közepes városunkban a piacnál MOMENTUM stand üzemel gőzerővel.
A nyugdíjasok “egy részének ” üde találkahelye.
Ugyhogy lenne gyors tennivalója a FIDESZ-nek.
Palmimi85
2020-08-08 at 15:25
Ha valaki alapból baloldali, azt mi zavarja abban, hogy a kuratórium vezetője (annyira távol áll a diáktól, mint Makó Jeruzsálemtől) milyen térfélen játszik? Egy ilyen önjelölt tehetségnek színészmesterséget kel tanulnia a főiskolán, nem politizálni. Képzeljük el, hogyan lehet libsi szívvel elmondani az ismert Móriczka vicc poénját: “Mama csak egy van!” – a’la alföldi: “szülő egy csak egy van”?…
El kéne dönteniük, politikusnak vagy színésznek készülnek?
Vannak/voltak jó színészek, akik elmentek politikusnak, mint pl. Darvas Iván v Nagy Attila (hogy ez utóbbi miért az MSZP színeibe, máig rejtély számomra, volt politikai fogoly létére), és perzse van “remek” politikus, aki színészkedésre adja a fejét, mint pl. gyurcsótány úr, de ne hagyjuk ki karigenyót se… Ők mind a ketten l’art pour l’art esszéírók is a f@szbúkon…
Szóval mindenki maradjon ott, ahova a tehetsége (adottsága, asztrológusa, stb. irányította
hivő
2020-08-08 at 15:16
Hibbant Néro? nagyon jo.
P.S.
2020-08-08 at 14:52
Drága Tamás!
Ne csak az Apró villát adják vissza tulajdonosának, hanem az enyémet is, a földemet is, erdőmet is, no meg a cégemet is. Milyen más világ lenne.
Ne csak a romániai tulajdonvisszaadási problémákat meg ezt az apróvillát emlegessük, hanem a többi elrabolt tulajdont és a rablásügyi helytartót is említsük meg. Sólyom Lászlónak nevezik.
Palmimi85
2020-08-08 at 15:34
A nagyapám vagyona is jöhet vissza! Őt kétszer fosztották ki a komcsik. Először, mert földbirtokos volt. Másodszor akkor – amikor összeszedte magát – azért, mert kulák volt. “Szép világ” VOLT, remélem az unokáink is csak múltidőben fognak róla beszélni és nem lesznek soha a “művelt nyugat” és nyomorult libsi magyar(ul beszélő) fizetett bérenceik rabszolgái.
fürgerókalábak
2020-08-08 at 14:10
10/10
túródóra
2020-08-08 at 13:06
A saját magát önfényező komonista libsi bandát ki kell takarítani mindenhonnan,nemcsak a színművész képzésből.Erőszakosan mételyezik a magyar fiatalokat,a vizsgákon pedig rettegésben tartják a más véleményen levőket,az előadások,gyakorlatok alatt pedig ugyanúgy megfigyelőik vannak,mint a büdös komonizmus alatt.Jól megszervezett hálózat az oktatás is,meg az egészségügy is ,amellyel tömik az emberek fejét mindennap,pedig ők uralják mindkét területet.
nemzeti
2020-08-08 at 12:40
2020 legyen a fordulat éve,a jobboldalon belül.
Ne legyen több türelem a liberálisokkal.
2021 már késő lesz.
Virtuális Fidesz Stand
2020-08-08 at 13:08
Sajnos a Fidesz tényleg érthetetlenül későn kezdte meg a baloldali egyeduralmak felszámolását.
Nehogy ez tényleg késő is legyen.
A bolsevikok önkormányzati szinten is képesek voltak mára Budapestet visszakommunizálni…(lásd a napi híreket)
nemzeti
2020-08-08 at 12:36
Az összes oktatási intézményben rendet kell tenni !
Most azonnal,mert minden elpazarolt év a hüllőket kelti.
Valika
2020-08-09 at 20:04
Azt gondolom, hogy a töri tanár jelölteket feltétlenül meg kellene válogatni. Csak nemzeti érzelmüeket lehessen felvenni. Elkezdeni nemzetinek nevelni a gyerekeket már az általánosban. A gimiben meg pláne. Bár szívem szerint ez egész bölcsészettudományi kart megválogatni, na az lenne az igazi.
Lajos Kovács
2020-08-08 at 11:37
Hogyan is írta Csurka István? Ascher kafé? Ajánlom mindenkinek olvassa el!Nagyszerű írás. Nos eljött a pillanat, amikor úgy látszik vége az Asc-herék, Jordánok és Verebesek, meg egyebek uralmának!Bizony!Mostantól majd nem Ők döntenek életek felett és nem mondhatják tehetséges nemzeti érzelmű fiataloknak, hogy Te
bár nagy tehetség vagy, de ide már túlképzett kiforrt egyéniség!Majd a folyosón kezükben egy fényképpel oldalra hívják a fiatalt, amin véletlenül az illető éppen Csurka és dr Hegedűs Püspök társaságában vacsorázik egy rendezvény után, majd megjegyzik vigyorogva, hogy lám mi ezt is tudjuk!
1984
2020-08-08 at 12:19
Ha tényleg vége lenne az uralmuknak, akkor nem ajvékolnának.
Csak annyi történt, hogy a jobboldal is megszólalt egy kicsit, nagyon csendesen és szerényen, erre a liberráltak már úgy üvöltenek, mint akit nyúznak.
Egyébként most az egész kommunista internacionálé magzatpózban sikoltozik az egész világon.
ViAM
2020-08-08 at 12:55
https://docplayer.hu/11793667-Csurka-istvan-ascher-cafe-cimmel-irt.html
Nahát
2020-08-08 at 11:33
Minden egyetemről ki kellene ebrudalni a hallgatói önkormányzatokat, mert komcsi gyűjtőhelyek, és mert a szociális ösztöndíjakat nem a rászorultaknak, hanem saját maguk számára ítélik meg. Egy nagy korrupció az egész, ideje volna feltárni az ügyeiket, mennyit sikkasztottak, loptak! Az ELTE-n pl. több mint 10 éve “tanuló” öregdiák terjesztette az igét, nem tudom, ott van-e még. Beleülnek egy ilyen jó kis zsíros, pénzes székbe, és ne adj’ Isten, hogy meg lehetne tőlük szabadulni. Műszaki Egyetemen ugyanez a helyzet, most meg itt vannak a nagypofájú színészpalánták. Lehet menni a magán színitanodákba, ha itt nem akartok tanulni! Nekünk nem fogtok hiányozni. Majd jönnek helyettetek szerény, tanulni vágyó, kulturált fiatalok.
Nahát
2020-08-08 at 11:27
Ballib! Neked sem Tomi, hanem Pilhál úr! Értve vagyok?
Nahát
2020-08-08 at 20:21
“Ilyen közegben színésznők nemi szervét markolászni a mindennapos rutin része.” Ezt kifogásolod, vagy egyebet, prüntyőke?
Közbátorsági Bizottmány
2020-08-09 at 08:52
Nem érti. Azzal a hüllő aggyal nehéz is neki.
Mozog – meg kell enni.
Süt a Nap – ki kell feküdni.
Ennyi az élete.
Nem haragszunk rájuk ezért. Sőt, pont vicces, ahogy a közúton napoznak.
Logikus
2020-08-08 at 11:21
Nagyon jó, már éppen ideje volt!
ómió
2020-08-08 at 11:08
Szünet lesz a “jó efftárs”-képzésben? Nafene!
Asperrimus
2020-08-08 at 11:07
Van valami furcsa aroma a levegőben, amikor az eddig funkcionális szempontból inkább Képmutatás- és Átnevelésművészeti Egyetemként működő SZMF érdekében a nyekenyóka-libernyóka szervezett szervezetek spontán, zárt sorokban, egyszerre lépve tüntetnek, és a szabadság és egyenlőség nevében szándékoznak korlátozni a hagyományos értékrend híveinek a szabadságát. Sokan azt mondják, hogy ez kettős mérce. Talán nem az. Lehet, hogy egyszerűen csupán a nullához konvergáló empátiával rendelkeznek, és így nem értik, nem érthetik, hogy nem csak az ő jogaikat biztosítják a törvények a véleményük kinyilvánítására, hanem a politikai ellenfeleikéit is. Nem értik, hogy nemcsak ők egyenlőek a törvény előtt velünk, de mi is egyenlők vagyunk velük, ami az állampolgári jogokat illeti. Persze az is lehet, hogy nemcsak bennünket néznek le, hanem a saját támogatóikat is, és azt feltételezik, hogy akik rájuk szavaznak, annyira gyűlölik a másik oldalt, hogy képtelenek felérni ésszel, amikor megvezetik őket, ha azokat a minden balliberális oldalhoz vonzódó ember szívét nyitó és immunrendszerét letiltó kormányellenes lózungokkal teszik, az O1G-kóros kórus kíséretében…
Asperrimus
2020-08-08 at 14:34
Úgy gondolom, kulcskérdés, hogy a konzervatív oldal mennyire világosan tudja kifejezni magát, és a dolgokat a valódi nevükön nevezni. Nem véletlen, hogy annyira prüszkölnek, ha a politikai sznobizmus – alias PC, azaz píszí – szabályait valaki felrúgja. A másik oldal többek között éppen azzal jut előnyökhöz, hogy úgy terelik a dolgokat, hogy nehéz megnevezni a tevékenységüket a hagyományos terminológiával, illetve az arra mégiscsak alkalmas szavakat, kifejezéseket száműzik a közbeszédből. A Példabeszédek könyve mondja: “E három megfoghatatlan előttem, és e négy dolgot nem tudom: A keselyűnek útját az égben, a kígyónak útját a kősziklán, a hajónak nyomát a mély tengerben, és a férfiúnak útját a leányzóval”. A globalista média abból él, hogy megfoghatatlan, pontosabban nehéz rajtakapni bármin, mert olyan hajlékony, mint a kígyó, és olyan sikamlós, mint a csiga. Ha sikerülne a hagyományos értékrendet preferáló oldalnak kibújnia a politikai megfelelési kényszer alól, és a valódi nevükön nevezni a dolgokat, azzal súlyos csapást mérhetnének a másik oldalra, amelyik kedveli a homályt, és a zavarosban szeret pecázgatni, de akár dinamittal is. Például korunk antifasisztái annyiban antik, azaz ellen- illetve helyett-fasiszták, hogy az ideológiájukból száműzték a fasizmus nemzeti attitűdjét, de minden egyéb eszközét és módszerét felhasználják. Azaz a fasizmus baloldali formáját képviselik, ami valójában a nácizmus. Az ő übermenschuk nem más, mint a nemzetek feletti ember, az europäer ember, pontosabban előember, ugyanis csak idő kérdése, hogy mikor válik globerré. Vagyis az antifa nem más, mint az egykori nácik szellemi örököse, csak még nem ontották ki sok millió ember életét. De ha rajtuk múlik, ez csak idő kérdése.
Nézzük_magát_a_dolgot
2020-08-08 at 10:57
Csak azt tudnám, minek egy kis országnak ennyi színész(nek mondott önmegvalósító). A színművészeti egyetemen (már ez is nevetséges, egyetemnek nevezni) kívül mindenféle tanodák meg magániskolák ontják a sok kis izét, akik még az anyanyelvet is törik ordenáré budapesti tájszólásban. Úgyhogy én is azt mondom: TOTÁLIS SZABADSÁGOT AZ SZFE-NEK. Adópénzből nuku állami támogatás, plusz fizessenek bérleti díjat is az intézmény épületei és minden igénybe vett erőforrás után. Tartsák el magukat tandíjból és szponzorok adományaiból, utána, aki akarja, megnézheti önköltséges jegyáron, “mint hánynak a színpadon bukfenceket” (idézet szabadon Petrovics István mészáros és korcsmáros vállalkozótól).
Csámpás Marcsa
2020-08-08 at 12:40
Vidnyánszky azt mondja, hogy sokkal több az “ngo” színház, mint Gyurcsányék idejében. Tele vagyunk “lakásszínháznak” nevezett eltartottakkal.
AKissLaci
2020-08-09 at 20:59
Nem lehet, hogy Vidnyánszky no-go színházat mondott?
1984
2020-08-08 at 10:55
Igaz. De nem azért kell kitakarítani, mert liberálisok, hanem azért, mert kommunisták és az életünkre törnek.
1984
2020-08-08 at 10:52
@ Ballib
Magyarország a szabadság egyik utolsó bástyája, Bástya elvtárs. Nézzen már körül a nyugati iszlamokomcsi diktatúrákban, amikor kijózanodott 🙂
Gáspár Anette
2020-08-08 at 10:49
“Hogyan is mondta anno Kóka János akkori gazdasági miniszter 2006-ban ???
„A mocsarak lecsapolása előtt sem kérdezték meg a békákat !!!”
István Kovács! (fb)
Jellemző plagizálás.
Ugyanis ezt eredetileg Deák Ferenc mondta.
Rizikó
2020-08-09 at 01:55
István Kovács egy redves komcsi aki libsivé vedlett.
1984
2020-08-08 at 10:48
Szegény kis ostoba kígyótojások, vajon tudják-e, hogy a “liberális” az ma valójában KOMMUNISTA, és hogy mennyi vér és szenvedés tapad majd a kezükhöz, ha a “liberalizmust” támogatják …
Gáspár Anette
2020-08-08 at 10:52
Tudják, nem tudják, hogy mifélék, egyetértenek velük és követik őket.
Ugyanis a válogatásnál ezek a szempontok is szerepeltek.
Ha homok esett a gépezetbe, időben kiestek a rostán.
Rizikó
2020-08-09 at 01:53
Mindig bennem van a kétség hogy hogyan lehet ezeket legyőzni.Azt tudom hogy ilyen materialista fertőt csak saját fegyverükkel lehet legyőzni .Materiális fegyverrel Pénz és erő.Ha meg lenne az igazi hatalom akkor lehetne a média segitségével eljutni lélektől lélekig!Mire eddig eljutnánk eltorzitana minket is a hatalom.30 évünk elszaladt és ott vagyunk ahol voltunk.Mi győztesként is veszitünk!A média,biróságok pénz mind a komcsilibsik kezén van.
Virtuális Fidesz Stand
2020-08-08 at 10:43
Ez a duma már rég nem menő.
Ha azt nézzük ki mit lett, és nem azt ki mi volt.
Jézus ilyen alapon, mindig megszólható lenne, de Márki Zaj az nem.
Kár erőlködnöd, mert ennél tanultabb a Fidesz szavazó tábora…
Logikus
2020-08-08 at 18:56
Te csak tudod…..kíváncsi vagyok, hogy honnan :)))
Írysz
2020-08-08 at 10:40
“Hasonló történet: csak olyannak szabad kitüntetést adni, akire a kis libsi (még ha a kutya sem kérdezte) rábólint. Akivel ő egyetért. ”
A kulturális élet minden területén:
“(…)ha egy író balra húz, akkor már kinn találja magát a könyvesboltok kirakatában.
– Lehet egy író sikeres annak ellenére, hogy jobboldali?
.
– Nem mondom meg annak a népszerű jobboldali írónak a nevét, aki, amikor Kocsis Istvánt Kossuth-díjra javasoltam az írószövetségben, azt mondta: „Ne viccelj már, hisz ő magyarkodik!” És ez nem a Szépírók Társaságában hangzott el. A balliberális oldalon egy dologra nagyon vigyáznak, mégpedig arra, hogy a saját emberüket soha ne bántsák. Ezt igazán megtanulhatnánk tőlük. ”
Szalay Károly- Magyar Nemzet
https://magyarnemzet.hu/kultura/fellazult-a-nemzettudatunk-7547195/
P.s.: Azért jó volna tudni a nevét. Meg azt is, hogy mitől “jobboldali” és kik közt “népszerű”.
Gáspár Anette
2020-08-08 at 10:50
” A balliberális oldalon egy dologra nagyon vigyáznak, mégpedig arra, hogy a saját emberüket soha ne bántsák. ”
Á, csak kivégzik, mint Iszonyú Enikőt.
Tadeusz
2020-08-08 at 10:26
Vidnyánszky mitől konzervatív? Esztétikailag biztosan nem. A hozzászólók, ha megnéznének 5 perc Vidnyánszky rendezést, valószínűleg megesküdnének, hogy ezt csak az Alföldi csinálhatta. És ha egy újságíró kulturális témában nyilatkozik, próbálhatna egy cseppet kulturáltabb stílust választani. Az invektívára szép magyar nyelvünk sokkal több eszközt biztosít, mint a libernyák/libsi szavak monoton ismételgetését.
Rizikó
2020-08-09 at 01:41
Miröl álmodtál fiulány?Menj vissza romkocsmába libsi libernyák.
Nekünk megfelel Pilhál Tamás stilusa.
AKissLaci
2020-08-09 at 20:58
Nem hiszem, hogy bármelyik libsi, lakás-szerte híres “színészke” ennél egy cseppet is finomabb stílust igényelhetne ennél. Tetszettek volna befogni azt az ótvar pofájukat három évtizedes gusztustalan fröcsögés helyett.
Pontosan azt kapják és úgy, amit és ahogy megérdemelnek.
Ezek a “nagy művészek” ugyanis csak egymás között népszerűek – mint ahogy a többi libsikeltetőben is. Az indexeseket is csak a többi indexes szereti.
Virtuális Fidesz Stand
2020-08-08 at 10:20
Ha a ceu egyetem, akkor hozzon létre egy színész szakot és a hüllők jelentkezzenek oda.
khm
2020-08-08 at 10:13
Az nagyon szép mondat,hogy :
” S mint mindig, amikor egy liberális követ fölemelnek, nagy nyüzsgést látni alatta.”
Elvarázsolt.
Nem vagyok rovarbiológus,sem gyűjtő,de néhány követ felemelve bizony nagyon sok alacsonyabb rendű élőlényt találtam már. És tényleg nyüzsiznek.
Szóval tökéletes volt ez a jellemzés. 🙂
Gratulálok.
Közbátorsági Bizottmány
2020-08-09 at 08:48
Nem ide tartozik… de HányinGeri éppen miket adott át a napokban?
3 “rovar hotelt”. A Lánchíd várhat. A rovarok fontosabbak.
Szerintem, valami rovarász lehet a csapatában… a buszmegállós méhek után rovarhotel…
khm
2020-08-10 at 13:23
Van benne ráció. 🙂
Naprózsa
2020-08-08 at 10:08
Na végre, tehát színészképzés is lesz? Egyenripacsok helyett látunk majd néhány megjegyezhető egyéniséget, karaktert is?
A cikk még abban is jóindulatú, hogy a liberálisok nagyon toleránsak, amíg valaki nem mond ellent nekik.
Nem. Semmilyen értelemben nem toleránsak. Csak megjátszák az migránsszeretőt, de egyet sem vesznek magukhoz és tartanak el a saját otthonukban, sőt nem is finanszíroznak a saját keresetünkből migránskeltetőket. De nem fizetnék még a saját oda-visza gender operációikat sem. Követelik a külön klotyókat, a sírószobákat, de mindezt a normális szorgalmas emberek pénzéből, természetesen. Ingyen képzést akarnak az álegyetemi karokon, a leendő munkaadónak nem szabad nemükön szólítani, és kötelező őket alkalmazni, akkor is ha semmihez nem értenek, ezáltal károsak a vállalkozás számára, majd a főnöknek külön öltözőt kellene biztosítania számukra, persze sírószobával. A sportban úgy akarnak nyerni, hogy az igazi női sportolókat, akik hatalmas munkát fektetnek be a sikerért, jogtalan előnnyel túrják ki. Ja, meg hogy térdeljünk le, ne használjuk a nyelvünk valóságot leíró szavait. Meg gyereket is szüljük nekik, ha éppen olyan áldozatra támad gusztusuk és nem akarnak nemi partner kereséssel bíbelődni. Az iskolában nem szabad érdemjegyet adni, és a tanár csak azt taníthat amit ők akarnak hallani.
A liberálisok toleranciája kizárólag egy emberre terjed ki: saját magukra. Mindenki másnak, még a másik álliberálisnak is csak kötelességei vannak.
khm
2020-08-08 at 10:20
Tisztelt Naprózsa!
Adjunk a liburnyákoknak lehetőséget,hogy a saját pénzükön otthon bárakárhány külön klotyót hozzanak létre a gender izé családjuknak,és barátaiknak.
A közterületi klotyón,meg CSAK Férfi,Női szektor legyen. Ami ettől eltér,az úgyis az utcán végzi a dolgát. 🙂
Naprózsa
2020-08-08 at 11:28
A baloldalra szavazó emberek nagy többsége nem liberális csak megvezetett buta ember, itthon is, és külföldön is. Ha liberálisnak nevezett agyamentek tényleg meg tudnák valósítani a kívánt társadalmukat, visítva tiltakoznának ellene. De mert a legtöbbjük szerint az állam egy láthatatlan Krőzus, egy feneketlen bőségszaru, így nem veszik észre, hogy őnekik jut kevesebb amikor ezeknek a hazug liberálisoknak az agyament ötleteit hagynák megcsinálni, vagy elhiszik, hogy létezik mindenkinek járó alanyi alapjövedelem, amit nyilván ha senki sem köteles dolgozni, majd a mesebeli kismanók termelnek meg.
A liberálisokra szavazók olyanok mint a ló, amire szemellenzőt raktak, hogy ne lássa meg a hamis ígéretek mellett az igazságot. S csak azért hagyják magukat elcsábítani, mert olyan szép az amit ígérnek, az pedig, hogyan lehet ezt a szabadságot megvalósítani, amelyben mindenki KORLÁTLAN szabadsága csak mások szabadságának megsértésével lehetséges, azon egy másodpercig se agyalnak.
khm
2020-08-08 at 17:58
zsanér!
Már megint megszöktél a kamionparkolóból?
khm
2020-08-10 at 13:22
zsanér,zsanér!
A kitartód szokott részeg lenni. És veled együtt liberálbolsevik burnyák is.
Na lódulj a kamionparkolóba,mert így nem lesz meg a napi betevőd.
1984
2020-08-08 at 10:59
“Mikor mozdulok, ők ölelik egymást.”
Mikor a liberráltak mozdulnak, Lenin b@ssza Krupszkaját.
Rizikó
2020-08-09 at 01:31
Sőt Soros aberrált fiát egy black matter gorilla hátulról öleli.Ha a libsik mozdulnak.
Egyébként az írás kitűnő.Elismerés Pilhálnak!A A Ceu is hüllőkeltető ahogy ez a szinművészeti egyetem sőt az Elte és Corvinus is fertőzött libbantképző.Aki itt felhivta a figyelmet Vajna Prőhle LSimon aljas ténykedésére szintén és Vidnyánszky vezette Nemzetire szintén a lényeget feszegette.Az előjogukat vesztett libsik veszélyesek alattomosak.Parasztoznak .
Tudom hogy éltek ezek a libsik és elődeik a sötét kommunizmusban is szabadon newyorkot csináltak maguknak az Urániból az Ódrin Szinetár elvtárs okitott mig a magyarok automataként kellett elviseljék a diktatura jármát addig ők Konz Zsuzsáék Zoránék holotulélő másságuk védőpajzsa mögött Maóra vártak és Angela Davira élveztek.
Ma is mindenük megvan luxus ház kocsi de lehet a magyarnak is.Na ezért lázad a Soros brigád.
ViAM
2020-08-08 at 10:03
Valóban, vissza kell őket szorítani a lakásszínházukba és örülhetnek, hogy csak oda! Vidnyánszkyt pedig segíteni, akár jó szóval is, hogy véghez tudja vinni a megtisztítást és fönn tudja tartani, mérgezetlen lélekkel, jó egészségben, hosszú ideig.
Irysz
2020-08-08 at 10:01
Ne igyunk előre a medve bőrére!
Emlékezzünk arra, hogy Vajna mit művelt a magyar filmművészettel.
A Magyar Nemzeti Színháznak az a főrendezője, akinek a “Hunyadi” munkacímű, magyar-és kereszténygyalázó filmjére Vajna 7 milliárdot
szánt.
Káel kijelentette, hogy nem konkrét történelmi személyiségekről szóló filmekre van szükségük a
magyaroknak, hanem fiktív hősökre.
A Nemzeti Színház Szász rendezésű darabjai is az unalomig “rendezői” gányolások. A MITEM-en néhány kivétellel ugyanazok az üres, egymástól eltanult manírokkal operáló darabokat szenvedi végig az ember. Vidnyánszky követi ezt a stílust. Elviselhetetlen, hogy a színészekkel végigordibáltatják a darabokat. Nem művész személyiségeket bontanak ki, hanem eszközzé silányított kellékeket mozgatnak a színpadon.
Még valamit: a színészképzés bekapcsolása a “nemzetközi vérkeringésbe” mit jelent?!
Anno még lehetett, volt jelentése. Amikor az angol nemzet színház rendezője ideutazott, hogy lássa Gyenge Árpádot második sírásó szerepében.
Elsősorban a színészekért mentünk be a színházba, egy Bessenyeiért, egy Ruttkayért, egy Darvasért, egy Bástiért, Latinovitsért, Sulyok Máriáért, Máté Erzsiért, Törőcsikért, Bodrogiért, Bara Margitért, Sinkovits Imréért, Agárdy Gáborért… hosszan sorolhatnám, akik tudtak magyarul beszélni, akik csak akkor emelték fel a hangjukat, ha a szerep egy-egy pillanatnyi szituációja diktálta, akiknek a suttogását a leghátsó sorokban is tisztán hallottuk.
Nem attól “nemzeti” a Nemzeti Színház, hogy félkézzel fölapplikálok egy gyenge Csíksomlyó passió rendezést. Sajnos visszaélnek azzal, hogy a magyarokat annyira kiéheztették 1945 óta, hogy már egy történelmi téma és/vagy a keresztény hitüket szolgáló téma önmagában is meghatja őket, s észre sem veszik, hogy olyan alakoknak engednek csak utat, akik ócska gányolásaikkal csak meggyalázzák azokat, mint pl. a Honfoglalás c. westernfilm aminek még a zenei stílusa is az. A legkönnyebb a tömegek érzelmi manipulációja, amit a Szörényi-Boldizsár-Bródy István, a király rockoperával elnis követett. És Szörényi ezzel akkor lépett ki és büszkélkedett, amikor a rendezést letette a magyar-és kereszténygyűlölő Alföldi kezébe.
Előbb lássuk a medvét!
Kiket választ maga köré. Elkezdi-e maga köré gyűjteni a valódi szakembereket, elkezdi-e építeni a nemzeti színház-és filmművészetet, a konzervatív szemléletű kritikusok, színháztörténészek, képző-és iparművészek…stb. nagyjait.
Elkezdi-e a magyar filmművészet rehabilitását, újraszervezését.
Attól tartok, hogy nem. A kuratórium elnöke csak 1, attól függ, milyen a tagösszetétel.
És van egy nagyon fontos szempont: a kuratórium a fenntartó.
Ki lesz az igazgató?
Kik fognak oktatni?!
Nem adok sok időt annak a nyilatkozatnak, hogy az egyetemen folyó oktatásba a kurátorok mint fenntartók nem szólhatnak bele, nem lehet közvetlen befolyásuk
a tartalomba.
Ne álmodozzunk, mert akkor úgy járunk, mint amikor százezrek ujjongtak a Mindenki c. pamflet Oscar-díjának, nem ismervén fel, hogy az üzenete alattomos és aljas, rasszista és romboló: a tehetségtelen kisebbség a többséget manipulálva űzi el azt, aki a mindenkori értéket képviseli, közvetíti. Ehhez az egyik legjobb költőnk, Nemes Nagy Ágnes művét felhasználva.
Várjunk, mi sül ki ebből, hiszen Pröhle, L. Simon, Szőcs, Balogh, Fekete György, Fekete János is következetesen a fent leírtak szellemében működtek és működnek.
Csak úgy, dióhéjban…
Virtuális Fidesz Stand
2020-08-08 at 10:09
Sajnos arra vártunk 10 évet, hogy mi sült ki abból, ami jelenleg tűrhetetlen és elfogadhatatlan a jobboldalnak az egyetemen(eken)….
Ha onnan nézzük minden rendben volt.
De az is biztos, hogy fordított kormányállásnál ez már az első évben eldőlt volna, úgy ahogy látjuk, mi történik csak önkormányzati szinten a bolsevik berkekben…
Írysz
2020-08-08 at 10:22
Pontosan tudják, hogy mit szeretnénk hallani: azt, amit magunk is látunk és tapasztalunk.
Engem az érdekel, hogy mit cselekszenek.
Félreértés ne essék, kevesen szorítanak jobban a változásért, mint én.
http://magyarforum.info/cikk/10717/Eltuntek-a-hosok-a-szinpadrol/
Írysz
2020-08-08 at 10:27
Bocsánat: Fekete Pál.
kamcsatka
2020-08-08 at 10:47
az a baj, hogy a vezetoink 95%a azt sem tudja mi a magyar érték. Attol hogy nemzeti szinu pantlikába csomagolnak valamit nem lesz érték. A hazugsag sem lesz igaz ha bocskaiban mondjak. Egy tákolmány az egész Emmi sajnos.
Karácsony Márta
2020-08-09 at 12:16
Nagyon sok jót irt.. de a Honfoglalást , Koltay Gábort ekézni, ócska gagyinak nevezni a filmet, szégyenletes és ökörhiba. Zenéje szép ás szivhezszóló. Ezért nem irok többet, sajnálatos, hogy ennyire elvakult. Nyilván a Hősök terén bemutatott Trianon 100 műsort is gagyinak tartotta.. Hát ez is a jobboldal..
ökör&Jupiter
2020-08-08 at 09:57
Térdre magyar?
NEM, NEM, SOHA!
TAPLRA MAGYAR!
Paulik
2020-08-08 at 09:34
Erre van szükség a Hírcsatornák vezetőinél, de főképpen a bíróknál is!
Akkor lesz rendszerváltás, ha az megtörténik.
Ne becsüljük le az eredményeket, ennek a változásnak is nagyon örülünk!
Hajrá Magyarország, Hajrá FIDESZ!
Tuti
2020-08-08 at 09:26
A Vas utca mellett laktam 17 evig (2000tol) es barmikor elmentem az Odry szinpad mellett mindig a szivem szakadt meg amikor azt a sok csunya, a hugyos foldon fetrengo, onmegvalositott, lelekhamozott, fiatalt lattam az epulet elott!!
Ezek lesznek szineszek? Kerdeztem magamtol…
Hogy lesz ezekbol Sinkovics vagy Besenyei???
Hat, nem is lett egyilbol sem…
bl
2020-08-09 at 07:59
Az lenne az alap, hogy saját magát méltósággal viselni képes ember váljon belőlük. Ez a kiindulópont. Ekkor tudja akár nulla mondanivalóval megragadni a közönség figyelmét(ekkor jön a taps a megjelenésre), ekkor SUGÁRZIK BELŐLE A LEGFONTOSABB.
A szabadsága egyetlen embernek se terjed ki arra, hogy saját magából egy földön fetrengő, drogos, abuzált és abuzálást végző rabszolgát tenyésszen.
luluka
2020-08-08 at 09:16
A mocskos csótányt kellett volna elàsni anno a zúnijó ide vagy oda !!! Orbán engedett akkor mert megkérték azt hogy ne tegyen “politikai vendettát ” . Nagy hiba volt ez a Fidesz-KDNP részéről . Ott és akkor kellett volna széttaposni ennek a hazaáruló kígyónak a fejét mikor a jó alkalom volt rá !!!
Karácsony Márta
2020-08-09 at 11:57
Erre egyébként már az Antall-kormány is utasitva lett anno…csak semmi boszorkányüldözés.. amit persze nem szabadott volna figyelembe venni.
Virtuális Fidesz Stand
2020-08-08 at 09:02
Ebből nem szabad engedni, sőt ez már az utolsó perc volt. Semmilyen belső és külső ellenség nyomására, nem szabad visszakozni. Sajnos a bírók nyugdíjazása ügyében gyáván visszakozott a kormány.
A bolsevikoknak amúgy is sok lehetősége van még mindig Magyaroszágon.
Ami biztos Brüsszelből is fog jönni ejnye-ejnye, de le kell tojni.
vghs
2020-08-08 at 09:29
Vidnyánszky Attila szakember és nem politikus!
Magukat minősítik az ellenzők.
Gyurcsány kijelentéseit büntetni kellene!
Ghandi
2020-08-08 at 10:37
Gyurcsánynk sitten lenne a helye
, mert állításával ellentétben igenis van “…rá társadalmi igény”. Bűnöző szemétláda! Ennek a féregnek minősítésére nincs egyetlen szalonképes szavam sem. Ja, egy mégis akad, bár az sem túl hízelgő: Alkoholista!
Karácsony Márta
2020-08-09 at 11:56
A kormány engedett másban is, de ami a birókat illeti, szerintem akik az egyetemen tanitanak, képzik az utánpótlást és az utánpótlás is képzi az utánpótlást, akik állitom rosszabbak mint az öreg bolsi birók.. Azok még tudtak valamit az igazságról, az újak meg elhisznek minden ócska libsi hazugságot.
J.G.
2020-08-08 at 08:52
“ÖSSZEESKÜVÉS ELMÉLET” KÖVETKEZIK!
A balliberális oldal a kezdetek kezdetétől a galíciánerekről szólt és szól ma is.
A hatalom megszerzéséhez pedig elengedhetetlen a tömegek agymosása, amit a “kultúrájukon” keresztül közvetítenek.
EZÉRT OLYAN FONTOS SZÁMUKRA A MÉDIA ÉS A SZÍNMŰVÉSZETI!
Zita
2020-08-08 at 09:24
amit művel a ballib oldal, az összeesküvés-gyakorlat
Rezeda Kázmér
2020-08-08 at 09:49
” NE HAGYJÁTOK!!! A TEMPLOMOT ÉS AZ ISKOLÁT!!!”
Karácsony Márta
2020-08-09 at 11:52
Koca… nemzeti kufár meg turbókeresztény… az milyen.. és maga micsoda, csak nem turbómuzulmán, vagy esetleg turbózsidó? Netán turbóbolsi? És mit is keres itt? Ez nem libsibaciknak való vidék..
hozzaszolo
2020-08-09 at 12:45
Nem tudom mi az a galiciáner. Az agymosás helyes. Borzasztóan fontos, hogy a mosás után mivel legyen az üres rész feltöltve. Mondjuk legutóbb, mikor sírtam, a fejemből víz jött. Tehát víz van benne. Mondjuk árnyalja a dolgot az, hogy ez a sima víz fodrainak segítségével történik ez a következtetés. Egyébként sokaknak tetszik ez az agymosási próba, most hogy 40 évig mosták az agyunkat, rájöttünk, azokét is kell mosni, akik eddig a mienket mosták. Hajrá! Csináljuk mi is! De ne picsogjon az aki eddig a miénket mosta.
J.G.
2020-08-10 at 10:30
NAGYON HELYES!
Mivel kapitalizmusban élünk van kufárunk és ha van, akkor az legyen nemzeti (a profitot itt költi el, itt fejleszt, itt adózik és érez némi nemzettudatot).
Ez az ország megalakulása óta keresztény, keresztény kultúrával és nem izraelita v. bármi más.
Ezért a hagyományainkat ebben is őrizi kel, mert ez a lényegünk.
Pont úgy hozzánk tartozik (akár turbó változatban is), mint a skótokhoz a skót szoknya, sapka és a duda.
Vujity, a libsi szacharingombóc pedig nem tudom miért került ide?