Rémisztő és ellenszenves transznemű “influenszerrel” szerződött le a legnépszerűbb amerikai sörmárka. A Bud Light egyik vezetője szerint az új marketingfogás tulajdonképpen csodafegyver, mert az egyébként régóta haldokló márkát végleg elég inkluzívvá tette ahhoz, hogy mindenki végre elkezdje fogyasztani. Csak a valóság ismét más, mint a haladó fantázia: a Bud Light eladásai kritikus szintre csökkentek, és hamarosan a vállalat akár a csőd szélére is kerülhet. Nem mindig működik a “go woke, go broke” elmélet, amely szerint a woke cégek elvesztik a varázsukat, de vannak példák, hogy néhány esetben bizony igaz a mondás. A Dalai Lámát viszont nem tudtuk hová tenni, a spirituális vezető ugyanis furcsa dolgokat csinált egy kisfiúval nemrég. Azt viszont megbeszéltük, hogy letörölnénk-e a netet, ha lenne rá alkalmunk.
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS