Az ukrán vezetés étvágya egyre inkább megnőtt. Ha olyan kedvük van, az őket fegyverekkel, pénzzel, adományokkal segítő németekbe is belerúgnak, májas hurkának nevezve a német kancellárt is, de a primitív hangnemet csúcsra járató, fenyegető, banderista hagyományokat egyre inkább felelevenítő Zelenszkij mellett most az ukrán Nemzetbiztonsági Tanács elnöke, Olekszej Danilov is megvillant, aki menetrendszerűen most ismét a magyarokba szállt bele páros lábbal. A komolyan vehető diplomáciában nem szokás szélsőséges, fölöslegesen hangulatkeltő rémmeséket terjeszteni egymásról, de Danilov elvtárs ezt is megengedte magának, hiszen kijelentette, hogy a magyar kormány előre tudott az Ukrajna ellen irányuló invázióról, és közben el akarta foglalni az ukrán területek egy részét.
A több mint félmillió menekült befogadására, a folyamatos humanitárius segítségre – amely nem csak a kárpátaljai magyarokat érinti, hanem rengeteg ukránt – megvan tehát a Zelenszkij-csapat válasza: brutális hazugságok, fenyegetés, sárkenés és uszítás. Most azonban ismét túl messzire mentek; úgy látszik, hogy teljes szereptévesztésben van az ukrán elit, akik a kegyetlen háborús helyzetben veszélyes játékot űznek az ilyen hazug hergelésekkel. Mert ez vissza is üthet végül.
Ne felejtsük el, hogy Magyarország az utóbbi évek ukrán gyűlöletpolitikája miatt hihetetlen bizalomvesztéssel csöppent bele abba a helyzetbe, amelyet az orosz csapatok február 24-i inváziója jelentett Ukrajnára nézve. Hazánk mégis, gondolkodás nélkül elítélte az orosz beavatkozást, és ahogy mindenki, akinek helyén van a szíve, az első pillanatoktól kezdve segített a menekülő embereken, legyen az magyar vagy ukrán. Önkéntesek tömegei segítették a magyar–ukrán határon a menekülők ezreit, a magyar kormány a helyén volt és azóta is folyamatosan segítséget nyújt, Magyarország eddigi legnagyobb humanitárius akcióját bonyolítva le. Mi, magyarok kiálltunk Ukrajna területi szuverenitása mellett, egymás után mentek a segélykonvojok a háború sújtotta országba, ahol nemcsak a kárpátaljai magyarok, hanem az ukránok is részesülnek a magyar segítségből. Arra azonban határozottan nemet mondott a kormány, és április 3-án a magyar emberek nagy többsége is, hogy háborúba bonyolódjunk, fegyvereket szállítsunk és feláldozzuk magunkat. Ezt pedig az ukrán vezetés további gyűlölethullámmal és a nemzetközi térben történő gyalázkodással “hálálta” meg.
Ukrán agyrém: “Magyarország tudott az orosz háborús tervről és ukrán területet akart foglalni”
Egy ilyen súlyos háborús helyzetben különösen alantas, ha vezető személy olyan kijelentéseket tesz, mint Danilov, amit az ukrán potentát megfejel azzal, hogy Magyarország területeket akart elfoglalni Ukrajnából. A felvetés egyértelmű hazugsága olyan fokú aljasságot feltételez, amit nem lehet szó nélkül hagyni. Olekszej Danilov nem egy sima kijevi sarki kocsma törzsvendége, akinek szavaira néhányan felkapják a fejüket, mások jót nevetnek rajta, Danilov ugyanis az ukrán Nemzetbiztonsági Tanács elnöke, szavainak tehát súlya van. Láthattuk az utóbbi hetekben és hónapokban: ha az ukránok valamit nem kapnak meg, vagy valami nem úgy sül el, ahogy tervezték, egyből kapálóznak, sarat dobálnak, sértegetnek és igyekeznek minél mélyebb slamasztikába keverni a célszemélyt, bárkiről is van szó. Most sem aprózták el, a következmények pedig láthatóan nem számítanak nekik, pedig egy ilyen szúrásnak komoly nyoma van. Ahogy ömlik a pénz és a fegyver a világ egyik legkorruptabb országágába, azzal arányosan nő az étvágy és az agresszió is. A magyar kormányt és a magyar embereket komoly sérelem érte, mintha érzéketlen és rossz akaratú emberek lennénk, pedig minden normális embernek megszakad a szíve az ártatlan áldozatok miatt, akiket a háborús vérszivattyú öl meg értelmetlenül.
A kárpátaljai magyarokon csapódhat le ez is
Danilov és az ukrán vezetés nyilván tisztában volt azzal, hogy milyen hatással van egy ilyen övön aluli hazugság azok körében, akik a háború miatt már amúgy is sokkal jobban kaphatóak a durva és bárdolatlan gondolatokra; akik a fájdalmat, az esetleges veszteséget le akarják vezetni, ehhez pedig magas labdát dobott fel nekik a Nemzetbiztonsági Tanács elnöke. A magyarokat. Megint a magyarok vannak terítéken, akik még területet is akarnak szerezni az ukránoktól, akiket megtámadtak az oroszok. Miközben véres háború zajlik Kelet-Ukrajnában, sokak számára az államilag központosított hírcsomagok jelentik az egyetlen eligazodást, sokan pedig gondolkodás nélkül elhiszik, amit mondanak nekik az ukrán szócsövek. Ebben a helyzetben pedig semmit sem jelent a rengeteg magyar segítség, mert bizonyos rétegek számára most ismét szabad a tánc, ott lehet újra a jelzés a magyarokon, akiken le lehet vezetni a feszültséget. Danilov aljas mondatai pedig ismét azokat hozzák helyzetbe, akik felgyújtották a KMKSZ ungvári irodáját, akik halállistát készítettek a magyarokról, ahova nemrégiben Orbán Viktor miniszterelnök is felkerült. Rengeteg ukrán menekült Kárpátaljára a keleti, háború sújtotta területekről; elég, ha néhányan fogékonyak a gyűlöletkeltésre és ismét elszabadul a pokol.
Eláztatni a magyarokat külföldön és belföldön
A Danilov-féle gyűlölködők két legyet akarnak ütni egy csapással, hiszen egyrészt az ukránokat minél jobban a magyarok ellen igyekeznek fordítani, miközben a nemzetközi térbe is üzenetet küldenek az oroszbarátnak bélyegzett Magyarországról, még több konfliktust generálva hazánknak. A magyar külügy természetesen rövid időn belül reagált Danilov nyilatkozatára: Menczer Tamás szerint durvábbnál durvább hazugságokat találnak ki nap mint nap azért, mert nem szállítunk fegyvereket Ukrajnába. Mi pedig nem csodálkozunk azon, hogy az ukránok 2017-ben Európa legszégyenteljesebb nyelvtörvényét hozták létre, amely a két világháború közötti náci-kommunista szintet hozta. Nem csodálkozunk az ukrán neonáci alakulat, az Azov zászlóalj állami támogatásán, és azon sem, hogy ezek az emberek most sem változtak egy fikarcnyit sem; ugyanazok a soviniszta politikusok, akik vérszemet kaptak. Legyünk éberek, nem ez volt az utolsó alattomos rúgás a mostani ukrán vezetéstől.
Ezek szerint
2022-05-04 at 14:36
K 11.21.
Nem jó maradni, azon a helyen, ahol születtél, iskolába jártál, ahol a környék minden virágát ismered, köszönnek is az úton a barátok, ismerősök, azt kérdezik, hogy vagy? És megvárják, mit válaszolsz.
Ugye froclizol?
vélemény
2022-05-04 at 13:46
Tovább erőlködnek, még mindig nem hiszik el azt, hogy mindenki tudhatja róluk melyik hatalomnak a bohócfigurái.
Pelosi, a demokrata csodalény látogatása a főbohócnál a legújabb bizonyíték.
hivő
2022-05-04 at 13:40
Az amerikai média már
február végére beharangozta
az orosz támadást,igy nem
volt titok hogy háboru
készül, ami válasz volt
az ukrán sereg kelet felé
vonulására.
A vádaskodás jol jön egy
olyan vezetőségnek amelyik
semmi jot nem tud felmutatni
a népnek.Ettől még nagyon
veszélyes ránk ez a fajta
fenyegetőzés.
nemzeti
2022-05-04 at 12:22
Kárpátalján megcsappant a magyar lakosság.
A ruszin népesség még népszavazás útján is
Magyarországra szavazna.
Az betelepült ukrán népség viszont örök időkre nem fog szimpatizálni az ottani magyarokkal,mint eddig is tette a többi elrabolt terület is.
Csökkenteni és nem dicsekedni kellene mostantól a belső Ukrajnába irányuló segélyszállítmányokkal.
Be kellene fejezni a kedveskedést a határon
az élelmiszer csomagokkal.
lilyth
2022-05-04 at 11:42
Meg kell szakitani velük a kapcsolatot és mindent blokkolni, ameddig nem változtatnak ezen.
Semmi értelme olyan országot tömni ami alig várja, hogy magyart gyilkoljon!
Senki nem meri kimondani, de ők nem a barátaink, hanem az ellenségeink.
Az ukrán katonaságba és kormányzatba tagozott, Azov, Jobb Szektor, Szics-ek, Ajdar, stb., alapszabályaiban benne van, az európai népek kiirtása és Európa ukrán szlávokkal való betelepítése.
Az ország teljes csőd és teljesen elmebeteg.
Népirtást, népirtás fog követni.
Minden liter benzin, minden kiló kenyér a magyarok leendő gyilkosait segíti.
K
2022-05-04 at 11:21
Ezek szerint
2022-05-04 at 11:12
Ezt a “túsz” problémát,…. amit megemlítesz, nem nagyon értem:
Eddig is az ukrajnai magyarok felvehették a magyar állampolgárságot, és akár Magyarországra is települhettek.
Most meg pláne különösen igaz ez.
Az ottani magyarság nagyon elenyésző 150 000 fő, akár Magyarországra is települhetnek a jelenlegi helyzetben.
Én egy percig sem maradnék ott ilyen vádaskodás és megítélés után.
Ezek szerint
2022-05-04 at 11:12
Mit is várunk két olyan országtól, amelyek annyi pusztítás és elnyomást hoztak nekünk külön-külön és együtt is?
Most az egyiket nekünk kellene védelmezni a baloldal szerint, milliárdokat költeni ellátásokra, amikor ugyancsak a baloldal szerint 8 millió éhezőnk van nekünk is, és még az uniós éheztetesi program be sem indult? Közben idegen propaganda csapatok lepték meg a fővárosunkat.
Mit lehet ilyenkor csinálni? Mindenképpen folytatni kell az egyik fél humanitárius segítését, azét, aki most tartja túszkent a kárpátaljai magyarokat. Ez nem kérdés. Még akkor sem, ha megvádolnak a tússzabaditas gondolatával. Bármennyire képtelenség, a túszejtőknek figyelembe kell venni, hogy ez is megfordulhatna a túszdrámát elszenvedők fejében.
A túszejtő mindenre gondolt, mindent figyelembe vesz, kész helyzet várja a túsztárgyalót.
K
2022-05-04 at 11:04
T
S2022-05-04 at 10:55
Ebben a hozzászólásodban is benne van a “volna” szó.
******
Nem hiszem hogy Magyarországnak egy ukrán többségű terület kellene, ez egy kitalált fantazmagória.
Minden ellenkező állítás az ukrán rágalmat igazolja .
TS
2022-05-04 at 10:56
Sőt, biztosra veszem, hogy most is Magyarországra szavaznának.
TS
2022-05-04 at 10:55
K!
Nem írtam, hogy magyar többségű és 1910-ben sem volt az. De az akkor így írom, tuti, hogy a ruszinok Magyarországra szavaztak volna.
Schenkhyalfonz
2022-05-04 at 10:49
Talán ideje lenne alacsonyabb szintre leszállítani az ukrán diplomáciai kapcsolatokat, Az ukrán nagykövetet hazaküldeni némi konzultációra és alkalmasint Beregsuránynál másik irányba fordítani a csapot.
Puncius Pinatus
2022-05-04 at 10:30
Nagy részben azt nyilatkozza, amit a mocskos usa kormánya megfogalmaz.
Sokat nem kell neki gondolkodni, /ámbár erre nem is képes/ elég ha beolvassa az amerikai tömeggyilkos, országokat leromboló, elpusztító gazemberek által leírtakat, az ő demokráciájuk nevében…
Az igaz az ukránok soha nem voltak megbízhatóak, stb, lehetne sorolni.
K
2022-05-04 at 10:29
TS
2022-05-04 at 09:43
A jelenlegi és a 130 évvel ezelőtti számadatok azt támasztják alá hogy a kárpátaljai terület NEM magyar többségű terület jelenleg se.
Az általad használt “volna” kifejezés nem a valóságot jelenti.
Tények
2022-05-04 at 10:05
Ukrop
ugyanez a helyzet szlovákiával (Kassa-Besztercebánya-Pozsony)
vagy Szerbiával ahol magyarok élnek.
És a román bocskorosoknál: Nagyvárad, Arad, Székelyudvarhely stb.
A román usabuzi kurmánynak is csak nagy pofája van.
Szürke Farkas
2022-05-04 at 10:05
Szépen lassan leesik mindenkinek, hogy Putyin jogosan támadta meg Ukrajnát, mert USA onnan akarta megtámadni, már így is egy kicsit késő. Az ukrán politikusok az USA demokrata párt szócsövei. Nagy a szájuk, de az oroszok araszolnak előre (óránként 1,5km). Majd egyszer csak USA úgy dönt, hogy nincs több leselejtezni való fegyvere és nem küld többet. Én azokat a nyilatkozatokat várom nagyon.
TS
2022-05-04 at 09:43
K! Biztos, hogy 1920-ban egy népszavazáson a ruszinok többsége Magyarország mellett tette volna le a voksot!
K
2022-05-04 at 09:36
Az ukrán vádak nevetségesek és alaptalanok:
1880-ban a terület 410 000 lakosa közül 105 000 vallotta magát magyarnak.
Tehát “akkor ha megszavaztatják a lakossággal, hová szeretnének tartozni,” jelenleg se Magyarországot választaná a többség, ez TÉNY.
Nem hiszem hogy Magyarországnak egy ukrán többségű terület kellene, ez egy kitalált fantazmagória.
chatillon r
2022-05-04 at 09:35
az ukrán vaddisznó megrészegült attól, hogy teletömik fegyverrel és ezért úgy képzeli hogy csicskáztathatja európát és különösen a gyengének tartott magyarokat. a bejött ukránokat meg kell figyelni, nehogy zavart keltsenek Magyarországon és rövid úton meg kell szabadulni tőlük azaz nyugatra kell szállítani őket. menjenek innen. egyébként nem mi akarunk bevonulni az országukba, hanem mások. jó ideig az orosszal lesznek elfoglalva. nekünk pedig fegyverkezni kell a hálátlan ukrán latorállam a szomszédban a legnagyobb veszély lesz a következő években. de azért megijedni nem kell a vadkan röfögésére
K
2022-05-04 at 09:25
Ukrajnában az USA háborúzik az oroszokkal szemben, így béketárgyalás csak az Oroszország és USA között reális, az hogy az USA az ukránokkal üzenget, “béketárgyalások” címszó alatt az eddigi tapasztalatok alapján nem működik.
Kumbas
2022-05-04 at 09:25
Engem nem vádolhatnak orosz barátsággal, mert én oroszbarát vagyok. A pofájukba taposott az orosz csizma, és még most is így ugatnak ezek a férgek, képzeljük el, mit tennének ezek velünk, ha ők lennének fölényben? Hitler és Sztálin mind a tíz ujját megnyalná…
Ungarn über alles !
2022-05-04 at 09:21
ököllel sem bírom (ésszel lehetetlen) felfogni, hogy a Vereckei Hágón túlra miért szállítunk humanitárius segélyeket, amikor ott csak ukretén fasiszta állatok laknak ?
Greggson
2022-05-04 at 09:21
Nekünk már úgyis mindegy, tegyünk javaslatot Ukrajna elleni teljes embargóra, amíg le nem ülnek tárgyalni az oroszokkal.
Hunor
2022-05-04 at 09:20
Már egyre világosabb lehet mindenki számára, hogy milyen ez az ukrán vezetés, és kiknek az érdekeit szolgálják! Az hogy az ukrán állampolgárok szavazták be őket a hatalomba, vagy csak elcsalták a választásokat (pl. USA) nem lehet tudni. Én az utóbbira tippelnék!
Torockó
2022-05-04 at 09:17
Pofátlan hadüzenetnek tartom az ukrajnaiak (!) támadásait Magyarország ellen. Megfontolnám és preferálnám, hogy az elköltözőik más országokon át jussanak nyugatra. Korábban – háború nélkül – 10 millióan, most eddig 5 millióan hagyták el ezt a tönkretett, korrupt országot. És nekik jár a szájuk? Humanitárius segítség meg csak EU pénzen – ha majd kapunk.
K
2022-05-04 at 09:14
Ukrop
2022-05-04 at 08:55
1. 1880-ban a terület 410 000 lakosa közül 105 000 vallotta magát magyarnak.
Tehát “akkor ha megszavaztatják a lakossággal, hová szeretnének tartozni,” jelenleg se Magyarországot választaná a többség, ez TÉNY.
Nem hiszem hogy Magyarországnak egy ukrán többségű terület kellene, ez egy kitalált fantazmagória.
2.Sajnos Ukrajnában a nyelvtörvény változatlan, “nem EU-konform”.
3. Egyetértek, én is remélem hogy a lakosság nem szavaz legközelebb a jelenlegi kretén ukrán vezetésre , sajnos az ukrán vezetés eddig még nem köszönte meg azt a tömeges humanitárius segítséget, amit a Magyarok adtak.
ViAM
2022-05-04 at 09:09
” Hazánk mégis, gondolkodás nélkül elítélte az orosz beavatkozást…” Ez az, amit gondolkodás nélkül(!) nem lett volna szabad megtenni. Kimaradni az egészből – ez legyen a cél, ha egyáltalán még lehetséges.
Ukrop
2022-05-04 at 08:55
1. Kárpátalja nem ukrán terület, csak jelenleg náluk van. Ha akkora demokraták, hogy mindjárt EU-tagok lesznek, akkor megszavaztatják a lakossággal, hová szeretnének tartozni, ez a kárpátaljaiaknak is jár, pont mint Koszovó esetében.
2. Nyelvtörvénnyel mi a helyzet? Megvan még? Az is EU konform?
3. Hónapok óta ingyen ellátjuk a menekültjeiket, a politikusaiktól egy hivatalos köszönöm azért már jöhetett volna. Remélem ezek után elgondolkodik az ukrán laosság, hogy legközelebb kire szavaz választáskor (ha még lesz olyan náluk).
sanya
2022-05-04 at 08:46
És a magyarországi”ellenzék” ezeknek szurkol ezerrel
K
2022-05-04 at 08:27
A FIDESZ nem küld fegyvereket Ukrajnának, és ezt elfogadom mert a FIDESZ-re szavaztam .
De ennek ellenére egyetértek azzal hogy Magyarország nem küld fegyvereket Ukrajnának, mert az a háborúba való beavatkozást jelent, és jelenleg Magyarország az oroszoktól kapják az energia zömét, nagy részét.
Ha az orosz energia megszűnne, akkor leállna a magyar gazdaság , és “nyugat” sohasem fog olyan áron és olyan mennyiségben energiát biztosítani.
“Nyugat” vagyis az Európai Unió és USA ellenséges Magyarországgal szemben, most is rágalmazza Magyarországot a “jogállamiság” témában, így onnan semmire sem lehet számítani csak rosszra és rágalomra.
******
Azért mert Magyarország nem szállít fegyvereket Ukrajnának, azért tekinti Ukrajna Magyarországot ellenségnek, és ebben NINCS igaza.
K
2022-05-04 at 08:16
“A nép szolgája” sorozatot sohasem fogom megnézni, mert már a jelenlegi valós ukrán politikai helyzettől hányok ..,nem akarok Zelenszkitől duplán hányni.
Naprózsa
2022-05-04 at 08:13
Mi célt szolgál még a mi froclizásunk? Egyet biztosan nem, hogy küldjünk fegyvereket. Ez kizárólag egy ürügy. Ha küldenénk se számítana, mert akkor azt mondanák, hogy nem működnek, mert mi direkt rosszat adtunk, hogy ártsunk nekik.
A fegyver egyébként sem jut el az ukrán igazi hazavédőkhöz, hanem megy egyből az AZOV csapatokhoz (mert csak a központjukat zárták körül) ez a SS szadista bűnöző csapat terrorizálja az ukrán civileket, az a feladatuk, hogy megöljék vagy elzavarják Ukrajna népét, a Háttérhatalom új népeket akar betelepíteni, valszeg zsidókat.
S mi lenne, ha a hős ellenzékünk küldene katonákat? Akkor megszeretnének?
Frászt!
Akkor azt hazudnák, hogy lám már meg is támadtuk őket, és egész Magyarország ellen uszítanák az egész Európát.
Tehát ez a vád, hogy mi el akarjuk foglalni Kárpátalját, AZT KÉSZÍTI ELŐ, HOGY ŐK ÉS EGÉSZ EURÓPA MINKET TÁMADJON MEG (MINT MOST PUTYINÉKAT) ÉS TÖRÖLJE EL AZ EGÉSZ MAGYAR NÉPET.
Az összes hazugság azt szolgálja, hogy Sorosék szétosszák Hazánkat az osztrákok, felvidék, ukránok, románok, szerbek, horvátok, szlovénok között, mint II. Trianon.
Ne feledjük, egyszer már majdnem megcsinálták, hisz tankönyveikben mindegyik arra emlékszik, hogy a miénk tulajdonképpen az ő ősföldjük!
K
2022-05-04 at 08:10
K
2022-05-04 at 08:05
Kiegészítés:
Én sem szavaznék egy “farok zongoristára”.
Grimmbusz
2022-05-04 at 08:07
Öööööö, most összezavarodtam.
Liberálnyugatiaknál eddig az volt a narratíva, hogy Putyin azért haragudott meg Orbánra, mert Orbán NEM akarta elfoglalni Kárpátalját, pedig jól jött volna a kétfrontos háború.
Most meg azon megy a rinya, hogy Orbán mégiscsak el akarta foglalni.
Ráadásul Orbánt még csak nem is kérdezte senki, megint csak mindenki magyarázza, hogy szerintük mire gondol Orbán aztán olyan mondatokat meg gondolatokat tulajdonítanak neki, ami nem is létezik.
Akkor most melyik a hivatalos újmúlt?
B.Toth
2022-05-04 at 08:05
A lúzerek jajonganak, hogy djj, ez micsoda hangnem, Zelenszkij..? És tolják a pénzt, a segítséget, mindent, amit egy ép elméjű nemzet ilyen szavak után megtagadna. Legyünk éberek..?? Mert most unéber szemlesütöttséggel csatlakozunk minden nyugati faszsághoz? Magyarország papirok nélkül engedi át a határon az ukrán fuvarozókat, vihetnek bármit, akár fegyvert (?) nyugatról? Így nyilván vámolás sincs, közben óriás pofával hirdetjük, hogx nem engedünk át fegyvert… vicces ez s kétarcúság.
K
2022-05-04 at 08:05
Balfaszok
2022-05-04 at 07:57
Azt is mondhatnám hogy tökéletesen egyetértek veled, mert én sem szavaznék egy “farok lengetőre”.
“Minden népnek, olyan vezetői vannak, amilyet megérdemel, mondotta Széchenyi!”
DE……:
Magyarországnak sem voltak olyan vezetői sokszor akit a lakosság is támogatott , és a választások se mindig demokratikusak.
Tehát az Ukrán lakosságnak is nagy része biztosan nem támogatta ezt a mostani vezetést, de ez nincs senkire sem ráírva.
Tehát én feltételezem a legjobbat.
K
2022-05-04 at 07:58
ervin
2022-05-04 at 07:49
Tisztelem és megértem a hozzáállásodat.
Akkoriban nem én döntöttem, hanem a szüleim.
Jelen esetben ha Ukrajnában élnék akkor egy percig sem maradnék ott, ez pedig az én döntésem lenne.
Ez nem azt jelenti , hogy nem adnék humanitárius emberi segítséget az ukránoknak .
A hétköznapi ukrán embert is segíteni kell, ha ide menekül , nem tehet vezetőinek aljasságáról.
Balfaszok
2022-05-04 at 07:57
Többen is felvetették, hogy az ukrán emberek nem tehetnek arról, hogy ilyen vezetőik vannak.
Én ezt másképp látom. Amikor kellett, elmentek-e szavazni? Ha igen, kire szavaztak?
Minden népnek, olyan vezetői vannak, amilyet megérdemel, mondotta Széchenyi!
B. Toth
2022-05-04 at 07:57
Angie: csak és kizárólag az ukrán emberek tehetnek arról, ha ilyen vezetőik vannak! A kezdetektől azt állîtom. hogy Magyarország túlzásba viszi a szervilitást, pláne, hogy közben azon aggódik, “nehogy s magyar embereknek kelljen megfizetni a háború árát…”. A segítség árát a hottentották fizetik? A magyar emberek zsebére megy minden, tisztelt hölgyeim és uraim! Ilyen támadások után joggal mondhatjuk, hogy elég ebből! De én biztosan nem vagyok a cikkíró szerint “normális” ember, nekem a hálátlan szemeteknek feleslegesen kidózerolt pénzre gondolva szorul csak el a szívem.
Naprózsa
2022-05-04 at 07:53
Másik téma: Nézem asszem 10 résznél “A nép szolgája” sorozatot, hogy megfejtsem, miként bolondította el a bamba ukránokat egy olyan orosz zsidó, aki eleve gyanús lehetett volna egy olyan magát nemzetnek képzelő bagázsnak akik pont a nyelvtörvényekkel és az orosz állampolgártársaikkal együtt az összes nemzetiséget vegzálják. Erre nem tűnt fel nekik, hogy Zelenszkíj mint kettős ellenség valójában az ukránok kiirtására szerződött?
Pedig a sorozatban van jópár gyanús elem. Például, hogy saját haverjait teszi be a kormányba, akik a neje kivételével bunkók (mint Zelenszkíj is.). Hát nem ezt csinálta a valóságban is? Mindenesetre el kell ismerni, a hollywoodi forgatókönyv írók jól dolgoztak, és a hülye kisembert játszó, tényleg hülye buzi, most életben is elefántot játszik a porcelánboltban, mikor mondjuk felszólítja a mediterrán országokat, hogy ne fogadjanak orosz turistákat. Eszem megáll!
Amiről nem tud ez a majom, hogy őkelme egy Márki-Zay, és addig fog járni a korsó a kútra, míg saját orosz+ukrán népe együtt fogja fellógatni, és majd választ helyette egy új barmot.
Folyt köv!
ervin
2022-05-04 at 07:49
Kedves K; azért nem lehet harc nélkül lelépni, én is felvidéki vagyok de nem adom ingyen oda mindenemet a tótoknak, míg lélegzem harcolok ahogy lehet….
K
2022-05-04 at 07:40
Helyeslem és osztom azt a véleményt hogy az ukrán lakosság nem tehet vezetőinek hibáiról és, “ukrán emberek nem tehetnek róla, hogy ilyen vezetőik vannak “.
Amilyen humánus emberi segítséget meg lehet adni, azt meg kell adni.
Naprózsa
2022-05-04 at 07:37
Már többször írtam, hogy Európát vagy bármilyen csoportot úgy lehet egyben tartani és orránál fogva vezetni, ha a csoport egy tagját kinevezik bűnbaknak és attól kezdve mindenért a bűnbakot teszik felelőssé, és büntetlenül bárki belerúghat. Mi példa vagyunk arra, hogy mi történik azzal, akik kilóg a sorból, és ilyenkor a csorda (vagyis Európa minden már országa) meglátja, hogy mit kaphat ha ő mondana ellent.
Ezt a szerepet mi már cca 1200 éve viseljük, s ebből a szempontból tökmindegy, hogy küldünk-e fegyvereket és katonát, minket mindig is gyűlölni fognak az összes olyan akinek ebből haszna vagy területe lenne a mi pusztulásunk árán.
És ez akkor is így lesz, ha az összes ukrán-ukrán menekültnek 10 mázsa aranyat adnánk megy egy-egy kacsalábon forgó vityillót is. Tehát a nem magyar ukrán menjen csak isten hírével, kapjon útközben segítséget, de senki se akarja tartóztatni őket, pláne befogadni, etetni, munkát adni nekik, mert ahogy tehetik, belénk fognak újra és újra marni.
Folyt. köv!
apro_marosan_petergabor
2022-05-04 at 07:34
Zelenszkijt NY-ból mozgatják, a Soros vonal. Semmi sem drága neki, ha úgy látja jónak ledarálja egész Ukrajnát, Kárpátaljával együtt idegen érdekekért.
Gátlástalan, provokatív stílusa az 1919-es kommun embereire emlékeztet, leginkább talán Szamueli(y)-re…
Mindent elkövetnek Magyarország háborúba rángatására. Valószínű ezt szolgálta a 45 perces drón, s a most Kárpátaljára beesett rakéta is.
Nagy adag türelem kell hozzájuk!
lesi
2022-05-04 at 07:32
szemetek voltak meg azok is maradnak pláne ez a tömeg gyilkos
Angie
2022-05-04 at 07:17
Teréz anya üzenete: Az embereknek szükségük van segítségedre, de ha segítesz, támadás érhet, mégis segíts! A legjobbat add a világnak, amid csak van, s ha verést kapsz cserébe, mégis a legjobbat add a világnak, amid csak van!
Az ukrán emberek nem tehetnek róla, hogy ilyen vezetőik vannak. Nyilván nem véletlenül állnak háborúban. A kilőtt nyilak pedig egyszer visszafelé is elsülhetnek!
K
2022-05-04 at 07:14
Egyeseknek zéró a szövegértése és értelmi képessége:
Nem a fenti cikk témája ,teljesen mindegy hogy “Magyarország miben segített” :
majdnem egy millió menekült fogadása, segély- kamionok százainak küldése Ukrajnának, stb.
K
2022-05-04 at 07:02
Édesanyám rozsnyói születésű, apám losonci születésű, hasonló fenti okok miatt költöztek végleg Magyarországra.
K
2022-05-04 at 06:58
Akárhogyan is számolom, a magyar kisebbség Ukrajnában 3 ezrelék.
https://hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%A1rp%C3%A1taljai_magyarok
A 44 milliós Ukrajnában az utolsó 2001-es ukrán népszámlálás során 151 533 magyart írtak össze.
A gyengeség és aljasság jele az ha egy ilyen parány kisebbséggel kapcsolatban ilyen fentebb is részletezett hazudozásokat és rágalmakat fogalmaznak meg.
***
“mert bizonyos rétegek számára most ismét szabad a tánc, ott lehet újra a jelzés a magyarokon, akiken le lehet vezetni a feszültséget” …idézet a fenti cikkből ,……
és ezért én ha ott élnék mint magyar, egy percig se laknék ott, azonnal eljönnék onnan.
aladin
2022-05-04 at 06:56
Zelenszkij egy sunyi rafinált szemét alak, szinészi tehetségével félrevezeti a világot. Hazudik beakarja mesélni europának, hogy ö europát védi és elvárja mindenkitöl, hogy segitsenek neki. Nem törödve a többi országok gazdaságával, hogy tönkre megy bele, csak mindenki neki segitsen. Europa meg azzal nyerne többet, ha ukrajna minnél többet elveszitene a területéböl, annyival nyugodtabb volna europa.
angelblind652
2022-05-04 at 06:44
A segítség önzetlen, részünkről. A faroklengető barom pedig azt mondja föl, amit az államok megmondóemberei mondanak neki. Kárpátalja mindig is a magyaroké volt és az is lesz, mert a léleknélküli föld, ahol nincsenek emberek nem haza, nem otthon.