A szobordöntés politikai állásfoglalás volt mindig is, ami radikálisabban fejezi ki nemtetszésünket, mint amihez az átlagember hozzá van szokva – minderről Incze Béla beszélt a PestiSrácok.hu kérdésére válaszolva. A “ferencvárosi BLM-szobordöntő” büszkén vállalja tettét, véleménye szerint ugyanis a BLM egy terrorszervezet. A Légió Hungária elnevezésű szélsőséges csoport tagja portálunknak úgy fogalmazott, nem tartja magát a polgári oldalhoz tartozó közösség részének, legfeljebb a tágabb értelemben vett jobboldalhoz tartozik, így nem érzi úgy, hogy a teljes konzervatív oldalt minősítené mindaz, amit tett. Incze Béla arra is kitért, hogy eredetileg Bayer Zsolt tett ígéretet arra, hogy ledönti a szobrot, de portálunknak a férfi hangsúlyozta, hogy ő nem Bayer ígéretét teljesítette. PS-interjú.
Miért érezte fontosnak, hogy ilyen radikális eszközzel lépjen fel a BLM-szobor felállítása miatt Ferencvárosban?
Meggyőződésem, hogy egy ilyen szervezetnek, mint a BLM, a világ egyetlen pontján nem lenne szabad megengedni, hogy szobrot állíthasson. Én azt gondolom, hogy Magyarországon mi vagyunk az illetékesek ezzel kapcsolatban, nemcsak a Légió Hungária, hanem minden normális, jobboldali beállítottságú ember. Ezért követte ilyen erőteljes reakció azt, hogy egy térdeplő szivárványszínű Szabadság-szobrot állítottak fel Baranyai Krisztináék kerületében.
Említette a jobboldali érzelmű embereket is. Mit gondol, a jobboldali közösség megítélésére mennyire lesz hatással az, amit Ön tett?
Nem én ígértem meg, hogy a szobrot le fogom dönteni, hanem Bayer Zsolt. Őt nem láttam sehol… De a szobor másnapra ledőlt. Én döntöttem le, de nem azért, mert Bayer Zsolt megígérte. Egyébként pedig nem vagyok része a polgári Magyarországnak, tehát én egy szélsőjobboldali mozgalom vezetőségi tagjaként tettem meg, amit úgy éreztem, fontos megtenni. Bár a jobboldal része vagyok, de én nem képviselem azt a langyos lábvizet, amit “polgári jobboldal” alatt értünk.
A szobordöntögetés “kultúrája” egészen más hangsúlyt kapott az elmúlt években, éppen a BLM mozgalom vérlázító akcióinak köszönhetően. Felmerülhet kérdésként: ha Önök ugyanazt teszik, mint a BLM tagjai, akkor miért gondolják úgy, hogy van Önök között ebben bizonyos erkölcsi különbség?
Nézze, szerintem nem a BLM-mozgalmak kapcsán vált népszerűvé a szobordöntés.
Az elmúlt évtizedekre gondolok, nem a XX. századi vagy annál korábbi történelemre…
Ez nem a BLM miatt vált látványossá, hiszen a szobordöntés politikai állásfoglalásként volt jelen, bár radikálisabb módszer, mint amihez az átlagember hozzászokott, de a szoborállítás is olyan radikális lépés volt, amire más válasz nem volt adható. De ha ezt a kérdést nekem felteszi, tegye fel Bayer Zsoltnak is.
Azért van különbség abban, hogy Bayer Zsolt csak beszélt arról, hogy nem fog sokáig ott állni a szobor, míg Ön valóban odament és ledöntötte azt. Rosszul értelmezem?
Egyrészt én nem érzem felelősnek magam azért, hogy az összjobboldalról alkotott vélemény sérülne emiatt, a polgári Magyarország képének sérüléséért pláne nem érzem magam annak. Hangsúlyozom: míg az összjobboldal része vagyok, a polgári oldalnak nem.
Mit gondol, van-e esély arra, hogy a ferencvárosi önkormányzat szélsőséges reakciók nélkül is szimpatizálhasson a BLM-mozgalommal?
Nem, semmiképp. Még egyszer mondom, amit a beszélgetés elején is mondtam: a BLM egy nemzetközi terrorszervezet és konkrét halálesetek fűződnek hozzájuk. A Black Lives Matter nemzetközi terrorszervezet olyan alapelveket képvisel, amelyek minden alapvető értéket támadnak mind világnézeti, mind fizikai alapon, melyek emberré teszik az embert. Ennek a felforgató csoportnak a tiszteletére állítottak szobrot április elsején Ferencvárosban. Sem a nemzeti ellenállás, sem a Légió Hungária nem hagyhatta szó nélkül az esetet. Meggyőződésem, hogy nem megengedhető a magyarországi jelenlétük.
Szedlacsek
2021-04-05 at 15:30
Hol kezdődött a szobordöntés?
Mondjuk faludi györgy Prohászka-szobor döntésénél, vagy a “Szabadság-téri” Trianon emlékmű ledöntésénél.
Ennek a provokációnak (mert szobornak nem nevezném) a tönkretétele válasz a több mint 70 éve csak befogott szánkra; az elkussoltatott társadalom ébredésének első jele. Mostantól ez a kűzdelem csak még fokozottabb lesz.
Laca
2021-04-04 at 09:27
Haha! Szobor!
A betonalapzat többt ér mint az a gipszmásolat szivárványra pingálva. Teljes kontármunka,még a drótvázat is kisajnálták beőle amitől stabilabb lett volna.
Tudták,hogy úgy is szétverik.
Gyurcsev Klárenc
2021-04-03 at 13:00
Ezekkel a proli házmester leszármazottakkal, az a baj, hogy ha szembejön a szerb vagy ukrán kollégájuk leszáll az erejük a lábukba.
polizza
2021-04-03 at 12:42
Bár korábban kifejeztem egyetértésemet a ,,szobor”-ral kapcsolatos vélemény fizikai úton történő kinyilvánításával kapcsolatban, el kell ismernem, hogy könnyen igazuk lehet azoknak, akik az egészet előre eltervezettnek, a ledöntőt akár beépített embernek is érzik. Lehet az a variáció is. Elvégre is akik egyáltalán kitalálták ilyen témájú ,,szobor” felállítását, egyéb, még nagyobb gazságokra is képesek. Lassan megismerjük már az észjárásukat. Finoman szólva háttérben manipulálók. És ügyesen teszik, a jogászaik észjárása is olyan, hogy aki nem passzol be közéjük, annak eszébe sem jutnak olyan dolgok, mint nekik.
A bíróságokon meg sajnos ráadásul túlreprezentált ez a féle észjárású népség. Nem lesz nehéz nekik olyan bíróra kiosztatni az ügyet, aki olyan, mint ők.
Azt meg soha nem fogjuk megtudni, hogy aki megtette azt az ütést, meggyőződésből tette, vagy manipulálták, vagy megvették.
Tulajdonképpen ki is derülhet abból, hogy kap-e és ha igen, akkor milyen mértékű, jellegű büntetést kap.
A ,,szobor” felállításáért azonban nem az ország mai vezetését kell kárhoztatni. Aki azt teszi, az nem másik oldalhoz tartozik valójában.
Elvégre is egy olyan testület választotta ki, jelölte ki a helyét, állíttatta fel, amelyiket az ott választásra jogosultak többsége választott meg. Tehát az oda szavazók azok, akik így döntöttek. Bármi is a véleményünk róluk.
A szavazat pedig szabad ebben az országban. ( egyelőre, ha váltás lenne, ki tudja…..)
Gondolom azért jártak el a rendőrök úgy, ahogy. (most hagyjuk figyelmen kívül, hogy ők is ide-oda szavazhattak, hisz senki nem ellenőrzi, hová teszi valaki az X-et. Oda teszi, ahogy az agya működik. Magától, vagy befolyásolásra, de úgy.)
A kormány és szervei jogszerűen és tisztességesen járnak el. Így korrekt.
Ez különbözteti meg őket a másik oldaliaktól.
Hogy ennek mi lesz a következménye?
Tudjuk jól, ha a másik oldal győzne, akkor megint több évre nézheti magát az ország. Aztán majd ha már a ballibek a dumájukkal a saját szavazóikat sem tudják többé már elvarázsolni, azok megint visszaszavaznak majd erre az oldalra. Csakhogy a korábbi rossz döntésüknek csak ők isszák meg a levét. A ballib vezetés meg – mivel megkapta rá a lehetőséget megint -, uralkodása alatt jól, hosszútávra megint teletömi a zsebét, bespájzol, hogy az kitartson, míg a másik oldal megint rendbehozza az országot, megtölti a kincstárt, vagyis az ország pénztárát……….és ez így fog menni mindig.
Igaz, a csődből megint nehéz lesz visszahozni az országot, sok ember élete fog megint tönkremenni és sokan még ilyen történtek többszöri ismétlődése után sem hinnék el, hogy az ő szavazataik az oka mindennek. Olyanokat juttatnak hatalomhoz, akiket inkább attól távol tartani kellene.
ómió
2021-04-03 at 12:36
Jól tette!
Azért is...
2021-04-03 at 12:29
@w 2021-04-03 at 12:08
Köszönöm a válaszát!
Ismét teljes mértékben egyetértek önnel!
“Az első helyen hivatalos jellegű lapok fognak állni. Ezek mindig a mi érdekeinket fogják védeni és befolyásuk ezért viszonylag jelentéktelen lesz.
A második helyen állnak majd a félhivatalos lapok, melyeknek az lesz a szerepük, hogy megnyerjék számunkra a lagymatagokat és közömbösöket.
A harmadik helyre tesszük majd látszólagos ellenvéleményünket, melynek legalább egy lapja olyan hangot fog megütni, mintha legélesebb ellenlábasunk lenne. Igazi, elvi ellenfeleink a sajátjuknak fogják tartani ezt a színlelt ellenzéket és fel fogják fedni előttünk kártyáikat.
Újságaink képviselni fognak minden lehetséges árnyalatot – lesznek közöttük arisztokrata, köztársaságpárti, forradalmi, sőt még anarchista lapok is -, természetesen csak addig, amíg az alkotmány érvényben van… Visnu hindu istenséghez hasonlóan száz kezük lesz, s ezek mindegyike rajta tartja majd az ujját a közvélemény különböző irányzatainak egyikén, a mi kívánságunknak megfelelően. Mihelyt valamely irányzat érverése gyorsul, ezek a kezek a céljainknak megfelelő irányba fogják azt terelni, az izgatott beteg ugyanis elveszti minden ítélőképességét és könnyen befolyásolható.
Azok a bolondok, akik azt hiszik majd, hogy saját táboruk lapjainak véleményét képviselik, a mi véleményünket fogják szajkőlni, vagy bármely véleményt, amely kívánatosnak látszik számunkra.
Abban a hiú hiszemben, hogy pártjuk irányvonalát követik, valójában azt a zászlót fogják követni, amelyet kitűzünk eléjük.”
w
2021-04-03 at 12:08
@Azért is…2021-04-03 at 11:19
Ez azért van, mert nem volt Rendszerváltás, csak hatalomátmentés.
Azért nem volt rendszerváltás, mert nem volt kivel, kikkel rendszertváltani.
A Rákosi és a Kádár rendszer olyan pusztítást és elnyomást végzett a “Nemzeti”, konzervatív oldallal, hogy csak hatalomátmentésre volt lehetőség, és a választóknak se maradt más, mint hogy válasszon a azon posztkommunista erők között, akik a Moszkvai seggnyalás után áttértek az aberrált nyugati seggek nyalására, és a Nemzeti vagyonunk nyugati tőkének való átjátszására, és a némileg a nemzet felé is forduló posztkommunisták közül, akik megígérték, hogy “agyagba döngölik a kommunistákat”, de ezt igazából nem gondolhatták komolyan, mert felmenőik, családtagjaik révén maguk is ezer szállal kötődnek a Rákosi és Kádár rendszer haszonélvezőihez.
Ilyen körülmények között, csak arra van reményünk, hogy 50-100 év alatt nem az aberráció felé tart a magyar társanalom, mint a nyugatiak, hanem a nemzet megerősítése irányába!
Azért is...
2021-04-03 at 11:19
@w 2021-04-03 at 10:43
Teljes mértékben egyetértek az általad leírtakkal!
De sajnos az általunk választott kormány és parlament nem hajlandó a választói és a Nemzeti érdeket érvényesíteni/megvédeni!
Csak és kizárólag szavakkal hajlandó “harcolni” a kormány, de cselekedni nem mer/akar!
Gyakorlatilag hiába az úgynevezett Nemzeti oldal van kormányon évek óta 2/3-os többséggel, mégis a bal-liberálisok irányítanak/diktálnak szinte az összes stratégiailag fontos területen!
Bennem felmerül a kormány és bal-liberális vezetők összejátszásának lehetősége is, mert más logikus magyarázatot nem találok!
Gazdaságilag rendbe rakják az országot, megemelik az életszínvonalat, de cserébe elfojtanak minden Nemzeti érdekérvényesítést és megakadályozzák a patrióta erők felemelkedését/kormányra kerülését!
Ha esetleg tudsz logikusabb magyarázattal szolgálni az elmúlt évek történéseire, kíváncsian várom a válaszod.
w
2021-04-03 at 10:43
@Azért is…2021-04-03 at 09:06
A helyes út tisztába kell tenni a bíráskodás gyakorlatát. Azért van választott parlamentünk, hogy felszámolja azt az elszabadult jogszolgáltatást, amely trükkök és “érzékenyítések” segítségével, annyira függetlenítette a Bíróságokat, az ügyészséget és az Alkotmánybíróságot, hogy azok már nem csak a politikai pártoktól, az Alkotmánytól, a jogszabályoktól, a kormánytól, a parlamenttől és a Büntető Törvénykönyvtől működnem függetlenül, hanem az igazság érvényre juttatásától és a magyar társadalmi érdekek érvényre juttatásától is függetlenül működnek időnként, ami nem megengedhető! Rendet kellene tenni ezen a területen az erős külföldi befolyások ellenében is! Első az igazság, a magyar társadalom védelme és a jogbiztonság. Egyszer és mindenkorra el kell minden olyan személyt tiltani a Bíráskodástól és mindennemű közügytől, akik az aberráltságot támogatják a magyar társadalom valós érdekeivel szemben! Az Ilyen Baranyi Krisztináknak (nem tudom ki volt az a sok hülye aki rá szavazott), de nem szabadna, hogy helye legyen a magyar közéletben!
api01
2021-04-03 at 10:38
Egy jó döntés.
Namond
2021-04-03 at 09:43
Szerepel a BLM és LMBTQ mozgalom a terrorszervezetek kormány által aktuálisan tartott jegyzékében?
Ha nem, miért nem?
Azért is...
2021-04-03 at 09:06
@w 2021-04-03 at 08:30
Részben igazad van!
De amikor kicsiny Hazánkban egyoldalúan/elfogultan működik az igazságszolgáltatás, nem sok más lehetőség marad a Normalitás és a Nemzeti érdekek megvédésére!
Hidd el senki sem jókedvéből vállalja be a jogi hercehurcát/börtönt/pénzbüntetést, hanem az elvei melletti kiállásból és merthogy a lelkiismerete nem hagyja, hogy tétlenül szemlélje Nemzete pusztulását!
Mivel már legtöbben tisztában vannak/vagyunk vele, hogy sem a kormány sem az (i)gazságszolgáltatás nem áll ki a fehér/keresztény/Magyarok jogaiért, sajnos nem maradt más út!
és igen, innen már csak egy lépés a káosz/anarchia/polgárháborús állapotok kialakulása.
Ez a kettős mércés ítélkezés mellékhatása és ebben hatalmas a felelőssége van a Magyar kormánynak is, mert a bal-liberális csoportokkal nem hajlandóak betartatni a hatályos törvényeket!
Cserébe viszont a Hazafiakat tűzzel-vassal üldözteti a karhatalommal.
w
2021-04-03 at 08:30
A műanyagszemét nem szobor. Viszont nem szabad teret engedni politikai
és korcs ideológiai szempontból elhelyezett műanyagszeméttel kapcsolatban se az erőszakos önbíráskodásnak, amit szintén felhasználnak mások politikai és korcs ideológiai célokra!
Ha törvényesen került a műanyagszemét közterületre, azt bírósági ítélettel, közterület műanyagszeméttel való káros szennyezése címén jogszerűen kellett volna eltávolítani és megbélyegezni!
Egy szélsőjobboldali csoport se a jog helyett, se a 10 millió magyar nevében ne önbíráskodjon!
Elítélem a dicsérő hozzászólásokat is! (Nem sorolom fel őket!)
Azért is...
2021-04-03 at 06:54
A “Nemzeti kormány” rendőrsége és ügyészsége napjainkban:
“Pénzbírság a magyarellenes rasszizmus elleni hazafias kiállásért és a rendőrséggel való együttműködésért
Barcsa-Turner Gábort (HVIM) pénzbírsággal sújtotta a bíróság, amiért a tavaly júniusi, “Tüntetés a rasszizmus ellen” című, budapesti tüntetéshez megpróbált csatlakozni a magyarságot és a fehéreket ért rasszizmusra való megemlékezés céljával. A bíróság szerint nem csatlakozni kívánt, hanem ellentüntetést szervezett bejelentés nélkül, ami gyülekezési joggal való visszaélés. Dr. Gaudi-Nagy Tamás ügyvéd, a Nemzeti Jogvédő Szolgálat ügyvezetője szerint viszont a rendőrség jogellenesen döntött Barcsa-Turner Gábor és társai csatlakozásának elutasításáról úgy, hogy a közelébe se jutottak az eredeti tüntetésnek, azt nem zavarták meg, őket nem szólította fel senki sem a tér elhagyására. A tárgyalásról készült tudósítás ezúttal bemutatja a rendőrség képviselőjének álláspontját is, mivel a jogtanácsos tiltakozása ellenére a bíróság helyesen engedélyezte a róla való felvételkészítést. A film második részében Barcsa-Turner Gábor és dr. Gaudi-Nagy Tamás értékelik a történteket. A pénzbírságra gyűjtést hirdetünk!”
“Tovább zajlik Barcsa-Turner Gábor (HVIM) ellen indított eljárás, amelyben az ügyészség szerint megvalósult a közösség tagja elleni erőszak az LMBTQP lobbi rongyának elégetésének szándéka.
Érdekes módon az ügyészség rendre elutasítja az LMBTQP lobbi tevékenysége kapcsán tett feljelentéseket a Budapest Pride, az úgynevezett Szivárványcsaládokról szóló propaganda kampány kapcsán, azok nem “közösségellenesek”, de egy politikai véleménynyilvánítás szerintük annak számít. “
Azért is...
2021-04-03 at 06:30
Imádom, amikor egy párt szimpatizánsai különböző elméleteket találnak ki, hogy kedvenc pártjuk gyávaságát és cselekvőképtelenségét leplezzék!
Igazatok van, biztosan tudták az ellenzékiek, hogy kik illetve milyen csoportok nem fogják szó nélkül hagyni, hogy a szájukba [email protected]…nak!
A kormányszimpatizánsok bármit képesek megmagyarázni, csak ne keljen nekik is cselekedniük és beismerni a gyávaságukat!
“Mert el fog jönni, a nagy nemzedék, amely mélyen fogja szégyelleni, hogy elődjei nagy időkben mennyire hitványak voltak”
Perczel Éva
2021-04-03 at 06:28
A BLM-et földre küldő fickó csak arra koncentrál, hogy szélsőségesnek állítsa be magát minden mondatában. Ez történet nem stimmel! Küldött ember, előre megírt forgatókönyvvel.
Welszibard
2021-04-03 at 03:04
A PS szerkesztőségének óvatosságát teljes mértékben osztom.
A provokatív fajvédő szobor szélsőjobbos és szintén fajvédő (mert szélsőjobbos) ledöntését én sem helyeslem.
Azért nem, mert beugrottak egy jól felépített ballib provokációnak.
A szobor hivatalos pályázaton lett elfogadva, csak két hétig lett volna kiállítva . Utána a kiállítók leszedték volna.
Bőven elég lett volna a Mi hazánk ügyes körbefalazása (ők nem akartak a rongálás bűnébe esni).
Derék liberálisaink már szív repesve várták ezt az akciót, hogy telerakhassák az összes Internetes médiumot
a magyar szélsőjobb “rasszista” akciójával, melyet “az egész magyar konzervatív jobboldal támogat”.
Innen már csak egy lépés a kormány újabb külföldi támadása, mivelhogy a kormány ezt az akciót nem ítélte el.
A tiltakozásnak vannak más, hatásos formái, amibe nem lehet belekötni: pl. “citizengo” aláírásgyűjtés.
Kulturált konzervatív-jobboldali nem provokatív szobrokat döntöget, hanem tömegesen tltakozik:
– Interneten, Facebook-on, stb.
– Sajtóban, Internetes híroldalain
– Citizengo tiltakozó aláírás gyűjtés (egy provokatív, giccses műanyag szobor ellen, mely nem művészi, hanem
politikai provokáció).
A Légió Hungária (jóllehet Pride és LMBTQ ellenes tiltakozásaikat elfogadom) de azt már nem, hogy 2019-ben Ungváron ukrán nacionalistákkal vonulnak együtt szolidaritást vállalva velük?!
Épeszűek ezek?
Amikor egyre durvább támadások érik a kárpátaljai magyarokat az ukrán nacionalisták részéről?
Mindenkinek javaslom ennek végiggondolását.
Politikai koszfészek
2021-04-03 at 01:10
Asperrimus2021-04-02 at 22:08;
Szívemből szóltál, köszönöm.
zolatiguszti
2021-04-03 at 00:15
Úgy látom megahaldja a képességeket az hogy felismerjék a népek mi folyik.
Elárulom mi folyik, MEGPRÓBÁLJÁK JOBBRÓL ELŐZNI A FIDESZT!
Baranyiék kiraktak egy célpontot és rászerveztek egy új Szabó Albertet, Bácsfi Dianát, vagy Magyar Gárdát, Jobbikot.
NÉZZÉTEK A LENTI KOMMENTEK ZÖMÉT!
Jobbosok ekézik és puhapöcsölik a kormányukat egy évvel se a 22-es választások előtt!!!
Baz április 01-én rakták kis és bolndot is csinálnak belőlünk.
Nektek mitől hitelesebb ez LH mint a kormány akire szavaztak?
Egy ellenzéki kampánytanácsadó bármikor benézett ide mit látott? Erőteljesebb fellépést követelő jobbos komment tömeget.
Kurva nagy ész kell hozzá, ha nem megy át jobbra az üzenetük akkor el kell a kormányban bizonytalanítani a szavazóit…ELÉG HA EMIATT NEM MENTEK EL SZAVAZNI ELGEN, MÁSIK PÁRT NEM IS KELL HOZZÁ!
Hahó ébresztő! Ne legyetek hülyék! Manipulálnak!
Eksz Res
2021-04-02 at 23:54
Ha erre a szemét züllesztésre “nàcik” reagàlnànak akkor elö sem fordult volna màr a reagàlàs elött elfelejtették volna a bàlvànyimàdok hogy honnan jöttek. Ugyanis ahhoz egy normàlis nö és egy többé-kevésbé normàlis férfi kell hogy megszülessenek.
gyozo2018
2021-04-02 at 23:06
“tehát én egy szélsőjobboldali mozgalom vezetőségi tagjaként tettem meg, amit úgy éreztem, fontos megtenni.”
.
Tehát Jobbik/MiHaM -gárdás militáns, vagy valamelyik ágens gárda tagja.
Azért készült az a szivárványos szar, hogy legyen, aki ledöntse.
Az anarchista forgatókönyv része.
sirius44
2021-04-02 at 23:05
Végre valaki akadt aki ledöntötte azt az internáci és újfasiszták által erőltetett förmedvényt.Gondolom tesztelni akarták,hogy mikor szakad el a cérna.Bezzeg a libsik festegethetnek,gyújtogathatnak, szobrot rongálnak Egerben.A moslék koalíció az rtl klubon is beindul a sátánimádó lópofájú bemondónőjével.Lesz aztán sikítozás.
Gratulálok a gyorsasághoz,de legközelebb óvatosabban ne ilyen látványosan.A végeredménnyel is meg lennék elégedve.Jobb ha a Magyarország ellenségei gondolkodóba esnek,hogy egy ilyen löketet ha kapnak ismeretlentől,akkor a magyar gyalázásért ők is kaphatnak.Nem ártana Hadházit meggyőzni, hogy nem illik a hullaházban videózgatni.Egy tökszárvágást és herélést igazán megérdemelne a lódoktor,hogy a klozetra is lmbtq-san ülve vízeljen és az üres zacskót tapogatva elmélkedne azon,hogy vajon miért is szolgált rá a magyarellenességre.Állatorvosin tsz vezérek fiai tanultak,mert tovább nem is juthattak.Egyedül csak szegény beteg állatok nem tuják mondani ,hogy sátán vagy és hülye.A beteg állatok szemrevételezés alapján megismerik a degenerált embereket .Egy nagyobb testű kutyát hárman toltak be egy ilyen vadállathoz.Nekem a macskámat intézte el ellenméreg beadásával.A cica nem tudott enni ,mert a metsző foga
kiszuvasodott.Egy doktornő kihúzta,de egy hét múlva vége lett.Ez egy 150000 Ft-os macska volt.Ez a féleszű szarházi a kistelepülés jobboldali polgármestereket zaklatja,holott nem tehetné meg.Ez egy sikkasztó,adócsaló,seggnyaló és egyebek.Mehetne kutakodni a DK-hoz
,de ott rövid időn belül elásnák.
Bukohill
2021-04-02 at 23:02
egon samu-nak igaza van.
Tetves provokátorok a magyarokat akarják térdepeltetni.
Itt nincs semlegesség. Hogy hova van bekötve Baranyi azt sejtjük.
De, kié a kormány, amelyik lapít?
Tényleg olyan nehéz törvénybe foglalni, hogy hazánkban drogos bűnözők emlékére ne állíthassanak szobrot?
Sajnos számos saját példánk van a “rendőri túlkapás” azaz intézményesített brutális fellépés hazai áldozatait tekintve. Témának javaslom a térdeplő Gergényi szobrát, rajta a magyar nemzet ellen forduló rendőrök névsorával.
Ádám - A polgári jobboldal csak puhap lehet?
2021-04-02 at 22:40
Hajrá! Trump is megmondta, hogy az antifa terrorszervezet, a BLM meg kéz a kézben jár velük, azonnal ható bekapcs-kikapcs gombbal a radikális nemzetközi baloldal kezében, filantróp háttérfinanszírozásban.
A polgári jobboldal tényleg t*ketlen: miért hagyták 3 kétharmaddal, hogy a rendszerváltoztatást megakadályozó Alkotmánybíróság megmaradjon és érdemi részében változatlan maradjon?
Miért hagyják a kommunista bírókat a mai napig a törvényszékeken?
2010 előtti tettek elszámoltatását elsumákoló balliberális igazságszolgáltatás bűneire Varga Judit és kormánytársai, párttagok miért teszik szét a kezüket, azt mantrázva gondolkodás nélkül, hogy a bíróság a független? Csak az erkölcstől független.
Az egész 100+ fős Fidesz parlamenti frakcióból miért kizárólag egyetlen egy személy foglalkozik Czeglédy ügyeivel?
Karácsonyt miért nem ekézi verbálisan is a jobber média, mikor lehet tudni, hogy ő lesz a miniszterelnök jelölt: senki nem támadja balról sem, gesztuspolitizál, szerethető (aljasul ravasz) alkat.
Miért hagyják 3 kétharmaddal, hogy a kultúrát, médiát, tudomány uralja a baloldal, miért csak mostanra lettek halvány kiegyensúlyozó törekvések?
Orbán és a nemzetközi, belföldi kormányszóvivők, IM asszony, miért hagyjták 3db 2/3 óta (ki mennyi ideje), hogy széles körben terjedjenek azok a nézetek, hogy a Fidesz és a kormány és a NER lop, hogy a NER egy negatív szó legyen, hogy nem jogállam az országunk.
Miért kell folyton ultrapolite módon finomkodni, túlvisszafogottan fogalmazni, tekintettel lenni az ellenségeikre, mikor azok ilyet nem tesznek és soha nem is fognak?
Erre hívta fel az általuk tisztelt Trump is a figyelmet: ha gyengében viselkedsz az ellenségeddel (ellenfeleddel, ne a magyar nemzetnek belső ellensége van), akkor el fog taposni.
Fideszes nyakon taposó balliberálist biztos, hogy ünnepelnének, az polkorrekt és természetes lenne a javából.
Ébresztó, Fidesz!
helena
2021-04-02 at 22:40
A Legio Hungaria szobordonto kepviselojenek csak gratulalni tudok, es koszonettel szoritom meg gondolatban a kezet. Nem tudom, talan vak az illetekes polgarmester, vagy vegtelenul tudatlan, (netan bunosen eloiteletes?) hogy kies hazankban nincsenek feketek, akiknek az allitolagos jogserelme miatt fel kellene emelni a szavunkat. A Black Lives Matter maradjon a hazajaban, a mi politikusaink pedig ne majmoljanak olyan mozgalmat, amirol halvany seged fogalmuk sincs! Az ellenzek igy keszulodik a jovo evi valasztasokra? Siralmas!
Kacsmarek
2021-04-02 at 22:34
Ez az akármi baranyi jó izlését dícséri,aki összegányolta-mint kortárs Mekk mester vélelmem szerint-,adhatna neki egyet otthonra is.Mivel még ebből a rendkivül értékes akármiből van még több db, célszerű lenne vidéki búcsúkon a céllövöldékbe kihelyezni a hasonló értékeket képviselő ajándékok kôzé.
Kelemen
2021-04-02 at 22:32
Hát ezt az interjút a 444 vagy a Nincs Másik is csinálhatta volna…
“Mit gondol, a jobboldali közösség megítélésére mennyire lesz hatással az, amit Ön tett?”
Szóval számonkérünk egy jobboldalit aki helyesen cselekedett, mert majd mit szólnak ehhez a libernyákok? Ilyen nárcisztikus hópehely hozzáállás fogja tönkretenni és kommunizmusba taszítani ezt az országot.
Én is tudom, hogy ez egy provokáció volt és pont ezt akarták elérni, hogy támadjuk meg a szobrot — de meddig akarunk hátrálni és megpróbálni megfelelni a komcsiknak? Legközelebb majd letérdelünk mi is a tömeggyilkos ideológiát gyártó Marx előtt?!
Ez egy gyáva és elvtelen kommunista interjú volt a PS részéről. A Pesti Srácok se nem jobboldali már, se nem konzervatív. Az egész jobboldal világszerte balra van tolódva. Amit Incze csinált az nem “szélsőjobboldali”, hanem egy normál honpolgári tett volt.
És a PS eltartott kisujjal számonkéri, hogy miért áll ki valaki egy nemzetellenes kommunista terrorszervezet ellen? Ez hányinger. Vagy szabotázs…
Karácsony..sk
2021-04-02 at 22:23
Nagyon jól tették!
Amúgy én ez mögött egy ócska,olcsó, széttöréshez felkínált szart látok azzal a céllal, hogy tudják mutogatni a neomarxista ultraliberális őrült pöcs baloldalon, hogy milyenek a jobboldaliak!
Ha olyan ideológiának állít szobrot és támogat ez a pesti ribanc,ami Amerikában tört,zúzott s rabolt,akkor ez a kis jelent csak egy fing volt ahhoz képest, amit a példeképeik csináltak az óperenciás tengeren is túl!
Szlovákiából…..
Torockó
2021-04-02 at 22:18
Orbán Viktor mondta csütörtökön, hogy elfogadhatatlan, hogy a baloldalnak csak közepe van, a jobboldalnak meg szélsősége…
Torockó
2021-04-02 at 22:11
Mikor döntjük el, hogy kizárólag a balliberális szélsőségeseket nevezzük “szélsőségnek”, de mindig. Miért használjuk évtizedek nyelvpolitikai kudarcai után még mindig a baloldal szemantikáját? Sok éve háborít ez az önsorsrontó hülyeség, vagy lustaság. Alakítsuk ki már végre saját szemantikánkat és fegyelmezetten használja minden orgánumunk. Konzekvensen.
Köszönjük Légió Hungária!
A szélsőség állította a “szobrot”. Aki megszüntette, nem szélsőséges.
Ba
2021-04-02 at 22:11
Köszönöm! Jòl tettétek!
Asperrimus
2021-04-02 at 22:08
Innen nézve, a fene megette azt a népakaratot, amit fegyveres rendvédelmi szervekkel kell védelmezni a népakarattól. Ha a göndörizmus, a Dark Lives Matter annyira szívügye a népnek, akkor miért kell kordonokkal fenntartani a rendet. De ha már itt tartunk, ha annyira a szívükön hordozzák az emberek a Pride-ot, miért van szükség a rendőr sorfalra? Ha a CheapSZFE valóban elnyerte a nép szimpátiáját, kiktől kellett védelmezni őket? Minden józan gondolkodású ember érti, hogy a fenti esetek mindegyike provokáció. A karhatalom azokat a provokátorokat védelmezi, akik Alinsky-módszereket használva igyekeznek megdönteni a törvényes – mert demokratikusan választották meg – hatalmat? Mi ebben a ráció? Mert ez arra emlékeztet, mintha a beteggel autoimmunitást okozó tablettákat szedetnének be, nehogy ellenanyagot válasszon ki a betegséggel szemben, hanem ehelyett a betegséget támogassa az immunrendszer azáltal, hogy megtámadja önmagát. Nem kellene ezt átgondolni?