A Pesti Riporter hétfői adásának vendége volt Vitályos Eszter, a Fidesz országgyűlési képviselője, akivel egyebek mellett az ellenzék jelöltjéről, Buzinkay Györgyről beszélgettünk. A jelentős támogatottsággal rendelkező kormánypárti politikus kiemelte: szeretnék megőrizni a térség vidéki hangulatát, mert annak lakói nem szeretnének Budapest 24. kerületévé válni.
Vitályos Eszter a műsorban úgy fogalmazott: ellenfele mindent támad, amit a kormány tesz, mégis közben a kormány programjával kampányol a baloldali jelölt. Kiderült: Buzinkay György többek között a rezsicsökkentést is támadja, mert szerinte “emiatt fogy a Duna vize”. Azt is elmondta, hogy korábban Buzinkay és Fekete-Győr András Szentendrén a Jobbik (majd Jobbik–DK) helyi jelöltjét, Pál Gábort fasisztának nevezték annak ellenére, hogy pártszövetségesükről beszéltek. Az egykori jobbikost – aki Dobrev Klárával szerepelt a plakátokon – győzte le Buzinkay György, aki az elmúlt években több kijelentésével is kiverte a biztosítékot, így például a jobboldali újságírók bebörtönzéséről írt eszmefuttatásával.
A Pilis-Dunakanyart magába foglaló választókerülettel kapcsolatban Vitályos Eszter kifejtette: az elmúlt évben több lehetősége nyílt források szerzésére, Pest megye ugyanis már önálló régióként pályázhat az európai uniós támogatásokra. A választókerület elnöke hozta létre és irányítja az “Átölel a Pilis-Dunakanyar” szövetséget is, ami azzal a céllal jött létre, hogy ez az országrész megmaradjon vidékinek, mert lakói nem szeretnének Budapest 24. kerületévé válni – tette hozzá a politikus, hozzátéve: szeretnék megőrizni a nyugodt jellegét. Kérdésre válaszolva Vitályos Eszter kifejtette: a választók 86 százaléka a közlekedést kritizálja a legjobban, éppen ezért gondolja azt, hogy a jövőben leginkább a közlekedésfejlesztésre kell nagyobb hangsúlyt fektetni, és számolni a Dunával, mint alternatív közlekedési lehetőséggel.
A teljes beszélgetést a Pesti TV honlapján nézhetik vissza!
Forrás: Pesti TV
hajrá FIDESZ-KDNP jelölt Szentendrén is!
2022-02-21 at 09:28
Az, hogy Buzinkay György egy ferdehajlamú beteges buzeráns selejt, az addig magánügy, ameddig a féreg nem kezd fajtalankodni másokkal. Egyébként Buzinkay elvtárs, te mint a soha nem létrejövő LMBTQ “csúcsszervezet” irányításra kiszemelt aljadék, a Q betű a questioningból származik (nemi irányultság és/vagy identitás még nem eldöntött kifejezés, miért nem vagy felkészült “farbatológus” tisztségedre!
Te idióta aljas gazember, a rezsicsökkentést azért támadott, mert “emiatt fogy a Duna vize”? Te nemcsak burnyák vagy, hanem egy zártosztályra való elmebeteg is.
Buzinkay et. nem kell Szentendrének, de a Dunakanyarnak sem, sőt nemzetünkben sem kívánatos.
Hajrá VITÁLYOS ESZTER!
Ákossy
2022-02-16 at 10:26
Márpedig a közlekedési fejlesztés Budapest 24. kerületévé fogja tenni.
Ez egy feloldhatatlan ellentmondás.
navisos
2022-02-15 at 15:49
A Székesfőváros már régen nem létezik, mert senki sem székel ott (legfeljebb szarik) Csak egy király, de esteleg egy kormányzó székelhet egy fővárosban.
navisos
2022-02-15 at 15:46
Gyerekkoromban Visegrád, Nagymaros a Nagyvillám, a Pilis voltak kedvenc kirándulóhelyeink. Egyidőben Szentendréről Visegrádra kirándultunk gyalog és egy kofahajó vitt haza Pestre.
Persz ezt si el akarják b@szni,mint minden jót.
G. A.
2022-02-15 at 13:25
Pedig a liberálglobálfasiszták 100 m-es toronyházakkal akarják végig beépíteni!
Régi téma ez!
Ellenzékszántó Traktor
2022-02-15 at 12:52
Lupus
A sebesség emeléshez új nyomvonalon kellett volna megépiteni a vonalat, az eredeti ezekkel az ivekkel erre alkalmas….
Orientál
2022-02-15 at 12:39
Nem akarják azokat a korrupciós élősködő hazug balliberális zöld elvtársakat a nyakukra hozni mint Demszkyéket és Karácsonyékat Budapesten.
Lupus
2022-02-15 at 11:28
Az M10-es út,
vagyis a cca. 20 esztendeje (mindenki által) ígérgetett Esztergomba vezető autópálya azonban már tényleg felépülhetett volna.
Eddig még egyetlen kapavágás sem történt ez ügyben, csak tervek, rajzok, meg ál-zöld duma!
Minden hétköznap reggel és este az alig 50 km-es utat Dorogig (hosszú városi és falusi balesetveszélyes szakaszokon keresztül) jóval több, mint egy óra hossza alatt lehet megtenni kocsival.
Lassan elérjük a bő 100 évvel ez előtti lovaskocsik tempóját!
És ha valaki azt mondaná, ott a vasút, használd azt, hát az is nagyot tévedne: A Bp-Esztergomi vasútvonalat az elmúlt években ez a kormány (hihetetlenül hosszú idő alatt, de) végre rekonstruáltatta, a villamosítás is megtörtént, az összes állomást gyönyörűen átépítették, P+R parkolókkal kiegészítették. A most már 100-120 km-es sebesség elérésére alkalmas pályán, már tényleg a legmodernebb, akár 150 km/órás sebességre is könnyedén képes, legkényelmesebb elektromos, emeletes, etc. szerelvények “száguldanak” érthetetlenül lassan, az út nagy részén 20-30 km-es csigatempóban, így az említett (vasúton kevesebb, mint 50 km-es!) szakasz “leküzdéséhez” vonattal szintén legalább egy óra szükséges.
Ez a végeredmény azért minden kormányra nézve szégyen!!!
☼
Emmerich de Aquincum
2022-02-15 at 10:54
A jó Isten mentse meg attol hogy “Pilis-Dunakanyart” bekebelezze a Székesföváros. az lenne maga a vég a pokol!
Gábriél
2022-02-15 at 10:50
Micsoda libsi tervek,milyen személyi állomány,szellEmi tőke, más szóval humán erőforrás!kösz inkább nem!
Sico
2022-02-15 at 10:49
EL A KEZEKKEL PILIS-DUNAKANYARTÓL ! ELLENZEM,HOGY BP BEKEBELEZZE,A BALATON IS SORRA KERÜL HA VALAMELYIK BALFÉKNEK ARRA TÁMAD GUSZTUSA ?
Ellenzékszántó Traktor
2022-02-15 at 10:39
Buzinkay
Nomen est omen tipikus példája 😀 😀 😀 😀