ellenzéki média
Milliókkal tuningolja Gyurcsány egykori bizalmi embere az ellenzéki média cikkeit a Facebookon
A Telex, a HVG, a 444, a 24.hu, a Magyar Hang és a Válasz Online anyagait is népszerűsíti Dessewffy Tibor észtországi cége. Gyurcsány bizalmi embere úgy tűnik, nagyon szeretné, ha a 2022-es választásokon ismét az ellenzék kaparintaná meg a hatalmat, ehhez pedig jól láthatóan anyagilag is segíti a szegénynek semmiképpen sem nevezhető egykori miniszterelnököt. A Demokratikus Koalíció befolyásolási portfóliójának növekedését górcső alá véve azonban kirajzolódik, hogy a háttérben bizony feltűnik Ficsor Ádám, Szigetvári Viktor és Bajnai Gordon is – írja a Mandiner. A lap megjegyzi: az Erősítő nevű hírportál indulása óta – vagyis cirka tíz nap alatt – több mint két és félmillió forintot költött Facebook-hirdetésekre. Az ellenzéki üzeneteket közvetítő internetes felület új modellt alkalmaz: nem készít saját tartalmat, vállaltan mások cikkeit, anyagait dolgozza fel, majd hirdeti meg a közösségi médiában. A jelek szerint nem kevés pénzzel. Ajánljuk még
Magyar B. Tamás válasza a Telex cikkére, avagy egy „orosz propagandista” unortodox gondolatai
"Hazudik, rágalmaz, de a bíróság előtt felel majd" - nem engedte el a baloldal a Szőlő utcát
„Kiabálni tud, alaptalanul vádaskodni tud, a szemembe nézni nem tud" - mondta a párbeszédes politikusnak Rétvári Bence. A buta kisfiú nem érti, hogy a nem buták miért sikeresek
A buta kisfiú szerint a magyarok rendszerváltásra készülnek jövőre, de mi eláruljuk, hogy NEM. Párkapcsolati tanácsok hülye horvátoknak
Diszklémer: nem állítjuk, hogy minden horvát hülye. Kizárólag a politikusaik, és a következő sorokban nekik adunk párkapcsolati tanácsokat, hogy ne járjanak úgy, mint Borat Pamela Andersonnal.