Pesti Srácok

Világmárkák a metaverzumban

null

Napjainkban egyre többet hallott téma a metaverzum és a virtuális világban zajló események, fejlesztések. Az Amerikai Egyesült Államokban a VR-szemüveg mára már hiánycikk, a kereslet sokszorosára nőtt az utóbbi másfél évben, amióta a Facebook elindította a Meta elnevezésű virtuális terét. Hallani arról is, hogy egyelőre főleg a tizenévesek körében hódítanak ezek a platformok, és megjelentek itt a világmárkák is.

A metaverzum egy olyan online, 3D-s univerzum koncepciója, amely több különböző virtuális teret egyesít. Úgy is elképzelhetjük, mint az internet jövőbeli változatát. Lehetővé teszi majd a felhasználók számára, hogy ezekben a 3D-s terekben együtt dolgozzanak, találkozzanak, játsszanak és társalogjanak. A metaverzum még nem létezik teljességében, de néhány platform tartalmaz metaverzumszerű elemeket. Jelenleg a videójátékok nyújtják a metaverzumhoz leginkább hasonlító élményt a kínálatban. A fejlesztők a játékok határait feszegetik a játékokon belüli események megrendezésével és virtuális gazdaságok létrehozásával.

– fogalmaz a Lounge Presso szakmai kiadványban Pokol Dorothea, a Lounge Group média csapatvezetője.

PestiSracok facebook image