A LMBTQ-lobbi és a genderpropaganda immár nemcsak Nyugaton, de nálunk is leuralta a felsőoktatást, azonban vannak még józan hallgatók, akik szembe mernek szállni a fősodorral. Az Egyetemi Ellenállás Budapesten és Szombathelyen akciózott az agymosással szemben.
Az Egyetemi Ellenállás egy, a Hatvannégy Vármegye által életre hívott diákszervezet, amely védelmet kíván adni a liberális terrorral szemben, és különféle akciókkal leplezik le a felsőoktatásban jelenlévő botrányos állapotokat, megszervezik a diákság normális, jobboldali, hagyományokat ápoló részét, a magyarországi egyetemeken és főiskolákon egyre agresszívebb a liberális diktatúrával szemben.
Ennek keretében akcióztak a héten több egyetemi városban is. A baloldali lobbi által egy ideje leuralt ELTE BTK (bölcsészettudományi kar!!!) nemrégiben érzékenyítő képsorozattal jelentkezett közösségi oldalán, ahol többek között arra is felhívják a figyelmet, milyen névelővel kell megszólítani a különféle genderekhez tartozó egyéneket (mindezt persze angolul, hiszen a magyarban, lévén nemsemleges nyelv, ez teljesen nonszensz).
A posztot ugyan törölték a Citizen Go telefonos kampánya után, azonban a lobbi továbbra is tevékenykedik az egyetemen. Az Egyetemi Ellenállás azonban a visszakozás ellenére is úgy gondolta, hogy szükséges az emberek figyelmét felhívni az egyetem falain belül terjedő káros tendenciákra.
A diákszövetség budapesti tagszervezete az ominózus kar épülete előtt, a szombathelyiek pedig az ELTE Savaria kampuszán hajtották végre figyelemfelhívó akciójukat, amelynek keretében az épületek előtti járdára a következő feliratot festették fel:
Stop LMBTQ-propaganda Egyetemi Ellenállás.
Vas megye székhelyén a felfestést a pénteki nap folyamán sebtében el is távolították, annak ellenére, hogy korábban a helyi városvezetést az nem zavarta, hogy hónapokon keresztül aszfaltra fújt momentumos logók csúfították a Nyugat királynőjét.
Nem hagyhatjuk, hogy az egyetemeinken végleg átvegye a szivárványos mocsok az uralmat. Gátat kell szabnunk, ugyanis számos hallgatótársunkat tévesztik meg, verik át mézes-mázas szavaikkal a létrontás képviselői. Harcoljunk a normalitásért!
– írta közleményében az Egyetemi Ellenállás. Szombathely ellenzéki vezetésű, ráadásul Gyurcsány/Dobrev kebelbarátjának, Czeglédy Csabának is otthont ad.
Forrás: Egyetemi Ellenállás közleménye; Fotó: Egyetemi Ellenállás
Grimmbusz
2021-07-03 at 15:33
Tehát röviden: a játszótéren nyilvánosan ölelkezett az azonos nemű partnerével – a többi gyerek szeme láttára- ami nemtetszést váltott ki egy másik jelenlevőből, aki aztán feldúltan távozott. Tehát neki kellett lemondania a játszótér további használatáról (magyarul veszíett). Ön pedig röhögve jár ugyanoda azóta is.
A többi gyereknek vajon hogy magyarázták meg, hogy mit csinál a két néni?
És most úgy gondolja, hogy ezek után Ön az áldozat, továbbá úgy godnolja, hogy a puszta jelenléte nem propaganda….ahha.
Nem figyelemhiányos Ön egy picit?
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 14:54
Grimmbusz, Namond és többiek! Megtisztelő látni, hogy mennyien reagálnak a hozzászólásaimra és az is jól esik, hogy ugyan teljesen máshogy gondolkodunk, de rosszat senki sem akar nekem. Ez az egyik ok, amiért itt vagyok. A másik ok pedig az, hogy tudatosan keresem a kapcsolatot azokkal az emberekkel, akik ebben vagy abban a dologban különböznek tőlem. Nem akarom egy buborékban élni az életemet.
A lányomat is erre nevelem. Pontosan tidja már, hogy nem egy fajta család létezik. Az apa, anya, gyerek(ek) nyilván a leggyakoribb, de van ahol az élet máshogy alakul.
A játszótéri történet… A padon üldögélünk, amikor a kislányunk sírva jön oda hozzánk. Elesett és valami ízé letört a rolleréről és ez valamiért abban a pillanatban egy komoly tragédia volt. Megjavítjuk, persze, nincs semmi baj, a fontos, hogy ő nem sérült meg… leguggolunk átöleljük egymást, ahigy ilyen helyzetekben szoktuk. Egy idős házaspár férfi tagja szúrta ki, hogy valószínűleg nem a nővéremet ölelgetem. Mit művelnek? – szólt a kérdés és gondolkodás nélkül mondta a párom, hogy a kislányunkat vigasztaljuk. Ez követte egy monológ a bűnös-gusztustalan-perverz-erkölcstelen életünkről meg a gyerekek megrontásáról, meg hogy takarodjunk a játszótérről. Egyébként hívja a “családügyet”. Végül mi maradtunk, ők pedig unokástól együtt távoztak sajnos. Mi meg magyarázhattuk a lányunknak, hogy a bácsi nem rossz ember, csak rossz napja volt. Azt már kicsit nehezebb volt megmagyarázni, higz a bácsi miért mondta azt, hogy belőle is kurva lesz.
Amúgy pedig jártam pszichológusnál, mert eljutottam egy olyan pontra, amikor már éreztem, hogy segítség nélkül baj lesz. Jó döntés volt. Sokat segített, hogy elfogadjam magam. És végre egy szakember is megerősítettette, hogy normális vagyok, csak éppen más, mint a többség.
Nahát
2021-07-03 at 14:41
Alíz tőlem kérdezi, mit kellene tennie a kislányával kapcsolatban. Nem tudom, hogy vér szerinti gyermeke-e, vagy örökbefogadott. Egy a biztos, hogy ön nyíltan felvállalja a homoszexualitását. A kislány nagy valószínűséggel eredendően heteroszexuális, mivel a társadalmakban sokkal több heteroszexuális ember születik, mint más. Ez nagyon sok érzelmi problémát fog okozni önök között. Ön akaratlanul is bele fogja nevelni a gyerekbe az ön férfiakkal, sőt a többségi társadalommal kapcsolatos averzióit. Ön eleve a társadalomból kitaszított páriaként érzékeli a saját életét. Nem irigylem. A gyerek ezeket a dolgokat magába fogja szívni, és valószínűleg szerencsétlen lesz. Főleg akkor, ha ön szeretettel neveli. Ön nem lesz képes elfogadni, ha a lánya járni kezd egy fiúval, sőt férjhez is megy. Azt kérdezi, mit tegyen. Akkor kellett volna gondolkodni, amikor a lányt (feltevésem szerint) örökbe fogadta. Most már nincs visszaút, a gyereket nem lehet odaadni heteroszexuális szülőknek, mondván, hogy kapjon ott egészséges családmintát. A gyerek nem játékszer, hogy kölcsön kérem, játszom vele, aztán visszaadom. Próbáljon meg a lánya vélhető másságával (heteroszexuális) kapcsolatban rendkívül elfogadó és toleráns lenni, ez a tanácsom.
Dobos Róbert
2021-07-03 at 14:11
Az összes aberráltat kivágni az egyetemekről!
Namond
2021-07-03 at 13:36
Eléggé visszatetsző ?? ❤️ ? Alíz csendes propagandája, amellyel közbeszédben kívánja tartani a végtelenül ostoba, US beli genderideológia, erőszakos aktivistáinak agitációs törekvéseit.
Különösen undorító, hogy a normális (hagyomány és természet tisztelő) többség véleménye, akarata és szavazata ellenére egyeztetési kötelezettséget várna el a legitim kormánytól, egy mérhetetlenül kicsiny kisebbség nevében (azok többsége akarata ellenére) kb 300 főnyi több szervezet nevében fellépő – ugyanazon személyek – részvételével.
Ez nem demokrácia, hanem liberális indíttatású ideológiai terrorizmus, mint a szabadkőműves/illuminátus kommunista olvasókörei anarchista képzői.
Csak, hogy tudja az érett korú, magánéleti, homoszexualitás a szememben sosem fog egy nevezőre kerülni a pederasztizmussal, pedofíliával, gerontofíliával és nekrofíliával, sőt az erőszaktevéssel sem, kövesse el nő vagy férfi.
Az epigenetikai tudásunk szerint a gének és bizonyos korban a kulcsingerek összeadódó hatása hozza létre ezt a pszichoszexuális orientációt, amit homoszexualitásnak nevezünk.
A kritikus szocializációs kor éppen a legkisebb gyermekkor, főként az óvodáskor, amit a hetrofób aktivisták, nyilván nem ingyen és nem saját jövedelmükből támadnak.
Bagdy Emőke klinikai szakpszichológus megfogalmazása szerint;
“Tehát ezt (a korostályt) védenünk kell; ha volna is hozzá genetika, ne aktiválják beható kulcsingerek. Hagyni kell ezt a kort a békés fejlődési úton, főleg ha genetikai nemmel azonos társadalmi nemet, gendert szeretnénk. Semmi más behatás nem szükséges fogalmazott.”
?? ❤️ ? Alíz azt írja küzdött késztetése ellen, de feladta.
Ha igénybe vett volna egy mélylélektani kezelést amely visszanyúlhatott volna óvodás koráig, talán tisztában lehetne szexuális irányultsága okával és okozójával.
Esetleg egy ferde óvodai alkalmazott?
Miatta éli zavart és kielégítetlen életét?
grimmbusz
2021-07-03 at 13:05
Ami pedig a játszótéri történetet illeti kedves Alíz.
Azért én arra is kíváncsi lennék, hogy hány hetero anyuka szokott át másik játszótérre az Önök magánszáma miatt.
És kíváncsi lennék továbbá a bizonyos “elzavarás” teljes történetére is, mert felteszem nem véletlenül történt. Nem tudom, hogy megy ez, de elsősorban a saját gyerekét figyeli mindenki, nem azt, hogy a többi szülő mit csinál, kivéve ha valami feltűnőt/irritálót művel.
Önnek nem gyanús különben, hogy Önnek mindenhol konfliktusai vannak?
grimmbusz
2021-07-03 at 12:52
Drága Alíz.
Napi szinten minden áldott cikknél közhírré teszi, hogy ön homoszexuális kapcsolatban él és van egy kislánya. Köszönjük, felfogtuk. Hányszor szándékozik még leírni?
Úgy látom – bár tagadja – hogy itt egy, az ön életmódját ellenző közösséget talált, de ha a fene fenét eszik is, meg akarja őket győzni, hogy mindenki hülye, csak Ön a helikopter. Egyszerűen elvitatja a jogot a másiktól, hogy véleménye legyen az életmódjáról. Közben meg mindezt egy nyamifalicukormázas enyhén idegesítő, üres közhelyeket és semmit nem jelentő szavakat puffogtató stílusban teszi.
Na ezt hívják buzipropagandának.
És ahelyett, hogy szépen elmenjen onnan, ahol nem látják szívesen, újra meg újra visszajön és előadja a magánszámát, mert maga akar lenni a tüske a köröm alatt. Mert valójában ön egoista és rosszindulatú, csak nagyon jól megtalálta, hogy leplezze az álkedves írási stílusával. (Közben azért el-elkottyantja, hogy direkt keresi a törvények kiskapuit, hogy a bíróságon is nagyelőadásokat rendez-gondolom a bírók már attól hülyét kapnak, ha meglátják a nevét a tanúk között…)
Önnel az a baj, hogy összeférhetetlen. És abban a tévhitben él, hogy ez jó tulajdonság.
És ki kell ábrándítanom: a fiatalok nem nyitottabbak, hanem érdektelenebbek. Bár szerintem Önt a lelke mélyén ez is zavarja, mert mindenáron azt akarja, hogy Önre figyeljen a viág, minden csak Önköré rendeződjön, vélhetően ezért jár ide itt napi szinten a pofonért, házhoz.
Ugyanakkor fenntartom a lehetőséget, hogy az összes ilyen posztot egy kb 3-4 fős társaság írja különböző nickeken. Némi tehetséggel még az írási stílust is tudják váltogatni. Ez az erőltetett kedveskedés pl. nagyon mű.
triacus
2021-07-03 at 12:49
Alíz @ 2021-07-03 09:29:
Az alábbit állítja:
“Nem az én választásom, hogy milyen nemi identitásom. ”
Nincs olyan, hogy “homokos” gén (DOI: 10.1038/d41586-019-02585-6) – de egyébként gondoljunk csak bele észszerűen: egy biológiai szervezet az önreprodukálást szorgalmazná – ez homoszexuálisok esetén természetes módon nem működik (a homoszexuális férfiaknak nincsen méhük, a homoszexuális nőknek nincsen hímivarszervük).
Ebből következőleg jelentős hatása van a közösségnek, az oktatásnak, a médiának abban, hogy valaki ilyen vagy olyan a fősodrattól eltérő nemi identitást választ. Ezzel alapvetően nincs gond – ez az egyén egyéni mentális problémája (ICD11: HA60 Gender incongruence of adolescence or adulthood), ezzel neki kell megküzdenie, és mint a szexualitás – amíg az két felnőtt közös megegyezésén alapszik, amivel nem okoznak másnak kárt – magánügy.
Ebből a következőleg: ha a homoszexualitás nem genetikai eredetű, nem szaporodhatnak és a közösség, az oktatás, a média befolyásolja a homoszexualitás “terjedését”, akkor egy közösségben/nemzetben/országban a homoszexualitás elterjesztését – ami a közösség/nemzet/ország reprodukálásának csökkenéséhez, az így alkotott társadalmukon belüli feszültségek növekedéséhez vezet – remekül ki lehet vitelezni a médiában, oktatásban, közbeszédben való ilyen jellegű tartalmak erőszakos terítésével.
Ezért “kell” már az óvodákban “érzékenyítő” órákat adni (Drag Qeen Story Hour), ezért “kell” a médiában folyamatosan LMBQTI+ tartalmakat nyomatni (már a gyerekeknek szóló tartalmakat is: lásd Blue’s Clue’s Pride March Song, Szezám utca, Nickelodeon), ezért van szükség LMBQTI+-“mesekönyvekre” (Meseország mindenkié, GayBC), ezért van szükség az egyetemeken érzékenyítő kurzusokra – hogy legyen “utánpótlás”.
Ezért indul be a többségi társadalomban – az évszázadok/évezredek alatt kialakuló szokások miatt – egyfajta védeköző ösztön – pláne ha a gyermekeikről van szó. A nyugati társadalmakban ez – az erőteljes érzékenyítés miatt – gyengébb, a keleti (vagy például a muszlim!) közösségekben ez erőteljesebb. Franciaországban a Pride-on már láthattuk ennek megvalósulását – és ez még keményebb lesz.
Gizi
2021-07-03 at 12:46
Le vagyok döbbenve, hogy mi zajlik az egyetemeken! Ezek után ne csodálkozzunk semmin. És “ezek” fognak tanítani, szórni a gyalázatos gondolataikat. Azonnal kipucolni minden egyetemről ezt az oktató gárdát.
Joris
2021-07-03 at 12:16
Tisztelt Aliz,
Először letettem róla, hogy ehhezhozzászóljak, de aztán ANDROMÉDA és GÁSPÁR ANETT kommentjei miatt mégis hozzászólok. Talán mintegy kiegészítésképpen.
Tehát témánknál maradva: Amit ma látunk magunk körül, az ISTEN teremtési rendje. Ezt a teremtési rendet megrontotta az eredendő bűn. Azóta bejött a világba sok minden, szerintem a két legfontosabb: az egyik a halál, a másik, mely ugyan korábbi Ádám és Éva édenkerti engedetlenségénél, ez a világban lévő sötét erők (egyre fokozódó) befolyása. Itt a Sátánt és az őt követő angyalokat értem. Nem véletlenül azonosítja a Szentírás Sátánt úgy, hogy “diabolos=szétdobáló”, máshol úgy, hogy Vesztő, azaz: aki “emberölő kezdettől fogva”.
Tudva vagy tudatlanul, ezek a pokolian erős és furfangos erők mozgatnak mindenkit, aki Isten kijelentett akarata ellen lázad! Az egyik ilyen lázadás a homoszexualitás.
Tisztelt Aliz! Ne dőljön be az evolucionisták és az ateisták maszlagolásának. Isten több helyen kijelenti (pl. Római levél első fejezetében), hogy a homoszexualitás nem betegség, hanem ahogy ezt Isten pontosan leírja: “fertelmeskedés”. Márpedig aki tudatosan és folytonosan megszegi e rendeléseket, az Isten bűnbocsánata nélkül a Kárhozat helyére jut. Örökre. Mi ez a bűnbocsánat? Ez egy szilárd, belső hit Krisztus értünk hozott váltsághalálában. Erre mindenki képes, alkalmas rá. A hit katalizátorai az elhatározás és az akarat Ezt a hitet talán leginkább a Máté, vagy a János evangéliumai közvetítik, valamint az apostoli levelek. A legnagyszerűbb az, hogy ISTEN nem hagy kétséget: akit hitre juttat, azzal közli ezt egy rendíthetetlen belső bizonyossággal. Aki Krisztust befogadta, az ISTEN gyermeke, ajándékainak tulajdonosa lesz. Ezek között a legnagyobb az örök élet. Kitartóan kell olvasni az Újszövetséget.
Gondoljon magára, szeretteire. Egyébként meg ott is megbukik a betegség-teória, hogy a nagytermészetű emberek sem esnek neki derűre-borúra a másik nemnek; avagy az apácák, szerzetesek is tudnak önmegtartóztató, tiszta életet élni.
Tamás Miklós
2021-07-03 at 12:03
Jobb lenne visszatérni a régi magyar szóhoz SZODOMITA .Ez sokkal kifejezőbb mint az idegen eredtű buzi.
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 12:02
Nahát! Önmagam elfogadása egy hosszú és keserves út volt. Ha hiszi, ha nem, hosszú ideig próbáltam “normális” lenni, mire rájöttem, hogy az vagyok. Nincs senkiben sem hiba. Ha pedig mégis hibát keresnék, akkor azt először önmagamban tenném és nem másban.
Visszatérve a kislányomra, mégis mi lenne a helyes? Mit kellene tennem? Miért vagyok önző?
Greg
2021-07-03 at 11:47
Tisztelt Aliz.
Ön az intelligensebbek közül való. Ezért Öntől elvárható, hogy felfogja azt, amit sajnos sokan nem hogy nem tudnak, de egyáltalán nem is akarnak.
A rengeteg téma egyike például a példa mutatása. Ha már előhozta, akkor például a játszótéren.
Nagyon sokszor előfordul, hogy két azonos nemű felnőtt visz gyereket a jatszótérre. Ezzel semmi gond nincs, mert tesvérek, rokonok, akár fiatalos nagymama és lánya párosok nem nyaljak-falják egymást és nem viselkednek úgy egymással, hogy már messziről lássék, miről is van szó közöttük. Ugyanis sajnos ez is egy példa, amire nem hogy nagyon nincs szükség, hanem nagyon árt a gyerekeknek. Ugyanis az elfogadtatás hamis trükkje már itt elkezdődik. Mint a játszóterek kerítésére kitett “érzékenyítő” plakátkampány.
Lehet, hogy nagyon nem fog tetszeni, amit most írok az elfogadásról.
Már a csapból is ez az elfogadás, elfogadtatás folyik és ez brutálisan kontraproduktív. Ugyanis hogy Önök mások, azt nem elfogadni és elfogadtatni kell és különösen nem a gyerekekkel. Elfogadni Önöknek kell egymást és az állapotukat. Nekünk heteróknak ezt csak tényként tudomásul kell venni, ahogy minden intelligens és értelmes ember tudomásul is veszi.
Elfogadni akkor lehetett volna, ha nem kezdődött volna el ez az egész ordító és mindent elárasztó kampány. De elkezdődött és nem a heterók hibájából. Pedig az elfogadás ügye is egészen jól állt volna már és egyre jobban alakult a világban. Nagyon kár volt ez a fordulat és ideje lenne felismerni, hogy ennél nagyobb hibát nem lehetett volna elkövetni, mert ez az egész mindenhova vezet, csak az elfogadáshoz nem.
Nahát
2021-07-03 at 11:31
Alíz! Próbálja meg elfogadni önmagát olyannak, amilyen, és ne velünk foglalkozzon folyamatosan, pláne ne a gyermekeinkkel. A kislány, akit nevel, ha felnőtt, nem biztos, hogy hálás lesz önnek. Éppen elég ilyen eset olvasható a nyugati sajtóban. Homoszexuális párok által nevelt gyerekek panaszkodnak felnőtt korukban a tőlük apa-anya családban történő nevelkedés lehetőségének elvétele miatt. Ön ki akarja élni anyai ösztöneit, ezért megfoszt egy kislányt attól, hogy apja is lehessen. Ön egy önző ember, ráadásul rendkívül frusztrált is, mert valahol mélyen tisztában van azzal, hogy nem a többségi társadalomban van a hiba. Ezt bizonyítja az is, hogy itt kapálózik a PS-en. Minket nem fog meggyőzni arról, hogy önnek velünk szemben többletjogok járnak. Legyen a társadalom hasznos tagja, dolgozzon, és élje a magánéletét magának, ne nekünk!
Huszár Mátyás
2021-07-03 at 11:05
A buzik és az egész gender maffia NEM A NORMALITÁS IRÁNYA!!!
a normalitás iránya egy férfi és egy nő házassága!!!
nem két férfi, vagy két nőé!!!
Aki ezt megtagadja önmaga létezését, és Istent tagadja meg!!!
Aliz te fizetett troll vagy, ki férfiként irogat itt….Nincs neked se gyereked, se semmid.
Magd@
2021-07-03 at 11:04
Andromeda @10:32
A szekták a legveszélyesebb formációk, mert nem csak feltétlen engedelmességet és behódolást követelnek meg, de parancsba kapják a toborzást is!
A nyolcvanas években amikor még az internet nem volt kiterjesztve a pór népre a Stern című lapban olvastam egy amerikai szektáról, azt hiszem Dél-Amerikába tették át a székhelyüket – minden felállásban voltak különféle pár- és csoportos kapcsolatokban élő nők, férfiak, gyerekek közöttük.
Akkor még nem sajátították ki az ABC-t.
Egy szép napon – kb 900 főből állt a kolónia – közösen, egyszerre megmérgezték magukat!
Manapság az újmódi szekták a társadalmakat akarják az önfeladás = öngyilkosság csapdájába csalogatni, mint régebben a cukros bácsik, vagy a Jancsi és Juliska vasorrú bábája!
Ravaszabb a taktika, jönnek minden irányból!
Van itt minden, bülbül, szirénhang, kitalált történetek, a megértésre való apellálás, aztán ha ez nem válik be, akkor jön az agresszívabb nyomulás!
Ezért is veszélyesek a kiskorúakra!
Egy felnőtt úgy teszi tönkre a saját életet ahogy akarja, de ezért nem várjon hozsannázást másoktól.
Maradj magadnak…..
.
joe vagyok
2021-07-03 at 11:01
Az úgy van hogy a háttérhatalom emberei megkeresik az eltét, aztán van az a pénz amiért az igazgatók igent bólintanak rá. Főleg hogy az eltén egy jó pár tanár be is vallja hogy buzi. Innentől pedig már szalad a budi.
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 10:59
khm! Mi dolgom volna a kamionparkolóban? És miért éppen Ön mondja meg, hogy hol a helyem? Éppen arról folyik a beszélgetés, hogy senki sem tekintheti magát mások felett állónak…
Namond
2021-07-03 at 10:54
Végre!
A Hatvannégy Vármegye által életre hívott Egyetemi Ellenállás diákszervezet hiányt, a normalitás hiányát pótolja.
De hol a Fidelitasz?
Mit tett a kormány az ELTE közélete megtisztítása érdekében?
khm
2021-07-03 at 10:51
Na végre megmozdultak az ifjak ezek ellen a torz lelkű hülyék ellen!
khm
2021-07-03 at 10:50
Nyalíz takarodj vissza a kamionparkolóba!
ómió
2021-07-03 at 10:46
Na! Szervezett buzipromóterség? Még ilyen is van az ELTE-n?
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 10:46
gyozo2018! Nincs szükség politikai korrektségre… leírhatod, higy buzi vagyok. Nem fogok megsértődni, mert az vagyok. Tudja ezt a családom, az ismerőseim, a játszóteren lévő törzsközönség, a lányom iskolájában valószínűleg mindenki stb. És igen, van egy csodálatos kislányom. Úgy kerül a kezeim közé, hogy magamhoz ölelem. ❤️
Nahát
2021-07-03 at 10:40
Az Elte Bölcsészettudományi Kar neve mögé bújva konkrétan ki az a személy/személyek, akik ezt a szivárványos terrort szervezik? Hogy veszik maguknak a bátorságot, hogy az egész kar nevében szervezkedjenek? A kormány miért nem avatkozik közbe? Valamilyen eszköz egészen biztosan rendelkezésükre áll, nem kell feltartott kézzel jajgatni! A jajgatás persze nem kerül semmibe, ezért ez a könnyebb út. Az Eltén már réges-régen rendet kellett volna rakni! Az egy dolog, hogy nyomatják a szivárványos erőszakot, azonban a baloldali/liberális-kommunista jogászképzés fellegvára is. Nem emlékszem rektorváltásra, rendrakásra a sorozatos nemi erőszaktól híres gólyatáborok miatt sem. Szégyen, hogy ezt engedjük, a méregtől ordítani tudnék!
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 10:34
Gáspár Anette! Először is: Köszönöm, hogy méltónak talált arra, hogy valaszoljon a hozzászólásomra és vitába szálljon a leírtakkal.
Egyetértek Önnel abban, hogy senki sem tekintheti önmagát a normalitás felett lévőnek és abban is, hogy a népszerűsíteni csak olyat szabad, ami nem káros a társadalomra és az egyénre.
Én például a párbeszédet, az őszinteséget, a megértést, a kirekesztés elleni és a gyermekek bárminemű kihasználása elleni fellépést támogatom… propagálom.
Tehát úgy néz ki, hogy nagyon sok közös van bennünk. Ennek örülök.
Andromeda
2021-07-03 at 10:32
Én konkrétan ismertem egy fiatal net-magyar nőt, aki kb. 15 évvel ezelőttig valóban egy kedves, vidám, de nem feltűnősködő hölgy volt akkor egy fiatal felnőttek alkotta társaságban. Aztán elköltözött egy másik városba, és a személyes kapcsolat teljesen megszakadt, de a Facebook ismerősi státusz megmaradt. Nemrégiben egy rendkívül ellenséges FB posztot osztott meg Magyarország ellen, és akkor volt vele egy pár FB íràsváltás. Kiderült, hogy ő most már “férfi”, és rendkívül ellenségessé vált, látszott, hogy teljesen beszippantotta az LMBTQWEE terrorszervezet. Próbált egy kicsit lazítani, de lecsaptak rá: megszüntette velem a FB ismerősi státuszt, aztán visszakéredzkedett, aztán minden kommunikáció nélkül ismét megszakította a státuszt. Számomra világossá vált azóta, hogy ez a kőkeményen szervezett istentelen szekta-terrorszervezet, ahol gyakorlatilag a tagjaikat fizikai és pszichikai csonkításokkal tartják rabszolgaságban. Persze kisgyerekeket sokkal könnyebb beszippantani, de ez a példa is mutatja, hogy fiatal felnőttek kikészítése sem jelent nekik akadályt.
gyozo2018
2021-07-03 at 10:25
Magd@2021-07-03 at 10:21
Ez egy szánalmas provokátor.
Több szót nem is pazarolunk rá.
😀
gyozo2018
2021-07-03 at 10:24
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 10:19
Ha te homo vagy, hogy kerül a kezeid közé gyerek
??????????????????
Ha az ott játszó gyerekek előtt kinyilvánítanád, hogy a másikkal,
akivel kikísértétek a gyereket, milyen szexuális kapcsolatban
vagy, akkor ott nem maradsz, az faktum.
Gáspár Anette
2021-07-03 at 10:22
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 09:29
.
Nincs jó hírem.
Ne áltasd magad.
Minden, ami nem egyeztethető össze a természet törvényeivel, az fogyatékosság.
.
Fogyatékos a vak, süket, béna is. Van, akinél született, van akinél szerzett.
EGYENLŐ EMBER minden fogyatékos a társadalom, a törvény előtt, az embertársai előtt.
DE! Nem egyenrangú a természetellenesség a természet törvényei szerint valóval.
De a vakok, süketek és bénák nem követelhetik, hogy joguk legyen amellett kampányolni, hogy: a fogyatékosság a normalitás felett álló, a haladás megtestesítője; nem propagálhatják, hogy minden embernek joga van vakká, süketté, bénává csonkítania önmagát.
.
Akkor egyenrangú a természetellenes a természet törvényei szerint valóval, ha szivárványos zászlókkal őrjöngitek körbe a Globust, akár a világűrt.
.
Mert a természet törvénye objektív valóság, nem az ember hozta, adott: ÉLET ÉS AZ ÉLET TOVÁBBADÁSA!
Az ember genetikailag: NŐ ÉS FÉRFI. A család NŐ +FÉRFI+ A GYEREKEIK.
.
Erről nincs vita.
.
Aki pedig az állatvilágból hoz példát a különféle létformákra és szaporodási formákra, az önmagát alacsonyítja le, állatiasítja le.
.
Aki pedig életformájától függetlenül nem lép fel a gyermekek elleni merényletekkel és merénylőkkel, a pedofilokkal szemben, az ő maga erősíti meg, hogy minden homo látens pedofil.
És igen is, ellenőrizni kell, hogy a gyerekek milyen körülmények között nevelkednek, mert már az olyan szennybuilvár, mint a nlc is ötleteket ad, hogyan trükközzenek leszbikus és homo párok papír szerinti házasságával és így gyerekek megszerzésével.
A családban a szülők mintaadók.
Tehát az azonos nemű párok a saját mintájukat adják át a közegükben nevelődő gyereknek. Már az, hogy köztük nevelkedik, pedofilia.
Magd@
2021-07-03 at 10:21
Győző 10:06
Csatlakozom!
Vitatkozó partnereimet megválogatom, se a rizsa, se a bülbül, se a szirén hangja nem csábít, mert mind csak a hatalmat akarja átvenni felettem!
Ahhoz előbb kellett volna megszületniük mint én!
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 10:19
Győző! Nekem bőven elég volna az is, ha senki sem próbálna elzavarni, amikor a párommal és lányunkkal közösen ellátogatunk egy játszótérre. Sajnos sokak szerint már a létezésem is felér a propagandával. Ez pedig azért mégis csak elég kellemetlen tud lenni… Viszont jó hír, hogy a fiatalok jóval elfogadóbbak és ezt a játszótereken szerzett tapasztalatunk is alátámasztja.
Győző
2021-07-03 at 10:06
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 09:29
.
Nem érdekel, hogy mit csinálsz, az sem hogy tudatosan vagy választott módon élsz úgy, ahogy. Élj, ahogy akarsz.
De a határ: amíg a normális emberek életét nem zavarod az erőszakos genderfasiszta propagandáddal, amíg nem rendezel genderfasisztoid kiállításokat a játszóterek és gyermek intézmények közelében, és nem viselkedsz nyilvánosan megbotránkoztató módon, a gyerekeket, fiatalokat veszélyeztetve.
.
.
DE A GYEREKEINKTŐL ÉS UNOKÁINKTÓL TARTSD TÁVOL MAGAD, NE MERD MEGZAVARNI A LELKÜKET, SZELLEMÜKET!
A VERBÁLIS SZEXUÁLIS ZAKLATÁS IS PEDOFÍLIA.
.
Nincs miről vitatkoznunk.
Az alattomos próbálkozásaitokon, a “bülbülszavú” vitassuk meg alattomosságaitokon meg átlátunk.
Nincs miről. Ezt az életformát űzöd, a te dolgod, amíg nem tolakodsz a normalitás fölé, és amíg nem akarod kötelezővé tenni, hogy hagyjuk a gyerekeink megrontását.
NEM! NEM! NEM!
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 10:02
Magd@ Szerintem a magyar nyelvvel nincs semmi baj. Folyamatosan változik, ahogy ezt mindig is tette. A “leural” szerintem sem szép szó, de hihetetlenül pontosan írja le, hogy mire gondol szerző. De maradjunk a témánál, ha a buzeránsból buzi lett, akkor vajon jogunk van-e panaszkodni, amikor valaki az objektíven förtelmes kovi ubit kiejti a száján. A kovi ubi legalább nem egy német jövevényszó elkorcsosulása.
Az egyetemeken pedig inkább annak nincs helye, amikor valaki korlátozni vagy manipulálálni szeretné a megvitatható-tanulmányozható témákat. Anno elég nagy bajba kerültem, amikor kiálltam egy hallgatótársam mellett, aki szkeptikus gondolatokat próbált volna megfogalmazni a holokausztttal kapcsolatban, és emiatt nem engedték részt venni egy vitán. Rögtön holokauszttagadó náci lett belőlem is, pedig csak a kirekesztés ellen volt kifogásom.
gyozo2018
2021-07-03 at 09:56
“Kilenc évre ítélték a gyömörei pedofilt – egy héttel később a zárkájában öngyilkos lett
Öngyilkos lett a férfi, akire tavasszal csaptak le a zsaruk Győrben.”
*
Ez is megoldás.
bl
2021-07-03 at 09:52
Az ellentmondásos világ abszolút törvényei nehezen megfejthetők, ezért a bölcsészeté lenne a legnemesebb feladat, ha felkészült lenne rá. Úgy tűnik azonban, hogy az ellentmondásokat nem tűrik, amikor tűrni kellene és szaporítják amikor nem kellene.
bl
2021-07-03 at 09:48
A bölcsesség utoljára akkor jellemezte a bölcsészkarokat, amikor még a tízparancsolatot ők is komolyan vették. Ma már blaszfémia lett a bölcsességből.
Magd@
2021-07-03 at 09:40
@János Kormos
Szívemből szól!
Kétségbe ejtő, hogy milyen lejtőre került a magyar nyelv!
Önálló főneveket, igéket,, mellékneveket rondítanak el, gyakran olyanok is akiknek a nyelv megőrzése és helyes használata lenne a feladatuk!
Az egyetemekről meg ki kellene ebrudalni az olyan tanerőket, akik nem a tanokat oktatják, hanem gátlástalanul felültek, ennek az ocsmány, gusztustalan, gyomorforgató, káros ideológiának, amely az emberek alsóneműjében való turkálással akarja felhívni magára a figyelmet.
Legközelebb nyilván a testnedvek sokszínűségét és állagát fogják propagálni!
Nagyanyám a kis macskát úgy tanította szobatisztaságra, hogy néhányszor beleverte az orrát a z ürülékébe és utána megmutatta, hogy hol végezze a dolgát!
Ajánlom a módszert a sokbetűs, sokszínű egyedek alkalmazásánál.
A társadalmat nehogy már összerondítsák!
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 09:37
Gáspár Anette! Istennél lehet reklamálni, hiszen mindannyiunkat ő teremtett. Ahogy alább írtam, nem az én választásom volt, hogy milyen legyek.
Nem tudom, hogy mi a genderfasizmus defininíciója, de a szivárvány Ön által leírt jelentésével egyet értek. Amellett pedig továbbra is kitartok, hogy ezt a szimbólum nem szabadna öncélúan, kirekesztő módon használni.
Amiatt pedig nem kell aggódnia, hogy bárki lelki egészségét szándékomban állna veszélyeztetni. Épp ellenkezőleg.
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 09:29
gyozo2018! Szerintem mindketten, Ön is és én is, normális emberek vagyunk. Nem az én választásom, hogy milyen nemi identitásom. Tehát én biztosan ártatlan vagyok, ha azzal gyanúsít, hogy tudatosan fordultam szembe a természettel.
hajrá "LMBTQ STOP", csak így tovább
2021-07-03 at 09:29
“Stop LMBTQ-propaganda Egyetemi Ellenállás”, nagyon helyes törekvés.
A selejt buzeránsokat támogatók mind beteg és hazaáruló lények, minden eszközzel fellépni a fajtalankodó szarházik ellen.
A libernyák városok aljas önkormányzatai persze, hogy nehezen tűrik, hiszen ha kegyvesztettek lesznek a vén marha tőzsedspekulánsnál és a degenerált koaliciós barmoknál, úgy egyébként már hamarabb röpülnek, mint amikor a nép elűzi ezeket a gazember csűrhéket.
Gáspár Anette
2021-07-03 at 09:23
?? ❤️ ? Alíz2021-07-03 at 08:58
” Aki pedig kirekesztő, inkább tartózkodjon a szivárvány szimbólum használatától!”
.
Tipikusan “odacsinál a kút kávájára, aztán belelöki” sunyiság.
Mintha egyenrangú lehetne valaha is a genderfasiszta a normalitással.
Mintha a szivárványos zászló valamiféle erkölcsiséget képviselne.
.
A szivárvány Istennek az emberrel kötött szövetségét jelképezi:
“szaporodjatok és sokasodjatok”.
.
Isten kegyelmezhet nektek a természetellenes, beteg életformátok miatt, de ha a gyerekem, unokám közelébe mertek férkőzni, hogy megzavarjátok az egészséges lelkét-szellemét, az egészséges fejlődését, én nem fogok!
navisos
2021-07-03 at 09:18
Mindez egy úgynevezett “bölcsészkaron” történik?
S milyen állásokban fogják “bölcseségüket” gyümölcsöztetni?
Ki fog ezért fizetni?
Megáll az ész…
ViAM
2021-07-03 at 09:18
Hajrá Egyetemi Ellenállás!
Pucoljátok ki a szennyet magatok körül és fölött.
Gáspár Anette
2021-07-03 at 09:17
Aggódó
2021-07-03 at 09:08
Tudós palánták?!
Hagyjuk ezt. Az ELTE már régóta a CEU társegyeteme.
Az onnan kikerült, genderfasizmussal “érzékenyített” tanárok fertőzik,
rombolják a középiskolások, főiskolások és egyetemisták lelkét-szellemét-erkölcsét.
gyozo2018
2021-07-03 at 09:14
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 08:58
Ja!
Nem fogadható el egyetlen egy normális ember számára sem, hogy az aberrációt, a természetelleneset választható normalitásként fogadja el. Főleg nem a gyermekek és fiatalkorúak körében való propagandát.
Tehát ez nem vita téma.
Ha te zsákállatkának képzeled magad, tedd azt
Szabó László
2021-07-03 at 09:09
A szexualitás magánügy, így eleve beteg minden erre alapított identitás.
Aggódó
2021-07-03 at 09:08
Döbbenetes, hogy hazánkban, az ELTE-en ilyesmi megtörténhet. Vannak még nemzeti tömegszervezetek. A Mi Hazánk Mozgalom, Volner Párt, de a CÖF is miért nem tiltakozik és lép fel ellenük?
Milyen bölcsészek, tudós palánták kerülnek ki onnan, ha ilyen ideológiával fertőzik őket?
Apage Satanas! Magyarán: távozz tőlünk sátán.
?? ❤️ ? Alíz
2021-07-03 at 08:58
Így vagy úgy, de mindenképp jó dolog, ha több figyelem irányul a témára. Normalitás akár az is lehetne, ha elfogadnánk, hogy mindannyian ugyanolyan értékes emberek vagyunk, még akkor is, ha sok dologban különbözünk.
Beszélni egy témáról, vitatkozni, együtt gondolkodni nem bűn. Sőt az egyetem falain belül ez alapvető elvárás volna. Egy ideális világban a következő lépés az volna, hogy meghívnák a HVIM képviselőit egy nyilvános bsszelgetésr. (Ha már egyszer ezt eddig nem tették meg.) Egyéb esetben joggal fogják a BTK-s szervezőket kirekesztőnek tartani. Aki pedig kirekesztő, inkább tartózkodjon a szivárvány szimbólum használatától!
Győző
2021-07-03 at 08:37
A 64 VM Toroczkaihoz és társaihoz kötődik. Ahhoz a Toroczkaihoz, akinek ugyancsak kétes szerepe volt 2006-ban. Így kötődik a Jobbik -mutáns MiHaM-hoz is, melyet a DK-val lepaktált Jobbiktól elpártoltak felvevő pártjaként gründoltak. Most meglovagolják ez ELTE ocsmány akcióját is.
A Fidelitas és az IKSZ hol van ilyenkor?!
Nekik kellett volna az egyetemi genderfasiszták ellen kiállniuk
itsipia
2021-07-03 at 08:29
hajrá!!! van remény,lesz jövő……